Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 85

Θέμα: ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΑΔΙΩΝ ΜΟΤΟ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/08/2007
    Μηνύματα
    19

    ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΑΔΙΩΝ ΜΟΤΟ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

    ΕΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΜΟΤΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της HateNord
    Εγγραφή
    11/08/2007
    Μηνύματα
    167
    Τα λάδια των μοτοσυκλετών απέχουν με τα λάδια των αυτοκινήτων όσο η μέρα με τη νύχτα κι αυτό γιατί έχουν να ανταπεξέλθουν σε τρομερές πιέσεις και θερμοκρασίες που αναπτύσσονται μεσα στα συγχρονα μοτέρ σε πολύ υψηλές στροφές.Επίσης μην ξεχνάς ότι εχουν να αντιμετωπίσουν και το κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο βρίσκεται μέσα στο μοτερ και οχι ξεχωριστά όπως στα αυτοκίνητα οπότε οι καταπονήσεις είναι μεγαλύτερες.Κατά βάση λοιπόν είναι τα ίδια λάδια προέρχονται δηλαδή από την ίδια πηγή,αλλάζει όμως η χημική τους επεξεργασία και τα πρόσθετα που χρησιμοποιούνται για να αντέξουν στο δύσκολο έργο τους.Ελπίζω να βοήθησα.

  3. #3
    Ωραία η απάντηση , αλλά δεν στέκει .


    η HONDA motors , λεει .. πάρτε λάδια Honda , για νορμάλ λειτουργία .

    Μετάφραση .... ειναι απλά λάδια , για παπάκια , και καμιά βολτούλα .


    Στην πράξη στα αυτοκίνητα ... το Πεζώ 106 Rally , δεν έχει λιγότερες ανάγκες για λίπανση , όταν ο ιδιοκτήτης του το σκίζει στα μπαντιλίκια !! απο ενα CBR 600 ..

    Γρήγορο συμπέρασμα .... ικανό λάδι είναι εκείνο που δηλώνει την χρήση που έχει σχεδιαστή , και όχι το όχημα . πχ .. Racing - normal - semi synthetic .

    Και μιλάμε πάντα για τους ίδιους βαθμούς στο ιξώδες του λαδιού .. πχ 10-40

    Ξερω οτι με τα παραπάνω , χαλάω τον μύθο , απο την άλλη , γούστο μου, και καπέλο μου

  4. #4
    διαβασε αυτο να καταλαβεις http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=14087

  5. #5
    Μέλος με μέλι Το avatar του/της marulis
    Εγγραφή
    09/06/2007
    Μηνύματα
    538
    Αρχικά δημιουργήθηκε από HateNord
    Τα λάδια των μοτοσυκλετών απέχουν με τα λάδια των αυτοκινήτων όσο η μέρα με τη νύχτα κι αυτό γιατί έχουν να ανταπεξέλθουν σε τρομερές πιέσεις και θερμοκρασίες που αναπτύσσονται μεσα στα συγχρονα μοτέρ σε πολύ υψηλές στροφές.Επίσης μην ξεχνάς ότι εχουν να αντιμετωπίσουν και το κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο βρίσκεται μέσα στο μοτερ και οχι ξεχωριστά όπως στα αυτοκίνητα οπότε οι καταπονήσεις είναι μεγαλύτερες.Κατά βάση λοιπόν είναι τα ίδια λάδια προέρχονται δηλαδή από την ίδια πηγή,αλλάζει όμως η χημική τους επεξεργασία και τα πρόσθετα που χρησιμοποιούνται για να αντέξουν στο δύσκολο έργο τους.Ελπίζω να βοήθησα.
    Στη πολύ σωστή τοποθέτηση σου να συμπληρώσω το σχόλιο
    Δεν παίζουμε με της αλλαγές στα μοτο δεν αντέχουν 10.000 χλμ , σπάνε οι αλυσίδες των μορίων και το λάδι γίνεται νερό .
    θελω να ΦΥΓΩ!!!!!!!!!!!
    ...........Πέταξες ψηλά , κι΄ας λεν σε ρηξαν, Γιάννη δε σε χωράει όλη η γηηηη .............
    Η μυρωδιά του εμετού από το χαλί φεύγει με γάλα η να το τρίψω με πράσινο σαπούνι;
    πω-πω μια κανονια!!!!

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από HateNord
    Τα λάδια των μοτοσυκλετών απέχουν με τα λάδια των αυτοκινήτων όσο η μέρα με τη νύχτα κι αυτό γιατί έχουν να ανταπεξέλθουν σε τρομερές πιέσεις και θερμοκρασίες που αναπτύσσονται μεσα στα συγχρονα μοτέρ σε πολύ υψηλές στροφές.Επίσης μην ξεχνάς ότι εχουν να αντιμετωπίσουν και το κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο βρίσκεται μέσα στο μοτερ και οχι ξεχωριστά όπως στα αυτοκίνητα οπότε οι καταπονήσεις είναι μεγαλύτερες.Κατά βάση λοιπόν είναι τα ίδια λάδια προέρχονται δηλαδή από την ίδια πηγή,αλλάζει όμως η χημική τους επεξεργασία και τα πρόσθετα που χρησιμοποιούνται για να αντέξουν στο δύσκολο έργο τους.Ελπίζω να βοήθησα.
    κάπου στο ίντερνετ είχα διαβάσει για ένα τεστ αντοχής, ενός ZZR 1100 νομίζω, με λάδια αυτοκινήτου...
    ο τύπος προσπαθούσε να αποδείξει οτι μας κοροιδεύουν με τα λάδια μηχανής....θέμα μάρκετινγκ για να τα πληρώνουμε πανάκριβα...
    ειχε κάνει πάρα πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα βάζωντας μονο λάδι αυτοκινήτου
    και δεν ειχε κανένα πρόβλημα....
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/08/2007
    Μηνύματα
    19

    ΛΑΔΙΑ ΜΟΤΟ

    ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΦΟΥ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ? API SJ/CF H SG/CF ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΛΑΔΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΛΕΕΙ 10-40 ΗΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΘΕ 8000 ΧΙΛ. ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ. ΔΕΣ ΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/08/2007
    Μηνύματα
    19

    ΓΙΑ ΔΕΣ ΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

    B. Για 4-χρονους κινητήρες μοτοσικλέτας
    Ποιος χορηγεί την έγκριση JASO ΜΑ;

    Σήμερα, για τους 4-χρονους κινητήρες, τα πρότυπα συγκριτικής μέτρησης επιδόσεων δεν είναι πλέον Αμερικάνικα αλλά Ιαπωνικά. Είναι η Ιαπωνική Αυτοκίνητη Πρότυπη Οργάνωση που χορηγεί την πιστοποίηση μετά από την ανάλυση του λιπαντικού.

    Ποιες είναι οι προδιαγραφές που απαιτούνται έτσι ώστε ένα λιπαντικό να πάρει την έγκριση πρότυπου JASO ΜΑ;

    Ένα λιπαντικό για να πιστοποιηθεί στα πρότυπα JASO ΜΑ, πρέπει να ανταποκριθεί στις αυστηρότερες απαιτήσεις από άποψη της λίπανσης, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιομορφία της μοτοσικλέτας καθώς επίσης και του κιβωτίου συμπλέκτη. (δοκιμή αντιολισθητικού και της τριβής).

    Πώς αναγνωρίζετε ότι ένα προϊόν είναι JASO MΑ;

    Όταν ένα λιπαντικό πετύχει σε όλες τις δοκιμές, η Ιαπωνική Αυτοκίνητη Πρότυπη Οργάνωση εκδίδει ένα πιστοποιητικό και έναν αριθμό πιστοποίησης. Αυτά πρέπει να εμφανίζονται στο εμπορευματοκιβώτιο υπό μορφή καθορισμένου λογότυπου σε συνδυασμό με τον αριθμό πιστοποίησης.

    Το λογότυπο σε συνδυασμό με τον μοναδικό κωδικό πιστοποίησης προϊόντος, αποδεικνύει ότι το προϊόν έχει Πιστοποίηση κατά το πρότυπο JASO ΜΑ.
    2 - Τα άλλα Πρότυπα Πιστοποίησης
    SAE (Society of Automotive Engineers) καθορίζουν το βαθμό ιξώδους ενός λιπαντικού

    API (American Petroleum Institute) καθορίζουν το επίπεδο καθαριστικής απόδοσης, διασποράς και οξείδωσης των λιπαντικών. Το υψηλότερο επίπεδο για ένα λιπαντικό 4-χρονου κινητήρα είναι SG API, και για ένα λιπαντικό 2-χρονου κινητήρα API TC

    SG API

  9. #9
    Καλύτερα να βάζουμε λάδια για μηχανές και ας νοιώθουμε πως κάπου μας δουλεύουν παρά να τρέχουμε σε συνεργεία . Επίσης αλλαγή στα 3000 με 4000χμ . Ακόμα και στο ΧΤΧ λένε αλλαγή στα 5000. Εγώ προτιμώ να τα αλλάζω στα 3500 χμ .

  10. #10
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.721
    Συγνώμη που επεμβαίνω, αλλά τι σχέση έχουν οι κωδικοί τυποποίησης και το ISO με τις χημικές επεξεργασίες που έχουν γίνει στο κάθε λάδι????



    Εννοείται πως το λάδι του αυτοκινήτου με το λάδι της μηχανής δεν έχουν καμία σχέση παρά μόνο στο ότι είναι λιπαντικά και τα δύο!!!

    Τα νούμερα 10-40, 15-50 κλπ αναφέρονται απλά σε ποιές θερμοκρασίες περιβάλοντος πρέπει να χρεισημοποιούνται!!!! (και το λεπτό ή χοντρό λάδι το βγάλαμε από το κεφάλι μας!). Αν είμαστε στην Ελλάδα το καλύτερο λάδι είναι το 10-40 γιατί τον περισσότερο χρόνο κινούμαστε σε αυτές τις θερμοκρασίες!!!!



    Το λάδι της μηχανής σε καμία περίπτωση δεν είναι ίδιο με αυτό του αυτοκινήτου!!!!!

    Χαζοί είναι να βγάζουν δύο διαφορετικά λάδια (αναφερόμενη στη συσκευασία!) για την ίδια χρήση???

    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira


    Τα νούμερα 10-40, 15-50 κλπ αναφέρονται απλά σε ποιές θερμοκρασίες περιβάλοντος πρέπει να χρεισημοποιούνται!!!! . Αν είμαστε στην Ελλάδα το καλύτερο λάδι είναι το 10-40 γιατί τον περισσότερο χρόνο κινούμαστε σε αυτές τις θερμοκρασίες!!!!

    Εντάξει, δεν είμαστε στα τεχνικά, αλλά εάν το διαβάσει μάλλον δεν το γλυτώνει το εγκεφαλικό.

    Είναι και σε κρίσιμη ηλικία, άλλωστε το δηλώνει ευθέως με το όνομα του.....


    oldman

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    γιατι........ Το avatar του/της bartlal
    Εγγραφή
    24/06/2004
    Μηνύματα
    3.051
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Εντάξει, δεν είμαστε στα τεχνικά, αλλά εάν το διαβάσει μάλλον δεν το γλυτώνει το εγκεφαλικό.

    Είναι και σε κρίσιμη ηλικία, άλλωστε το δηλώνει ευθέως με το όνομα του.....


    oldman
    για να παθεις εγκεφαλικο, πρεπει να ΕΧΕΙΣ εγκεφαλο, αρα everything is OK!


    :a29: just ME, MYself & Bart . + _ :a29:
    :-Q
    H κλίκα μου!!!

  13. #13
    Μέλος με μέλι Το avatar του/της marulis
    Εγγραφή
    09/06/2007
    Μηνύματα
    538
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kaps
    Καλύτερα να βάζουμε λάδια για μηχανές και ας νοιώθουμε πως κάπου μας δουλεύουν παρά να τρέχουμε σε συνεργεία . Επίσης αλλαγή στα 3000 με 4000χμ . Ακόμα και στο ΧΤΧ λένε αλλαγή στα 5000. Εγώ προτιμώ να τα αλλάζω στα 3500 χμ .

    http://www.moto.gr/forums/showthrea...;threadid=14087
    +1

    και καλά κάνεις . από προσωπική εμπειρία και συζητήσεις με φίλους κατέληξα

    δικύλινδρα υδρόψυκτα 3.500 – 4.000

    μονοκυλινδρα (που μας ενδιαφέρουν άλλωστε ) 2.000 -2.500

    όσο για την επιλογή του καλύτερου αυτό είναι μεγάλη κουβέντα γιατί ότι είναι καλό για έναν κινητήρα δεν είναι απαραίτητα και για κάποιον άλλο.

    πεποίθηση μου

    θελω να ΦΥΓΩ!!!!!!!!!!!
    ...........Πέταξες ψηλά , κι΄ας λεν σε ρηξαν, Γιάννη δε σε χωράει όλη η γηηηη .............
    Η μυρωδιά του εμετού από το χαλί φεύγει με γάλα η να το τρίψω με πράσινο σαπούνι;
    πω-πω μια κανονια!!!!

  14. #14
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.721
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Εντάξει, δεν είμαστε στα τεχνικά, αλλά εάν το διαβάσει μάλλον δεν το γλυτώνει το εγκεφαλικό.

    Είναι και σε κρίσιμη ηλικία, άλλωστε το δηλώνει ευθέως με το όνομα του.....


    oldman

    Επειδή τυχαίνει να δούλευα παλιά σε συνεργείο, πίστεψέ με, αυτό σημαίνει!!!!


    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
    Επειδή τυχαίνει να δούλευα παλιά σε συνεργείο, πίστεψέ με, αυτό σημαίνει!!!!


    Αυτό σου είχαν πει ότι σήμαινε?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF