μηπως καποιος ξερει τα γραναζια-αλυσιδα -τακακια φρενων μαμα τι κωδικο εχουν κ απο που τα προμηθευομαστε(κ τιμη εαν ειναι εφικτο)?μονο απο σφακιανακη?εδω στη επαρχια τι κανουμε?στο ebay κ αλλου πως μπορω να τα ψαξω?
μηπως καποιος ξερει τα γραναζια-αλυσιδα -τακακια φρενων μαμα τι κωδικο εχουν κ απο που τα προμηθευομαστε(κ τιμη εαν ειναι εφικτο)?μονο απο σφακιανακη?εδω στη επαρχια τι κανουμε?στο ebay κ αλλου πως μπορω να τα ψαξω?
....και το στηλιαρι απο το τσεκουρι του ξυλοκοπου, απο το λογγο βγαινει...
Ξεκίνα από εδώ: http://www.partzilla.com/parts/searc...0SA/parts.html
Υπάρχει περίπτωση ο Σφακιανάκης να στέλνει και σε επαρχία. Κάνε ένα τηλ να σου πουν εκεί.
Οι αλυσίδες που φοράνε τα δικά μας είναι της RK. Έκπροσωπούνται και στην Ελλάδα.
http://www.rk-japan.co.jp/global/link.htm
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
Εξαιρετικές είναι και οι DID, όπως μπορεί να βεβαιώσει και ο Pektis που τις κρατάει καμμιά 60,000 χιλιόμετρα και επίσης αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα.
Τακάκια γιατί να μην βάλεις κάτι άλλο; Έχει πολύ καλές λύσεις σε aftermarket, όπως τα CL Brakes και τα EBC.
Δεν χρειάζεσαι τον κωδικό της Suzuki για να ψωνίσεις απ' έξω. Αν ψάξεις στο ebay για "Suzuki Bandit XX (χρονιά) chain kit" ή "brake pads" θα σου βγάλει αποτελέσματα.
Ναι οντως... Ρεκορ εκανα με την τελευταια did... 59.000χλμ.!
Το δικο μου ομως φοραει την 530 που ειναι πιο ''βαρια'' και γι'αυτο να ειχε και παραπανω διαρκεια στα χιλιομετρα...
Η RK το πολυ να μου εβγαζε 26-30.000χλμ.
προσέχουμε για να έχουμε!...
Φιλτρο λαδιου μαμα ποσο εχει ξερουμε?
απο που να το παρω?
για suzuki sv
Σε πολλες περιπτωσεις στις aftermarket αλυσιδες χρειαζεται να αφαιρεσουμε κομματι για να καθησουνε,ακομη και στις did.
Για και χαρα σας
Ξερη κανεις που θα βρω original Μανιταρια για Bandit GSF 650 S
Σας ευχαριστω
Βγαινουνε original καταρχην?
Για δειτε και το παρακατω οι υπολοιποι: http://www.oemmotorparts.com/oem4.as...07&L=SU4_-3431
Εχει του κωδικους των εξαρτηματων.
η οριτζιναλ ειναι μονοκομματη, και εινια αυτη που φορουσε το μηχανακι απο καινουριο.
η suzuki δινει σαν ανταλλακτικο μη μονοκομματη, και ειναι προφανες γτι για να μπει μονοκομματη θα πρεπει να λυθει το μισο μηχανακι.
Το λεω γιατι οταν την αλλαξα πηραμε το ανταλλακτικο απο μεσα απ τη suzuki. Κουτι αλυσιδας με brand suzuki , ομως δεν ηταν μονοκομματη. Πρωφανως απο καπου αλλου τις προμηθευονται. Τωρα αν αξιζαν τα 200+ ευρω που την πληρωσαμε θα δειξει, αν και δε νομιζω
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
Και η μονοκόμματη εύκολα μπαίνει. Δοκιμασμένο![]()
αλυσιδογράναζα από ebay και μόνο! Μισή τιμή! Εγώ προτιμώ τις DID αλυσίδες.
Μ' αρέσει που τα καφενεία έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά.Πλέον πας για ουζάκι και αντί για μπάλα συζητάς για μαύρες τρύπες τουλάχιστον..