Το βίντεο εξηγεί πώς δουλεύει το counter-steering.
Τι σχέση έχει με αυτό που έγραψα;
"Στην έξοδο όσο σηκώνεις το μηχανάκι και δίνεις γκάζι, πιέζεις δυνατά το εξωτερικό μαρσπιέ ώστε να αποτρέψεις (ή ελέγξεις ) πιθανό γλίστρημα του πίσω τροχού."
Το βίντεο εξηγεί πώς δουλεύει το counter-steering.
Τι σχέση έχει με αυτό που έγραψα;
"Στην έξοδο όσο σηκώνεις το μηχανάκι και δίνεις γκάζι, πιέζεις δυνατά το εξωτερικό μαρσπιέ ώστε να αποτρέψεις (ή ελέγξεις ) πιθανό γλίστρημα του πίσω τροχού."
Think faster than you ride
Tι σχέση έχει πόσο μεγαλώνει η επιφάνεια πρόσφυσης απο ορθιο σε πλαγιασμένο?
Εμας μας νοιάζει μόνο οταν είναι πλαγιασμένο. Οταν είναι όρθιο δεν θα φας high, αντε να κανεις κανα παντηλίκι η σούζα.
Επίσης η δυναμη που εφαρμόζεται στο μαρσπιέ αν έχεις την δύναμη/ικανότητα να πατας μόνο εκεί και πουθενά αλλού (ουτε στη σέλλα) δεν είναι καθόλου αμελητέα και μπορεί να διαχωρίσει την ταχύτατη έξοδο από την στροφή με ανοιγόμενο γκάζι απο ενα μεγαλοπρεπές high με καταστροφικές συνέπειες.
Επίσης βλέπω οτι παίρνεις αποσπάσματα απο τα CSS και τα βάζεις και σαν reference, αλλά σε καποι θέματα έχεις αναπτύξει δικές σου θεωρίες που αντικρούουν τα λεγόμενα του CSS.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Για το 2.
Αυτό εννοεί ο blade, η οριζόντια συνιστώσα είναι που προσφέρει έργο.
Η οριζόντια συνιστώσα της δύναμης που εφαρμόζεται στο μαρσπιέ οταν είσαι κεκλιμένος ας πούμε στις 45 μοίρες, αυξάνει την κάθετη δύναμη F η οποία ασκείται πρός το οδόστρωμα και κατα συνέπει ααυξάνει την τριβή.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
Semiaz,
Αν αφιέρωνες λίγα λεπτά στο να διαβάσεις και καταλάβεις για ποιο πράγμα κουβεντιάζουμε τότε δεν θα σπαταλούσες -όπως έγραψες- τον χρόνο σου.
Πιστεύεις ότι οι κινήσεις του αναβάτη (μεταφορά βάρους στο συγκεκριμένο θέμα) παράγουν το ίδιο αποτέλεσμα ανεξάρτητα από την κλίση της μοτοσυκλέτας;
Think faster than you ride
Αν και τα παιδιά στο λένε πιο ευγενικά, να σε ρωτήσω κάτι γιατί αυτό το "ξεκάθαρη διατύπωση" και "να μην λες τα ίδια" ακούγεται ας πούμε πολύ ντετερμινιστικό.
Πήγαινε στρίψε κάπου και όπως είσαι πλαγιασμένος πάτα το εσωτερικό μαρσπιέ δυνατά προς τα κάτω. Σύμφωνα με τη θεωρία σου, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα?
Το παρακάτω τι σημαίνει?
Αφού στην πραγματικότητα όπως λες η θεωρία δεν ισχύει, πως διαφωνείς με την αντίδραση της μοτό σε πραγματικές συνθήκες?
Καλά είναι να διαφωνούμε για να διαφωνούμε, αλλά η διαφορά μεταξύ της θεωρίας του Νεύτωνα και τροπέτου από High είναι δυσδιάκριτη.
Η απειροελάχιστη δύναμη στον εξωτερικο μαρσπιε διανυσματικά μεταφέρει το βάρος ( ή την συνισταμενη δύναμη καλύτερα) προς το εσωτερικό της ρόδας κοντύτερα στο σημείο επαφής του ελαστικού δηλαδή για να το διαχειριστεί. Σε συνδιασμο με counter steering για το pickup, το κορμί χαμηλώνει κι άλλο το κέντρο βάρους. Το σύνολο αυτό δυναμεων και μετατοπισης των προσφέρει μεγαλύτερη πρόσφυση απο όση θα είχες χωρίς να πατάς. Ετσι και αλλιώς η δυναμη του καθενός ειναι και διαφορετική.
Ακριβως αυτό που σου λέει ο blade δηλαδη και που απορώ με την υπομονή του.
Ban 'em all
Για την ακρίβεια το βάρος μας αυξάνεται κατά την στροφή. Η μάζα είναι σταθερή και η επιτάχυνση αυτής προκαλεί αύξηση του βάρους. Γιαυτό συμπιέζονται και οι αναρτήσεις κατά το στρίψιμο.
Η ένσταση του σεμιάζ μάλλον μοιάζει με την δική μου. Η λέξη "πιέζω" και μάλιστα δυνατά είναι που δεν μ'αρέσει. Όταν είσαι κρεμασμένος από την μηχανή αλίμονο αν μπορείς να πιέσεις το εξωτερικό μαρσπιέ σε αυτή την στάση. Αν μπορούσες, εκτός του ότι θα ήταν πολύ μικρή η δύναμη, η δράση του πιέζω θα σε πέταγε ακόμα πιο κάτω σαν αντίδραση.
Αυτό που νιώθουμε είναι η ορμή μας που θέλει να διατηρηθεί και σπρώχνει την μάζα μας προς τα έξω (θες πεστο φυγόκεντρο, θες πεστο αδράνεια) και εμείς στηριζόμαστε στο εξωτερικό μαρσπιέ στην προκειμένη περίπτωση εξόδου από στροφή, έχοντας σηκωθεί ελαφρά από την σέλα για να πετύχουμε αυτά που λέτε, πρόσφυση κτλ.
Προσωπικά έτσι μπορώ να το καταλάβω καλύτερα. Και τώρα σας πιάνω
Είτε έχεις 35 ποστ, είτε 10035 ποστ το ίδιο θα σου λέγαμε, απλά γιατί αυτό που λες είναι λάθος και μπορεί να σε οδηγήσει εσένα ή όποιον νέο οδηγό σε λάθος χειρισμό ή σε πτώση.
Καλή είναι η θεωρία, και ακόμα καλύτερη η διάθεση σου να το ψάξεις αναλύοντας δυνάμεις, αλλά η θεωρία πρέπει να αποδεικνύεται για να ισχύει. Δοκίμασε αυτό που σου είπε ο Blade,(μην δοκιμάσεις αυτό που σου είπα εγώ γιατί μπορείς να φας κανένα βρόντο) και μπορεί να εκπλαγείς με το αποτέλεσμα.
Semiaz, τα σχέδια που βάζεις και οι αναλύσεις σου αποδεικνύουν ότι δεν μπορεί να αυξηθεί το βάρος από χειρισμούς του αναβάτη. Δεν είπα όμως κάτι τέτοιο. Γι αυτό σου τόνισα ότι δεν διαβάζεις προσεκτικά και είσαι εκτός θέματος.
Αναφέρθηκα σε μεταφορά βάρους. Στην άσκησή του σε συγκεκριμένα σημεία.
Ή το έχεις καταλάβει αλλά η υπεροψία σου δεν σου επιτρέπει να το παραδεχτείς, ή όντως δεν μπορείς να αντιληφθείς τη διαφορά. Αν ισχύει το δεύτερο λυπάμαι αλλά δε μπορώ να βοηθήσω παραπάνω. Ήδη γράφω λες κι απευθύνομαι σε τελείως αδαείς αναγνώστες. Δεν γνωρίζω τον τρόπο να ρίξω κι άλλο το επίπεδο. Άσε που δε νομίζω ότι θα είχε και κάποια διαφορά.
Think faster than you ride
Αυτό το λένε οι προτεστάντες.
Απαιτείς; Σου μιλάνε άνθρωποι που (θες δεν θες να το καταλάβεις ή να το παραδεχτείς) καβαλάνε μηχανάκια περισσοτερο καιρό από σένα και σίγουρα (είμαι τόσο σιγουρος όσο κι ότι η Γη περιστρέφεται περί τον άξονά της) πιο γρήγορα από εσένα και εσύ έχεις μουλαρώσει σαν να κάνεις σταυροφορία για την αποκάλυψη της αλήθειας.
Δεν διαγράφεται τίποτα. Δεν σε προσέβαλαν. Εσύ για κάποιο λόγο μπήκες με φόρα και τα πήρες σβάρνα όλα.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Από το παραπάνω σου λίνκ:
Keep in mind that at a Catholic wedding ceremony, the phrase "speak now or forever hold your peace" will NOT be used. Because of the Pre-Cana preparation involved in a Catholic wedding, and ample opportunity for others to express their concerns, any objections to the wedding should have been voiced WELL before the ceremony.
Τέλος από εμένα.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Γιατί όχι; Από 'τι βλέπω είσαι και αστείος (έχεις χιούμορ δηλαδή). Πάντα χαίρομαι να τα λέω με τόσο ευχάριστες προσωπικότητες.
Εγώ τουλάχιστον δεν διαγράφω τίποτα γιατί απλά δεν πρόσβαλα. Ρώτησα αν οδηγάς μηχανάκι παίζοντας μαζί του κι αν αυτά που γράφεις τα έχεις δοκιμάσει καθόλου στην πράξη. Επίσης, είπα ότι ο τρόπος γραφής μου απευθύνεται σε αδαείς* -για να είναι πιο κατανοητός-.
Ομολογώ ότι όντως χαρακτήρισα τον τρόπο σου υπεροπτικό. Δεν θα το διαγράψω όμως.
*Αδαής:[FONT=pf_square_sans]
1. αυτός που δεν γνωρίζει κάτι, που έχει άγνοια (ενός θέματος)[/FONT]
[FONT=pf_square_sans]2. αυτός που δεν έχει πείρα (συγκεκριμένου) αντικειμένου ή καταστάσεων
3. αδαής (ο/η) πρόσωπο που δεν έχει γνώσεις ή πείρα σε ένα θέμα, που αγνοεί (ένα ζήτημα)
Πηγή: Μπαμπινιώτης (2002) Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Αθήνα[/FONT]
Τελευταία τροποποίηση από Bladerunner; 15/11/2013 στις 10:24.
Think faster than you ride