
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
sonic22
Θα ηθελα καμια ακομα φωτο αλλα παμε με οτι βλεπω...
Το κεντρικο του προβλημα ειναι πως ο κινητηρας ειναι κριμενος πισο απο καπακια, καλλωδια, σωληνακια κτλπ
Το μπροστινο φαναρι ειναι δισαναλογα μικρο για το μεγεθος και το στιλ της μηχανης.
Το ντεποζιτο ειναι τεραστιο και γωνιωδες και εστιαζει εκει το βελμα ενω θα επρεπε να εστιαζει στον κινητηρα (ναι το ξερω ετσι ηταν τωτε τα ντεποζιτα).
Ο κωλος ειναι σωστος για τον τυπο της μηχανης αλλα το πισο φαναρακι (αν το βλεπω καλα) ειναι για αλλο (πιο λεπτο) στιλ.
Οι τιλιγμενες εξατμησεις κατω απο τον κινητηρα ειναι λαθος οπως και τα κοκκινα σωληνακια (πιξαμε στο κοκκινο).
Το παντρεμα ρετρο στιλ (ντεποζιτο π.χ.) με ανθρακονιματα (φτερο μπροστα) και τιτανια (εξατμιση) δεν ειναι πετυχημενο. Το αυτο και για την ανοιχτη καμπανα.
Στο βαψιμο τωρα θελει ενα συμαζεμα (μαυρες δαγκανες μπροστα, η κιτρινηλα της ohlins να δεσει κτλπ) και να ταιριαξουν καπως καλυτερα τα χρωματα των αλουμινιων των καλαμιων-κινητηρα, με τα ανοξιδωτα της εξατμησης-αναρτησης και του αλουμινιου του ψυγειου λαδιου.
Ο αριστερος καθρευτης στο τιμονι δεν εχει καμια θεση πανω στο μηχανακι.
Αν και δεν μου αρεσουν τα διπλομπουκαλα (ειναι φαρδια) ειναι πολυ καλη προσπαθεια
7,5/10