Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 45

Θέμα: Νέος στα ΚΤΜ..Δυο μέρες και το 950 με βασανίζει..Ας μου πει κάποιος γιατί..

  1. #16
    Prisoner Of The Road Το avatar του/της rider
    Εγγραφή
    27/08/2012
    Μηνύματα
    442
    ολοι οι υπολοιποι

    KTM : Kαθε Τρίτη Μάστορα

    .... και η απάντηση του ΚαΤεΜά

    ΚΤΜ : ναι αλλα Καθε Τετάρτη Μάθημα!

    Ολο ιδέες μου μπαινουν να διώξω το GSXR και να παω σε ΚΤΜ 950/990 αλλά με τετοια θέματα με αποθαρρύνετε...
    Τελευταία τροποποίηση από rider; 03/11/2013 στις 18:55.
    Never ride faster than your guardian angel can fly...

  2. #17
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    δεν έχετε ιδέα ποσό ασπαστα μηχανακια είναι τα ΚΤΜ..


























    ...τα χωματινα!


  3. #18
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rider Προβολή μηνύματος
    Ολο ιδέες μου μπαινουν να διώξω το GSXR και να παω σε ΚΤΜ 950/990 αλλά με τετοια θέματα με αποθαρρύνετε...
    Μην τα φοβασαι, τους ασχετους μηχανικους και πρωην κατοχους να φοβασαι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Μεχρι να του παρεις τη σειρα θα εχεις καποια θεματα ,οπως και σε καθε μηχανη.Ολες οι μηχανες,μετα απο αρκετες που εχεις αλλαξει,σιγουρα εχεις διαπιστωσει οτι εχουνε τα δικα τους. Για τη συγκεκριμενη δεν τρελαινομαι (αλλα γουστα) αλλα αφου την πηρες κοιτα να την χαρεις και ασε τα καλοπαιδα να λενε.

    Απο τη χαρα τους το κανουν.

  5. #20
    σε διπλό ταμπλό Το avatar του/της erotisakias
    Εγγραφή
    28/10/2013
    Μηνύματα
    52
    Κοίτα η μηχανή φαίνεται ότι έχει ψυχή..ήρθα από Ηράκλειο-και ένω τη διαδρομή την έχω κάνει 1000 φορές, είχε πρόβλημα στο καλάμι, είχα περάσει καινούργια scorpion, και την πρωτοκαβαλούσα-με άφησε άφωνο για on/off δεκαετίας..Αν είχε και καλύτερα φρένα (τα φρένα τα θεωρώ μέτρια για τη δύναμη που έχει το μοτερ και δεν έχει σχεση το δικό μου. Έχει χρυσα brembo,οι δίσκοι ειναι αφάγωτοι και υγρά του 8μηνου) θα ήταν άριστη. Το 2004 το 1ο varadero το είχα πάρει 10200 αν θυμάμαι καλά χωρίς abs. Αυτό έκανε κοντά στα 12000 αν δεν ξεχνάω. Με τόσα λεφτά θέλει σεβασμό ο πελάτης. Αν τα είχα δώσει και χάλαγε μια τρόμπα νερου,μια συμπλέκτης,μια τρομπα λαδιού κλπ θα είχα μπουκάρει και ας μου έκανε και τσι@πουκιά (ντροπή) η μηχανή. Τα γρήγορα αγωνιστικά μοτέρ χαλάνε..είναι γνωστό..άλλα τα βάρη στα μέταλλα, άλλα τα κράμματα, άλλες οι απαιτήσεις..Όταν όμως το βγάζεις στη παραγωγή πρέπει να είσαι κύριος..Δεν μπορεί μετά από κάθε βόλτα να μπαίνεις στα πιτς..Θέλει άριστο after sales, και πάνω από όλα θέλει να αναγνωρίζεις το λάθος διότι τα λέφτα δεν τα βρίσκει κανείς στο δρόμο..τα λέω αυτά για να εξηγήσω γιατί δεν το άγγιζα για χρόνια..Τώρα που η τιμή ήταν προσιτή και η γνώση γύρω από αυτή τη μηχανή έχει γίνει τεράστια έκανα το βήμα..Το ktm είναι έρωτας δύστροπος, και από αυτά που βλέπω εδω μέσα είναι και μια διαρκή αναζήτηση για το τι φταίει πράγμα που σε κάνει και καλύτερο αναβάτη..ελπίζω να τα πάμε καλύτερα..
    Τελευταία τροποποίηση από erotisakias; 03/11/2013 στις 21:56.

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/05/2012
    Μηνύματα
    103
    Φίλε 2 πράγματα θα χρειαστεί να κάνεις και θα ξενοιάσεις: τρόμπα συμπλέκτη άφτερ (oberon έχουν βάλει οι γνωστοί μου και είναι ευχαριστημένοι) και μια τρόμπα νερού από 990.

    Όσον αφορά τους αστικούς μύθους:
    Τα 950 του 2003 είναι τα μουλάρια που έβγαλε μέχρι να ισιώσει το μηχάνημα.Αν είχες τέτοιο να ανησυχούσες....Είναι και τα μοναδικά που κάνουν μπαμ στο δρόμο απο βαλβίδες μπροστινού κυλίνδρου σε τσίτα γκάζια.Η κατανάλωση λαδιού παίζει απο 200-350γρ στα 1.000χμ.
    Το όριο ζωής της κεφαλής μαζι με ελατήρια πιστονιού, είναι τα 80.000-90.000 χλμ,υπάρχουν και με περισσότερα χλμ στο κοντέρ ενώ στα 990 το όριο έχει ανέβει πάνω από τα 120.000χλμ.
    Οπότε όπως κατάλαβες θα μακροημερεύσει το κορίτσι στα χέρια σου.

  7. #22
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rider Προβολή μηνύματος
    ολοι οι υπολοιποι

    KTM : Kαθε Τρίτη Μάστορα

    .... και η απάντηση του ΚαΤεΜά

    ΚΤΜ : ναι αλλα Καθε Τετάρτη Μάθημα!

    Ολο ιδέες μου μπαινουν να διώξω το GSXR και να παω σε ΚΤΜ 950/990 αλλά με τετοια θέματα με αποθαρρύνετε...
    αν παιξεις σε αυτα τα λεφτα,οπως σου ειπα στον καφε
    κοιτα και f800(το ανοιχτο)
    και triumph800
    και tdm900
    γνωμη μου και προσωπικη επιλογη το tdm

  8. #23
    Το ΚΤΜ δεν παίρνει βαλβολίνες.

    Για συμπλέκτη είσαι μεταξύ Sigutech και Oberon, αφού η evoluzione έκλεισε. Προτείνω εγχώριο τορναδόρο για πιό φτηνά. Θα χρειαστεί να αλλάξεις το πιστονάκι και τη βάση που είναι από πλαστικό και παραμορφώνεται.
    Η βλάβη συνήθως είναι εδώ:
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων disk%20crack%201.jpg‎   KTM fotos 216.jpg‎   slave%20cyl%201.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 04/11/2013 στις 23:41.

  9. #24
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    στη φωτο που εβαλες και στον αριθμο 1,παιζει να εχει κατεβασει και απο το φιλτροκουτι
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  10. #25
    σε διπλό ταμπλό Το avatar του/της erotisakias
    Εγγραφή
    28/10/2013
    Μηνύματα
    52
    και σήμερα το πρωί παρέδωσε το πνεύμα του..ο συμπλέκτης σαν να πατάω αέρα..καρφωτή 1η και σβήσαμε..παραγγελία oberon..δεν με πειράζει ιδιαίτερα διότι είχα σκοπό να το κάνω..το παιδί που το πήρα εξηγήθηκε σωστά και η ζημιά μισή μισή..ρωτάω εγώ τώρα..υπάρχει περίπτωση να το ήξερε από πριν και να το κάλυψε? σημειωτέον έκανα 140 χιλιόμετρα με τη μια και δεν είχα πρόβλημα, ούτε τότε ούτε στη εντουράδα την άλλη μέρα, καμιά 30 χιλιόμετρα ακόμα..Μου είπε ο Ν. ότι είχε αλλάξει υγρά συμπλέκτη πριν κανένα μήνα..και τα υγρά είναι πάτο..Χθες που άνοιξα το καπάκι για να πάρω φωτογραφία,δεν πείραξα τίποτα,δεν άγγιξα τίποτα..άνοιξα-έκλεισα..μπορεί να πήρε αέρα και να θέλει καμιά απλή εξαέρωση? Η τρυπούλα ποτέ δεν έμεινε χωρίς υγρό τουλάχιστον όσο ήταν η μηχανή ακίνητη..το ρωτώ διότι το Σάββατο βράδυ γύρισα κανονικά έστω και με τα ενδιάμεσα προβλήματα που είχα και σήμερα τίποτα..

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/05/2012
    Μηνύματα
    103
    Οberon και mineral oil της magura και είσαι οκ.

  12. #27
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KRS Προβολή μηνύματος
    Το όριο ζωής της κεφαλής μαζι με ελατήρια πιστονιού, είναι τα 80.000-90.000 χλμ,υπάρχουν και με περισσότερα χλμ στο κοντέρ ενώ στα 990 το όριο έχει ανέβει πάνω από τα 120.000χλμ.
    Υπαρχουν παντως 950 με 100-150,000 μιλια χωρις να ανοιχτει κινητηρας και πανε ρολοι, υπαρχει σχετικο θρεντ στο advrider. Πιθανοτατα απο κατοχους που δεν τα σκιζουν σε καθε φαναρι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/05/2012
    Μηνύματα
    103
    @DrBig
    Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε κάπου.Γράφω το μ.ο ζωής των 950 με τους εδώ ιδιοκτήτες και ότι υπάρχουν και άλλα που τον ξεπερνούν

  14. #29
    Aκόμα και τα σκισμένα δεν αλλάζουν πιστόνια στις 100.οοο . Εκεί κάνεις καμιά καδένα ,κανα τεντοτήρα και για πιστόνια πας πολύ παρακάτω . Το καλό με τον lc8 είναι ότι παρά τις κακουχίες και τα σκισίματα που μπορεί να φάει .....ΔΕΝ θα σκορπίσει ποτέ και σαν κινητήρας είναι πολύ πιο αξιόπιστος από τους ¨΄ασπαστους¨Ιαπωνικούς .

    Εκεί που πονάει το μηχανάκι είναι σε κάποια περιφερειακά . Τα εντοπίζεις , τα διορθώνεις και είσαι έτοιμος για να πας από Μαρόκο μέχρι και πλάζ Τομπρούκ ...Όπως τη δει κανείς .

    Βρες που πονάει το δικό σου και ξεκίνα .

    Πριν καιρό που πήρα εγώ το δικό μου , άλλαξα κατευθείαν και εγώ τις τσιμούχες μπροστά και στην 1η ευκαιρία παράγγειλα την Όμπερον την οποία και δεν έχω βάλει ακόμα .... Το μόνο σίγουρο είναι πάντως πως θα τη ζητήσει κάποια στιγμή ....Και κάτι άλλα ψιλά που ίσως και να μην τα ζητήσει ακόμα ....

  15. #30
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από erotisakias Προβολή μηνύματος
    ....ρωτάω εγώ τώρα..υπάρχει περίπτωση να το ήξερε από πριν και να το κάλυψε? σημειωτέον έκανα 140 χιλιόμετρα με τη μια και δεν είχα πρόβλημα, ούτε τότε ούτε στη εντουράδα την άλλη μέρα, καμιά 30 χιλιόμετρα ακόμα..Μου είπε ο Ν. ότι είχε αλλάξει υγρά συμπλέκτη πριν κανένα μήνα..και τα υγρά είναι πάτο.......
    στανταρ

    ο magura δε παραδίδει πνευμα έτσι ξαφνικά. σου δείχνει οτι έχει θέμα αρκετά νωρίτερα


Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 10+1 Ηλιθιοι Λογοι Για Να Μην Κοψετε Το Καπνισμα!!!
    από milaber στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2004, 01:20
  2. ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΩ Η ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΟΙΞΩ?
    από ioannou_b στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 23/08/2004, 01:49
  3. ...τησ Κυριακησ Τα Ονειρα Ποτε Να Μην Θυμασαι...
    από nimbus στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2004, 03:52
  4. Θα μπορούσε και να μην είναι ανέκδοτο
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 09/01/2004, 09:16
  5. Για να μην ξεχνιομαστε μερικοι μερικοι.....
    από YZF-R1 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 04/01/2004, 23:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF