Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 63

Θέμα: Τα όρια του Customizing...

  1. #46
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    και ποια ειπαμε ειναι η χρησιμοτητα του συγκεκριμενου?
    STREET MUTHAFUCKINFIGHTER...

    Άχρηστο δεν το λες...
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  2. #47
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    και ποια ειπαμε ειναι η χρησιμοτητα του συγκεκριμενου?
    Πουλ-μουρ

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gi_4ce Προβολή μηνύματος
    STREET MUTHAFUCKINFIGHTER...

    Άχρηστο δεν το λες...

    παντελως αχρηστο ειναι...

    εκτος αν εννοεις το κοζι, χρησιμο..

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    Πουλ-μουρ
    πουλ μουρ να πουλας που?
    σε καμια παρεα ασχετη με το αντικειμενο και πολυ λεω...

    γιατι αν βρεθεις σε καμια παρεα σχετικη, θα γελανε και τα dogbones...

  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Για Φιλιππινέζα μου κάνει περισσότερο....................
    Το σκέφτηκα για Ται/Φιλιππίνα αλλά παραέχει καμπύλες για να'ναι από κει κάτω

  6. #51
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    πουλ μουρ να πουλας που?
    σε καμια παρεα ασχετη με το αντικειμενο και πολυ λεω...

    γιατι αν βρεθεις σε καμια παρεα σχετικη, θα γελανε και τα dogbones...
    Στα γκομενακια και στα κλαρινα της περιοχης..
    Τελευταία τροποποίηση από Bradipous; 12/12/2013 στις 20:36.

  7. #52
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    παντελως αχρηστο ειναι...

    εκτος αν εννοεις το κοζι, χρησιμο..

    Whatever αγορίνα μου... Αχρηστο? Αχρηστο... Ότι πεις.
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gi_4ce Προβολή μηνύματος
    Whatever αγορίνα μου... Αχρηστο? Αχρηστο... Ότι πεις.
    sorry αλλα το "STREET MUTHAFUCKINFIGHTER" δεν μπορω να το εκλαβω σαν χρησιμο...

    και αν θες μπορουμε να το συγκρινουμε με τους βασιλιαδες της κατηγοριας streetfighter σε στοκ μορφη, δλδ το tuono, το speed triple και το superduke...για να δουμε τι κανει καλυτερα αυτη η μετατροπη...και τι μπορει να κανει αυτο που δεν μπορουν να κανουν τα αλλα...

  9. #54
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Μεγάλο θέμα αλλα επειδή βαριέμαι και ξύνομαι, ας το ανανλύσουμε... Πλάκα έχει.

    -Μούρη. Μεγάλος παράγοντας που εξαρτάται η ΚΑΘΕ μοντίφα. η ΚΑΘΕΜΙΑ. Ο λόγος που ακόμα και οι "γνώστες" πάνε και σκάνε κάτι τρελλά γκαφρά για να βάλουν ακόμα και μια εξάτμιση που θα γράφει ακράποβιτς ή γιοσιμούρα, ενω αρκετές φορές ειναι ποιοτικά και απο θεμα απόδοσης κατώτερες απο άλλες μάρκες πιο άγνωστες στον μέσο "γνώστη" αναβάτη (π.χ. ΤiForce)

    -Χαρακτήρας. Λείπει και του τον φτιάχνουμε. Όλοι το κάνουμε. Και εγω, και εσυ και ο Μήτσος και ο Τάκης. Απο ένα αυτοκόλλητο, απο έναν καθρέφτη μέχρι και μπροστινά usd ψαλίδια κλπ.

    Πάμε τώρα στο συγκεκριμένο για να μην μακρηγορούμε.

    Αρχικά απο 180άρι λάστιχο σε 200, σίγουρα αλλάζει ο χαρακτήρας της μοτό θεωρητικά, αλλα πρακτικά, οι "γνώστες" θα έχουν καταλάβει τις διαφορές που έχουν και θα έχουν συνειδητοποιήσει οτι αν δεν κυνηγάς γυρολόγια και το έχεις για χαβαλέ, βολτούλες καφρηλίκια, είναι μια χαρά.

    Η ζάντα του αυτοκινήτου ενδέχεται να είναι πιο βαριά (όχι πάντα) με ότι αρνητικό απο θέμα αδράνειας σε επιταχύνσεις, επιβραδυνσεις και σε ΜΗ αναρτώμενη μάζα επιφέρε το έξτρα βάρος, αλλα οπτικά ΓΑΜΑ3Ι όπως είπαμε πιο πάνω, οπότε...

    Γενικά, μπροστά στην κάVΛα όλα τα άλλα περισσεύουν.

    Εγώ άνετα θα έβαζα αυτοκινητοζάντα σε μονόμπρατσο με ελαστικό μέχρι 200αρι για να μπορεί να οδηγείται.
    Άνετα θα έβαζα καρατιμόνα σε κλιπονάτο και ας μην ήταν σταθερό στα 250. Θα το κόνταινα βασικά...
    Άνετα θα έκανα κάποιες παρεμβάσεις που να φθίνανε ελαφρώς τις δυνατότητες της μοτό, αλλα θα αυξάνανε τα κέφια μου.

    Και εφ όσον μου μιλάς για στόκ και για φτιαγμένα μηχανάκια, Περιμένω να μου πεις εντυπώσεις απο το XR σου συγκριτικά με ένα σωστό, εργοστασιακό Motard...

    Βασικά άστο αυτό το τελευταίο γιατι μπορεί να βγει και κανας "γνώστης" και να πει οτι ενα φτιαγμένο ΧΤ550 είναι ακόμα καλύτερο...

    Α, και βασικά εξήγησέ μου γιατι πιστεύεις οτι είναι άχρηστο... Πιστεύεις οτι δέν θα οδηγείται? Οτι δεν κανει καλά αυτό για το οποίο φτιάχτηκε, οτιδήποτε και αν ειναι αυτο?
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  10. #55
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Ειμαι της γνωμης οτι οι αμερικανοι ψαχνωνται με μακρυψαλιδα και φαρδια λαστιχα για κοντρες τυπου ντραγκστερ,οποτε τετοιες μοντιφες ειναι οτι πρεπει για τετοιες φασεις.

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gi_4ce Προβολή μηνύματος
    Μεγάλο θέμα αλλα επειδή βαριέμαι και ξύνομαι, ας το ανανλύσουμε... Πλάκα έχει.

    -Μούρη. Μεγάλος παράγοντας που εξαρτάται η ΚΑΘΕ μοντίφα. η ΚΑΘΕΜΙΑ. Ο λόγος που ακόμα και οι "γνώστες" πάνε και σκάνε κάτι τρελλά γκαφρά για να βάλουν ακόμα και μια εξάτμιση που θα γράφει ακράποβιτς ή γιοσιμούρα, ενω αρκετές φορές ειναι ποιοτικά και απο θεμα απόδοσης κατώτερες απο άλλες μάρκες πιο άγνωστες στον μέσο "γνώστη" αναβάτη (π.χ. ΤiForce)

    οχι. πολλοι κανουν μοντιφες με νοημα και δεν σκεφτονται καθολου την μουρη που θα εχει...
    αυτο δεν σημαινει οτι δεν ισχυει το αντιστροφο...δλδ κανοντας κατι μουρατο, να εχει και νοημα...


    -Χαρακτήρας. Λείπει και του τον φτιάχνουμε. Όλοι το κάνουμε. Και εγω, και εσυ και ο Μήτσος και ο Τάκης. Απο ένα αυτοκόλλητο, απο έναν καθρέφτη μέχρι και μπροστινά usd ψαλίδια κλπ.

    ο χαρακτηρας μιας μοτοσυκλετας δινεται απο τον εμπνευστη, τον κατασκευαστη και το εργοστασιο...δεν λειπει σε καμια μοτοσυκλετα...αν θελουμε να τον αλλαξουμε ριζικα παιζουμε πολυ με την φωτια γιατι οσο περισσοτερο επεμβαινουμε, τοσο πιο πολυ ενδεχεται να βγει μια μ@λακια και μιση...

    Πάμε τώρα στο συγκεκριμένο για να μην μακρηγορούμε.

    Αρχικά απο 180άρι λάστιχο σε 200, σίγουρα αλλάζει ο χαρακτήρας της μοτό θεωρητικά, αλλα πρακτικά, οι "γνώστες" θα έχουν καταλάβει τις διαφορές που έχουν και θα έχουν συνειδητοποιήσει οτι αν δεν κυνηγάς γυρολόγια και το έχεις για χαβαλέ, βολτούλες καφρηλίκια, είναι μια χαρά.

    μου μιλας παλι για μουρη...δεν υπαρχει χρηστικοτητα στα καφριλικια και στις βολτουλες...αυτα τα κανουν ολα τα μοτο και μαλιστα αν το αφησεις το λαστιχακι στην εργοστασιακη του μορφη μπορεις να τα κανεις και πιο ευκολα και με μεγαλυτερη ασφαλεια...αν μιλαμε για dragster αλλαζει το πραγμα...

    Η ζάντα του αυτοκινήτου ενδέχεται να είναι πιο βαριά (όχι πάντα) με ότι αρνητικό απο θέμα αδράνειας σε επιταχύνσεις, επιβραδυνσεις και σε ΜΗ αναρτώμενη μάζα επιφέρε το έξτρα βάρος, αλλα οπτικά ΓΑΜΑ3Ι όπως είπαμε πιο πάνω, οπότε...

    παλι μιλας για μουρη και εγω σου ειχα κανει μια συγκεκριμενη ερωτηση..."ποια ειναι η χρησιμοτητα του?"..

    Γενικά, μπροστά στην κάVΛα όλα τα άλλα περισσεύουν.

    Εγώ άνετα θα έβαζα αυτοκινητοζάντα σε μονόμπρατσο με ελαστικό μέχρι 200αρι για να μπορεί να οδηγείται.
    Άνετα θα έβαζα καρατιμόνα σε κλιπονάτο και ας μην ήταν σταθερό στα 250. Θα το κόνταινα βασικά...
    Άνετα θα έκανα κάποιες παρεμβάσεις που να φθίνανε ελαφρώς τις δυνατότητες της μοτό, αλλα θα αυξάνανε τα κέφια μου.

    εσυ εισαι εσυ...

    Και εφ όσον μου μιλάς για στόκ και για φτιαγμένα μηχανάκια, Περιμένω να μου πεις εντυπώσεις απο το XR σου συγκριτικά με ένα σωστό, εργοστασιακό Motard...

    αν λαβεις υπ'οψιν οτι ολα τα motard δημιουργηθηκαν απο μηχανακια enduro με καποιες παρεμβασεις σε αναρτησεις, φρενα, γραναζωμα, τοτε μια χαρα ειναι το XR διπλα σε οποιοδηποτε εργοστασιακο motard και η πραξη το εχει αποδειξει...

    Βασικά άστο αυτό το τελευταίο γιατι μπορεί να βγει και κανας "γνώστης" και να πει οτι ενα φτιαγμένο ΧΤ550 είναι ακόμα καλύτερο...

    Α, και βασικά εξήγησέ μου γιατι πιστεύεις οτι είναι άχρηστο... Πιστεύεις οτι δέν θα οδηγείται? Οτι δεν κανει καλά αυτό για το οποίο φτιάχτηκε, οτιδήποτε και αν ειναι αυτο?
    αυτο που λεω ειναι απλο...
    αν θες να κανεις μια τοσο βαρβατη αλλαγη πρεπει να εχεις και εναν σοβαρο λογο περα απο "χαβαλε, βολτουλες, καφριλικια"...
    ο σοβαρος λογος λοιπον για να κανεις κατι τετοιο και να εχει χρησιμοτητα ειναι να κανεις dragster...να μπορεις δλδ να επιταχυνεις δυνατα σε πολυ λιγο χρονο... και σ'αυτο βοηθαει η μεγαλη επιφανεια ελαστικου...μπορεις να πας ομως μονο ευθεια αλλα ετσι ειναι αυτα...
    αλλα για να το κανεις dragster το "πραγμα" πρεπει να εχει και αλογα...δλδ δεν εχει νοημα να βαλεις ενα τετοιο πραγμα σε ενα Ζ750...αν το βαλεις σε ενα τουμπανιασμενο busa, τοτε ναι...ειναι χρηστικο...

    ελπιζω να καταλαβαινεις το σκεπτικο μου....

  12. #57
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Εσυ μιλάς με την κάΥλα ΚΑΙ την λόγικη.

    Εγω παλι πιστευω οτι λογική στην καΥλα δεν υπάρχει.

    Όπως και να έχει, τσάκω μια μπύρα!

    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  13. #58
    Μία από τις λέξεις που θα βρείτε αν ψάξετε για αγγλικά συνώνυμα του customising, είναι το personalising.
    Για να επανέλθω στο αρχικό ερώτημα, θεωρητικά όσες προσωπικότητες υπάρχουν σε αυτό τον πλανήτη, τόσες customιες μπορουν να γίνουν. Δεν χρειάζεται να μας αρέσει μία customια, αρκεί να αντιπροσωπευει τον ιδιοκτήτη της.

    Προφανώς λοιπόν μία customised κατασκευή προορισμένη να αρέσει στην προσωπικότητα άλλων, είναι εξ ορισμού αποτυχημένη.
    Κλεκλές

  14. #59
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Παρόλα αυτά. είτε καύλα το πείς είτε λειτουργικότητα, αυτό που ενεργοποιεί την ανάγκη μετατροπής,
    .
    .
    .
    αυτό ήταν ένα πολύ ωραίο μηχανάκι το οποίο κάποιος μετέτρεψε ώστε να είναι ασορτί με το παπούτσι ή την τσάντα ή την ζώνη ενός κυρίου ή μιάς κυρίας.
    Δεν βλέπω ούτε την καύλα ούτε την χρήση ούτε την έμπνευση

  15. #60
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gi_4ce Προβολή μηνύματος
    Εσυ μιλάς με την κάΥλα ΚΑΙ την λόγικη.

    Εγω παλι πιστευω οτι λογική στην καΥλα δεν υπάρχει.

    Όπως και να έχει, τσάκω μια μπύρα!



Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλάζει τα όρια του Fir η κυβέρνηση! ΚΑΙ «ΔΙΝΕΙ» ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
    από tai στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2009, 09:37
  2. Ιστορίες από τα παλιά του afrotwin
    από afrotwin στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 86
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2004, 13:19
  3. Προς τα "αφεντικά" του moto.gr
    από bikersonly στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2004, 08:26
  4. Τα ξυδια του superfour!!
    από Wizard13 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2004, 14:56
  5. Report Από το Yard με soundtrack μουσική από τα χεράκια του S4
    από Julius στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 09/12/2003, 10:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF