Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 57

Θέμα: ΦΡΕΝΑ

  1. #1

    ΦΡΕΝΑ

    το θεμα με τα φρενα με απασχολουσε απο τοτε που το αγορασα.πως το ελεγε η παλια διαφημηση εχω δοκιμασει τα παντα και δεν γινεται τιποτα,καπως ετσι . δοκιμασα ολα σχεδον τα τακακια της αγορας,τζιφος .καλυτερα λιγο θεωρω τα ebc hh .δοκιμασα τρομπα απο b-king μικρη βελτιωση αλλα παλι αυτη η σπογγωδη αισθηση να μην ξερεις ποτε φρεναρει και ποτε μπαινει το abs. παρακολοθωντας καιρω τα φορα του εξωτερικου πηρα την μεγαλη αποφαση. αποσυνδεση του abs.δεν μιλαω για απλη αποσυνδεση απλα βγαζοντας τις 2 ασφαλειες κατω απο την σελα,αλλα για πληρη αποσυνδεση ολων των εξαρτηματων που εχουν σχεση μαζι του,και τοποθετωντας σωληνακια υψηλης μπρος και πισω.η μετατροπη εγινε σε φιλικο μου συνεργειο,και τα αποτελεσματα ειναι εξαιρετικα.η μηχανη φρεναρει με το ενα δακτυλο στην μανετα οποτε και οπως θελει ο αναβατης και οχι οποτε αποφασισει η μοναδα του abs.το μηχανακι διυλευει κανονικα χωρις καμμια ενδειξη βλαβηςεκτος απο το λαμπακι που λυνοντας τα οργανα κολληθηκε επανω του μαυρο αυτοκολλητο και δεν φαινετε τιποτα.η μετατροπη αυτηδεν προτεινεται σε κανεναν καθως αν καποιος εχει συνηθησει το abs ο κινδυνος πτωσης παραμονευει.οποιος ομως ενδιαφερετε να βελτιωσει τα φρενα του να εχει μια εναλλακτικη.η μετατροπη αυτη λοιπον καλυπτει εμενα αποκλειστικα καθως δεν θελω να παρω κανεναν στο λαιμο μου.

  2. #2
    Φίλε, σου έχω λύση!!! (...και διάθεση αστεϊσμού)
    κάνουμε ανταλλαγή και σου δίνω το Ληστή του 07 χωρίς ABS με 26k και δε θέλω ούτε χρηματική διαφορά γιατί είμαι μπόλικος!!...

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    Πάντως ανάκληση έγινε στην μονάδα abs του busa.
    Λέτε να έχουμε κάποια σχέση και έμεις???
    Πλέον δεν ασχολούμαι με τα φρένα μας, κουράστηκα........Ας είναι οπως είναι........Τέλος!!!!!Φταίει η ρημάδα η μονάδα του abs δεν εξηγείται αλλιώς....
    Ωραία η πατέντα,
    αλλά τόσα χρόνια με abs, θα είναι κάπως χωρίς αυτό...
    Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
    Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
    Βmw k1300s '15 -

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    για τη σπογγωδη αισθηση φταιει οντως το abs.

    μια φορα καναμε με το μηχανικο μου 4 φορες εξαερωση στο μπροστινο για να δουμε τι φταιει και εχει αυτη την αθλια αισθηση. Τελικα το καταλαβαμε οτι ειναι η μοναδα του abs και η λειτουργια της που δημιουργει αυτο το φαινομενο.


    Απ την αλλη δε μπορω να διανοηθω αυτο το μηχανακι χωρις abs. Ειναι τοσο βαρυ σκεφτομαι οτι αμα γλυστρισει παραπανω δε θα μπορεσω να το μαζεψω. Και η πλακα ειναι πως στην αρχη δε μπορουσα να συνηθισω με το abs, μου την εσπαγε. Πλεον , μετα απο αυτα που εχω ζησει, ειμαι πολυ επιφυλακτικος οταν ανεβαινω σε μηχανες μεσσαιου κυβισμου χωρις abs
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  5. #5
    με το abs εχω κινδυνεψει 3 φορες ,την μια εφυγα απο στροφη και πηγα ευθεια ευτυχως δεν ερχοταν κανεις απο απεναντι .την αλλη φρεναρισα πανω σε σαμαρακια και στο τσακ δεν φιλησα τον μπροστινο μου.για μενα λοιπον που δεν το κυκλοφορω στην πολη το abs ειναι αχρειαστο.τα καλα φρενα ομως οχι.για αυτο το λογο και δεν προτεινω τιποτα απλα ενημερωνω.

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TONYBANDIT Προβολή μηνύματος
    το θεμα με τα φρενα με απασχολουσε απο τοτε που το αγορασα.πως το ελεγε η παλια διαφημηση εχω δοκιμασει τα παντα και δεν γινεται τιποτα,καπως ετσι . δοκιμασα ολα σχεδον τα τακακια της αγορας,τζιφος .καλυτερα λιγο θεωρω τα ebc hh .δοκιμασα τρομπα απο b-king μικρη βελτιωση αλλα παλι αυτη η σπογγωδη αισθηση να μην ξερεις ποτε φρεναρει και ποτε μπαινει το abs. παρακολοθωντας καιρω τα φορα του εξωτερικου πηρα την μεγαλη αποφαση. αποσυνδεση του abs.δεν μιλαω για απλη αποσυνδεση απλα βγαζοντας τις 2 ασφαλειες κατω απο την σελα,αλλα για πληρη αποσυνδεση ολων των εξαρτηματων που εχουν σχεση μαζι του,και τοποθετωντας σωληνακια υψηλης μπρος και πισω.η μετατροπη εγινε σε φιλικο μου συνεργειο,και τα αποτελεσματα ειναι εξαιρετικα.η μηχανη φρεναρει με το ενα δακτυλο στην μανετα οποτε και οπως θελει ο αναβατης και οχι οποτε αποφασισει η μοναδα του abs.το μηχανακι διυλευει κανονικα χωρις καμμια ενδειξη βλαβηςεκτος απο το λαμπακι που λυνοντας τα οργανα κολληθηκε επανω του μαυρο αυτοκολλητο και δεν φαινετε τιποτα.η μετατροπη αυτηδεν προτεινεται σε κανεναν καθως αν καποιος εχει συνηθησει το abs ο κινδυνος πτωσης παραμονευει.οποιος ομως ενδιαφερετε να βελτιωσει τα φρενα του να εχει μια εναλλακτικη.η μετατροπη αυτη λοιπον καλυπτει εμενα αποκλειστικα καθως δεν θελω να παρω κανεναν στο λαιμο μου.
    αλλαγή στις δαγκάνες έπρεπε να έχεις κάνει. και μετά αν θες και τρόμπα. αποσύνδεση του abs είναι ακραία λύση... τέσπα τώρα έγινε.

  7. #7
    Δηλαδη αν καταλαβαινω καλα την περιγραφη σου, δεν "εζησες" ποτε σωληνακια υψηλης μαζι με ABS. Εβγαλες το ενα και εβαλες το αλλο ταυτοχρονα. Σωστα;
    There are 10 types of ppl in this world: Those who understand binary and those who don't.

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RizlaPlusPlus Προβολή μηνύματος
    Δηλαδη αν καταλαβαινω καλα την περιγραφη σου, δεν "εζησες" ποτε σωληνακια υψηλης μαζι με ABS. Εβγαλες το ενα και εβαλες το αλλο ταυτοχρονα. Σωστα;
    ωπ! ούτε αυτό το πρόσεξα... δεν είχες βάλει υψηλής? και ο μάστορας σε συμβούλεψε να αφαιρέσετε το abs, ή μόνος σου το σκέφτηκες..???

    πάντως... συνήθως πρώτα αλλάζεις δαγκάνες, ή σωληνάκια, μετά τρόμπα και μετά μηχανάκι.... αυτή είναι η συνηθισμένη σειρά...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TONYBANDIT Προβολή μηνύματος
    με το abs εχω κινδυνεψει 3 φορες ,την μια εφυγα απο στροφη και πηγα ευθεια ευτυχως δεν ερχοταν κανεις απο απεναντι .την αλλη φρεναρισα πανω σε σαμαρακια και στο τσακ δεν φιλησα τον μπροστινο μου.για μενα λοιπον που δεν το κυκλοφορω στην πολη το abs ειναι αχρειαστο.τα καλα φρενα ομως οχι.για αυτο το λογο και δεν προτεινω τιποτα απλα ενημερωνω.
    θεωρω οτι ο συλλογισμος σου ειναι λαθος, αλλα αυτο ειναι δικη μου αποψη.

    το abs ειναι αχρηστο μονο οταν η ασφαλτος ειναι πολυ καλη και φυσικα στεγνη, και προυποθετει οτι ο αναβατης ΞΕΡΕΙ να φρεναρει.

    σε επαρχιακο με βρεγμενο δηλαδη φρεναρεις καλυτερα απ οτι με abs?? πολυ αμφιβαλλω.


    Το abs μετραει συνεχεια την προσφυση και σπρωχνει τη μανετα/πεταλ πλησιαζοντας το ιδανικο φρεναρισμα σε βαθμο 95-100%. Αν λοιπον κατα τις μετρησεις του διαγνωσει εσφαλμενα χαμηλοτερη προσφυση και γλυστριμα θα αφησει παραπανω το φρενο , οποτε θα φρεναρεις σε λιγο μεγαλυτερη αποσταση. Στην πραγματικοτητα ο μεσος αναβατης δε μπορει να φρεναρει καλυτερα απο abs σε ιδανικη ασφαλτο. Λιγο να σηκωθει ο πισω τροχος, λιγο να χασει την προσφυση το μπροστινο, λιγο να μπλοκαρεις τον πισω ή να μη βαλεις σωστη πιεση στο πισω φρενο, εχεις ξεφυγει κατα πολυ απο το ιδανικο φρεναρισμα.

    Για βρεγμενο ειναι αστειο να μιλαμε. Η προσφυση σπαει αποτομα και η μηχανη αντιδρα αποτομα στο γλυστρημα. Αν χασεις μπροστινο στα νερα συνηθως ερχεται η πτωση αν δεν προλαβεις να αφησεις τη μανετα. Και μετα πρεπει να ξαναπατησεις τοσο ωστε να μη γλυστρησει. Ε, το abs το κανει ηδη αυτο πολυ καλυτερα απο σενα.

    Στις στροφες ειναι αλλο θεμα. Μαλλον εκανες target lock σε αυτο που περιγραφεις. Κατα τ αλλα οκ, ειναι ενοχλητικο που δε σε αφηνει να πεταξεις πολυ κωλο με το πισω φρενο, ομως στα πολλα χλμ μπορεις να πατησεις φρενο ακομα και σε στροφη χωρις να σε ριξει κατω. Αντε καντο αυτο χωρις abs.
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    To abs εχει λειτουργησει κανα δυο φορες και αυτο σε χαλικια.Δεν πιεζω ιδιαιτερα τη μηχανη και δεν πολυπαταω φρενο.Τα φρενα εχουνε ασχημη αισθηση αλλα πιανουνε παντα οπως πρεπει.Νομιζω οτι το προβλημα ειναι η αισθηση τους,εντελως απαραδεκτη.
    Σκεφτηκα να βαλω μαλακοτερα τακακια,αλλα οσοι το κανανε ειδανε ψιλοδιαφορες.Και δαγκανες,μια απο τα ιδια.
    Τα σωληνακια υψηλης βελτιωνουνε αισθηση ΚΑΙ φρεναρισμα ,σε τι ποσοστο? (ας πουμε)

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.216
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Τα σωληνακια υψηλης βελτιωνουνε αισθηση ΚΑΙ φρεναρισμα ,σε τι ποσοστο? (ας πουμε)
    Βελτιώνουν περισσότερο την αίσθηση παρά την απόλυτη δύναμη φρεναρίσματος η οποία βελτιώνεται κι αυτή σύνήθως. Γίνονται πιο απότομα τα φρένα το αρχικό δάγκωμα είναι αυξημένο.
    Σε κάθε περίπτωση η βελτίωση είναι μεγαλύτερη όσο παλιότερα είναι τα σωληνάκια και όσο μεγαλύτερο συνολικό μήκος έχει το κύκλωμα, το οποίο είναι αυξημένο οταν έχει και συστημα ABS.

    Eίναι και θέμα συνήθειας. Αν βαλεις σωληνάκια μια φορά, δεν μπορείς χωρίς αυτά μετα ακόμα και αν παρεις καινούρια μοτό με καλύτερα φρένα απο την προηγούμενη.
    Εγώ έχω σε όλες τις μηχανές μου.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Αρα στο bandit καλο ειναι να ψαχνομαστε πρωτα με τα σωληνακια και μετα με τα υπολοιπα?
    Αν υποθεσουμε φυσικα οτι το συμπερασμα μου,"καλα φρενα αλλα ασχημη αισθηση",ειναι σωστο.

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    θεωρω οτι ο συλλογισμος σου ειναι λαθος, αλλα αυτο ειναι δικη μου αποψη.


    Το abs μετραει συνεχεια την προσφυση και σπρωχνει τη μανετα/πεταλ πλησιαζοντας το ιδανικο φρεναρισμα σε βαθμο 95-100%. Αν λοιπον κατα τις μετρησεις του διαγνωσει εσφαλμενα χαμηλοτερη προσφυση και γλυστριμα θα αφησει παραπανω το φρενο , οποτε θα φρεναρεις σε λιγο μεγαλυτερη αποσταση. Στην πραγματικοτητα ο μεσος αναβατης δε μπορει να φρεναρει καλυτερα απο abs σε ιδανικη ασφαλτο.
    Συμφωνωντας απολυτα, να προσθεσω κι εγω τα 2 σεντς μου:

    Το ABS ΔΕΝ μπορει να μετρησει την προσφυση. Και γι αυτο το λογο, κανει μια εκτιμηση της προσφυσης ειτε μετρωντας τη διαφορα ταχυτητας περιστροφης μεταξυ δυο τροχων, ειτε μετρωντας το ρυθμο επιβραδυνσης ενος τροχου -ισως και συνδυασμο των δυο.
    Με αυτα τα δεδομενα λοιπον προσπαθει να εκτιμησει τις συνθηκες προσφυσης, θεωρωντας δεδομενο το οτι πανω στο οχημα, ολα τα περιφερειακα ειναι σε καλη κατασταση.
    Το τονιζω διοτι πραγματι υπαρχουν παρατραγουδα για ABS που ανοιξαν με 10χλμ/ω και αφησαν το οχημα να πορευεται προς το απειρο με βαρκα την ελπιδα , κανεις ομως δεν ανεφερε την κατασταση στην οποια βρισκοταν το ελαστικο εκεινη τη στιγμη. Και εχει σημασια διοτι ενα "μετριας καταστασης" ελαστικο ειναι οντως πιθανο να φρεναρει καλυτερα χειροκινητα, παρα με ABS.
    Aυτα οσον αφορα τα βασικα συστηματα ABS, διοτι οσο περνουν τα χρονια και η επεξεργαστικη ισχυς αυξανεται, οι ικανοτητες ενος τετοιου συστηματος -μιλωντας ειδικοτερα για 4τροχα- ευκολα ξεπερνουν τις διαστασεις αυτης της κουβεντας.
    There are 10 types of ppl in this world: Those who understand binary and those who don't.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    μετρηση=υπολογισμος με δεδομενα τα μεσα που εχει. δηλαδη γωνιακη ταχυτητα και επιτεχυνση των 2 τροχων καθως και οι διαφορες που αυτες εμφανιζουν.


    εγω παντως το τεσταρω καθε φορα που ανεβαινω. ειναι ενδειξη καλη λειτουργιας για μενα. Επισης ειναι μια καλη ενδειξη για την ποιοτητα του δρομου να πατας μονο το πισω, και να δεις ποτε θα μπει το abs. Μερικες φορες ο δρομος γλυστραει αλλα δε φαινεται, οποτε το καταλαβαινω αμα στο πισω φρενο μπει νωριτερα το abs απ οτι περιμενα.



    Το τεραστιο πλεονεκτημα ειναι στη βροχη, οταν φρεναρεις και πεφτεις σε διαβαση. Εναγκαστικα θα περασεις πανω απο τις ασπρες λωριδες λαδομπογιας που εχουν χαμηλοτερη προσφυση απ οτι η κανονικη ασφαλτος. Εκει πραγματικα κανει θαυματα.
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    μετρηση=υπολογισμος με δεδομενα τα μεσα που εχει. δηλαδη γωνιακη ταχυτητα και επιτεχυνση των 2 τροχων καθως και οι διαφορες που αυτες εμφανιζουν.
    Εκτιμαω δε σημαινει μετραω. Αν μετρουσε το ABS, θα ηταν παντα σωστο. Δεν ειναι. Επειδη κανει εκτιμησεις, και οχι μετρησεις.
    There are 10 types of ppl in this world: Those who understand binary and those who don't.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Φρένα..
    από derd στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2005, 13:49
  2. Τακάκια / Φρενα HORNET 98
    από npoulis στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2005, 22:07
  3. Φρένα!!
    από powerphot στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 15/02/2005, 11:47
  4. φρένα .....
    από warm up στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/04/2004, 00:26
  5. φρένα
    από milaber στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 19/02/2004, 09:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF