gliko filaraki xestikame ti dinis
ama den exis lefta ise ftoxos den exis na kanis vaftisi dose se kana kolito sou na sou traviksi me kamia mixani oti nane ke parata mas pou dinis 200 euro ke 8es ke dio fotgrafous

ke esi opos ke tosi anegkefaloi den skeftonte oti apo olo afto to mistirio tis vaptisis ke tou gamou apo ola afta ta rouxqa ta vapsimata ton ginekon ta stolismata an8ropon ke naon ke to pagoma tou xronou gia tis genees pou erxonte afto pou meni ke o logos pou ginonte ine i fotografies file mou
xoris fotografies den iparxi vaptisi ke tin vaptisi tin kano ego o fotografos ke o papas akoma apo mena perimeni entoles ego 8a sintoniso to mistirio
oso ke an sou fenete periergo
den exis di papa na perimeni me to pedi sta xeria na gemiso film gia na pame tin skini tis kolimpi8ras...
akoma ke i papades sintonizoun ton kosmo gia na kani tin doulia tou o fotografos
fantasou oti statistika kapious apo tin vaptisi 8a tous exis mono se fotografies
ke oloi i sigkenis sou 8a perimenoun na fanoun se fotografies na kseroun oti 8a perasoun stis epomenes genies
ke oloi 8a exoun stolisti 8a exoun vali ta kala tous ta akriva tous ke ta lousa tous gia na vgoun fotografia
ke esi otan 8a ise ramolimento 8a 8imase to pedaki sou mesa apo tis fotografies
ke ta pedakia sou otan kanoun pedakia 8a dixnoun tis fotografies mou as poume sta pedia tous me kamari ke nostalgia gia ton gliko mpampa tous ke tin glikia miteroula tous po mono se fotografies 8a iparxi pia
ke esi exis xosi ena skasmo lefta se ena karo lousa ke katanalotika ke den 8a exis i 8a exis se kaki piotita tin apotiposi olon afton giati ise kakomiris tsigkounis ke den kseris ti sou ginete
ama 8es ego pou ime xronia se aftin tin doulia ke se ksero entelos filika 8elo tris fores afto to poso gia na er8o eki gia sena ama vriskis aftin tin timi se enan topiko epagkelmatia ise tixeros an ke 8a prepi na ipopsiazese mipos den ine kalos stin doulia tou me toso liga
ke i doulia tou fotografou se tetia mistiria ine mia terastia ef8ini ektos apo tin kourasi
den fantazese poso megali ef8ini ine an enas fotografos xasi to iliko i den exi kani sosti doulia prepi na aniksi i gi na ton katapioi sin oti ton diokis nomika
ase ta ntavatzilikia lipon ke xone xrima mono stis fotografies eprepe na to xosis asxete