Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 60

Θέμα: Γνωμες για ΚΤΜ 640 Lc4 motard '04

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443

    Γνωμες για ΚΤΜ 640 Lc4 motard '04

    Καλησπερα σε ολους...
    Εχει ερθει η ωρα να αλλαξω μηχανακι και εχω αρχισει την αναζητηση...
    Μεταξυ διαφορων που εχω δει και με ενδιαφερουν, εχει ενας καλος φιλος ενα ΚΤΜ 640 LC4 motard του '04.
    Το πουλαει 4.200Ε και δινει μαζι κρανος+μπουφαν.
    Το μηχανακι ειναι αψογο μηχανικα+εμφανισιακα και εχει μολις 8.000χλμ μιας και το περισσοτερο καιρο το εχει αραγμενο και το χρησιμοποιει μονο για καμια δουλεια γυρω-γυρω....
    Επισης φοραει και διπλες ACRAPOVIC...

    Εγω λοιπον θελω να μαθω:
    1)Το συγκεκριμμενο μοντελο παρουσιαζει καποια ατελεια?
    2)Περιπου καθε ποσα χλμ εχει σερβις?
    3)Περιπου ποσο κοστιζουν τα παραπανω σερβις?
    4)Σε σφιχτες διαδρομες ξερω οτι το μηχανακι "γαζωνει" ,σε ανοιχτα κομματια ομως(ευθειες) με τι ταχυτητα ταξιδευει ωστε να μην ζοριζεται?
    5)Τελος,η τιμη που το δινει ειναι οκ?

    Ευχαριστω εκ των προτερων για την οποια βοηθεια και αν θυμηθω κ τιποτα αλλο συμπληρωνω...



  2. #2
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Έχεις fz600 έτσι;

    οδήγησα ένα του ξαδέρφου (πριν προλάβει να το καταστρέψει).
    Νομίζω ότι είναι τέλειο για να χτυπάς αφρόγαλο για τον καπουτσίνο σε λίγα λέπτα

    Θα το προτιμούσα να κρατήσεις το μηχανάκι σου (αν βαστάς οικονομικά) και να πάρεις και αυτό.
    Σε κλειστό στροφηλίκι είναι απόλαυση και δύσκολα κρατάς το γκάζι κλειστό .

    Για κόστος ανταλλακτικών δεν ξέρω αλλά ξέρω οτι ο ξάδερφος παιδεύτηκε να βρεί ανταλλακτικά (και όχι όλα) και αυτά σε γερμανικό eBay(μιλάμε για όλο το μπροστινό σύστημα + πλαίσιο κ.α ).
    Πάντως δεν το έφτιαξε

    Για να μην σε κουράζω . Θα το έπερνα με κλειστά μάτια για δεύτερο

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
    Έχεις fz600 έτσι;

    οδήγησα ένα του ξαδέρφου (πριν προλάβει να το καταστρέψει).
    Νομίζω ότι είναι τέλειο για να χτυπάς αφρόγαλο για τον καπουτσίνο σε λίγα λέπτα

    Θα το προτιμούσα να κρατήσεις το μηχανάκι σου (αν βαστάς οικονομικά) και να πάρεις και αυτό.
    Σε κλειστό στροφηλίκι είναι απόλαυση και δύσκολα κρατάς το γκάζι κλειστό .

    Για κόστος ανταλλακτικών δεν ξέρω αλλά ξέρω οτι ο ξάδερφος παιδεύτηκε να βρεί ανταλλακτικά (και όχι όλα) και αυτά σε γερμανικό eBay(μιλάμε για όλο το μπροστινό σύστημα + πλαίσιο κ.α ).
    Πάντως δεν το έφτιαξε

    Για να μην σε κουράζω . Θα το έπερνα με κλειστά μάτια για δεύτερο

    Δεν εχω fazer αδερφε....
    Ευχαριστω παντως για την γνωμη...
    Αφου θα το επερνες για 2ο και δεν υπαρχει 1ο αρα.......το παιρνω για πρωτο

  4. #4
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen

    Δεν εχω fazer αδερφε....
    Ευχαριστω παντως για την γνωμη...
    Αφου θα το επερνες για 2ο και δεν υπαρχει 1ο αρα.......το παιρνω για πρωτο
    Ντάξει μην κλαις έτσι λέει στο προφίλ νομίζω

    Αν έχεις αυτό το χρέπι στο avatar τότε πάρτο σίγουρα :rotflmao:

    (πλάκα έτσι )

    Όχι για το ΚΤΜ

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αντε για να σου φυγει η απορια ενα ΧΤ 225 εχω...
    Αυτο εδω συγκεκριμμενα: http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=84595



  6. #6
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Αντε για να σου φυγει η απορια ενα ΧΤ 225 εχω...
    Αυτο εδω συγκεκριμμενα: http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=84595


    ΠΑΡΤΟ ΠΑΡΤΟ:rotflmao:

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
    ΠΑΡΤΟ ΠΑΡΤΟ:rotflmao:

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kerasaki
    Εγγραφή
    29/08/2004
    Μηνύματα
    312
    κανενας κατοχος να μας πει αν ειναι αξιοπιστο??
    Θέλω να ζήσω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά
    Να ταξιδέψω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά να δω στα μάτια την τίγρη
    Που όλο με κοιτά
    Μεσ’ απ’ τα φώτα αυτής της πόλης
    Που σκοτώνει για λεφτά
    Που με σκοτώνει από αγάπη
    Όπως με σφίγγει όταν ξυπνά
    Κι ύστερα κλαίει μ’ αγκαλιάζει και μου λέει
    Πάρε με μαζί σου

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αντε ρε KTMακηδες πειτε...
    Μην με κανετε να ανοιξω τοπικ-κοντρα ΚΤΜ vs JAPAN...


  10. #10
    Εχω lc4 motard του 2003 ομως που δεν εχει μεγαλη διαφορα με του 2004.
    Το εχω λιγο καιρο και δεν ειμαι και ο καταληλοτερος για να σου πω,αλλα θα σου πω τις λιγες "εμπειριες" μου.

    Αξιοπιστια: Τι ειναι αυτο?Μολις φτιαχνεις το ενα χαλαει το αλλο,νταξ οχι κατι σοβαρο(με μενα τουλαχιστον)αλλα σου τη σπαει.Εκτος κι αν ειναι καινουργιο οποτε ξερεις οτι εισαι ο πρωτος της.

    Γκαζια,στησιμο,φρενα κτλ: Εκει τα σπαει,κυριολεκτικα,δρομο με στροφες και τα μυαλα στα καγκελα,Φρενα? Αγκυρες. Γκαζι? Αρκουδογκαζο. Στησιμο? Τρενο!
    Τις ευθειες δεν τις πολυγουσταρει,με 120-130 και στιγμιαια ανοιγματα στα 150 και παλι πισω ειναι καλλα,αλλα γενικα δεν κανει για ευθειες.

    Δεν ειναι xt και ουτε προκειται να γινει,μεσα στην πολη "αναβει" και θελει τρεξιμο,οπως και λαδια-φιλτρα-service-αναλωσιμα στη ωρα τους και οχι τσιγκουνιες.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kerasaki
    Εγγραφή
    29/08/2004
    Μηνύματα
    312
    Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
    Εχω lc4 motard του 2003 ομως που δεν εχει μεγαλη διαφορα με του 2004.
    Το εχω λιγο καιρο και δεν ειμαι και ο καταληλοτερος για να σου πω,αλλα θα σου πω τις λιγες "εμπειριες" μου.

    Αξιοπιστια: Τι ειναι αυτο?Μολις φτιαχνεις το ενα χαλαει το αλλο,νταξ οχι κατι σοβαρο(με μενα τουλαχιστον)αλλα σου τη σπαει.Εκτος κι αν ειναι καινουργιο οποτε ξερεις οτι εισαι ο πρωτος της.

    Γκαζια,στησιμο,φρενα κτλ: Εκει τα σπαει,κυριολεκτικα,δρομο με στροφες και τα μυαλα στα καγκελα,Φρενα? Αγκυρες. Γκαζι? Αρκουδογκαζο. Στησιμο? Τρενο!
    Τις ευθειες δεν τις πολυγουσταρει,με 120-130 και στιγμιαια ανοιγματα στα 150 και παλι πισω ειναι καλλα,αλλα γενικα δεν κανει για ευθειες.

    Δεν ειναι xt και ουτε προκειται να γινει,μεσα στην πολη "αναβει" και θελει τρεξιμο,οπως και λαδια-φιλτρα-service-αναλωσιμα στη ωρα τους και οχι τσιγκουνιες.



    μαζευω γνωμες
    Θέλω να ζήσω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά
    Να ταξιδέψω στ’ αλήθεια
    Έστω μια φορά να δω στα μάτια την τίγρη
    Που όλο με κοιτά
    Μεσ’ απ’ τα φώτα αυτής της πόλης
    Που σκοτώνει για λεφτά
    Που με σκοτώνει από αγάπη
    Όπως με σφίγγει όταν ξυπνά
    Κι ύστερα κλαίει μ’ αγκαλιάζει και μου λέει
    Πάρε με μαζί σου

  12. #12
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    καλησπερα φιλε μου .ειχα μεχρι πριν ενα μηνα το συγκεκριμενο μηχανακι αν και το συγκεκριμενο ηταν η τελευταια εκδοση με τις διπλες εξατμισεις.

    σου απανταω αριθμητικα οπως εθεσες τα ερωτηματα σου:

    1) αφου λες πως ειναι 2004 μοντελο τοτε ειναι με την high flow κεφαλη... ολα τα προβληματα που ακουγες για τα συγκεκριμενα μοντελα ,εκτος του οτι οφειλοταν κυριως στην κακη χρηση που ειχαν υποστει,σε αυτη την εκδοση εχουν ελαχιστοποιηθει...

    2) κα8ε 2 - 3 χιλιαδες χλμ λαδοφιλτρα (φιλτρο προεραιτικα , μπορεις και καθε 5)
    Βαλβιδες κανε ενα τσεκαρισμα μολις το παρεις και απο εκει και περα καθε 5-6 εναν ελεγχο ειδικα το καλοκαιρι που η θερμοκρασια ανεβαινει επικινδυνα ειδικα μεσα στην πολη. τα βασικα ειναι αυτα μετα τα υπολοιπα π.χ. σφιξιματα στις βιδες απο κραδασμους κτλ βλεπεις, ακους και κανεις...

    3) κοστος αναλογα με το ποσο πιανουν τα χερια σου.εγω για παραδειγμα εκανα αρκετα πραγματα μονος οπως λαδια , σφιξιμο αλυσιδας κτλ. εαν δεν ανηκεις στην κατηγορια αυτη τοτε υπολογισε γυρω στα 40 ευρω για λαδια (motorex) και κανενα 20ρικο συνολικα τα δυο φιλτρα λαδιου (μεταλλικο και χαρτινο).η εργασια που θα σου χρεωσουν εξαρταται παντα απο το συνεργειο ...

    4) με μια ταχυτητα 120-140 πας ανετα και εσυ και το μηχανακι αλλα μεχρι εκει. μπορεις να δεις πανευκολα και 170+ στο κοντερ αλλα θα ειναι ιδιαιτερα επιπονο και για σενα και για τη μηχανη .

    5) αν ειναι στην κατασταση που περιγραφεις και με δεδομενο οτι το παιρνεις ΄'απο χερι '' ειναι μια παρα πολυ καλη τιμη

    αυτα για αρχη ...

  13. #13
    ειπαμε..fournas Το avatar του/της fournas
    Εγγραφή
    17/06/2009
    Μηνύματα
    801
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kerasaki
    κανενας κατοχος να μας πει αν ειναι αξιοπιστο??

    φιλος εχει αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/340842/



    με το παλικαρι εχω κανει τα 3500 χλμ απο τα 4000χλμ που εχω..
    κανουμε παρεα απο το 2003..
    μονο λαμπες εχεις αλλαξει και παρα πολυ συχνα σερβις..

    αν θελετε οτιδηποτε παρτε τον και τηλ...τον εχω ενημερωση

  14. #14
    One KTM to rule them all Το avatar του/της Ravendark
    Εγγραφή
    25/08/2009
    Μηνύματα
    102
    Είχα ένα του 2002.
    Έκανα 65.000 χιλιόμετρα.

    2 βλαβες μου έβγαλε, για σερβις δεν το είχα παει ποτέ, μόνος μου άλλαζα λάδια και μόνο.
    Λίγο πριν το δώσω ανέβαινα τον άγιο (για όσους ξέρουν, προς προκόπι βόρεια εύβοια) και στη διαδρομή για κάποιο λόγο τρύπισε το κολάρο του ψυγείου.
    Έχασε τα νερά του και από την θερμοκρασία μου βάρεσε καπάκι.

    Το άλλαξα μόνος μου (~800ευρώ) αλλά δεν έλυσα τον κύλινδρο να ελέγξω ελατήρια.
    Όταν βάρεσε το καπάκι, από τη θερμοκρασία έσπασε το ελατήριο του λαδιού και εγώ μιας και δεν το πήρα πρέφα το άφησα έτσι.

    Μετά από λίγο καιρό σε μια μακρινή βόλτα (κατάπινε λάδι αρκετά μετα...) χτύπησε ρουλεμάν στροφάλου λόγω χαμηλής στάθμης λαδιού.

    Το εφτιαξα ξανα και το πούλησα...αν πας στον οικονόμου στο αιγάλαιω ακόμα εκεί είναι, θα το δείς (κίτρινο SixDays)

    Αυτά.

    Υ.Γ. Αν είσαι σχολαστικός με τα νερά του και τα λάδια του (πες κάθε 700-800km συμπλήρωμα) δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
    A wise man never plays leapfrog with a unicorn.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ravendark
    Υ.Γ. Αν είσαι σχολαστικός με τα νερά του και τα λάδια του (πες κάθε 700-800km συμπλήρωμα) δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
    κάθε πρωι τσεκαρισμα στο ματακι του καρτερ και εισαι κομπλέ!


    υ.γ. το κιτρινο μηχανακι σου που εγινε μαυρο (αλλαξαν τα πλαστικα) εχει πουληθει εδω και κανα 3μηνο

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF