Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: μονομπρατσο με ζαντα αυτοκινητου

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/01/2013
    Μηνύματα
    554

    μονομπρατσο με ζαντα αυτοκινητου

    πριν λιγο καιρο ελεγα σε ενα αλλο θεμα για μονομπρατσο με ζαντα αυτοκινητου
    κ ελεγα οτι ειναι ευκολο
    https://docs.google.com/file/d/0B_Fn...thkey=CMuLq4gO
    αχ κ να μην ειχε διαφορικο το suzuki μου αχ....................

  2. #2
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Βγαζει error η σελιδα.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/01/2013
    Μηνύματα
    554
    https://docs.google.com/file/d/0B_Fn...thkey=CMuLq4gO

    εμενα μου το ανοιγει κανονικα

  4. #4
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    κι εμενα κανονικα

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.141
    Τα 3 τελευταία post έφυγαν, όσοι έγραψαν ξέρουν γιατί.

    Συνεχίστε αν θέλετε, αλλά κόσμια και χωρίς προσωπικές αντιπαραθέσεις.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stynikop
    Εγγραφή
    22/11/2011
    Μηνύματα
    372
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Βγαζει error η σελιδα.
    Κι εμένα...


    Δεν είναι δυνατή η εύρεση αυτής της ιστοσελίδας

  7. #7
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Δοκιμαστε απο αλλο browser...

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/01/2013
    Μηνύματα
    554
    οριστε σε ενα αλλο φορουμ ξενο μια φωτο με τοποθετημενη τη ζαντα
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 20120824_180210-1.jpg‎   20120825_102417.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από thomas tuning; 29/01/2014 στις 13:03.

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από thomas tuning Προβολή μηνύματος
    οριστε σε ενα αλλο φορουμ ξενο μια φωτο με τοποθετημενη τη ζαντα
    τοποθετημενη ψιλο (χοντρο) παράκεντρα βέβαια.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/01/2013
    Μηνύματα
    554
    ισως μιας κ χρησημοποιει 8 ιντζων σε φαρδος ζαντα η 7αρα καθεται κεντρο κεντρο στην πρωτη ευκαιρια θα δωσω κ φωτο με 7αρα
    αν χρησιμοποιησει 7αρα μπορει να μειωσει οφσετ κ να ερθει κεντρο ασε που στη φωτο δεν ξερουμε αν ειναι κεντρο αυτος που τραβηξε τη φωτο
    αλλα οντως πολυ δυσκολο εως απιθανο με 8αρα
    Τελευταία τροποποίηση από thomas tuning; 29/01/2014 στις 13:11.

  11. #11
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Όπως ειπα και στο προηγούμενο θρεντ, στο www.customfighters,com θα δεις πολλές εφαρμογές.

    Επίσης τσεκαρε και στο www.streetfighters.com.au.

    edit: Βλέπω μελέτησες...

    Όντως μέχρι 7άρα παίρνει, αν και σε κάποια μηχανάκια θέλει μπροστά γρανάζι με offset...
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/01/2013
    Μηνύματα
    554
    προσπαθω παντα οσο μπορω οταν κατι με ενδιαφερει να το ψαχνω
    οκ θα βγουν στραβες καποιες ξεπερνιουνται
    κ μια φωτο cbr με μονομπρατζο απο vfr κ 7αρα ζαντα
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων PC050002.jpg‎  

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    δες εδω http://pbmagforum.co.uk/index.php?/t...iew=getnewpost θελει να γινεις μελος βεβαια. αν δεν βγαλεις ακρη θα κοπιαρω τις φωτο και θα τις ανεβασω εδω. ειαι η πιο ωραια δουλεια στον κοσμο για μενα.

    υγ Δημητρης

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/01/2013
    Μηνύματα
    554
    δυστηχως οχι κανε ενα copy paste αν ειναι ευκολο ετσι για εγκηκλοπεδικες γνωσεις

  15. #15
    ιΝα μου σβήσετε ότι παραφέρθηκα, δεκτόν και σωστόν, αλλά γιατί μου σβήνετε και τα τεχνικά που έγραψα;

    Τέσπα.

    Το να βγάλεις την ζάντα που σχεδίασε ο κατασκευαστής, και να βάλεις μια άλλη τεραστίων διαστάσεων, που χρειάζεται και αποστάτες, οπότε αυξάνει η μη-αναρτώμενη μάζα από την παραπανίσια ζάντα, αυξάνει και από τον αποστάτη, ιδού θα κάνει:

    1. Θα χειροτερέψει την οδική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Κάτι η αύξηση της μη-αναρτώμενης μάζας, κάτι η μεγάλη διαφορά σε πλάτος από μπροστά λάστιχο σε πίσω λάστιχο που θα κάνει το πλάγιασμα πιο δύσκολη υπόθεση, κάτι το μεγαλύτερο λάστιχο αυτό καθέ αυτό που θα αντιστέκεται λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας περισσότερο και ουσιαστικά θα κόβει ιπποδύναμη...

    2. Το ένα πρόβλημα θα διαδέχεται το άλλο, συνήθως σε τέτοιες μετατροπές, σπανίως καταλήγει η υπόθεση χωρίς προβλήματα. Να είναι φαρδύ το λάστιχο, βρήσκει στην αλυσίδα. Να βγάλαμε πιο έξω το γρανάζι, κινείται ελαφρώς λογά η αλυσίδα. Να βγάλαμε και το μπροστά γρανάζι πιο έξω, βρήσκει στο καπάκι, κι αν δεν βρήσκει νάσου στρεπτικές στον δευτερεύοντα άξονα του κιβωτιού, πάρτο κάτω το ρουλεμάν σε 10,000χμ. Και γενικά είναι μια μετατροπή, από το ένα πρόβλημα στο άλλο. Για χειρότερη μοτοσυκλέτα.

    3. Κόστος. Να δώσεις λεφτά για να κάνεις την μοτοσυκλέτα χειρότερη;

    4. Αισθητική. Υποκειμενική θα μου πείτε, αλλά ρε παίδες, ζάντα αυτοκινήτου, σε μοτοσυκλέτα; Τι υποκειμενικό αισθητικό μπορεί να έχει αυτό;


    Πάμε τώρα σε λίγο πιο τεχνικά θέματα.

    Η ζάντα στο πρώτο κείμενο και το μονόμπρατσο είναι VFR750RC36i. To 96 και το 97 που τα βαφτίζει αυτός, είχε σταματήσει το μοντέλο και είχε αντικατασταθεί από το σημαντικά διαφορετικό VFR750RC36ii, το οποίο είχε άλλο σχέδιο ζάντας, με λιγότερες ακτίνες και μισή ίντσα στενότερο στεφάνι.

    Η ζάντα του RC36ii που την έχω δει εγώ με τα μάτια μου, γράφει ανάγλυφα μέσα στα μπράτσα της 5/6. Αυτό είναι το offset της σε ίντσες, που αν το κάνει σε mm είναι 16mm. O Αυστραλός, μετράει την δική του ζάντα από rc36i με μεζούρες και ταινίες, 18mm. Ή αλλάζει το offset από το ένα μοντέλο στο άλλο, ή έχει μετρήσει λάθος. Αν έχει μετρήσει λάθος, τότε και ο αποστάτης είναι λάθος, και η κατασκευή του, έχει 2mm παράκεντρα τον τροχό που έβαλε.

    Καλόν είναι να λέμε τα πράγματα σωστά, και να μην πετάμε τις λέξεις χωρίς να τις κατανοούμε. Ειδικά λέξεις τόσο θαυμάσιες, που η ίδια η λέξη, περιγράφει και το αντικείμενό της. Διαφορικό, άρα κάτι που έχει να κάνει με διαφορές, με πράγματα που διαφέρουν. ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ είναι σύνθετο σύστημα που μοιράζει κίνηση, σε μια στροφή, στον εξωτερικό της στροφής κινητήριο τροχό, και στο εσωτερικό της στροφής κινητήριο τροχό, γιατί αν ΔΕΝ υπήρχε το διαφορικό, και οι ΔΥΟ κινητήριοι τροχοί απλά συνδέονταν με άκαμπτο άξονα, ο έξω τροχός που διαγράφει μεγαλύτερο τόξο στην στροφή, θα σβάρνιζε τον μέσα τροχό ή το ανάποδο ή και οι δύο από λίγο ο ένας τον άλλον. Με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην στρίβει, να φθείρει τα ελαστικά του κ.ο.κ.

    Στις μοτοσυκλέτες, αν εξαιρέσουμε βέλγικες FN του 2ουΠΠ , με πλαινό καλάθι και κίνηση και στον τροχό του καλαθιού, διαφορικό ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ να υπάρχει.

    Αυτό που κακώς λέμε για διαφορικό, είναι απλά μετάδοση κίνησης με άξονα. Έχει τόση σχέση με το διαφορικό, όσο και ένα καναρίνι με ένα μαχητικό τζετ: και τα δύο είναι κίτρινα εκτός από το τζετ.

    Thomas tuning, σε άλλο φόρουμ, έλεγες ότι θέλεις να αγοράσεις ένα VFR400-nc24 για να του βάλεις 200ρι λάστιχο, και ρώταγες αν είναι καλό το συγκεκριμένο VFR που είχες βρει, εγώ προσωπικά σου είχα εξηγήσει ότι αυτό ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να γίνει έτσι εύκολα, με ένα αποστάστη και μια πιο φαρδιά ζάντα, αφού το μονόμπρατσο στο μοντέλο αυτό, είναι για 130 πλάτος λάστιχο και ακόμα και με 150 θα έβρησκε το λάστιχο. Επέμενες ότι το είχες δει κάπου, και τελικά έγραψες ότι ίσως ήταν σε 750 και όχι σε 400.

    Τελικά, η γνώμη μου είναι, ότι μετατροπές του είδους αυτού, είναι παντελώς άκυρες, και τα εξήγησα όλα γιατί. Δίνεις λεφτά, για να χειροτερέψεις μια μοτοσυκλέτα, να της δημιουργήσεις προβλήματα που δεν είχε, και η αισθητική είναι ότι έβαλες ζάντα αυτοκινήτου σε μοτοσυκλέτα. Ε πάρε αυτοκίνητο τότε εξαρχής, και το δύσμοιρο το μοτό, άςτο τουλάχιστον να πεθάνει με αξιοπρέπεια, μην το ξεφτυλίζεις...
    Τελευταία τροποποίηση από Πολυμήχανος; 29/01/2014 στις 18:04.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Φορητό Power Pack με μπαταρία αυτοκινήτου
    από el_hymador στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2014, 11:23
  2. Οδηγός αυτοκινήτου τρέχει με 200.
    από effieee στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2008, 00:19
  3. Απαντήσεις: 84
    Τελευταίο μήνυμα: 03/09/2007, 20:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF