Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 42

Θέμα: YAMAHA TENERE 850!

  1. #16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    ...

    τα μαστοδοντα των 1200cc δεν εχουν θεση πια στις εκθεσεις της ηπειρου μας....
    σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, τα επίσημα νούμερα των πωλήσεων για το 2013 πάντως δείχνουν το ακριβώς αντίθετο με ρεκόρ στην κατηγορία αθροιστικά (με το βαυαρό προπελοφόρο να σέρνει μακράν το χορό)

  2. #17
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	YAMAHA MT-09 TRIPLE WORLDCROSSER CONCEPT.jpg 
Προβολές:	144 
Μέγεθος:	76,9 KB 
ID:	310549
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #18
    Που σαι τζιτζιες........

    Μαζευε φραγκα......

  4. #19
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Δεν παιζει ετσι?
    photo shop ειναι...

  5. #20
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    μακάρι να προχωρήσει πέρα απο το στάδιο του designer's concept.
    ΑΝ εβγαινε με σχετικά χαμηλο βάρος και καλές αναρτήσεις θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα περίπτωση
    http://www.autoevolution.com/news/ya...zzi-77386.html
    there's no such thing as impossible

  6. #21
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αν βάλουν τρικύλινδρο κινητήρα ξεχάστε το off.

  7. #22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Αν βάλουν τρικύλινδρο κινητήρα ξεχάστε το off.
    Και το Τιγκερ 800??? Κάποια τέστ το έχουν βγάλει εξίσου καλό με το Τζι Ες 800 στο χώμα! και είναι και τρικύλινδρο...


    Όλα είναι στη ζάντα... αν κρατήσουν ακτίνα... θα μπαίνει χώμα άνετα... αν παίξει τύπου ΤΔΜ να το ξεχάσουμε σίγουρα!
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  8. #23
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Da.Vintage Προβολή μηνύματος
    Και το Τιγκερ 800??? Κάποια τέστ το έχουν βγάλει εξίσου καλό με το Τζι Ες 800 στο χώμα! και είναι και τρικύλινδρο...


    Όλα είναι στη ζάντα... αν κρατήσουν ακτίνα... θα μπαίνει χώμα άνετα... αν παίξει τύπου ΤΔΜ να το ξεχάσουμε σίγουρα!

    Δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου τέτοιο τέστ, αλλά πέρα από αυτό τα περισσότερα τεστ είναι μιλημένα. Θεωρώ και πιστεύω ότι 3Κ και χώμα δεν.
    Για τη ζάντα, δε το συζητώ, ακτίνες και μόνον.

  9. #24
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Τι δουλειά έχει ένα τρικύλινδρος κινητήρας 800+ κ.εκ. πάνω σε on - off ακόμα και γιαλατζί; Θα είναι τόσο γελοίο όσο και τα 800άρια της Triumph... ένα νέο TDM με αυτό το μοτέρ έχει πολύ περισσότερο νόημα, άντε έστω κάτι σε ON-off με 19άρη τροχό και χωμάτινο χαρακτήρα σαν τα ατροφικά πόδια των φιδιών.

  10. #25
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Γιατι ρε παιδια δεν παει στο χωμα ενας 3Κ?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #26
    Το χωμα θελει μονοκυλινδρο...τα υπολοιπα ειναι συμβιβασμοι..

  12. #27
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Το χωμα θελει μονοκυλινδρο...τα υπολοιπα ειναι συμβιβασμοι..
    Δηλαδη πιστευεις οτι οταν τα μηχανακια γινουν πλεον ολα ηλεκτρικα οι χρονοι στα χωματα θα πανε 20 χρονια πισω?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #28
    Για χρονους δεν ξερω μιας και δεν ειμαι αγωνιζομενος,αλλα απο προσωπικη πειρα στο χωμα,πολλα δικυλινδρα και το triumph 800 3κ που τα εχω παει χωμα,δεν μου αρεσε η λειτουργια τους..ενω το μονοκυλινδρο δουλευει πιο καλα σε δυσκολα τεραιν

  14. #29
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Για χρονους δεν ξερω μιας και δεν ειμαι αγωνιζομενος,αλλα απο προσωπικη πειρα στο χωμα,πολλα δικυλινδρα και το triumph 800 3κ που τα εχω παει χωμα,δεν μου αρεσε η λειτουργια τους..ενω το μονοκυλινδρο δουλευει πιο καλα σε δυσκολα τεραιν
    Οκ θα βοηθησω λιγο.
    Το βασικο επιχειρημα υπερ των μονοκυλινδρων στο χωμα ειναι αποκλειστικα σε οτι εχει να κανει με προσσφυση. Ο ενας Κ θα την ξαναβρει, εκει που οι πολλοι την χανουν. Αλλα πλεον υπαρχουν TC οποτε απλα δεν τιθεται θεμα. Τα ηλεκτρονικα μπορουν να δωσουν καλλιτερη προσφυση και απο 1Κ. Επισης, οσο περισσοτεροι οι Κ σε τοσο χαμηλοτερες στροφες μπορεις να κατεβεις χωρις σκορτσαρισματα.
    Κατα τ'αλλα, πιο μονοΚ οδηγησες χωμα στα δυσκολα με τα κιλα του F800?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #30
    Δεν αμφιβαλλω για το tc.Στα δυσκολα χωμα κοντα στα κιλα του 800 και 1κ μονο το δικο μου εχω οδηγησει,το dakar,αν και ειναι λιγο ελαφρυτερο απο το 800.
    Με τρανζλαπ και αφρικα στο χωμα επρεπε να εχω ψηλα τις στροφες για να μην σκορτσαρει,ενω στο δικο μου δεν εχω τετοιο θεμα..

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha Tenere 660 Static Model 1:9
    από Nik0s στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2007, 14:40
  2. περί YAMAHA TRX 850 ...
    από KaTaNaS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2004, 20:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF