Εκατονταδες σελιδες τοχουμε παρακουρασει το θεμα.
Κατα την ταπεινη μου γνωμη κανεις δεν θα πεισει τον αντιπαλο του.
Αν ομως μου επιτρεπεται να πω και γω την δικια μου αποψη πιστευω οτι οι ΒΜW,ειναι ακρως ανθρωποκεντρικες και με αριστα ανθωπομετρικα στοιχεια μηχανες,ασφαλεστατες για τον μεσο και κατω αναβατη,ανετες και φιλικες,ομωςειναι ακριβες για αυτα που προσφερουν,και δεν ειναι αναλογης αξιοπιστιας με την τιμη αγορας τους,ειδικα αν τις μεταχειριστεις ,οπως ενα γιαπωνεζικο αντιστοιχης ιπποδυναμης.
Οσο για το status symbol που προσφερουν και την αποδοχη απο τις γυναικες ,ε αυτο πια ας το υπολογισουν οι υποψηφιοι αγοραστες και ας βαλουν βαθεια το χερι στην τσεπη διοτι ως γνωστον τα μεταξωτα βρακια....................................![]()
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΠΗΓΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ.............
Παρά τίς 60 άνακλήσεις γιατί μού ΑΡΕΣΕ όπτικά καί τίποτε άλλο καί είλικρινά
έχοντας όδηγήσει άρκετά μηχανάκια τού είδους άπό τό 75 περίπου.......
ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ ΟΔΗΓΙΚΑ...!!!
Σέ καμμία περίπτωση δέν άξίζει τά λεφτά του στό θέμα όδηγική άπόλαυση....
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ...!!!
Έσύ μπορεί νά πιστεύεις ότι όσοι καβάλησαν έμειναν άπό τήν όδηγική του συμπεριφορά.
Ούτε καί τό ΚΤΜ μού άρεσε,πολύ δύναμη σέ λάθος κουστούμι...!!!
Προσπάθησε νά χτυπήσει τό BMW στό γκάζι,διότι τό μηχανάκι έχει πολλούς fun σέ όλα
τά ύπόλοιπα.
Έγώ όμως όταν πήγα πάνω άπό 120-130 ένοιωθα ότι κάνω τό γύρο τού θανάτου με BSA τού 40...!!
Όταν δέ πέρασα τά 160-170 νόμιζα ότι θά διαλύσω καί κατεβαίνοντας μετά άπό μιά βόλτα μιάς ώρας
τά χέρια έκαναν πάνω άπό 15 λεπτά νά ξεμουδιάσουν άπό τούς κραδασμούς.
Ούτε καί τήν προστασία τήν καλή άπό άνέμους είχα.....τί έμεινε..?? ή άξιοπιστία..??
Έντάξει φρενάρει στρίβει....έ καί τό ΚΤΜ όταν φρενάρει άπό τά 220-230 πού γιά νά τά πιάσει θέλει τό διάδρομο
τής Μίκρας τό BMW ,άν δέν κρατηθείς θά φύγεις άπό πάνω...!!!!
SO.....WHAT...???
Ή γοητεία στό BMW είναι νομίζω στό αύτοκινητιστικό στύλ καί γραμμή πού έχει χρόνια τώρα.
Έπίσης στό τρομερό μάρκετιγκ πού πέρασε μέσα στό πετσί όλης τής Εύρώπης τό τί μουράτο
καί γαμάτο μηχανάκι είναι..!!!
Αύτά άν τά συνδυάσεις μέ τήν άρχοντοβλαχιά τού Έλληνα πού έκανε θραύση στά Καγιέν πρίν λίγα χρόνια
δέν είναι δύσκολο νά καταλάβεις γιατί σκίζει στίς πωλήσεις...!!!
Ούτε τά 20 χιλιάρικα ,ούτε τά σέρβις πού κοστίζουν ένα μηνιάτικο ,ούτε τό ότι τό άγοράζεις πακέττο μέ τήν όδική
είναι ίκανά νά τόν άποτρέψουν άπό τήν άγορά της...!!!!
Οί φίλοι μας οί Γερμανοί έχουν στήσει ένα μύθο έδώ καί 100 χρόνια πώς ότι είναι δικό τους είναι τέρας άξιοπιστίας,
δέ χαλάει,έχει φοβερή ποιότητα κ.λ.π....
Κανείς δέ μίλησε ποτέ γιά best value for money .
Σήμερα όμως ή Μερσεντές γιά παράδειγμα άγωνίζεται σέ κάποια καινούργια μοντέλλα της νά κατεβάσει τό κόστος παραγωγής
10% δίνοντας προτεραιότητα καί κάνοντας έκπτώσεις στήν ποιότητα γιά νά πλασσαριστεί στήν άγορά ή όποία δέν σκέπτεται όλη
όπως ό Έλληνας άρχοντόβλαχος..!!
Τά έργοστάσια συναρμολόγησης όμως όλων τών κατασκευαστών άνά τόν κόσμο σκοπό έχουν τό ΚΕΡΔΟΣ ,όπότε πολλές φορές
ή ποιότητα στήν έποχή τού fast food πού ζούμε πάει περίπατο .
Γιαυτό καί ή άντίδραση τού καταναλωτή θά πρέπει νά είναι ΑΝΑΛΟΓΗ, ψάχνω τό καλύτερο γιά τήν τσέπη μου νά μού κάνει
αύτά πού θέλω όσο καλύτερα καί άσφαλέστερα.
Έσύ τί λές άξίζει ένα BMW σχεδόν 3 βεστρόμ...???
Πού μετά θά θέλει κι άλλο ένα γιά 5-6 χρόνια πού θά τό έχεις..??
Τελευταία τροποποίηση από irinia; 26/04/2014 στις 05:51.
Είσαι και πρωινός τύπος ρε μπαγάσα και δεν σε προλαβαίνω!!
Έχουμε 100% διαφορετική άποψη για την οδηγική αίσθηση στο ίδιο μηχανάκι οπότε η όποια συζήτηση είναι μάταια μιας και άλλα "είδα" εγώ και άλλα εσύ κατά την οδήγηση του συγκεκριμένου. Οπότε μένει ο καθένας στη θέση του.
Όσο για το τελευταίο, έχω το 12000 του 06, έχει 20000 χλμ δεν έχω κάνει καμία ανάκληση (απ' όσο θυμάμαι κάτι για μια ροδέλα στο γκρίπ του γκαζιού ήταν η μία και μοναδική που ξέρω) και από βλάβες έχω μια καμμένη λάμπα φώτων μεσαίας σκάλας, το κλασικό DWALO πριν από ένα περίπου χρόνο που αφορούσε τον θάνατο των επαναφορτιζόμενων μπαταριών του συναγερμού (κόστος αλλαγής 6€) και μια μπαταρία (η κύρια της μοτο).
Μετά από 8 χρόνια συμβίωσης λοιπόν μπορώ να πω ότι αντέχω το κόστος συντήρησης. Τα εξουσιοδοτημένα μια που με είδαν και μια που με ξέχασαν. Οι τρελές χρεώσεις είναι για τους καβαλάρηδες της Κυριακής, της καφετέριας και του πουλ μουρ.
Για τον αστικό μύθο περί Γερμανικής αξιοπιστίας και πάλι θα συμφωνήσω μαζί σου και για τις εκπτώσεις που γίνονται στην ποιότητα στο όνομα του κέρδους και της κονόμας και πάλι θα συμφωνήσω αλλά νομίζω είναι σημάδι των καιρών και όχι μόνο της BMW. Εύκολα πια ακούς κομμένα πλαίσια, στραβά υποπλαίσια και ραγισμένα μουαγιέ από όλες τις κατασκευάστριες. Το κακό είναι ότι στην κατρακύλα της ποιότητας είναι και οι Γερμανοί οι οποίοι όμως δεν έχουν κάνει και αντίστοιχη έκπτωση στην τιμή. Η έκπτωση έγινε μόνο στην ποιότητα κατασκευής εις όφελος των εργοστασίων και εις βάρους του καταναλωτή.
Αυτά είχα να πω και γράμματα γνωρίζω ☺☺☺
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Για να μην λεμε και υπερβολες, μονο το 1200 ειναι ακριβο, τα μικρα δεν ειναι εκτος κατηγοριας.
οταν γυρισει να ερθει κρικο να μας τα πει απο κοντα.![]()
Θα επιδείξουμε το αριστερό πνεύμα που διακατέχει το μαγαζί, για μιά μέρα θα μετονομάσουμε την περιοχή Κουκακιστάν, το μαγαζί Κρίκος στάν' και θα φέρουμε προβατα και εμείς θα μετονομαστούμε σε Ιβάν, Γκιόργκι, Τεοντόροφ, Βασίλιεφ, δεν μπορεί θα λυγίσει ο Σιντ.
στις 35000 χιλιόμετρα βρε Σπύρωφ, το ανώτατο σοβιέτ δεν προτείνει μιά προληπτική συντήρηση αναρτήσεων; Εμείς οι χαζοί που κάνουμε και τα συμβατικά μας μηχανάκια κάθε περίπου τόσα μιά αλλαγή λάδια αέρια (γκαζπρόμ) και τσιμούχες στα αμορτισέρια κλπ; Τα μπροστινά πιο συχνά, δεν τα βάζω στην κουβέντα καν.
Μινάρα Βασκα το μπεμπέ άστρωτο είναι οκτώ χρόνια μετά, έτσι; άκου ακόμα 20,000... Τι πρόβλημα να βγάλει;
Δεν έχω ESA αγάπη μου εγώ και στο δικό μου οι αναρτήσεις δεν παθαίνουν τπτ. Για τις ESA μίλησα πιο πάνω.
Χλμ δεν γράφω γιατί από τότε που το πήρα λες κι έπεσε κατάρα, τσίμπησα τον συνεταίρο μου να κλέβει από το μαγαζί (όχι πολλά 120 χιλιάρικα είχε τσιμπήσει σε συνεννόηση με προμηθευτή μας λαμόγιο) έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά, κεφάλι κάτω και χωρίς ανάσα για να την παλέψω, να μην πάω φυλακή και να καλύψω το άνοιγμα που είχα στην αγορά χωρίς να χτυπήσουν οι επιταγές μου.
Οπότε όπως καταλαβαίνεις έλλειψη χρόνου, μοτοβόλτες γιοκ. Αλλά και πάλι κάτι κατάφερα.
![]()
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Έχω μηχανάκια από τα 16 μου από 50ρια μέχρι 1300 δηκύλινδρα τετρακύλινδρα εξακύλινδρα ποτέ δεν είχα μηχανάκια για στάτους αλλά για τη καύλα μου.
Με όλα αυτά έχω κάνει του κόσμου τα ταξίδια σε όλη την Ευρώπη.
Αυτή τη στιγμή έχω ένα BMW R 1100 RT του 96 από όλα αυτά που είχα το ποιο τουριστικό είναι αυτό έχω κάνει του κόσμου τα χλμ, δεν σπάει δεν χαλάει κάνει όλα μου τα χατίρια με κρατάει ζεστό το χειμώνα, φτιάχνει καφέ και βγάζει και το σκύλο βόλτα (καμιά φορά χα χα) μα προπαντός είναι άνετο στο ταξίδι, πολλές φορές με έχουν κοροϊδέψει με τη μουσική που ακούω στο δρόμο αλλά ποτέ δεν προσπάθησε κανένας να κάνει μαγκιές σε στενό στροφιλίκι, και όσοι δεν ήξεραν έφαγαν σκόνη μπόλικη (όσοι με ξέρουν το έχουν ακούσει από την πρώην μου)
Θα ήθελα να είχα ένα γρήγορο Τζαπάνι για τη πίστα γιατί αυτό μου λυπεί αλλά δεν καίγομαι άμεσα.
Τώρα τι λέτε πως δεν στρίβουν ? μάλλον δε θα βρήκατε κανέναν καυλωμένο στο δρόμο να σας ματσουκώσει για τα καλά (η βρήκατε και κάνετε το κουνέλι και για αυτό τα κράζετε).
ΡΕ !! ξεκολλάτε δεν βγάζουμε χρήματα που τα καβαλάμε αυτά δεν μας τα δίνει η BMW για να τα διαφημίσουμε της τα χώνουμε (Όσοι της τα χώνουν) και για να τα έχουμε ακόμα κάτι λέει αυτό.
Καβαλάμε και κάνουμε τα ταξίδια μας ακριβός όπως και οι υπόλοιποι που είναι στο δρόμο δεν καταλαβαίνω αυτή τη αντιπαράθεση, Ωραία σπάνε ? σπάνε τα καινούργια Ε ΚΑΙ ? αυτοί που τα έχουν τα ξαναφτιάχνουν οι άλλοι τα φτιάχνουν με άλλο τρόπο (μετάχ)
Άιντε βαρέθηκα αυτή τη κασέτα κάθε φορά που γράφουν για τη BMW