Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: 640 Lc4 sm γνωμες...

  1. #1
    ρακόμελος Το avatar του/της dodos_1
    Εγγραφή
    26/04/2005
    Μηνύματα
    219

    640 Lc4 sm γνωμες...

    λοιπον παιδια θελω να ρωτησω τι λεει το μηχανακι απο επιιδοσεις,αξιοπιστια και κοστος συντηρησης;με ενδιαφερει το μηχανακι πολυ....ευχαριστω.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Smith
    Εγγραφή
    02/02/2005
    Μηνύματα
    385
    Γεια σου Παληκαρά μου...Ο Ε Ο..!!!! (Aμα φύγεις από το club,θα σε παίρνουμε μαζί στις βόλτες,,!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: )

    Guess...who...??
    Live every day as if it were your last one...but don`t make it so..!

  3. #3
    ρακόμελος Το avatar του/της dodos_1
    Εγγραφή
    26/04/2005
    Μηνύματα
    219
    ποιος εισαι......Ο Ε Ο;;;;

  4. #4
    ρακόμελος Το avatar του/της dodos_1
    Εγγραφή
    26/04/2005
    Μηνύματα
    219
    ΘΕΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ................ΟΕΟ!!!!!!

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Smith
    Εγγραφή
    02/02/2005
    Μηνύματα
    385
    Γεια σου ρε Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Ε Θοδωρή, που λέν και οι Φ Ο Β Ε Ρ Ο Ι administrators μας..!!!
    Τώρα μάλλον θα κοιμάσαι :ZZZ: :ZZZ: :ZZZ:
    αλλά εγώ είμαι δουλειά
    και περιμένω να ξημερώσει
    γιατί νυστάζω και μού` χουν βγει τα μάτια :hypnotize :hypnotize

    Τα λέμε φιλαράκο...
    Live every day as if it were your last one...but don`t make it so..!

  6. #6
    Δεν είχα το SM οποτε για οδική συμπεριφορα δεν ξέρω αν και πρεπει να είναι πολύ καλό αν κρίνω απο τα υπολοιπα μηχανακια της KTM .
    Πρέπει να είσαι σχολαστικος στη συντηρηση. Λαδια κάθε 3000 φίλτρο ανα δύο αλλαγες , πρόσοχη στα τακακια που τελειώνουν πολυ γρηγορα και αν σφυρίζουν σπάνε τι μπροστινές ακτίνες (στο εντούρο). Γενικά εχουν ευαισθησία στα ρουλεμαν του κιβωτίου και ιδιέταιρα της καμπάνας (100 Ε !!!!!) .΄Είναι σχεδόν στάνταρ επισκευη μέχρι τα 50000 χλμ ανάλογα σε τί τεφαρίκι έπεσες . Οχι οδηγηση με χαμηλές στροφες όπου σκορτσάρει γιατι την ακουει η μπιέλα (όχι σε όλα) και τέλος έιναι συχνες οι αστοχίες στην καφαλή (ράγισμα αναμεσα στις εδρες των βαλβιδών). Γενικά αν το σκίζεις δεν παθαίνει τιποτα

    Αν το πάρεις μεταχείρω ΨΑΞΤΟ ΠΟΛΥ

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από φατα μουτρα
    πρόσοχη στα τακακια που τελειώνουν πολυ γρηγορα και αν σφυρίζουν σπάνε τι μπροστινές ακτίνες (στο εντούρο).

    μπορείς να το τεκμηριώσεις! ;



  8. #8
    ειχα αλλαξει 10!!!! μαρκες τακακια οταν σφυριζαν έσπαγαν και ακτίνες οσα δεν σφύριζαν δεν εσπαγαν έτσι κατεληξα στο συμπερασμα πως πρεπει να υπαρχει καποιος συσχετισμος. τα καλυτερα απο πλευρας σφυριγματος κααι με μεγαλη αντοχη ηταν τα sbs

  9. #9
    πρόσοχη στα τακακια που τελειώνουν πολυ γρηγορα


    πόσο γρήγορα δηλαδή;

  10. #10
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    προσοχη

    και στη βενζινη παιδια...

    τη καιει γρηγορα..

  11. #11
    τα brembo που φοραγε απο την εταιρια τα τελειωσε σε 2500 km. Αυτο εμενα μου φαίνεται λίγο.
    Οχι τη βενζίνη δεν την καίει γρηγορα

  12. #12
    σε ευχαριστώ για την πληροφορία,

    δε μπορώ όμως να καταλάβω τι σχέση απο τεχνικής πλευράς έχει το σκληρό τακάκι με τις ακτίνες!


    τεσπα


    εχω βάλει AFAM τακάκια μπροστά , έχω 9000 χλμ και ακομα έχουν ψυχή!

  13. #13
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167

    Re: 640 Lc4 sm γνωμες...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos_1
    λοιπον παιδια θελω να ρωτησω τι λεει το μηχανακι απο επιιδοσεις,αξιοπιστια και κοστος συντηρησης;με ενδιαφερει το μηχανακι πολυ....ευχαριστω.

    μια χαρα μηχανακι ειναι .....το ειχα 3 χρονια μοντελο 01 ..το σημερινο ειναι η κορυφωση του μιας και εχει βελτιωθει σε καθε τι φοραει πανω του ....φρενα αναρτησεις super γκαζια μπολικα ....με μια εξατμηση εισαι κομπλε ...εκτος αν θες να ψαχτεις παραπανω και να το τουμπανιασεις ....σερβις καθε 5000 ...η κτμ λεει καθε 6000 αλλα εγω το εκανα καθε 5000 γιατι οι βαλβιδες την ακουγαν νωρις ...λαδακια καθε 2500χλμ....τακακια εξαρτατε τα εντο που κανεις ...
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  14. #14
    Και εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι γινόταν αυτο αλλα σιγουρα δεν ηταν συμπτωση. Νομιζω πως απο το συντονισμο που προκαλουσε το σφυριγμα ισως να ξεβιδώνονταν κάποιες ακτινες με αποτελεσμε να φορτιζονται ανομοιόμορφα αυτές που εμεναν σφιγμένες με αποτελεσμα την θραύση τους
    Εν τω μεταξυ πάντα μου έσπαγαν κατα τη διάρκεια φρεναρίσματος. Τοποθετόντας τακακια μου δέ σφύριζαν σταμάτησαν να σπάνε και οι ακτινες (μου έιχε σπάσει τα νευρα αυτη η κατασταση καθε λιγο και λιγακι ακτινολόγηση).
    Πάντως το ΚΤΜακι το καταευχαριστήθηκα έκανα 52000 χλμ ,αν δεν φοβόμουν πως θα το πάρω στο χέρι (κοπαναγε τρελλα προς το τέλος) και δέν είχε τοσο σκληρη σέλα θα το κράταγα.....
    Κρίμα που δεν 'εχει ξεπεράσει ακόμα η ΚΤΜ κάποια παιδικά προβλήματα αν και έχει βελτιωθεί πολυ.

  15. #15
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από φατα μουτρα
    [B]τα brembo που φοραγε απο την εταιρια τα τελειωσε σε 2500 km. Αυτο εμενα μου φαίνεται λίγο.

    Εγώ με αυτά έχω κάνει 9000 πάντως...

Παρόμοια θέματα

  1. ΚΤΜ 640 lc4 sm κλοπη
    από pantzos στο forum KTM
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2011, 10:30
  2. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2010, 19:48
  3. Γνωμες για ΚΤΜ 640 Lc4 motard '04
    από camen στο forum KTM
    Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 22/10/2009, 13:46
  4. Ktm 640 Lc4 Sm
    από gtsagas στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2006, 23:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF