«Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
You will never be arrested #58
Τοσο μινιατουρας, που ακομα και αυτο το 16,5" λαστιχο φαινεται λες και προηλθε απο κανα φορτηγο....
![]()
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....
οταν ειναι ετσι ειναι απαιχτος
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=1AnjBq-Iqe8
MotoGP™ Basic TV Broadcasters
ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ
http://www.motogp.com/en/MotoGP+Basics/tv_broadcasters
http://www.crash.net/motogp/news/201...ighlights.html
ΑΠΟ ΕΔΩ
http://www.stream2watch.me/live-tv/itv-4-live-stream
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 17/03/2014 στις 19:24.
Το νέο πελατειακό χονδα φτιάχτηκε εξαρχής με 22.5 λίτρα τεπόζιτο. Δηλαδή ενώ η κατηγορία OPEN λέει 24 λίτρα, αυτό μπήκε στην κατηγορία με 22.5. Εξού και το παρακάτω...."The Teams racing under Factory 2 rules (yet not officially either confirmed or announced) “should be” able to use 9 (not sealed) engines. Fuel allowance: 22,5 litres."
http://www.gpone.com/en/201403131295...#ixzz2w2Tka6xu
Δηλαδή όλοι οι άλλοι αν θέλουνε να μπούνε στην Factory 2 θα πρέπει να πέσουνε στα 22.5 λίτρα...όταν οι άλλοι το έχουνε έτοιμο, αλλά θα έχει φάκτορυ υποστήριξη. Άρα, για ποιόν Εσπαλέτα μιλάμε.
Άλλωστε παρακάτω λέει καθαρά το εξής.
"... We must not lose sight of the fact that all the limits of the Factory rule have been imposed by Honda, always at the very forefront with the pursuing of new restricting rules to make his Engineers to “play with”."
Τελευταία τροποποίηση από H.A.Balafoutre; 18/03/2014 στις 11:49.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Καπου τα μπερδεύεις λίγο μου φαίνεται.
Κατ αρχήν το RCV1000R εχει 23 λίτρα γιατί είχαν υπολογίσει οτι τους φτάνουν και τους περισσέυουν.
Αυτό το μηχανάκι δεν προορίζεται για καμμία Factory 2, είναι Open καρα Open και μόνον. Ούτε πνευματικές έχει ούτε τίποτα και θα τρέχει μόνο στην Open.
Οσο για την Factory2 πιο πολύ έσπρωξαν οι μικρές Open παρά η Honda τελικα σε αντίθεση με οτι νομίζαμε....
Δες εδω
http://motomatters.com/opinion/2014/...mmunicati.html
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Δεν ξέρω αν έχω μπερδευτεί, αλλά εδώ μιλάει για "... (the RCV-R’s tank is said to hold 23 liters).". Υπάρχει δηλαδή μια αμφιβολία, αλλά πέραν αυτού, έχω την εντύπωση πως σε ένα από τα βίντεο του motogp.com, στο τέλος της περυσινής χρονιάς στη Βαλένθια, σε μια αναφορά του δημοσιογράφου κάπου το άκουσα να λέει για 22.5λίτρα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση η διαφορά από τα 24 λίτρα της κατηγορίας. Απλά δεν μπορώ να βρω το βίντεο. Το ότι τους φτάνουν και τους περισσεύουν αποδείχθηκε εσφαλμένος υπολογισμός ακριβώς διότι έχει ξεκινήσει όλη αυτή η παπαρολογία με τους κανονισμούς. Δεν ξέρουνε από που να το μαζέψουνε. Όλοι τους. Το μηχανάκι φτιάχτηκε για πολλές χρήσεις (σαν πλατφόρμα ένα πράμα). Ακόμη και για WSBK, αφού πλέον ο κανονισμός τους δείνει το δικαίωμα σε 125 τεμάχια, πολύ ειδικής κατασκευής (παραγωγής-πρωτότυπα) ανεξαρτήτως κόστους (πχ όπως η superleggera). Μετά είναι και το γεγονός ότι όταν η χονδα δείνει μηχανές να παίξουνε με αυτές και να τις κρατήσουνε οι ομάδες, σημαίνει πως είναι εντελώς χωρίς τίποτα από τα uber εργαστήρια του ηρψ (πνευματικές βαλβίδες κτλ). Όταν όμως σου λέει, σου το νοικιάζω για ένα ασήληπτο ποσό, δεν αγγίζεις τίποτα και το επιστρέφεις...τότε, μάλλον έχεις μηχανή για τη νίκη. Όλως τυχαίως δε η factory 2 θα βολέψει γάντι το πελατειακό. Άλλωστε, ότι πει η χονδα γίνεται...κι ας βαράνε οι άλλοι...ποιοί άλλοι δηλαδή, η Yamaha το ιαπωνικό κουμπαράκι, η σουζούκι, η καβασάκι, η Ducati....μόνη της, με το 1/10 σε bugdet...κτλ. Άρα τι έχω μπερδέψει?
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Οτι το πελατειακό Honda είναι στην Open (με τα 24 λιτρα και την 2013 ECU) και στην Factory 2 (22,5 λίτρα με την αναβαθμισμένη το 2014 ECU) θα είναι μόνο τα 3 Ducati των Andrea Dovizioso, Cal Crutchlow, Andrea Iannone.
Το ότι η Honda είναι σε θέση να κινεί νήματα είναι γεγονός, το ίδιο κάνουν και οι άλλοι όμως. Ο κανονισμός της Open βγήκε παμψηφεί από την MSMA και σαφέστατα άφησε ανοιχτό το παράθυρο για την Ducati να τρεξει στην Open (η οποιον άλλο).
Σε βάθος χρόνου όλους τους συμφέρει να γίνει το Ducati ανταγωνιστικό και πάλι. Το να τρεχεις μόνος σου και να κερδίζεις δεν λέει τίποτα σε κανέναν.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957