Σελίδα 6 από 12 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 179

Θέμα: Honda CBR1000RR 2005 HRC μετατροπή

  1. #76
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimtsag Προβολή μηνύματος
    Αυτο που ειδα και το εχω στην watch list ,ειναι BUY IT NOW, με επιλογη ακριβως απο κατω ,BEST OFFER. Του εστειλα και μνμ να δω αν εχει και τα αντοιστιχα για τις μπιελες και ποσο μπορει να μου τα δωσει.
    πασο...
    μακαρι να τα βρεις φθηνα και να τα τσιμπησεις...

  2. #77
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    φιλε τα μεταλλακια των μπιελων βγαινουν σε νουμερα προσεχε γιατι πολυ πιθανον να εινια κανα αλλο μεγεθος απο αυτα που θες οποτε αν τα παρες μπορει να μη σου κανουν...γενικα παντως ειναι ακριβα...και ελπιζω ο μαστορας σου να ξερει να σφιγγει τις βιδες στις μπιελες γιατι απο λαθος σφιξιμο η την ακουνε τα κομβια η απλα αμα παρασφιχτει κοβεται η βιδα και φανταζεσαι το επακολουθο μετα...καλο δεσιμο κατα τ αλλα

  3. #78
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    77
    Και του στροφαλου επισης..Εχουμε...πολυχρωμια...Ροζ ,καφε ,πρασινο, κτλ κτλ.Παντως οπως και να εχει δεν δικαιολογειται το κοστος για μια μοτοσυκλετα 10ετιας.

    Κατα 99% θα τα βρω απο Αμερικη. Ελπιζω να μην πεσω στο 1%....
    Δημήτρης

  4. #79
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Σε δύσκολους δρόμους έχεις μπει... μακάρι να πάνε όλα καλά. Ίσως χρειαστείς μεγαλύτερο ψυγείο το αγωνιστικό καύσιμο δεν ξέρω αν είναι απαραίτητο για να δουλέψει το μοτέρ αλλά σίγουρα είναι απαραίτητο για να δουλέψει σωστά. Επίσης να ξέρεις ότι το μεγαλύτερο κόστος στα μοτέρ full kit έρχεται από τη συντήρηση και όχι την ανακατασκευή.... Όπως και να έχει καλή τύχη

  5. #80
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    77
    Μονο δυσκολους;Θελω να πιστευω οτι θα παει καλα.Με ενδιαφερει να βγει ,την συντηρηση μετα θα την καταφερνω.

    Ψυγειο δεν δινει η Honda για αυτη τη γενια CBR.Περαν της πλεξουδας/εγκεφαλου εχω ολο το κιτ. Εμειναν οι λεπτομερειες μεν σημαντικες δε..
    Δημήτρης

  6. #81
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Γιώργο, ξέχασες το μεγάλο κεφάλαιο καύσιμα και οκτάνια.
    Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες, αλλά για την οικονομία της συζήτησης θεωρώ δεδομένο πως η βενζίνη θα είναι από σωστό-καλό βενζινάδικο.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimtsag Προβολή μηνύματος
    Μονο δυσκολους;Θελω να πιστευω οτι θα παει καλα.Με ενδιαφερει να βγει ,την συντηρηση μετα θα την καταφερνω.

    Ψυγειο δεν δινει η Honda για αυτη τη γενια CBR.Περαν της πλεξουδας/εγκεφαλου εχω ολο το κιτ. Εμειναν οι λεπτομερειες μεν σημαντικες δε..
    Έχω μιλήσει προσωπικά με αυτόν τον τύπο που τα φτιάχνει, στα ιταλικά...υπάρχουνε απολύτως συμβατά κι αξιόπιστα ψυγεία για το επίπεδο της μετατροπής που θέλεις να πετύχεις. Επίσης να γνωρίζεις πως θα έχεις απώλειες έως 3 βαριά 4 άλογα για τη λειτουργία του κυκλώματος ψύξης αφού είναι άκρως απαραίτητο για την υγεία του κινητήρα. Δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει να μάθεις τιμή...αλλά σου λέω, επειδή τα έχω αγγίξει από κοντά, πως μιλάμε για αριστούργημα παγκόσμιας κλάσης.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων EICMA2008_Milano_Italy 115 (Large).jpg‎   EICMA2008_Milano_Italy 117 (Medium).jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από H.A.Balafoutre; 11/01/2014 στις 18:20.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  7. #82
    Επίσης έχω καβαλήσει αυτό, 161ρόδα, για να σου δόσω μια ιδέα.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC00198 (Medium).jpg 
Προβολές:	381 
Μέγεθος:	80,1 KB 
ID:	307366
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  8. #83
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Αν θέλεις βοήθεια με τα ιταλικά για το ψυγείο, ρίξε π.μ.

    Καλή συνέχεια...

  9. #84
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    77
    ΠΩΠΩΠΩ!!! Τι διαμαντι ειναι τουτο;;; Μπηκα στο site αλλα ειναι υπο κατασκευη.Φυσικα και με ενδιαφερει η τιμη...!Για..τριψηφιο νουμερακι μιλαμε;
    Δημήτρης

  10. #85
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Παιδιά, ρίχνω κάτι ματιές σε αυτό το θέμα και έχω μια γενικής φύσης απορία. Τι κόστος έχουν αυτές οι αλλαγές που κάνετε για να πάρετε μια δεκάδα άλογα παραπάνω; Στο περίπου. Βλέπω τον φίλο στο Ηράκλειο και αναρωτιέμαι που θα βγάλει 160-170-200 άλογα;;;

  11. #86
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    77
    Μεχρι στιγμης εχω δωσει 2500 ευρω.Και εξηγουμαι..Το κιτ το βρηκα απο ebay πριν 4 χρονια στα 1500 ευρω.Το εδινε ενας τυπος απο Αμερικη.Στα 2000 αρχικα και μετα απο παζαρι το αφησε 1500.(Αφου το ειχε 6 μηνες και δεν πουλιοταν).
    Και 1000 ευρω στα πρωτα εξοδα. Ροικη ,ζυγισματα ,λυσιμο ,δεσιμο (οταν γινει). Αν ολα πανε καλα μενουν τα μεταλλα ,ξεκλειδωμα στου εγκεφαλου ,και ρυθμιση στο δυναμομετρο.
    Και φυσικα τα αναλωσιμα (λαδια ,φρενα και οτι αλλο χρειαστει).Υπολογιζω αλλα 1000 ευρω ακομα για να ειναι ετοιμο να βγει.

    Οσον αφορα σε ποιο δρομο θα κατεβουν τα αλογα (αν καταλαβα αυτο εννοεις) η απαντηση ειναι προφανης:Πουθενα φυσικα!!!
    Τετοιες μετατροπες,νομιζω, δεν εχουν να κανουν με την λογικη αλλα με την τρελα του καθενος μας..
    Δημήτρης

  12. #87
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Πάντως αν θες να το κάνεις αγωνιστικό προσφέρομαι να επανέλθω στην ενεργό δράση !!!!

  13. #88
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimtsag Προβολή μηνύματος

    Οσον αφορα σε ποιο δρομο θα κατεβουν τα αλογα (αν καταλαβα αυτο εννοεις) η απαντηση ειναι προφανης:Πουθενα φυσικα!!!
    Τετοιες μετατροπες,νομιζω, δεν εχουν να κανουν με την λογικη αλλα με την τρελα του καθενος μας..

  14. #89
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimtsag Προβολή μηνύματος
    Οσον αφορα σε ποιο δρομο θα κατεβουν τα αλογα (αν καταλαβα αυτο εννοεις) η απαντηση ειναι προφανης:Πουθενα φυσικα!!!
    Τετοιες μετατροπες,νομιζω, δεν εχουν να κανουν με την λογικη αλλα με την τρελα του καθενος μας..
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #90
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες, αλλά για την οικονομία της συζήτησης θεωρώ δεδομένο πως η βενζίνη θα είναι από σωστό-καλό βενζινάδικο.



    Έχω μιλήσει προσωπικά με αυτόν τον τύπο που τα φτιάχνει, στα ιταλικά...υπάρχουνε απολύτως συμβατά κι αξιόπιστα ψυγεία για το επίπεδο της μετατροπής που θέλεις να πετύχεις. Επίσης να γνωρίζεις πως θα έχεις απώλειες έως 3 βαριά 4 άλογα για τη λειτουργία του κυκλώματος ψύξης αφού είναι άκρως απαραίτητο για την υγεία του κινητήρα. Δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει να μάθεις τιμή...αλλά σου λέω, επειδή τα έχω αγγίξει από κοντά, πως μιλάμε για αριστούργημα παγκόσμιας κλάσης.
    George τί κόσμημα είναι αυτό ρε φίλε....αν φοράς τέτοιο ,πετάς όλα τα fairing μόνο και μόνο για να φαίνεται το διαμάντι...
    όπως στο FZ1...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 6 από 12 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Honda hornet 2005
    από foumo στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2005, 13:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF