
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
Gi_4ce
Μεγάλο θέμα αλλα επειδή βαριέμαι και ξύνομαι, ας το ανανλύσουμε... Πλάκα έχει.
-Μούρη. Μεγάλος παράγοντας που εξαρτάται η ΚΑΘΕ μοντίφα. η ΚΑΘΕΜΙΑ. Ο λόγος που ακόμα και οι "γνώστες" πάνε και σκάνε κάτι τρελλά γκαφρά για να βάλουν ακόμα και μια εξάτμιση που θα γράφει ακράποβιτς ή γιοσιμούρα, ενω αρκετές φορές ειναι ποιοτικά και απο θεμα απόδοσης κατώτερες απο άλλες μάρκες πιο άγνωστες στον μέσο "γνώστη" αναβάτη (π.χ. ΤiForce)
οχι. πολλοι κανουν μοντιφες με νοημα και δεν σκεφτονται καθολου την μουρη που θα εχει...
αυτο δεν σημαινει οτι δεν ισχυει το αντιστροφο...δλδ κανοντας κατι μουρατο, να εχει και νοημα...
-Χαρακτήρας. Λείπει και του τον φτιάχνουμε. Όλοι το κάνουμε. Και εγω, και εσυ και ο Μήτσος και ο Τάκης. Απο ένα αυτοκόλλητο, απο έναν καθρέφτη μέχρι και μπροστινά usd ψαλίδια κλπ.
ο χαρακτηρας μιας μοτοσυκλετας δινεται απο τον εμπνευστη, τον κατασκευαστη και το εργοστασιο...δεν λειπει σε καμια μοτοσυκλετα...αν θελουμε να τον αλλαξουμε ριζικα παιζουμε πολυ με την φωτια γιατι οσο περισσοτερο επεμβαινουμε, τοσο πιο πολυ ενδεχεται να βγει μια μ@λακια και μιση...
Πάμε τώρα στο συγκεκριμένο για να μην μακρηγορούμε.
Αρχικά απο 180άρι λάστιχο σε 200, σίγουρα αλλάζει ο χαρακτήρας της μοτό θεωρητικά, αλλα πρακτικά, οι "γνώστες" θα έχουν καταλάβει τις διαφορές που έχουν και θα έχουν συνειδητοποιήσει οτι αν δεν κυνηγάς γυρολόγια και το έχεις για χαβαλέ, βολτούλες καφρηλίκια, είναι μια χαρά.
μου μιλας παλι για μουρη...δεν υπαρχει χρηστικοτητα στα καφριλικια και στις βολτουλες...αυτα τα κανουν ολα τα μοτο και μαλιστα αν το αφησεις το λαστιχακι στην εργοστασιακη του μορφη μπορεις να τα κανεις και πιο ευκολα και με μεγαλυτερη ασφαλεια...αν μιλαμε για dragster αλλαζει το πραγμα...
Η ζάντα του αυτοκινήτου ενδέχεται να είναι πιο βαριά (όχι πάντα) με ότι αρνητικό απο θέμα αδράνειας σε επιταχύνσεις, επιβραδυνσεις και σε ΜΗ αναρτώμενη μάζα επιφέρε το έξτρα βάρος, αλλα οπτικά ΓΑΜΑ3Ι όπως είπαμε πιο πάνω, οπότε...
παλι μιλας για μουρη και εγω σου ειχα κανει μια συγκεκριμενη ερωτηση..."ποια ειναι η χρησιμοτητα του?"..
Γενικά, μπροστά στην κάVΛα όλα τα άλλα περισσεύουν.
Εγώ άνετα θα έβαζα αυτοκινητοζάντα σε μονόμπρατσο με ελαστικό μέχρι 200αρι για να μπορεί να οδηγείται.
Άνετα θα έβαζα καρατιμόνα σε κλιπονάτο και ας μην ήταν σταθερό στα 250. Θα το κόνταινα βασικά...
Άνετα θα έκανα κάποιες παρεμβάσεις που να φθίνανε ελαφρώς τις δυνατότητες της μοτό, αλλα θα αυξάνανε τα κέφια μου.
εσυ εισαι εσυ...
Και εφ όσον μου μιλάς για στόκ και για φτιαγμένα μηχανάκια, Περιμένω να μου πεις εντυπώσεις απο το XR σου συγκριτικά με ένα σωστό, εργοστασιακό Motard...
αν λαβεις υπ'οψιν οτι ολα τα motard δημιουργηθηκαν απο μηχανακια enduro με καποιες παρεμβασεις σε αναρτησεις, φρενα, γραναζωμα, τοτε μια χαρα ειναι το XR διπλα σε οποιοδηποτε εργοστασιακο motard και η πραξη το εχει αποδειξει...
Βασικά άστο αυτό το τελευταίο γιατι μπορεί να βγει και κανας "γνώστης" και να πει οτι ενα φτιαγμένο ΧΤ550 είναι ακόμα καλύτερο...
Α, και βασικά εξήγησέ μου γιατι πιστεύεις οτι είναι άχρηστο... Πιστεύεις οτι δέν θα οδηγείται? Οτι δεν κανει καλά αυτό για το οποίο φτιάχτηκε, οτιδήποτε και αν ειναι αυτο?