Αυτό το ριγε-ραβδωσεις να μην ειχε στο ντεποζιτο,γενικα είναι ωραιο.
Αυτό το ριγε-ραβδωσεις να μην ειχε στο ντεποζιτο,γενικα είναι ωραιο.
Και μένα το Honda μου αρέσει περισσότερο απ'το MV.Tο οποίο MV (για MV) είναι απλά άσχημο!
Αν η πρωτη φωτο ελεγε απο κατω κατι αλλο αντι για χοντα, παιζει οι αντιδρασεις καποιων να ηταν διαφορετικες;;;
(Οι αντιχοντακηδες πιο θετικοι και οι χοντακηδες πιο αδιαφοροι;; )
Λεω εγω...!
Παντως το μβ απο γραφειοκρατικο λαθος φαινεται να παρακαμψε το τμημα design και βγηκε καπως ετσι!![]()
μια χαρά μηχανάκι είναι, ομορφότατο
αλλά 250 κ.εκ. ;
τι στο διάολο, μόνο σκούτερ φτιάχνουν πια ;![]()
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Η πλάκα με τα Japan concept είναι ότι ποτέ μα ποτέ δεν βγαίνουν στην παραγωγή με το αρχικό τους design... κ@υλώνει ο κόσμος, "wow" και "τι γαμάτο!" και "το θέλουμε", δίνεται το ok για παραγωγή του μοντέλου, μπαίνουν στη μέση τα οικονομοτεχνικά και οι πίτες και τα διαγράμματα στο excel και τελικά βγάινει μια μαλακία και μισή, ένα ξέπλυμα της αρχικής σχεδίασης. Αν βγει αυτό στην παραγωγή (που ήδη είναι πολύ μετριοπαθές σχεδιαστικά για concept) ετοιμαστείτε για ένα σύγχρονο SLR με εξάτμιση θερμοσίφωνα, συμβατικό πιρούνι, ψαλίδι & μπρoστινό φως από NC700S και πολύ περισσότερο και χειρότερης ποιότητας πλαστικό (απ όσο ήδη έχει)... όνειρα γλυκά...
...ξέχασα να συμπηρώσω ότι το Hypermotard έχει χάσει τον ύπνο του...
... από τα γέλια....![]()
Πιστευω να του βαλουν κανα traction για τα 20-22 αλογατα που πιστευω θα βγαζει :ZZZ:
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Sorry αλλά τώρα γελάω εγώ με αυτό που έγραψες!
Τι σχέση έχει με Hypermotard (η και με to ασχημο κατα τη γνωμη μου MV) ενα μονοκύλινδρο 250 (μπορεί και 300) cc που σχεδιάστηκε απο το RD της Honda Ινδίας και προορίζεται για την εκει αγορά?
Φυσικά και θα έχει ανταλλακτικά απο άλλα Honda για να μείνει χαμηλά το κόστος.
Το πλαίσιο και ο κινητήρας είναι απο CBR250R (η το 300, δεν ξερουμε ακόμα), το ψαλίδι απο το Integra κλπ.
Οπως καταλαβαίνουμε (?) είναι ενα μηχανάκι low budget αλλά με προχωρημένη αισθητική και τεχνολογία, τηρουμένων των αναλογιών της εκει αγοράς φυσικά.
Θα εχει το πολύ 30 ίππους και με τα λεφτα ενός Hypermotard θα παίρνεις 3-4 τέτοια.
Για την Ινδία βέβαια είναι superbike και αν το βαλεις διπλα σε ενα Enfield India οσο ναναι φαίνεται σαν διαστημόπλοιο.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Νομίζω ότι κάποιοι πραγματικά δεν έχουν καταλάβει καν γιατί μιλάμε.
Η σύγκριση (και μιλάμε προς τα πάνω από κυβισμό-τιμολογικά) μπορεί να γίνει μόνο με KTM Duke 390 και αυτό θεωρητικά.
Αν δεν ανακοινωθούν specs και τιμή δεν μπορούμε να μιλάμε για τίποτα.
Προς το παρών τα συγχαρητήρια μου στο R&D της Honda στην Ινδία