Σελίδα 4 από 10 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 148

Θέμα: Σοβαρή συζήτηση!!

  1. #46
    Ξέχασες και το οικονομικό... Δεν έκαψε τόσο λίγο όσο του Μικέ, αλλά πάλι αισθητά λιγότερο από τα δικά μας.
    Η κατανάλωση έχει γίνει θέμα τελικά, όταν βγάζεις την ίδια διαδρομή με τα μισά έξοδα!
    Με απογοήτευσε ο Σταύρος με το CB1, αν καίνε τόσο πολύ τα 400άρια, άστα να πάνε, δεν αξίζει τον κόπο.

  2. #47
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Ξέχασες και το οικονομικό... Δεν έκαψε τόσο λίγο όσο του Μικέ, αλλά πάλι αισθητά λιγότερο από τα δικά μας.
    Η κατανάλωση έχει γίνει θέμα τελικά, όταν βγάζεις την ίδια διαδρομή με τα μισά έξοδα!
    Με απογοήτευσε ο Σταύρος με το CB1, αν καίνε τόσο πολύ τα 400άρια, άστα να πάνε, δεν αξίζει τον κόπο.
    Mια χαρά αξίζουν τα παλια 400ρια και είναι και αρκετά οικονομικά, αναλόγως της χρήσης.
    Αν δεν το ζορίζεις δεν καίει πολύ, αν το πας τέρμα τότε χρησιμοποιείς και πανω από 50 ίππους και θα τους πληρώσεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #48
    Άρη όταν λέει ο Σταύρος 5-5.5 λίτρα όχι τάπα (ντάξει, όλοι ξέρουμε ότι ο Σταύρος δεν είναι ο τυπικός οδηγός και το χαλαρό του μπορεί να διαφέρει από του μέσου όρου των οδηγών αλλά και πάλι), τόσο καίει και το fazer μου όχι τάπα, με 2.5 φορές περισσότερα κυβικά. Άρα το θεωρητικό κέρδος είναι τα λίγο μικρότερα τέλη και ασφάλεια;

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Άρη όταν λέει ο Σταύρος 5-5.5 λίτρα όχι τάπα (ντάξει, όλοι ξέρουμε ότι ο Σταύρος δεν είναι ο τυπικός οδηγός και το χαλαρό του μπορεί να διαφέρει από του μέσου όρου των οδηγών αλλά και πάλι), τόσο καίει και το fazer μου όχι τάπα, με 2.5 φορές περισσότερα κυβικά. Άρα το θεωρητικό κέρδος είναι τα λίγο μικρότερα τέλη και ασφάλεια;
    μου φαινεται πολυ περιεργο το 5-5,5 σε fazer (υποθετω 600 ειναι και οχι 800), αλλα και παλι εχεις να κανεις με καρμπς και οχι ψεκασμο και τα κυβικα δεν ειναι τοσο πιο πολλα...200 μονο...
    οποτε θεωρητικα δικαιολογουνται 200cc παραπανω να καινει τα ιδια οταν το ενα εχει ψεκασμο και το αλλο οχι...

    και επισης εχεις μεγαλο κερδος και απο την τιμη αποκτησης του...

    σε σχεση λοιπον με αυτα που σου προσφερει (commuter που κανει 1 χηνα, στριβει, φρεναρει, μπαινει πιστα, δεν προκαλει για να το κλεψουν, ξεφτιλιζει ολα τα 400cc και κατω, και αν το θες παει και Ιταλια δικαβαλο και με σαμαρια), νομιζω οτι ειναι πολυ καλο deal...

    edit: μαλλον μιλας για fazer 1000...τοτε η φαση ειναι F@CK ...μην το πουλησεις ποτε Γιαννακο αν σου καιει μονο τοσο...

  5. #50
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Άρη όταν λέει ο Σταύρος 5-5.5 λίτρα όχι τάπα (ντάξει, όλοι ξέρουμε ότι ο Σταύρος δεν είναι ο τυπικός οδηγός και το χαλαρό του μπορεί να διαφέρει από του μέσου όρου των οδηγών αλλά και πάλι), τόσο καίει και το fazer μου όχι τάπα, με 2.5 φορές περισσότερα κυβικά. Άρα το θεωρητικό κέρδος είναι τα λίγο μικρότερα τέλη και ασφάλεια;
    Η διαφορά είναι ότι το 'οχι ταπα' στο 400ρι είναι να πηγαίνεις πχ με 120, ενω με το Fazer ειναι πχ τα 160.
    Τότε η διαφορά κατανάλωσης είναι σημαντική, αλλά αν τα πας με 150 και τα δύο τότε τα ίδια θα κάψουν περίπου, και ειναι και φυσικό εφ όσον όταν πας πχ με 150 σταθερά σε ευθεία χρειάζεσαι περίπου 35 ίππους ότι και να καβαλάς.

    Βεβαια ενα 400 ειναι φτηνότερο και σε λαστιχα κλπ, αλλά η βασική διαφορά είναι η παραπάνω.
    Φυσικά παίζει ρόλο και για ποιά μηχανάκια μιλάμε. Ενα 400 σαν το CB1 που είναι ρυθμισμένο/σχεδιασμένο για πολλούς ίππους απο 400 κυβικά, σε πολύ ψηλές στροφές, δεν θα είναι ποτέ super οικονομικό, απλά και μόνο γιατί ο κινητήρας του εχει φτιαχτεί για άλλη δουλειά και αναπνέει σωστά ψηλά.
    Βεβαια υπάρχουν κι άλλα 400ρια (και 500ρια πχ GS500) πιο οικονομικά απο κατανάλωση, αλλά αυτά στα 150 είναι σχεδόν τέρμα.
    Με καταλαβαίνεις πιστεύω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #51
    kawasaκικο μελος Το avatar του/της KAWAMANRIDER
    Εγγραφή
    19/04/2013
    Μηνύματα
    360
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Ίσως το έθεσα λάθος. Έχω μέσο. Δεν έχω άμεση ανάγκη να πάρω μηχανάκι. ΘΕΛΩ να πάρω, γιατί θέλω να καβαλάω. Απλά ρίχνω λίγο (ή πολύ) τα standards μου, ώστε να μη μου στοιχίζει 2 μισθούς ανά έτος η συντήρηση μιας μοτοσυκλέτας, την οποία ΔΕ μπορώ να χαρώ, όπως χαιρόμουν κάποτε. Οι βόλτες εκτός νομού είναι τόσο σπάνιες πλέον, που προτιμώ να τις θυσιάσω και να έχω ένα μηχανάκι που μπορώ να κινώ καθημερινά (έστω κι αν μου προσφέρει πολύ λιγότερες συγκινήσεις), παρά να βλέπω ένα μηχανάκι των 10,000ε αραγμένο στο γκαράζ μου 300 ημέρες τον χρόνο. Με λίγα λόγια, δεν είναι ότι έχω σπουδαίο οικονομικό πρόβλημα και θέλω οπωσδήποτε κάτι μικρό. ΘΕΛΩ κάτι μικρό και θέλω - να προσπαθήσω έστω - να συμβιβαστώ με την πρακτική πλευρά μιας μοτοσυκλέτας έναντι της διασκεδαστικής. Μπορεί, όντως, να μην αντέξω και σε 6 μήνες να πάω να πάρω ένα 1000 :P Αλλά ας δοκιμάσω.

    Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώμες σας. Σχολιάζω από λίγο στον καθένα, όπου διαφωνούμε.

    To ER φαίνεται ομορφούλι και καλή επιλογή, αλλά, σόρρυ, οτιδήποτε άνω των 200 κιλών δε θεωρείται μοτοσυκλέτα :P Και δέχομαι μοτοσυκλέτες των 200 κιλών, μόνο αν έχουν ένα μοτέρ των 1000+ cc από κάτω.

    Τα 660 επίσης είναι πολύ βαριά για τα χαρακτηριστικά τους. Αν και μου πέρασε από το μυαλό το XTX.

    Δε θέλω ΚΤΜ τώρα. Παίζω σε κατηγορία, στην οποία υπάρχουν πολύ καλά γιαπωνέζικα. Δεν υπάρχει λόγος να κοιτάξω ευρωπαϊκά. Αν, ωστόσο, έχετε κάποιον καλό, ευχαρίστως να τον ακούσω. Για όσους δε γνωρίζουν, το μηχανάκι που πούλησα ήταν ένα Duke 690, το απόλυτο όπλο στην κατηγορία του και μια κατηγορία με ανύπαρκτα γιαπωνέζικα.

    Το SYM το κρατάω. Έχω ακούσει καλά λόγια γενικά και, αν καταλήξω σε σκούτερ, φαίνεται μια καλή επιλογή. Το Husqy, επίσης, δεν είναι κακό

    TDM, Vstrom, Fazer και λοιπά, απλά όχι. Είναι, σαφώς, καλά μηχανάκια γι'αυτό που κάνουν, αλλά όχι, δεν είναι για μένα. Ειδικά TDM και Fazer, που έχω δοκιμάσει, δεν την παλεύω ΚΑΘΟΛΟΥ με τη θέση οδήγησης. Είναι εκνευριστικά άνετη και "καθιστή". Vstrom δεν είχα την τιμή. Το Transalp ανήκει επίσης σε αυτή την κατηγορία των εντελώς ουδέτερων/αδιάφορων μοτοσυκλετών που δε μου έκανε ποτέ κούκου να καβαλήσω. Αν και είναι αναμφισβήτητα πολύ καλό εργαλείο, δε θα την αγόραζα ποτέ. Για παρόμοιο λόγο, απέκλεισα από την αρχή στρογγυλοφάναρα και λοιπά κλασσικά γυμνά (σόρρυ Όλγα :P).

    Περιμένω από στιγμή σε στιγμή ένα "δε γαμιέσαι τότε, μαλάκα περίεργε."

    αν το θεμα ειναι το βαρος - βεβαια μπορεις να το βολταρεις το οποιοδηποτε μηχανακι να δεις πως συμπεριφερεται & αν σου "δειχνει" τα κιλα του στο δρομο , μπορεις να παιξεις σε allaround & fun to ride γυμνα που βρισκεις στα λεφτα που διαθετεις & βελτιωνονται απο ανεμοκαλυψη με ενα καλο μασκακι , πχ απο kawa το er6n & απο suzuki το sv , προτασεις δικυλινδρες - θεωρητικα καλυτερες επιλογες για ταξιδια λογω δικυλινδρου -
    & αρκετα κατω των 200 κιλων & τα δυο με αρκετα καλες χαμηλομεσαιες & ροπατα να μην σου λειψει εντελως η αισθηση στο γκαζι ,

    αλλιως πας πχ στο το mt 03 της yamaha σε μονοκυλινδρη προταση , παντως τα παραπανω μηχανακια που αναφερω ειναι οικονομικα & αξιοπιστα & σηκωνουν αρκετα καλουδια πανω για να βελτιωσεις & να παρεις κατι παραπανω , αλλιως κοιτας αρκετα γιαπωνεζικα που κυκλοφορουν μεταχειρισμενα "ετοιμα" & ντουμπανιασμενα motard γυρισμενα απο enduro στα λεφτα που διαθετεις , παντως ασχετα με το τι εχουμε καβαλησει υπαρχουν πολλες φορες μηχανακια - μπορει & πολυ μικροτερα - που να μας κατσουν & να τα γουσταρουμε οχι μονο για το γκαζι , οτι & να παρεις παντως να το γουσταρεις & καλοταξιδος

  7. #52
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Άρη όταν λέει ο Σταύρος 5-5.5 λίτρα όχι τάπα (ντάξει, όλοι ξέρουμε ότι ο Σταύρος δεν είναι ο τυπικός οδηγός και το χαλαρό του μπορεί να διαφέρει από του μέσου όρου των οδηγών αλλά και πάλι), τόσο καίει και το fazer μου όχι τάπα, με 2.5 φορές περισσότερα κυβικά. Άρα το θεωρητικό κέρδος είναι τα λίγο μικρότερα τέλη και ασφάλεια;
    What?
    Κάτι χάνω εδώ...

    Του devils μια χαρά κατανάλωση έχει, όταν τα scooters 200-250cc είναι στα 4+ εύκολα μέσα στην πόλη και κάπου εκεί στα 5+ είναι και τα μονοκύλινδρα-δικύλινδρα 600άρια.
    Εννοείς οτι έχεις fazer 1000 που κάει 5,0-5,5 lt/100 ?

    @Γιώργο, μαλακία έκανες που πούλησες τον Duke. Τα 250άρια που συζητάς είναι σαν να βλέπεις τη ζωή σου σε ταινία του Αγγελόπουλου, και δεν σε κόβω για σινεφίλ.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #53
    έχω σε χαλαρή δικάβαλη βόλτα κάνει σχεδόν 400 χιλιόμετρα στραγγίζοντας το τεπόζιτο. Λαμπάκι από Θήβα ως Αθήνα, αλλά είπα να δω πόσο θα έφτανε (και είχα και άλλους να με βρίσουν και να φέρουν κανένα μπουκάλι να συνεχίσω). Δεν χάνεις κάτι, συνήθως στα 6 καίει.

  9. #54
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    έχω σε χαλαρή δικάβαλη βόλτα κάνει σχεδόν 400 χιλιόμετρα στραγγίζοντας το τεπόζιτο. Λαμπάκι από Θήβα ως Αθήνα, αλλά είπα να δω πόσο θα έφτανε (και είχα και άλλους να με βρίσουν και να φέρουν κανένα μπουκάλι να συνεχίσω). Δεν χάνεις κάτι, συνήθως στα 6 καίει.
    Όταν λες χαλαρή, για τι ταχύτητα μιλάς?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #55
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Όταν λες χαλαρή, για τι ταχύτητα μιλάς?
    Ε τώρα τι να σου πω; Παρέα 5-6 μηχανές, σχεδόν όλοι διπλοί, φορτωμένοι με ταπεράκια για πικνικ (προ Σπυράκου ήταν αυτό) και σε διαδρομή επαρχιακού με μόνο κομμάτι ΕΟ το Θήβα-Αθήνα. Χαλαρή βόλτα. Συμμετοχές ήταν Vstrom, KTM990ADV, GSXF650, δεν θυμάμαι τι άλλο. Δεν είχε κυνηγητά κλπ. Και στην ΕΟ δεν νομίζω να πήγα πάνω από 140.

  11. #56
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722
    Αν πας για σκούτερ που κάπου διάβασα και δη για SYM που είπες καλυτερα να κοίταγες το Citycom 300. Μεγάλες ρόδες, πολύ καλά φρένα, αρχοντική θέση, κατανάλωση μέχρι 3,5λτ, χώρους, φόρτωμα, γκάζι. Κάνει άνετα ΚΑΙ ταξίδι 500 χλμ(το έχω κάνει) σε 1 ημέρα και φτάνεις ξεκούραστος στον προορισμό σου. ΑΛΛΑ δεν είναι μηχανή. Το κράτησα 1 χρόνο μιας και μου προσέφερε αυτά που ήθελα μέχρι να ξαναπάρω μηχανή.
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

  12. #57
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    @Γιώργο, μαλακία έκανες που πούλησες τον Duke. Τα 250άρια που συζητάς είναι σαν να βλέπεις τη ζωή σου σε ταινία του Αγγελόπουλου, και δεν σε κόβω για σινεφίλ.
    Σταμάτα, μωρέ, μου βάζεις φωτιές πάλι :P Είπαμε, στη χειρότερη, θα ανακαλύψω ότι δεν και θα πάρω κάτι μεγαλύτερο.

    Θα πάω να δοκιμάσω ένα Ninja 250 σήμερα, το οποίο φαντάζομαι είναι σε όλα λίγο καλύτερο από το CBR. Από σκούτερ, σκέφτομαι σοβαρά το SH 300.

    Το WR 250 είναι πολύ όμορφο ρε γαμώτο, επιμένω. Επίσης βρήκα και αυτό: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4221479/ . Έβγαινε XR 250 το '06; Με τέτοια χρώματα; Αν και μάλλον θα αποφύγω τα S/M (όσο κι αν τα λατρεύω), να δοκιμάσω και μια άλλη κατηγορία.
    Life begins at 45°.

  13. #58
    Ψαρούλης Το avatar του/της Sele
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Από σκούτερ, σκέφτομαι σοβαρά το SH 300.
    Ε θες να τα ξανακούσεις...
    Τελευταία τροποποίηση από McGyver; 26/02/2014 στις 12:39.
    I suppose it will all make sense when we grow up

  14. #59
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Χαχα δεν ήξερα ότι θα πουληθεί στις επόμενες 3 μέρες :P Άσε που ΤΩΡΑ έψαξα λίγο το θέμα σκούτερ και, αν εξαιρέσεις τους χώρους, όλοι εκθειάζουν το SH και τη "μοτοσυκλετική" συμπεριφορά του.
    Life begins at 45°.

  15. #60
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    το sh το εχει ο αδερφος μου.πολυ καλο γκαζι,στριβει(για σκουτερ)αλλα εγω ειχα παθει πλακα με τα φρενα του.....
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

Σελίδα 4 από 10 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2005, 17:06
  2. Συζητηση Για....
    από x-rider στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2004, 13:24
  3. Πολυ Παραξενη Συζητηση
    από psaroulis στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/05/2004, 01:44
  4. Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2004, 02:36
  5. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2003, 14:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF