Μηχανικα απο τα καλυτερα.Βεβαια οτι σου λεω ισχυει για ενα μηχανακι που θα ειναι εργοστασιακο και συντηρημενο...αν πας σε λυμενα και δεμενα με αμφιβολο αποτελεσμα,μοτερ,εκει ειναι αλλο θεμα.Οχι οτι ειναι κακο να εχει επισκευαστει,που μετα απο τοσα χρονια ειναι δυσκολο να μην εχει ανοιχτει,αλλα να ειναι τσεκαρισμενο οτι ειναι οκ.Εγω Innova,ειχα και παλια και τωρα αλλα ειμαι αντικειμενικος,απο θεμα μοτερ δεν ειναι οσο ποιοτικο ειναι ενα Kaze,Crypton,Supra,Grand.Τα θεματα των πλαστικων που τριζουν,λυνεται πανευκολα και ανεξοδα και γενικα ειναι ενα πολυ καλο μηχανακι το Innova.Εχει αψογα φρενα και συμπεριφορα (καμια σχεση με Supra & Grand) και πιο ποιοτικο βαψιμο και φινιρισμα.Απλα ειναι απο τα μηχανακια που δε σε αφηνουν σε ησυχια και ολο και κατι θα θελουν να κανεις.Αν δεν ασχολεισαι δηλαδη με το αθλημα,δεν κανει.
μακαρι να εβρισκες και κατι σε astrea grand...προσωπικα ειναι κατι που θα επέλεγα αναμεσα σε παρα πολλα παπια ...
ΥΓ να φανταστω δεν σε ενδιαφερει κατι σε daytona sprinter ας πουμε![]()
Τελευταία τροποποίηση από CustomBoy; 17/02/2014 στις 01:02.
Customboy,το Grand,το θεωρω απο τα πιο ομορφα oldschool,παπια και με κορυφαιο κινητηρα,αλλα τα πλεονεκτηματα του ειναι μονο αυτα.Φρενα και κρατημα δε ξερει τι θα πει και για ενα απειρο αναβατη οπως ειναι ο φιλος που ανοιξε το ποστ,θα ειναι προτιμοτερο ενα παπι που εχει μια καλυτερη υποδομη στο θεμα αυτο.
αδερφε εχεις απολυτο δικιο,απλα πιστευω οτι με ενα budget μεχρι 500ευρω, οι επιλογες εινια λίγες,και δυσκολες..ποσο μαλλον οταν δεν ξερεις απο που-ποιον θα αγορασεις κατι
οπως με πολλα πραγματα ετσι και με ενα μηχανακι (εστω του 97!) το οποιο δεν ξερεις τι εχει τραβηξει , πρεπει να κάνεις τις επιλογες σου κ τα ρισκα σου
σιγουρα αναμεσα σε 5μηχανακια ιδιου προφιλ-budget θα υπαρχουν καποιες βασικες διαφορες ,αλλα νομιζω οτι απο ενα σημειο και επειτα κινουνται πανω στην ιδια γραμμή και απλα η αποφαση ειναι του αγοραστή ,
οπως με πολλα πραγματα παραπλησιας αξιας,ετσι και εδω πιστευω οτι 3 μηχανακια που εχουν εκτιμωμενη αξια ~800 ευρω ας πουμε,δεν εχουν και τις δραματικες διαφορες..ειδικα οταν η χρονολογία κατασκευης τους ειναι τετοια που υπηρχαν αλλα στανταρ σε σχεση με σημερα...
αρα,ας πουμε φρενα,αξιοπιστία για μενα (χωρις ιδαιτερη εμπειρία στο θεμα) πιστευω οτι ειναι τα ίδια....για αυτο κοιτάς τι σου προσφέρει το καθενα ξεχωριστά,σίγουρα το ενα θα υπερέχει του αλλου καπου και το αντίστροφο...
Αν κοιταξεις αναμεσα σε Crypton και παλιο Kaze,παρε αυτο που ειναι στην καλυτερη κατασταση ακομα κι αν δωσεις κατι παραπανω (σε λογικα πλαισια).
Αυτό κάνουν διάφοροι που σου λένε να βάλεις λεφτά στην άκρη και να πάρεις κάτι πιο ασφαλές και σε μηχανή και σε εξοπλισμό. Δεν θα πάνε στην τσέπη τους τα λεφτά. Για σένα το λένε και είναι σημαντικό να σκεφτείς κι αυτή την οπτική.
Νομίζω, επίσης, ότι είναι λίγο άκυρη η σύγκριση με το αντικείμενό σου.
Με χρέπι παπί ή κουβά κράνος κινδυνεύεις... από bluescreens και ανεπαρκή ram δεν νομίζω να πέθανε ποτέ κανείς..
Ban δεν υπάρχει κανένας λόγος να φας.
safety doesn't happen by accident
φίλε VANDA το ξέρω ότι δεν συγκρίνεται ένα pc με ένα κεφάλι απροστάτευτο..
Η σύγκρισή μου ήταν ως προς την αναλογία όμως.
Όταν έχεις μία μηχανή με μέση ταχύτητα τα 150, και μέγιστη τα 230 αγοράζεις ένα κράνος με κόστος x. Με ένα παπί, με μέση τα 50 και μέγιστη τα 80 θες ένα κράνο; που ναι μεν να μην είναι κουβάς και να κολυμπάει το κεφάλι σου, αλλά η τιμή του θα είναι αρκετά μικρότερη.
Δηλαδή ένα κράνος με 50 ευρώ είναι πιστεύω πολύ καλό, και παρέχει την ασφάλεια για τις ταχύτητες και την χρήση μου. Αλλιώς προκύπτει το ερώτημα. με μία hayabusa τι κράνος θα χρειαζόμουν ; γιατί τα 400 ευρώ φαίνονται πραγματικά λίγα όταν σκέφτομαι ότι για το παπί μου προτείνεται (με αι για να μην παρεξηγηθώ !) να αγοράσω με 150 ευρώ.
Είναι πολύ καλό πάντως που δίνετε έμφαση στην ασφάλεια. Το έχω παρατηρήσει και σε άλλα posts, γειώνετε πολύ κόσμο..
Crypton,καλυτερο σε καταναλωση και Κaze καλυτερο σε φρενα-κρατημα.Απο ζημιες και τα δυο σκυλια.
Περι παπιών στα είπαν.
Το θέμα του κράνους είναι πολύ σημαντικό, και το έχεις παρει τελείως λάθος.
Αν σε κλείσει κάποιος και πεσεις σε ενα κάγκελο απο αυτα που μπήκαν στα πεζοδρόμια δρόμων της Αθήνας με 50 χλμ, θα χρειαστείς το καλύτερο δυνατόν κράνος που σηκώνει η τσέπη σου για να την γλυτώσεις.
Νομίζω οτι σε καλυψα με αυτην την απάντηση.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957