Είναι δυνατόν τέτοια τιμή ...(Αν διαβάσει η παρέα με τα Κάβα Mankam και λοιπά παιδιά ας πει καμμιά γνώμη)
http://www.ebay.com/itm/81-82-KAWASA...-/130847140769
Είναι δυνατόν τέτοια τιμή ...(Αν διαβάσει η παρέα με τα Κάβα Mankam και λοιπά παιδιά ας πει καμμιά γνώμη)
http://www.ebay.com/itm/81-82-KAWASA...-/130847140769
Έχω παραγγείλει, Γυναικά είναι, 2 ανω σετ φλάντζες κομπλέ σε τιμή εκτός συναγωνισμού, καλή ποιότητα και ενα σετακι επισκευής καρμπιρατέρ πάλι σε τιμη εκτός συναγωνισμού με μονή ένσταση τα ορινκ στα pilot jet που ήταν μεγάλα.
Τα σετ με τα πιστόνια που εχει γενικώς είναι πολύ χαμηλή τιμή made in japan άλλα δεν βγάζει για τα kawa που θέλω...
Εχει καλα μεταφορικα και γρηγορη παραδοση παντως
Ετοιμάζεις τπτ?
Ναι!
Στην ιαπωνια υπαρχουν κατηγοριες αγωνων με παλια μηχανακια με παρα πολλες συμμετοχες.
Σε ιαπωνικα ιντερνετομαγαζα μπορεις να βρεις απιστευτα πραγματα για τετοια παλια μηχανακια.
Πιθανότατα να μην κάνει και για μας γιατί ψάχνουμε σετ για 1100 Α2 του 84 ενώ αυτό είναι για Β1-Β2 του 81-82.Τι σκατά διαφορές είχαν εγώ δεν ξέρω μήπως γνωρίζεις τπτ παραπάνω ???
ΥΓ Και η Kawasaki δίνει διαφορετικούς κωδικούς ,άλλον για 81-82 και άλλον για 83-84-85.Κρίμα.
Σετ πιστόνι για SR500 -> 540cc...45€?
http://www.ebay.com/itm/76-81-YAMAHA...#ht_1242wt_654
WTF??![]()
χμμμμ
Πολύ φτηνό, παμφθηνο.
Να αντέχει άραγε? Πανο λίγο επίφοβο μου φαίνεται, δεν αναφέρουν κάν τον κατασκευαστή.
Στο λινκ για το κιτ του GPz αναφέρει:
'We produce this product in reference to (OE Number: 130011118)
Therefore, the design and performance resemble the original one (Except outer diameter) '
Για το SR τίποτα απολύτως...
Εδρα μαγαζιού Ιαπωνία εχει πάντως.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Εχω παρει δυο σετ πιστονια για το CB μου απο τον ιδιο.
Το εκανα αφου διαβασα αρκετα σχολια στο CBοφορουμ . Καποιος ο οποιος εχει εκδωσει το απολυτο service manual για το four (HONDAMAN) εχει γραψει στο ιδιο φορουμ για αυτα οτι τα εχει βαλει σε αρκετα μηχανακια χωρις προβληματα ,μετα απο αρκετες χιλιαδες μιλια και διαφορα αλλα .... Η αληθεια ομως ειναι οτι εγω το μετανιωσα που το εκανα 836cc και αδυνατισα το χιτωνιο τοσο ωστε να κουδουνιζει (οταν το φτιαξω φυσικα)και χωρις ιδιαιτερο λογο σε ενα μηχανακι 40 ετων....
Εδω το ποστ : http://forums.sohc4.net/index.php?to...756#msg1162756
Τελευταία τροποποίηση από sv9cvk; 21/02/2014 στις 23:57.
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
Για τον ψηλό , τον Βύρωνα και τον Χρηστάρα (Κρήτη) .
http://forums.sohc4.net/index.php?topic=109388.0
Πραγματικό θαψιμο στην wiseco απο τον HondaMan!
Πολυ καλές οι εντυπώσεις του οπως ελεγε και ο χρηστος ποιο πριν για τα πιστόνια της Cruzinimage.
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
έχω παραγγείλει full carb rebuilt set CB 400N και ομολογώ ότι έμεινα έκπληκτος από την ποιότητα
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές