Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 18 από 18

Θέμα: Ροική ή Πιστονι, για ΚΤΜ 690 λεμε...

  1. #16
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Black Mamba Προβολή μηνύματος
    Δεν με ενδιαφερουν τα απολυτα νουμερα οπως τα 60 πχ.
    Με ενδιαφερει να τραβαει καθαρα απο τις 2.000 στροφες και οχι
    τοσο στους κοφτες.
    Αρα η ροπη ειναι αυτη που μου λειπει.

    Ασχετο(?) αλλα παιζει τελικα Nicasil στην Ελλαδα?
    Δεν θα κερδισεις πολλα στα πολυ χαμηλα με υπερκυβισμο, μαλλον το αντιθετο. Α θες το μαξιμουμ σε ποιοτητα ροης ισχυος παρε PCV και autotune και φτιαξε μονος ενα χαρτη. Εναλλακτικα, φτηνοτερα αλλα πιο δυσκολα, παρε ενα wideband οργανο και κανε μικρες και προσεκτικες αλλαγες με το TuneEcu. Ροικη επισης θα βοηθησει. Α δεν καλυφθεις απο κει, προχωρα σε γραναζωμα και τελος. Η αρχησε απο το γραναζωμα. Παντως ο ετοιματζιδικος χαρτης σε σχεση με ενα για την μηχανη σου...καμια σχεση!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Χμ..... σε καθημερινο μηχανακι που δεν θες να πηγαινεις ταπα και εχεις ηδη χαιδεψει γιατι σε τρωει ο απαυτος σου να του αλλαξεις τα συκωτια???

    Αν το θεμα ειναι οι χαμηλομεσαιες αλλαξε το γραναζωμα και εισαι οκ.....

    Αλλα μαλλον ψαχνεσαι στο τι θες ακομα.....
    FYI γραναζωμα επαιξα.
    Εβαλα τρια δοντια πισω και εκανα το μηχανακι να δουλευει σαν καθαροαιμο εντουρο.
    Κοφτιαζα για πλακα και η πισω ροδα εκανε με τεταρτη οχταρια...
    Δεν το λες και καθημερινο μηχανακι.
    Το γυρισα λοιπον μαμα για να γεμιζει πιο ωραια ολες τις ταχυτητες
    χωρις χαζα υστεριλικια.
    Οσο για οτι ψαχνομαι:
    "Δεν ξερω τι θελω και δεν θα σταματησω να ψαχνω μεχρι να το βρω"

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Δεν θα κερδισεις πολλα στα πολυ χαμηλα με υπερκυβισμο, μαλλον το αντιθετο. Α θες το μαξιμουμ σε ποιοτητα ροης ισχυος παρε PCV και autotune και φτιαξε μονος ενα χαρτη. Εναλλακτικα, φτηνοτερα αλλα πιο δυσκολα, παρε ενα wideband οργανο και κανε μικρες και προσεκτικες αλλαγες με το TuneEcu. Ροικη επισης θα βοηθησει. Α δεν καλυφθεις απο κει, προχωρα σε γραναζωμα και τελος. Η αρχησε απο το γραναζωμα. Παντως ο ετοιματζιδικος χαρτης σε σχεση με ενα για την μηχανη σου...καμια σχεση!
    PCV παιρνεις και σκαλιζεις αν ξερεις τι κανεις με τα μιγματα αλλιως κανεις
    το μηχανακι μπουρδ3λο...
    Ασε που για να κανεις σωστη δουλεια θελεις δυναμομετρο.
    Το Αutotune ειναι καλη φαση γιατι την κανεις real time τις ρυθμισεις.

    Μην νομιζεται αμφοτεροι οτι θα εβαζα χερι στα σωθηκα της μηχανης μου...
    Μονο αν ειχε καποιο θεμα χοντρο.
    Μεχρι ροικη την παλευω.
    Και οπως προειπα το οικονομικο ειναι μεγαλος περιορισμος.
    Κουβεντα κανουμε γιατι μου αρεσει να τα λεω με φιλους
    που κατι ξερουν, παραπανω απο εμενα.
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  3. #18
    H μαλακια με το tuneecu ειναι οτι δεν μπορεις να αλλαξεις την χαρτογραφηση real time. Και χρονοβορο και μην γινει καμια στραβη στο ανεβασμα τουν χαρτη.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2007, 16:28
  2. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2007, 23:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF