Γενικά θα μιλήσω μιας κι έχω πρόσφατη την αλλαγή των δικών μου στο DR. Αλλάζεις και τους μεταλλικούς αλλά και τους δίσκους τριβής για να είσαι κομπλέ, μιας και οι μεταλλικοί θα έχουν κάνει αρκετούς θερμικούς κύκλους (αφού πατινάρεις όπως λες) και θα έχουν γυαλίσει ή ακόμα χειρότερα θα έχουν αλλάξει χρώμα (αυτό είναι ενδεικτικό της ανάγκης για αλλαγή).
Στο δικό μου φόρεσα μπαρνέτ (δίσκοι τριβής, μεταλλικοί και ελατήρια) και τα πήρα κομμάτι κομμάτι αλλά τελικά αποδείχτηκε ότι θα ήταν καλύτερα να τους πάρω σετ ( η συγκεκριμένη εταιρία δίνει σετάκι κομπλέ) μιας και στους μεμονωμένους δεν μπόρεσα να βρω τον πρώτο (που κατά πολλούς δεν χρειάζεται αλλαγή). Τα ελατήρια της μπαρνέτ είναι αρκετά σκληρότερα από τα μαμά πράγμα που ήθελα γιατί η χρήση που κάνω στο dr είναι χωμάτινη περισσότερο. Αν εσύ κυκλοφορείς πολύ μέσα στην πόλη, είναι πιθανόν να σε κουράσουν τα σκληρότερα ελατήρια.
Η διαδικασία αλλαγής είναι σχετικά απλή, βγάζεις ότι ενοχλεί την εξαγωγή του πλαϊνού καπακιού, έχεις αδειάσει και λάδια, βγάζεις καπάκι κι έχεις μπροστά σου την καμπάνα με τους δίσκους. Λύνεις 4-5 βίδες που από κάτω τους υπάρχουν τα ελατήρια του συμπλέκτη, απομακρύνεις βίδες κι ελατήρια, αφαιρείς καπάκι καμπάνας και αποκτάς πρόσβαση στους δίσκους. Αφαιρείς τους δίσκους και με την ίδια σειρά ου έβγαλες, ξαναβάζεις τους νέους. Ένας τριβής ένας μεταλλικός. Τέλος δένεις καμπάνα και καπάκι κινητήρα και τοποθετείς τον λεβιέ του συμπλέκτη στην θέση που ήταν πριν το λύσιμο (κάτω λεβιέ εννοώ και όχι μανέτα). Παίρνεις τα μπόσικα της μανέτας αν δεν είναι υδραυλική και είναι με ντίζα, βάζεις λάδια και είσαι οκ.
Σημαντικό: Πριν τοποθετήσεις τους δίσκους καλό είναι να τους κάνεις μπάνιο σε καινούριο μηχανόλαδο (αυτό που χρησιμοποιήσεις μετά, μόλις μοντάρεις) για 2-3 ώρες, να ποτίσουν καλά με λάδι.
Η διαδικασία καλό είναι να συνδυάζεται με αλλαγή λαδιών.
Ελπίζω να βοήθησα, ότι άλλο θες ρώτα.
