Προβολή αποτελεσμάτων ψηφοφορίας: ΚΤΜ και αξιοπιστία

Ψηφοφόροι
182. Δεν μπορείτε να ψηφίσετε
  • Είμαι ή ήμουν ιδιοκτήτης KTM και τα KTM είναι αξιόπιστα.

    67 36,81%
  • Είμαι ή ήμουν ιδιοκτήτης KTM και τα KTM είναι αναξιόπιστα και ζημιάρικα.

    12 6,59%
  • Δεν θα αγόραζα ποτέ KTM γιατί χαλάει.

    15 8,24%
  • Θα ήθελα να έχω KTM, γιατί είναι πανέμορφο και βρωμόγκαζο, αλλά φοβάμαι.

    35 19,23%
  • Θεωρώ τα KTM τόσο αξιόπιστα που άνετα θα αγόραζα ένα.

    28 15,38%
  • Δεν εχω ιδέα απο μηχανάκια κι απλά τρολάρω.

    9 4,95%
  • Είχα/εχω/θελω να έχω ΚΤΜ για τις δυνατότητες που έχει, άσχετα αν είμαι κουλός.

    16 8,79%
Σελίδα 9 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 173

Θέμα: KTM και αξιοπιστία

  1. #121
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Πολυ σωστος Και να προσθεσω οτι το κλασικο ''αναξιοπιστο'' LC4,που μεχρι σημερα μονο απο τον απογονο του εχει ξεπεραστει σε αποδοση(εξαιρουμενων των Racing 450),εχει σχεδιαστικες ριζες στα τελη του '80.
    α, δλδ τα husaberg, τα husqvarna, τα tm που βγηκαν μετα τον παλιο lc4 και πριν τον απογονο του, ειναι πιο αργα απο αυτο??

    μαλιστα...

  2. #122
    Μέλος Το avatar του/της nauagios
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    159
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Θα έλεγα ότι τα μονοκύλινδρα τετραβάλβιδα έχουν σχεδιαστικές ρίζες πρίν τον πόλεμο, και το lc4 δεν έχει και καμιά τρελή απόδοση.
    με ποιο σημερινο πολιτικο 6αρι το συγκρινεις και σου βγαινει προπολεμικο? τα μιναρελι(xtx)? pegaso? ολοι οι αλλοι κατασκευαστες εχουν σταματησει μετα το 2005 να βγαζουν 600αρια μονοκυλιδρα και οσοι συνεχιζουν εχουν τα μιναρελι. οι κινητηρες lc4 625,640 ειναι ανωτεροι σχεδιαστικα(μικροτερος ογκος/βαρος απο το σημερινο χτχ παρα τα 10 χρονια διαφορα),ανωτεροι και σε επιδοσεις. αν βαλουμε και το υπολοιπο πακετο βαλτα σε μια καρτοπιστα να δεις αποτελεσμα. δεν ειναι τυχαιο οτι ακομα ο μεσος αναβατης τα προτιμαει παρα τα χρονια τους. οταν βγηκαν στην παραγωγη ηταν ετη φωτος απο την εποχη τους αυτα και τα μπερκο.

  3. #123
    Μέλος Το avatar του/της nauagios
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    159
    ρε φιλε σορρυ αλλα τα ξεχασα αυτα και εβαλα μονο τα μπεργκο, βαλε και τα hysky. tm και sxv ξεφευγουν παρα πολυ δεν ειναι πια πολιτικα απλα εχουν φαναρι. απο γιαπωνεζικα μονο το xr αλλα και αυτο ειχε τις επιδοσεις για την εποχη του αλλα υστερουσε στο υπολοιπο πακετο
    Τελευταία τροποποίηση από nauagios; 28/01/2014 στις 22:51.

  4. #124
    Σε οτι αφορα τα 1κυλινδρα, δεν ειναι τυχαιο οτι οι 'αυστριακοι' εχουν αγορασει οτι τους πατουσε, σε αγωνες και οχι.
    Δεν μπορω να ξεχασω ποσα γελια εχω ριξει με απορημενους 620-640 ιδιοκτητες, οταν το ταπεινο μου των 578 κ.ε. (αν θυμαμαι καλα) 610 SMS τους εκανε να γουρλωνουν τα ματια.
    Αυτο που εδωσε την ευκαιρια στην ΚΤΜ να το κανει και να 'εξαφανισει' τον ανταγωνισμο, ηταν η εξαιρετικη παρουσια στους αγωνες και ο LC8.

    Αν ειχα τα λ7 θα ειχα 2 απο αυτα παντως, ενα 250 για τα χωματινα μου και ενα 990 για τα ολα μου.
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  5. #125
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nauagios Προβολή μηνύματος
    με ποιο σημερινο πολιτικο 6αρι το συγκρινεις και σου βγαινει προπολεμικο? τα μιναρελι(xtx)? pegaso? ολοι οι αλλοι κατασκευαστες εχουν σταματησει μετα το 2005 να βγαζουν 600αρια μονοκυλιδρα και οσοι συνεχιζουν εχουν τα μιναρελι. οι κινητηρες lc4 625,640 ειναι ανωτεροι σχεδιαστικα(μικροτερος ογκος/βαρος απο το σημερινο χτχ παρα τα 10 χρονια διαφορα),ανωτεροι και σε επιδοσεις. αν βαλουμε και το υπολοιπο πακετο βαλτα σε μια καρτοπιστα να δεις αποτελεσμα. δεν ειναι τυχαιο οτι ακομα ο μεσος αναβατης τα προτιμαει παρα τα χρονια τους. οταν βγηκαν στην παραγωγη ηταν ετη φωτος απο την εποχη τους αυτα και τα μπερκο.
    Ανώτερος σχεδιαστικά σημαίνει ότι εισάγει κάποια πρωτοτυπία στο σχεδιασμό που σαν αποτέλεσμα έχει την βελτίωση σε κάτι.
    O lc4 δεν μπορεί να ισχυριστεί κάτι τέτοιο και πιθανόν κανένας μονοκύλινδρος της κατηγορίας πλέον.
    Θέλω να πώ σχεδιαστικά υπήρξαν πενταβαλβιδοι ral rfvc παλιότερα απ ότι θυμάμαι και εκεί νομίζω τελειώνουν τα σχεδιαστικά κόλπα.
    Και στο παρελθόν υπήρχαν εξίσου δυνατοί και ελαφρύτεροι κινητήρες.
    Δεν είναι βέβαια κάτι κακό αυτό.
    Αντίθετα μάλιστα χωρίς τα lc και τα yamaha δεν θα υπήρχαν πλέον μεγάλα μονοκύλινδρα στην Ευρώπη μετά το 2000.

  6. #126
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    α, δλδ τα husaberg, τα husqvarna, τα tm που βγηκαν μετα τον παλιο lc4 και πριν τον απογονο του, ειναι πιο αργα απο αυτο??

    μαλιστα...
    Μαλλον διαβαζεις τα μισα.Ειπα εκτος τα ρεισονια και ολα οσα ανεφερες ειναι τετοια.Επισης απο αλλα ποστ σου σχετικα με το XR,εχω καταλαβει την εμπαθεια σου προς τα ΚΤΜ

  7. #127
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Ανώτερος σχεδιαστικά σημαίνει ότι εισάγει κάποια πρωτοτυπία στο σχεδιασμό που σαν αποτέλεσμα έχει την βελτίωση σε κάτι.
    O lc4 δεν μπορεί να ισχυριστεί κάτι τέτοιο και πιθανόν κανένας μονοκύλινδρος της κατηγορίας πλέον.
    Θέλω να πώ σχεδιαστικά υπήρξαν πενταβαλβιδοι ral rfvc παλιότερα απ ότι θυμάμαι και εκεί νομίζω τελειώνουν τα σχεδιαστικά κόλπα.
    Και στο παρελθόν υπήρχαν εξίσου δυνατοί και ελαφρύτεροι κινητήρες.
    Δεν είναι βέβαια κάτι κακό αυτό.
    Αντίθετα μάλιστα χωρίς τα lc και τα yamaha δεν θα υπήρχαν πλέον μεγάλα μονοκύλινδρα στην Ευρώπη μετά το 2000.
    Στεφανε το οτι ειχε διαχωρισμενο το στροφαλοθαλαμο απο το σασμαν (πλησιαζοντας τον διχρονο σε φιλοσοφια απο πλευρας χωροταξιας) ωστε να μειωνεται to ''splash'' λογω βουτιας στο λαδι δε το θεωρεις καινοτομια; Ποιο αλλο αντιστοιχο μοτερ της εποχης του το ειχε αυτο;


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	engine.jpg 
Προβολές:	82 
Μέγεθος:	6,1 KB 
ID:	308581
    Τελευταία τροποποίηση από yiannis172; 28/01/2014 στις 23:45.

  8. #128
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Και επιπλέον ρε ΚΤΜάδες δεν έχω καταλάβει που παίζει ρόλο αυτή η ρημάδα η ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ που πιπιλάτε όλη την ώρα.

  9. #129
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Και επιπλέον ρε ΚΤΜάδες δεν έχω καταλάβει που παίζει ρόλο αυτή η ρημάδα η ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ που πιπιλάτε όλη την ώρα.
    περιγραφικα:

    αν δεν δωσεις στο νεογεννητο-μωρο το γαλα του σε μια καθορισμενη ωρα, θα κλαψει.

    αν ενα μηχανακι εχει προδιαγραφες να συντηρηθει 'στην ωρα' του κι εσυ αργησεις, θα 'τα κλασει'.

    Και τα δυο θελουν στοργη και φροντιδα. Οταν πρεπει, οχι οταν μπορεις/θυμηθεις η θελεις.
    Τελευταία τροποποίηση από DrEvil; 29/01/2014 στις 00:19.
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  10. #130
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Μαλλον διαβαζεις τα μισα.Ειπα εκτος τα ρεισονια και ολα οσα ανεφερες ειναι τετοια.Επισης απο αλλα ποστ σου σχετικα με το XR,εχω καταλαβει την εμπαθεια σου προς τα ΚΤΜ
    που λεει ρε αρχηγοπουλο οτι το husaberg fs650 ειναι ρεϊσονι?
    οχι τιποτ'αλλο αλλα να το διαβασω και εγω να ξεστραβωθω ο ανθρωπΑς...

    δλδ το husqvarna το 610 ειναι ρεϊσονι?
    δεν μιλησα για 510, 570 κλπ...ουτε ειπα για τα crf450 και γενικα ολα αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης να γινεται αγωνιστικη συντηρηση με ωρες λειτουργιας...

    μιλησα για τα πολιτικα μοντελα των εταιρειων αυτων...


    τελος, κανεις λαθος για την εμπαθεια ως προς τα ΚΤΜ...
    εχω προτεινει εγω προσωπικα σε πολυ κοσμο, που ρωτουσε εδω μεσα, να παρει ΚΤΜ και μαλιστα εχω εκφρασει και την απεριοριστη συμπαθεια μου στο SMC 690...

    αλλα καποιοι μυθοι οπως η τρελη δυναμη του παλιο lc4, καλο ειναι να απομυθοποιουνται γιατι δεν παμε μπροστα ετσι...
    και επισης καλο ειναι να λεγονται και ποσες κεφαλες ραγισαν απο αυτα τα ρημαδια για να βγαλει η ΚΤΜ αυτη με το πορτοκαλοκιτρινο χρωμα που δεν σπαει και δεν χαλαει...

    πλεον η καινουργια γενια του lc4 με τον κωδικο 690, εχει αποδειξει οτι αντεχει...το μοτερ ετσι...γιατι ολο και κατι χαλαει απο τα περιφερειακα...
    πταισματα θα μου πεις τωρα να βλεπεις νερακι μεσα στο πολυοργανο σε σχεση με το να σου σκορπισει το μοτερ, αλλα και αυτο πρεπει να λεγεται...

    τα σεβη μου και να τα χαιρεστε...

  11. #131
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Το Husky 610 δεν ειναι ρεισονι αλλα δεν ειναι και γρηγοροτερο απο ενα 640,τεσταρισμενα.Για το Berg το τι ειναι (πολιτικο ή οχι)ψαξτο λιγο καλυτερα αν εχεις την ορεξη και μη κοιτας απλα το οτι εχει φωτα.Ναι εχουν ραγισει απειρες κεφαλες σωστοτατος,το εχουν παρει ακομα περισσοτεροι ομως που του φερονταν σαν XT,ενω ουδεμια σχεση εχει.Για την τρελη αποδοση του LC4,δεν ηταν μυθος,ποιο μονοκυλινδρο 600ρι εβγαζε σχεδον 50 αλογα (και κατι λιγοτερο) το '96;Και τα γκαζια δεν ερχονταν μονο απο την αποδοση,αλλα και απο το χαμηλο βαρος και το καλο στησιμο.
    Και δεν εχω πλεον ΚΤΜ,ο λογος που τα ''υποστηριζω'' αν θες να το πεις ετσι ειναι οτι οι μυθοι που υπαρχουν ειναι αρνητικοι τελικα και οχι εκθειαστικοι απεναντι τους.

  12. #132
    Σε οτι αφορα το Χασκι και το 640 καπου κανεις λαθος.
    Αλλα δεν ειναι του παροντος θεματος.
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  13. #133
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Για το 610 με το FCR που μετεπειτα εγινε ψεκαστο,δε μιλαμε;

  14. #134
    Ναι.
    Μα ας μην το συνεχισουμε εδω (αυριο, μιας και παω να την ξαπλαρω, σε πμ η σε αλλο θρεντ, το συζηταμε εαν θες), εδω το θεμα ειναι η αξιοπιστια των πορτοκαλι.

    Ειχαν κι εχουν τα κουσουρια τους, προσωπικα τα θεωρω αμελητεα (τα κουσουρια, οχι τα μηχανακια) οταν τα ζυγισω με την αποδοση και συμπεριφορα τους.

    Και ενα πορτοκαλι θα το επαιρνα, τωρα τις 1:22 τη νυχτα αν ειχα τα λ7.
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  15. #135
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Αυριο βραδυ,νεο θεμα στις αντιπαραθεσεις

Σελίδα 9 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. drz400 βελτιωσεις και αξιοπιστια
    από martinacos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 109
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2008, 19:11
  2. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 00:43
  3. Scooters ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
    από kalant στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2006, 02:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF