Σελίδα 37 από 38 ΠρώτοΠρώτο ... 2732333435363738 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 541 έως 555 από 565

Θέμα: MotoGP 2014 Pre-Season

  1. #541
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.906
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	PEDROSA-BRIDGESTONE.jpg 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	60,0 KB 
ID:	311993
    koyfales μαυτο θα σας σκισω

  2. #542
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIOTIS750 Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	PEDROSA-BRIDGESTONE.jpg 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	60,0 KB 
ID:	311993
    koyfales μαυτο θα σας σκισω
    Κάθε καινούριο spec που φέρνει η Bridgestone, είναι μια ζαριά. Ίσως τα φετεινά κάτσουν του κοντού... :shrugs:

  3. #543
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.794
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIOTIS750 Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	PEDROSA-BRIDGESTONE.jpg 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	60,0 KB 
ID:	311993
    koyfales μαυτο θα σας σκισω
    Φοβερό...
    «Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης δεν είναι η άγνοια, αλλά η ψευδαίσθηση της γνώσης» Stephen Hawking
    You will never be arrested #58

  4. #544
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.906
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Κάθε καινούριο spec που φέρνει η Bridgestone, είναι μια ζαριά. Ίσως τα φετεινά κάτσουν του κοντού... :shrugs:
    μακαρι γιατι χρονια παιδευται με τα gp
    και τις περισοτερες φορες λογο πτωσεων\σπασιμο του στερηθηκε το παγκοσμιο
    γιατι γρηγορος ειναι ,

  5. #545
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIOTIS750 Προβολή μηνύματος
    μακαρι γιατι χρονια παιδευται με τα gp
    και τις περισοτερες φορες λογο πτωσεων\σπασιμο του στερηθηκε το παγκοσμιο
    γιατι γρηγορος ειναι ,
    Τσαγανό του λείπει...
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  6. #546
    εμπειριά μέλος Το avatar του/της Argonautis46
    Εγγραφή
    12/05/2012
    Μηνύματα
    341
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ziofz1 Προβολή μηνύματος

    Open: Open class bikes can use 24 liters of fuel, and can use 12 engines throughout the season. There are no restrictions on engine development, each of the 12 engines can be completely different, and engines can be different between teammates.

    Testing is limited only by the tire allowance (120 tires per season per contracted rider). Riders can test when and where they want, although not on a circuit where a race is to be held within 15 days.

    Open teams must use the spec Magneti Marelli ECU package, including datalogger, sensor package and software.

    Open teams have an extra option tire, of softer compound.
    Αυτή η ελευθερία φαντάζομαι για να μπορούν να αναπτυχθούν οι μικρότερες ομάδες.. Δηλαδή οι open. Σωστά;
    To software της ECU όμως γιατι να μην μπορούν να το πηράξουν;

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIOTIS750 Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	PEDROSA-BRIDGESTONE.jpg 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	60,0 KB 
ID:	311993
    koyfales μαυτο θα σας σκισω
    Το βούτηξε ρε πιάστε τον
    Κύκλους

  7. #547
    Ο πυγολαμπιδας! Το avatar του/της ΟΚΤΑΝΙΟ
    Εγγραφή
    14/07/2005
    Μηνύματα
    1.216
    Τοσο μινιατουρας, που ακομα και αυτο το 16,5" λαστιχο φαινεται λες και προηλθε απο κανα φορτηγο....
    Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....

  8. #548
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.906
    οταν ειναι ετσι ειναι απαιχτος

    https://www.youtube.com/watch?featur...&v=1AnjBq-Iqe8

  9. #549
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.906
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Argonautis46 Προβολή μηνύματος
    Αυτή η ελευθερία φαντάζομαι για να μπορούν να αναπτυχθούν οι μικρότερες ομάδες.. Δηλαδή οι open. Σωστά;
    To software της ECU όμως γιατι να μην μπορούν να το πηράξουν;



    Το βούτηξε ρε πιάστε τον
    κανουργιοι κανονισμοι τι να κανεις
    εργοστασιακοι δικο τους software sensors και ολο το ακριβο πακετο εξελιξης
    Open κλειστο πακετο ηλεκτρονικων εξελιγμενο απο dorna (νομιζω η ducati πηγε μονο οταν τους ζητηθηκε αν θελουν να συμετεχουν στην εξελιξη της open ecu)

  10. #550
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.906
    Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 17/03/2014 στις 19:24.

  11. #551
    Το νέο πελατειακό χονδα φτιάχτηκε εξαρχής με 22.5 λίτρα τεπόζιτο. Δηλαδή ενώ η κατηγορία OPEN λέει 24 λίτρα, αυτό μπήκε στην κατηγορία με 22.5. Εξού και το παρακάτω...."The Teams racing under Factory 2 rules (yet not officially either confirmed or announced) “should be” able to use 9 (not sealed) engines. Fuel allowance: 22,5 litres."

    http://www.gpone.com/en/201403131295...#ixzz2w2Tka6xu

    Δηλαδή όλοι οι άλλοι αν θέλουνε να μπούνε στην Factory 2 θα πρέπει να πέσουνε στα 22.5 λίτρα...όταν οι άλλοι το έχουνε έτοιμο, αλλά θα έχει φάκτορυ υποστήριξη. Άρα, για ποιόν Εσπαλέτα μιλάμε.

    Άλλωστε παρακάτω λέει καθαρά το εξής.

    "... We must not lose sight of the fact that all the limits of the Factory rule have been imposed by Honda, always at the very forefront with the pursuing of new restricting rules to make his Engineers to “play with”."
    Τελευταία τροποποίηση από H.A.Balafoutre; 18/03/2014 στις 11:49.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  12. #552
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Το νέο πελατειακό χονδα φτιάχτηκε εξαρχής με 22.5 λίτρα τεπόζιτο. Δηλαδή ενώ η κατηγορία OPEN λέει 24 λίτρα, αυτό μπήκε στην κατηγορία με 22.5. Εξού και το παρακάτω...."The Teams racing under Factory 2 rules (yet not officially either confirmed or announced) “should be” able to use 9 (not sealed) engines. Fuel allowance: 22,5 litres."

    http://www.gpone.com/en/201403131295...#ixzz2w2Tka6xu

    Δηλαδή όλοι οι άλλοι αν θέλουνε να μπούνε στην Factory 2 θα πρέπει να πέσουνε στα 22.5 λίτρα...όταν οι άλλοι το έχουνε έτοιμο, αλλά θα έχει φάκτορυ υποστήριξη. Άρα, για ποιόν Εσπαλέτα μιλάμε.
    Καπου τα μπερδεύεις λίγο μου φαίνεται.
    Κατ αρχήν το RCV1000R εχει 23 λίτρα γιατί είχαν υπολογίσει οτι τους φτάνουν και τους περισσέυουν.
    Αυτό το μηχανάκι δεν προορίζεται για καμμία Factory 2, είναι Open καρα Open και μόνον. Ούτε πνευματικές έχει ούτε τίποτα και θα τρέχει μόνο στην Open.

    Οσο για την Factory2 πιο πολύ έσπρωξαν οι μικρές Open παρά η Honda τελικα σε αντίθεση με οτι νομίζαμε....
    Δες εδω
    http://motomatters.com/opinion/2014/...mmunicati.html
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #553
    Tricolore member Το avatar του/της alexxxcbr
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    1.203
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIOTIS750 Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	PEDROSA-BRIDGESTONE.jpg 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	60,0 KB 
ID:	311993
    koyfales μαυτο θα σας σκισω

    Αντε ρε Ντανυ παρε κανα πρωταθλημα.

  14. #554
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Καπου τα μπερδεύεις λίγο μου φαίνεται.
    Κατ αρχήν το RCV1000R εχει 23 λίτρα γιατί είχαν υπολογίσει οτι τους φτάνουν και τους περισσέυουν.
    Αυτό το μηχανάκι δεν προορίζεται για καμμία Factory 2, είναι Open καρα Open και μόνον. Ούτε πνευματικές έχει ούτε τίποτα και θα τρέχει μόνο στην Open.

    Οσο για την Factory2 πιο πολύ έσπρωξαν οι μικρές Open παρά η Honda τελικα σε αντίθεση με οτι νομίζαμε....
    Δες εδω
    http://motomatters.com/opinion/2014/...mmunicati.html


    Δεν ξέρω αν έχω μπερδευτεί, αλλά εδώ μιλάει για "... (the RCV-R’s tank is said to hold 23 liters).". Υπάρχει δηλαδή μια αμφιβολία, αλλά πέραν αυτού, έχω την εντύπωση πως σε ένα από τα βίντεο του motogp.com, στο τέλος της περυσινής χρονιάς στη Βαλένθια, σε μια αναφορά του δημοσιογράφου κάπου το άκουσα να λέει για 22.5λίτρα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση η διαφορά από τα 24 λίτρα της κατηγορίας. Απλά δεν μπορώ να βρω το βίντεο. Το ότι τους φτάνουν και τους περισσεύουν αποδείχθηκε εσφαλμένος υπολογισμός ακριβώς διότι έχει ξεκινήσει όλη αυτή η παπαρολογία με τους κανονισμούς. Δεν ξέρουνε από που να το μαζέψουνε. Όλοι τους. Το μηχανάκι φτιάχτηκε για πολλές χρήσεις (σαν πλατφόρμα ένα πράμα). Ακόμη και για WSBK, αφού πλέον ο κανονισμός τους δείνει το δικαίωμα σε 125 τεμάχια, πολύ ειδικής κατασκευής (παραγωγής-πρωτότυπα) ανεξαρτήτως κόστους (πχ όπως η superleggera). Μετά είναι και το γεγονός ότι όταν η χονδα δείνει μηχανές να παίξουνε με αυτές και να τις κρατήσουνε οι ομάδες, σημαίνει πως είναι εντελώς χωρίς τίποτα από τα uber εργαστήρια του ηρψ (πνευματικές βαλβίδες κτλ). Όταν όμως σου λέει, σου το νοικιάζω για ένα ασήληπτο ποσό, δεν αγγίζεις τίποτα και το επιστρέφεις...τότε, μάλλον έχεις μηχανή για τη νίκη. Όλως τυχαίως δε η factory 2 θα βολέψει γάντι το πελατειακό. Άλλωστε, ότι πει η χονδα γίνεται...κι ας βαράνε οι άλλοι...ποιοί άλλοι δηλαδή, η Yamaha το ιαπωνικό κουμπαράκι, η σουζούκι, η καβασάκι, η Ducati....μόνη της, με το 1/10 σε bugdet...κτλ. Άρα τι έχω μπερδέψει?
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  15. #555
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Άρα τι έχω μπερδέψει?
    Οτι το πελατειακό Honda είναι στην Open (με τα 24 λιτρα και την 2013 ECU) και στην Factory 2 (22,5 λίτρα με την αναβαθμισμένη το 2014 ECU) θα είναι μόνο τα 3 Ducati των Andrea Dovizioso, Cal Crutchlow, Andrea Iannone.

    Το ότι η Honda είναι σε θέση να κινεί νήματα είναι γεγονός, το ίδιο κάνουν και οι άλλοι όμως. Ο κανονισμός της Open βγήκε παμψηφεί από την MSMA και σαφέστατα άφησε ανοιχτό το παράθυρο για την Ducati να τρεξει στην Open (η οποιον άλλο).
    Σε βάθος χρόνου όλους τους συμφέρει να γίνει το Ducati ανταγωνιστικό και πάλι. Το να τρεχεις μόνος σου και να κερδίζεις δεν λέει τίποτα σε κανέναν.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 37 από 38 ΠρώτοΠρώτο ... 2732333435363738 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. SBK 2014 pre season
    από endopandou στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 93
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2014, 19:33
  2. MotoGP 2013 Pre-Season
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 666
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2013, 01:44
  3. 2014 SUZUKI MOTOGP PROTOTYPE!
    από RaGe_Raptor στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2012, 11:24
  4. MotoGP 2006 Compilation v2.0 (Full Season)
    από vassilis88 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2007, 18:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF