Σελίδα 7 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 148

Θέμα: Σοβαρή συζήτηση!!

  1. #91
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος

    Και χαρλευ να ειχα παλι θα με περιμενανε 15 (μπορει και παραπανω) λεπτα. Αλλα για τους χ ψ λογους μπορει να το ειχα ευχαριστηθει (αναλογα) τη διαδρομη.
    Να τα μας...
    Να ξέρεις οτι έτσι και μας βγείς Χαρλεάς θα σου κόψω την καλημέρα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #92
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος

    @devil's & spyrakos
    Συμφωνω και διαφωνω και με τους δυο σας, αλλα δεν καταλαβαινω ενα πραγμς.
    Γιατι εχετε κολλησει με τους χρονους?
    Το αν θα φτασει πρωτος ή τελευταιος ειναι το θεμα, ή το ποσο θα το εχει ευχαριστηθει μεχρι να φτασει?

    Τις 300αρες, και το στριβειν με οσα (οσοι μπορειτε/θελετε και τα κανετε) τα κανετε για να φτασετε πιο γρηγορα στον προορισμο σας, ή γιατι γουσταρετε τη διαδικασια αυτη καθ'αυτη?
    (δε μιλαω για την πιστα, ουτε για καποια εξτριμ περιπτωση που για το χ ψ λογο τρεχουμε να προλαβουμε κατι επειγον)

    Προσωπικα αν ειχα ενα παπι δε θα με ενοχλουσε το οτι θα αργουσα 15 λεπτα. Δε με περιμενει κανεις στον τερματισμο με το χρονομετρο στο χερι.
    Αυτο που θα με ενοχλουσε ειναι οτι θα βλαστημουσα μεχρι να φτασω.

    Και χαρλευ να ειχα παλι θα με περιμενανε 15 (μπορει και παραπανω) λεπτα. Αλλα για τους χ ψ λογους μπορει να το ειχα ευχαριστηθει (αναλογα) τη διαδρομη.

    εν μερει, εχεις δικιο...
    ναι, οντως αυτο που εχει σημασια ειναι να το ευχαριστιεσαι στην διαδρομη και οχι ο απολυτος χρονος...

    αυτο εννοουσα βαζοντας και τον χρονο μεσα στο παιχνιδι...οτι ειναι απιθανο να ευχαριστηθεις το νυν μηχανακι σου αν κανεις 15 λεπτα παραπανω στην ιδια διαδρομη που εκανες με το προηγουμενο μηχανακι σου...

    βεβαια, καποιος αισθανεται ευχαριστημενος με την αδρεναλινη που του προσφερουν τα 40χλμ μεση ωριαια σε μια στριφτερη διαδρομη και καποιος αλλος βαριεται και με 70χλμ μεση ωριαια στην ιδια διαδρομη...

    και δεν εχει να κανει μονο με τις στροφες...ακομα και στον αυτοκινητοδρομο ή στην εθνικη, καποιος παει με 120 και ειναι μια χαρα...
    καποιος αλλος ακομα και για 2 εξοδους να βγει εθνικη παει με 180, εστω και στιγμιαια π.χ. να βγει απο Περιστερι και να πρεπει να μπει Φιλαδελφεια...


    αρα για καποιον μπορει και η χαρλεϋ να του προσφερει συγκινησεις και το 250 και το 125 το χρεπι το παπι...

    οταν ομως ενας πρωην κατοχος cbr1000rr, ktm 690 duke, σου λεει "θελω να παρω 250", καταλαβαινεις οτι δεν θα βρει την διασκεδαση και την συγκινηση που εχει συνηθισει...
    γι'αυτο ανεφερα και το παραδειγμα με τα σκαλια...1,2 κατω ειναι οκ...αν πας 5 ξενερωνεις την ζωη σου...ποσο μαλλον οταν πληρωνεις και αρκετα λεφτα για να κατεβεις τοσα, και με αυτα τα λεφτα θα μπορουσες να ειχες παρει κατι καλυτερο...

  3. #93
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Πιθανότατα σε αυτό θα καταλήξω, διαβάζω παντού πολύ καλά λόγια και υπερέχει του CBR λόγω 2 κυλίνδρων (αν και απ'ότι έχω καταλάβει το CBR έχει πιο "αγωνιστικό" στήσιμο/θέση). Θα σας χώσω και τους 2 (Βασίλη και Αντώνη) να τα οδηγήσω για πάνω από 5 λεπτά, όπως θέλω, να αποκτήσω ολοκληρωμένη άποψη, γιατί υπάρχουν και CBRάκια σε πολύ καλές τιμές και θα ήθελα να κάνω τη σωστή επιλογή.

    Ήθελα απλά να πω ότι έπαθα μια μικρή ζημιά με αυτό, αλλά δυστυχώς είναι φρέσκο μοντέλο και δε θέλω να δώσω τόσα λεφτά: Νinja 300

    Και για εσάς τα αγοράκια παραπάνω που μαλώνετε για αργά/γρήγορα μηχανάκια και οδηγούς, να ορίστε τι κάνει το 250αράκι σε ένα μάτσο κουλάδια :P -> https://www.youtube.com/watch?v=Kz03sQeX02c
    Ναι το 300 είναι πανέμορφο το άτιμο αλλά ρε φίλε δεν αξίζει με τίποτα να δώσεις τόσα λεφτά.........

    Υπερέχει του cbr στις ψηλές στροφές και ακούγεται και πολύ πιο ωραία ο κινητήρας, αλλά χαμηλά είναι ψόφιο. Το cbr από την άλλη λένε ότι χαμηλά τραβάει όντας μονοκύλινδρο, βέβαια αφού δεν το έχω οδηγήσει, καλυτερα να σου πει περισσότερα κάποιος που το έχει οδηγήσει.

    Απλά για να το ξεκαθαρίσω μην έχεις και μεγάλες προσδοκίες από 250 κυβικά. Ειδικά για σένα που είχες 1000ρι supersport όλα πάναργα θα σου φαίνονται.

  4. #94
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    πιστευω κι εγω πως μολις ανεβεις σε μικρο μηχανακι θα ξενερωσεις.

    τι εχεις οδηγησει μεχρι τωρα μετα το cbr και το duke?
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  5. #95
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Ο κουτσός έβαλε ιντερνετ.
    Σεντόνι is on the way

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Να τα μας...
    Να ξέρεις οτι έτσι και μας βγείς Χαρλεάς θα σου κόψω την καλημέρα.

    In theory μου αρέσουν μερικές.
    Άμα μου κάναν δώρο καμία δε νομίζω να τους έλεγα "Βάλ'τε τη στον π@το σας".
    Αλλά να παρατήσω τις "άλλες" για να μπλέξω με "αυτές"

    Άμα κάποτε μπορούσα να έχω και να συντηρώ 5-6 μηχανές μπορεί μια από αυτές να ήταν μια χάρλευ (ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων).

    ΥΓ. Είχαμε κάνει και παλιότερα μια κουβέντα περί Indian που δεν είναι Indian αλλά είναι Victory κλπ.
    Όπως και να'χει ασχημες δεν μπορώ να τις πω

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    εν μερει, εχεις δικιο...
    Κι εσύ

    Κοίτα...
    Το ένα θέμα ήταν η ένστασή μου στο πώς βρέθηκε το 5λεπτο ή 10λεπτο καθυστέρησης στην εξίσωση.
    Όχι ότι δεν ισχύει. Απλά δε μου κόλλαγε όπως είπα. Το λύσαμε αυτό.


    Στο ότι με τα ίδια λεφτά μπορεί να πάρει κάτι δυνατότερο/γρηγορότερο/"πιο μηχανή" από ένα 250αρι, οκ. Ναι ισχύει.
    Αλλά την άποψή μου για τις αρχαιολογίες την ξέρεις.

    Καλές, χρυσές, ωραία λύση για αρχάριο, ωραία λύση για κάποιον που θέλει street "μηχανη" κι όχι "μηχανάκι" και δεν έχει πολλά λεφτά να διαθέσει, αλλά όλα αυτά ΕΑΝ σου κάτσει.
    Τα γνωστά 400αρια για τα οποία μιλάμε (που λόγω της αξιοπιστίας τους συνεχίζουμε ακόμα να μιλάμε για δ'αύτα) είναι λίγο shot in the dark.
    Και κάποιες γνώσεις να έχεις και να φαίνεται οκ όταν αγοράζεις, άμα παίρνεις μηχανή που έχει την ίδια ηλικία με σένα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για πολλά.

    Αρχαιολογία έχω, την αγαπάω, την πονάω, δε σκοπεύω να τη δώσω ΠΟΤΕ όσες μηχανές και να περάσουν από τα χέρια μου, αλλά μέχρι στιγμής την έχω πληρώσει όσο θα πλήρωνα για χόρνετ 5ετίας.
    Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω και πάλι το ίδιο θα έπαιρνα. Αν είχα πάρει χόρνετ, κρίνοντας από τα όσα με έχω δει να κάνω, μάλλον θα είχα σκοτωθεί, κι αν είχα πάρει 250άρι θα έψαχνα να το δώσω στο 6μηνο.
    Αλλά δεν μπορώ να μην πω και τα στραβά της όλης υπόθεσης.

  6. #96
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Φανταζομαι οτι η συγκριση εγινε ετσι για το χαβαλε οποτε και δεν εχει νοημα.
    Προφανώς έκανα πλάκα. Το είπα και μόνος μου ότι οι 1000ρηδες είναι κουλοί (intermediate group μπαιδεγουέι). Όπως επίσης είπα παρακάτω ότι αν έβαζες παρομοίου επιπέδου αναβάτες στα 2 μηχανάκια, το 250 θα'βλεπε το 1000 στην εκκίνηση και μετά κάθε 3 γύρους που θα του'ριχνε κι από έναν.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    πιστευω κι εγω πως μολις ανεβεις σε μικρο μηχανακι θα ξενερωσεις.

    τι εχεις οδηγησει μεχρι τωρα μετα το cbr και το duke?
    CB 600F, CBR 1000RR, XT 600 SM, 640 SM, 690 DUKE. Με αυτή τη σειρά. CBR και 690 ήταν τα μόνα μηχανάκια που κράτησα πάνω από 2 χρόνια. 6 χρόνια οδηγάω σύνολο, νεούδι είμαι!

    Όσον αφορά τα υπόλοιπα, τα είπα και στον Σταύρο, έχω μια σχετική - μικρή - εμπειρία και ξέρω στο περίπου τι ζητάω. Θέλω ένα 250 αυτή την εποχή ή κάτι παρεμφερές, τέλος, έχω πάρει την απόφασή μου. Τα θεωρώ τη χρυσή τομή για κίνηση αυστηρά εντός πόλης. Οικονομικά και ευκολοδήγητα σαν τα 125, αλλά με - σχετικές - επιδόσεις και συμπεριφορά μοτοσυκλέτας. Δε θέλω μηχανάκι 10-15-20ετίας, δε θέλω κάτι βαρύ με 40 άλογα, δε θέλω 4κύλινδρο. Ξέρω ότι τα 125/250 είναι υπερτιμημένα, ακριβώς επειδή απευθύνονται σε πολύ περιορισμένο κοινό και, συνήθως, εκμεταλλεύονται το ότι τα καλύπτει το μικρό δίπλωμα. Ξέρω ότι θα μου λείπει το γκάζι και υπάρχει πιθανότητα να ξενερώσω σύντομα. Ξέρω ότι με τα ίδια λεφτά μπορώ να πάρω ένα XT600 που είναι άσπαστο ή κάτι άλλο παρόμοιο. Αλλά δεν πιστεύω ότι θα το ευχαριστηθώ περισσότερο από ένα 250 σε μια βόλτα. Επιφυλάσσομαι, φυσικά, μπορεί να κάνω λάθος. Αλλά δε θα μάθω αν δε δοκιμάσω, ε;

    YΓ. Καταλαβαίνω και τον Σταύρο, γιατί νομίζω σκεφτόμαστε παρόμοια. Είμαι άτομο που δε μπορεί να οδηγήσει "κυρία" για πολλή ώρα. Δε μπορώ ούτε με το αυτοκίνητο να είμαι με 120 στην Ε.Ο. (με κούραζε αρκετά ο Δούκας σε αυτό), δε μπορώ να ακολουθώ πιο αργούς (χωρίς να υπονοώ ότι είμαι γρήγορος, αλλά σίγουρα υπάρχουν και πιο αργοί) οδηγούς για μεγάλα διαστήματα. Με κουράζει. Απλά αυτές οι βόλτες γίνονται σπανίως πλέον και προτιμώ να θυσιάσω μέρος τους για να έχω ένα σεβαστό οικονομικό κέρδος στην πορεία.
    Τελευταία τροποποίηση από BLiTzER; 28/02/2014 στις 14:50.
    Life begins at 45°.

  7. #97
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    για μενα το θεμα ειναι να μην ξενερωσεις. διτροχο και ξενερωμα για μενα δεν πανε πακετο. διοτι εφοσον εχεις αυτοκινητο και καλυπτεις τις μετακινησεις σου θα το προτιμησεις απο ενα ξενερωτο (για τα δεδομενα σου) διτροχο.

    οποτε, αν ειναι να κανεις ξενερωτες βολτες καντες φτηνα. 2 και 3 χηνες δεν τις εδινα με τιποτα για συγχρονο 250αρι. Το βρισκω απιθανο να βαρεθηκες τα γκαζια σε μολις 6 χρονια και να την παλεψεις με 250αρι. Βασικα δε θα την παλεψεις. Τον πρωτο μηνα θα λες κοιτα ποσο μπροστα ειναι σε σχεση με ενα 125. Το 2ο μηνα θα το χεις τελικιασει 50 φορες και θα λες απο μεσα σου τι ωραια που πηγαιεν το 600 που ειχα κλπ κλπ.

    Ισως, το τονιζω ισως, ενα στριφτερο και σπορ 250αρι να σου βγαλει καποια γουστα αν το βολταρεις συχνα σε στριφτερες διαδρομες. Εγω και στην πολη προτιμω το bandit απο τα xt600 και cbf125 που επισης εχουμε. Ειναι γλυκο το γκαζι και δεν ξεχνιεται ευκολα.

    Αν δεν εισαι σε μεγαλο οικονομικο στριμωγμα μην παρεις μικρο, αποψη μου. Οδηγησε βεβαια 2-3 να χεις αποψη και μετα το ξανασυζηταμε
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  8. #98
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Προφανώς έκανα πλάκα. Το είπα και μόνος μου ότι οι 1000ρηδες είναι κουλοί (intermediate group μπαιδεγουέι). Όπως επίσης είπα παρακάτω ότι αν έβαζες παρομοίου επιπέδου αναβάτες στα 2 μηχανάκια, το 250 θα'βλεπε το 1000 στην εκκίνηση και μετά κάθε 3 γύρους που θα του'ριχνε κι από έναν.



    CB 600F, CBR 1000RR, XT 600 SM, 640 SM, 690 DUKE. Με αυτή τη σειρά. CBR και 690 ήταν τα μόνα μηχανάκια που κράτησα πάνω από 2 χρόνια. 6 χρόνια οδηγάω σύνολο, νεούδι είμαι!

    Όσον αφορά τα υπόλοιπα, τα είπα και στον Σταύρο, έχω μια σχετική - μικρή - εμπειρία και ξέρω στο περίπου τι ζητάω. Θέλω ένα 250 αυτή την εποχή ή κάτι παρεμφερές, τέλος, έχω πάρει την απόφασή μου. Τα θεωρώ τη χρυσή τομή για κίνηση αυστηρά εντός πόλης. Οικονομικά και ευκολοδήγητα σαν τα 125, αλλά με - σχετικές - επιδόσεις και συμπεριφορά μοτοσυκλέτας. Δε θέλω μηχανάκι 10-15-20ετίας, δε θέλω κάτι βαρύ με 40 άλογα, δε θέλω 4κύλινδρο. Ξέρω ότι τα 125/250 είναι υπερτιμημένα, ακριβώς επειδή απευθύνονται σε πολύ περιορισμένο κοινό και, συνήθως, εκμεταλλεύονται το ότι τα καλύπτει το μικρό δίπλωμα. Ξέρω ότι θα μου λείπει το γκάζι και υπάρχει πιθανότητα να ξενερώσω σύντομα. Ξέρω ότι με τα ίδια λεφτά μπορώ να πάρω ένα XT600 που είναι άσπαστο ή κάτι άλλο παρόμοιο. Αλλά δεν πιστεύω ότι θα το ευχαριστηθώ περισσότερο από ένα 250 σε μια βόλτα. Επιφυλάσσομαι, φυσικά, μπορεί να κάνω λάθος. Αλλά δε θα μάθω αν δε δοκιμάσω, ε;

    YΓ. Καταλαβαίνω και τον Σταύρο, γιατί νομίζω σκεφτόμαστε παρόμοια. Είμαι άτομο που δε μπορεί να οδηγήσει "κυρία" για πολλή ώρα. Δε μπορώ ούτε με το αυτοκίνητο να είμαι με 120 στην Ε.Ο. (με κούραζε αρκετά ο Δούκας σε αυτό), δε μπορώ να ακολουθώ πιο αργούς (χωρίς να υπονοώ ότι είμαι γρήγορος, αλλά σίγουρα υπάρχουν και πιο αργοί) οδηγούς για μεγάλα διαστήματα. Με κουράζει. Απλά αυτές οι βόλτες γίνονται σπανίως πλέον και προτιμώ να θυσιάσω μέρος τους για να έχω ένα σεβαστό οικονομικό κέρδος στην πορεία.

  9. #99
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    Εγω και στην πολη προτιμω το bandit απο τα xt600 και cbf125 που επισης εχουμε. Ειναι γλυκο το γκαζι και δεν ξεχνιεται ευκολα.
    Τα ΧΤ είναι παντελώς ψόφια. Ήταν ο λόγος που δοκίμασα ΚΤΜ (και, δυστυχώς ή ευτυχώς δεν υπάρχει γυρισμός :P). Αν δεχτούμε αυτό που λες (που δε διαφωνώ 100%), τότε ποτέ ξανά δε θα ευχαριστηθώ μηχανάκι, επειδή ο Δούκας ήταν το ΑΠΟΛΥΤΟ εργαλείο πόλης. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο ούτε καν κοντά. Μποτιλιάρισμα; Διήθηση; Ελιγμοί; Στροφιλίκι; Ούτε παπιά, ούτε σκούτερ, ούτε γυμνά, ούτε SS, ούτε 1000άρια, ούτε 1600άρια, ΤΙΠΟΤΑ δε σε πλησιάζει. Θα συμβιβαστώ, τι να κάνουμε. Αν όχι, το πουλάω σε 6 μήνες στα ίδια λεφτά και παίρνω κάτι άλλο, γνωρίζοντας ΣΙΓΟΥΡΑ ότι δε με ικανοποιεί το μικρό. Τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Αυτή την εποχή προτεραιότητα έχει η οικονομία. Δεν είμαι στριμωγμένος, όχι, αλλά θέλω να δω πόσο πιο οικονομικό είναι ένα τέτοιο μηχανάκι και αν αξίζει να θυσιάσεις τη μέγιστη ηδονή και να συμβιβαστείς με κάτι λιγότερο γι'αυτό.

    Και όχι, εδώ κάνεις μεγάλο λάθος, δε θα προτιμήσω το αυτοκίνητο που καίει 10 lt/100. Το αυτοκίνητο το κινώ κυρίως όταν οι καιρικές συνθήκες δεν ευνοούν το μηχανάκι ή όταν έχω πολλά πράγματα/άτομα κτλ. Έχω γράψει <20,000 χλμ σε 4 χρόνια κι αυτά κυρίως σε καλοκαιρινά ταξίδια.
    Life begins at 45°.

  10. #100
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Βαριέμαι να διαβάσω 8 σελίδες τώρα. Επίσης βαριέμαι να επιχειρηματολογήσω αλλά βάση του αρχικού post, ένα από τα παρακάτω:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	street_triple.jpg 
Προβολές:	190 
Μέγεθος:	46,9 KB 
ID:	310750
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dorsoduro.jpg 
Προβολές:	192 
Μέγεθος:	78,8 KB 
ID:	310751
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1995_volty_typeII_450.jpg 
Προβολές:	190 
Μέγεθος:	28,7 KB 
ID:	310753
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  11. #101
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Και επειδή δεν χώραγε κάνω νέο post.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	610.jpg 
Προβολές:	193 
Μέγεθος:	71,7 KB 
ID:	310758

    Το οποίο είμαι και τυχερός που έχω.
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  12. #102
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    824
    Για μεσα στην πολη εντουρακι 250-400.

    1.Παναλαφρο
    2.Ευελικτο
    3.Καιει κυριολεκτικα οσο ενα παπι(εκτος αν το λιωνεις)
    4.Τελη κυκλοφοριας με 22 ευρω
    5.Ασφαλεια με ενα 80αρι το 6μηνο
    6.Γκαζακι για να γουσταρεις και να πεταξεις και 2 προσεπρασεις για πλακα
    7.Χαμηλο κοστος συντηρησης+οτι τα περισοτερα μπορεις να τα φτιαξεις μονος σου
    8.Αμα λαχει πας και ενα λουτρακι,πορτο ραφτη,λαυριο κλπ χωρις να κολωσεις
    9.Θα βρεις τετοιο μηχανακι σε ξεφτιλα τιμες


    θες και αλλα?

    Νομιζω εκει θα καταληξεις στο τελος!
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  13. #103
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    d-tracker 250; Αν και δεν ξέρω πόσο εύκολα θα βρεις.

  14. #104
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Κατέληξα και αύριο θα είναι δικό μου. Μάλλον.

    Ευχαριστώ όλους για τον χρόνο και τις απαντήσεις. Ελπίζω να κάνω τη σωστή επιλογή και να μην το βαρεθώ μεθαύριο :P
    Life begins at 45°.

  15. #105
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Κατέληξα και αύριο θα είναι δικό μου. Μάλλον.

    Ευχαριστώ όλους για τον χρόνο και τις απαντήσεις. Ελπίζω να κάνω τη σωστή επιλογή και να μην το βαρεθώ μεθαύριο :P
    τωρα δλδ δεν θα μας πεις????

Σελίδα 7 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2005, 17:06
  2. Συζητηση Για....
    από x-rider στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2004, 13:24
  3. Πολυ Παραξενη Συζητηση
    από psaroulis στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/05/2004, 01:44
  4. Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2004, 02:36
  5. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2003, 14:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF