Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Γρήγορη εναλλαγή φλας ;

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908

    Question Γρήγορη εναλλαγή φλας ;

    Καλημέρες,

    Καλό μήνα κιόλας.

    Προς απανταχού παρόντες γέρους ,και ΜΗ ! (Ακούς Shooter

    όπως ξέρετε έχω κάνει αλλαγή στο κουστούμι μου κτλ,και γενικότερα έκανα αλλαγές σε όλη την μηχανή.

    Πλεόν ,έχω βάλει ενσοματωμένο φαναρι+φλας στην ουρα,και κανονικα μικρα φλασακια μπροστα.

    Το θεμα ειναι οτι δεν εχω resistors γιατί δεν ήθελα να κόψω και να ράψω την μανήσια πλεξούδα,οπότε τα άφησα έτσι,όλα λειτουργούν ΤΕΛΕΙΑ,το τονίζω.

    Το θέμα μου είναι όμως ,οτι αναβο σβήνουν πολύ γρήγορα,όχι οτι είναι κακό αντιθέτως φαίνετε και πιο καθαρά όταν θέλω να στρίψω,αλλά γνωστός μου είπε,οτι έτσι μπορεί να κάψω τα LED πιο εύκολα, με το να αναβο σβήνουν τόσο γρήγορα.

    Μπορώ να κάνω κάτι ,ή δεν υπάρχει πρόβλημα;γιατί τώρα να μπλέξω να βάλω resistors η κανένα relay ή οτιδήποτε δεν θέλω απλά να πετσοκόψω την μανίσια πλεξούδα,γιατί πίσω στην ούρα 3 καλωδιάκια μπήκαν μπαμ μπαμ κουμπωτά και τέλος και τα μπροστά το ίδιο ,χωρίς οτιδήποτε ενδιάμεσα και δουλεύουν μια χαρά απλά πιο γρήγορα.


    Για δώσ'τε φώτα.

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PetranGR Προβολή μηνύματος
    γνωστός μου είπε,οτι έτσι μπορεί να κάψω τα LED πιο εύκολα, με το να αναβο σβήνουν τόσο γρήγορα.
    Τα LED δεν θα τα κάψεις αλλα την κλήση της εχεις σίγουρη...

    (Ο ΚΟΚ ειναι σαφής για την συχνότητα αναβοσβησήματος των φλας...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Τα LED δεν θα τα κάψεις αλλα την κλήση της εχεις σίγουρη...

    (Ο ΚΟΚ ειναι σαφής για την συχνότητα αναβοσβησήματος των φλας...)
    Κάτι που δεν ήξερα 100 %.

    Για ενημέρωσε με, αν μπορείς σε παρακαλώ.Τα μπρος και τα πίσω, πλεόν αναβο σβήνουν αρκετά γρήγορα, δεν θα καούν πιο εύκολα είτε τα μπρός είτε τα πίσω;

    Αν όχι,τι μπορώ να κάνω για αυτό;

    Παλιά η μηχανή είχε:
    Μπρος πίσω φούλ σετ - ριζόμα φλας μαζί με ρεζίστορες μπρος πίσω.

    Πλεόν
    πίσω έχει ενσωματομένο στην ουρά φανάρι με φλας
    και μπροστά έχει "τα λεγόμενα δάκρυα" που μπαίνουν μέσα στο πλαστικό δεν είναι κάτι το ακριβό ή το τρομερά σπάνιο.

    Πως θα μπορούσα να το αλλάξω αυτό,χωρίς να πετσο κόψω την μανήσια καλωδίωση;

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    έψαξα και βρήκα αυτό :

    Άρθρo 71
    Φώτα δεικτών κατεύθυνσης (φλας) και φώτα έκτακτης ανάγκης
    1. Tα αυτoκίνητα oχήματα, τα τρίτροχα οχήματα, οι μοτοσικλέτες, τα μο-
    τοποδήλατα και τα ρυμoυλκoύμενα, επιβάλλεται να έχουν ζυγό αριθμό στα-
    θερών δεικτών κατεύθυνσης με κίτρινα φώτα που αναβοσβήνουν, ορατά κατά
    την ημέρα και νύκτα από τους χρησιμοποιούντες την οδό. Η συχνότητα με
    την οποία αναβοσβήνει το φως πρέπει να είναι 90 παλμοί το λεπτό, με ανοχή
    συν πλην 30 παλμούς.
    Με τα πιο πάνω φώτα μπορούν να αναβοσβήνουν συγχρόνως και τα πλευ-
    ρικά φώτα θέσης.
    2. Τα αυτοκίνητα οχήματα και τα ρυμουλκούμενα, επιβάλλεται να είναι
    εφοδιασμένα με συσκευή που να επιτρέπει τη σύγχρονη λειτουργία των φώ-
    των δεικτών κατεύθυνσης (φώτα έκτακτης ανάγκης).
    3. Αυτός που θέτει σε κυκλοφορία, καθώς και αυτός που οδηγεί όχημα,
    που αναφέρεται στην πιο πάνω παράγραφο και το οποίο δεν είναι εφοδιασμέ-
    νο με τους πιο πάνω προβλεπόμενους φωτεινούς δείκτες κατεύθυνσης που
    να λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με
    διοικητικό πρόστιμο εκατόν πενήντα (150,00) ευρώ.


    παίζει να είμαι οριακά στο 90 +30 ανά λεπτό :P

  5. #5
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.847
    Και μιας και άνοιξε ο φίλος το θέμα και μας έκανες κι εσύ την τιμή ν' απαντήσεις, να σε πω και μια δικιά μου απορία??

    Σε τη λέω λοιπόν: Στο DR που είναι όλο μαμίσιο και τα ρεύματα απείραχτα παρατηρώ ότι αν ανάψω το αριστερό φλας αναβοσβάει γρήγορα (σα να είναι καμμένη λάμπα - τονίζω οι λάμπες είναι κανονικές πυρακτώσεως ) ειδικά στο ρελαντί. Αν ανοίξω λίγο το γκάζι ο ρυθμός ανάβει - χάλασε, επανέρχεται στο κανονικό. Όταν ανάβω τα δεξιά φλας όλα δουλεύουν κανονικότατα.
    Παίζει να έχει 2 φλάσερ ένα για κάθε κύκλωμα?? Μπα ε!! τι διάολο να ψάξω??

    Ααα και τα w είναι τα ίδια σε όλες τις λάμπες.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    ειτε βαζεις αντιστασεις, ειτε παιρνεις led flasher απο το ebay και αντικαθιστας τη φλασιερα σου.

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw...cycle&_sacat=0

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw...inker&_sacat=0


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Και μιας και άνοιξε ο φίλος το θέμα και μας έκανες κι εσύ την τιμή ν' απαντήσεις, να σε πω και μια δικιά μου απορία??

    Σε τη λέω λοιπόν: Στο DR που είναι όλο μαμίσιο και τα ρεύματα απείραχτα παρατηρώ ότι αν ανάψω το αριστερό φλας αναβοσβάει γρήγορα (σα να είναι καμμένη λάμπα - τονίζω οι λάμπες είναι κανονικές πυρακτώσεως ) ειδικά στο ρελαντί. Αν ανοίξω λίγο το γκάζι ο ρυθμός ανάβει - χάλασε, επανέρχεται στο κανονικό. ¨οτανα ανάβω τα δεξιά φλας όλα δουλεύουν κανονικότατα.
    Παίζει να έχει 2 φλάσερ ένα για κάθε κύκλωμα?? Μπα ε!! τι διάολο να ψάξω??

    Ααα και τα w είναι τα ίδια σε όλες τις λάμπες.
    μετρα την ταση εισοδου στην (στις) φλασιερα (-ες)
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Στο DR που είναι όλο μαμίσιο και τα ρεύματα απείραχτα παρατηρώ ότι αν ανάψω το αριστερό φλας αναβοσβάει γρήγορα (σα να είναι καμμένη λάμπα - τονίζω οι λάμπες είναι κανονικές πυρακτώσεως ) ειδικά στο ρελαντί. Αν ανοίξω λίγο το γκάζι ο ρυθμός ανάβει - χάλασε, επανέρχεται στο κανονικό. Όταν ανάβω τα δεξιά φλας όλα δουλεύουν κανονικότατα.
    Παίζει να έχει 2 φλάσερ ένα για κάθε κύκλωμα?? Μπα ε!! τι διάολο να ψάξω??
    Ααα και τα w είναι τα ίδια σε όλες τις λάμπες.
    Αμα καταλαβα τι λες ρε σουρωμενε...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    ειτε βαζεις αντιστασεις, ειτε παιρνεις led flasher απο το ebay και αντικαθιστας τη φλασιερα σου.

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw...cycle&_sacat=0

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw...inker&_sacat=0

    μετρα την ταση εισοδου στην (στις) φλασιερα (-ες)
    αυτό το οτι κάθε φορά μου δίνεις λύσεις στο λεπτό μπορεί να με στείλει αδιάβαστο.

    Κάτω απο την θέση του οδηγού είναι το Relay .Να το αντικαταστήσω εννοείς με ένα άφτερ μάρκετ.Κομπλε!

    Τι εννοείς να μετρίσω όμως;

  9. #9
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.847
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Αμα καταλαβα τι λες ρε σουρωμενε...
    πάμε πάλι

    dr 650 απείραχτο σε πλεξούδες και συναφή, με λάμπες πυρακτώσεως ίδιων βάτ σε όλα τα φλας.
    Ανάβω αριστερό φλας και οι λάμπες αναβοσβήνουν γρήγορα όπως όταν υπάρχει κάποια καμένη (ενώ είπαμε ότι είναι όλες οκ). Όλα αυτά στο ρελαντί,αν ανοίξω γκάζι οι ρυθμοί του άναψε σβήσε, γίνονται κανονικοί. Όταν ανάβω δεξί φλας, όλα καλά και με γκάζι και στο ρελαντί.
    Η μπαταρία είναι καινούρια και μετρημένη οκ και η τάση φόρτισης σωστή.
    Υπάρχει (λέω εγώ τώρα περίπτωση να έχει η μηχανή από μαμά 2 φλάσερ (βαρελάκια τα λέγατε στην εποχή σας μάστορα), ένα για κάθε πλευρά??
    Χθες το είδα και δεν πρόλαβα να ψάξω σε ηλεκτρικά διαγράμματα κλπ, είπα να προσπαθήσω μία με τον εύκολο δρόμο της ερώτησης και μετά να πιάσω πολύμετρα.

    Αυτά.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PetranGR Προβολή μηνύματος
    αυτό το οτι κάθε φορά μου δίνεις λύσεις στο λεπτό μπορεί να με στείλει αδιάβαστο.

    Κάτω απο την θέση του οδηγού είναι το Relay .Να το αντικαταστήσω εννοείς με ένα άφτερ μάρκετ.Κομπλε!

    Τι εννοείς να μετρίσω όμως;
    το "να μετρησεις" πηγαινε στον vaska. λογικα αλλαζει η ταση οσο αλλαζυον οι στροφες/φορτιο και μαλλον τα χει παιξει η φλασιερα. και παλι με φλασιερα για led λυνεται το θεμα, μονο που σε τετοια φλασιερα αν καει μια λαμπα δεν αναβοσβηνει γρηγορα το φλας αλλα συνεχιζει με τον ιδιο ρυθμο
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  11. #11
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Ότι είπε ο φανελάτος απο πάνω...

    Πρόσεχε αν εχεις φλασερ με 2 η με 3 ποδια...
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  12. #12
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gi_4ce Προβολή μηνύματος
    Ότι είπε ο φανελάτος απο πάνω...

    Πρόσεχε αν εχεις φλασερ με 2 η με 3 ποδια...
    ακριβώς
    +1000στον φανελάκια

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gi_4ce Προβολή μηνύματος
    Ότι είπε ο φανελάτος απο πάνω...

    Πρόσεχε αν εχεις φλασερ με 2 η με 3 ποδια...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    το "να μετρησεις" πηγαινε στον vaska. λογικα αλλαζει η ταση οσο αλλαζυον οι στροφες/φορτιο και μαλλον τα χει παιξει η φλασιερα. και παλι με φλασιερα για led λυνεται το θεμα, μονο που σε τετοια φλασιερα αν καει μια λαμπα δεν αναβοσβηνει γρηγορα το φλας αλλα συνεχιζει με τον ιδιο ρυθμο
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    ακριβώς
    +1000στον φανελάκια

    ααα νόμιζα σε εμένα πήγαινε .Οπότε κομπλέ εγώ δεν μετράω τίποτα εφόσων δουλεύει κανονικά.
    Με 3 pin είναι το είχα και φώτο. Πρέπει να πάρω κάποιο συγκεκριμένο,και καλής ποιότητας?

  14. #14
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Εγώ εχω βάλει γιόνγκ τσόνγκ απο τα παράλια της κίνας (ο γέροντας λέει οτι είναι καλύτερα...) Και δεν εχω πρόβλημα εδω κ 2 χρόνια. Πάρε κανα δυο να εχεις και ενα εφεδρικο...
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PetranGR Προβολή μηνύματος
    ααα νόμιζα σε εμένα πήγαινε .Οπότε κομπλέ εγώ δεν μετράω τίποτα εφόσων δουλεύει κανονικά.
    Με 3 pin είναι το είχα και φώτο. Πρέπει να πάρω κάποιο συγκεκριμένο,και καλής ποιότητας?
    η εμπειρια μου για τα ηλεκτρονικα απο το ebay λεει το εξης:

    βλεπεις τι ηλεκτρονικα χρειαζεσαι, και ελεγχεις τις προδιαγραφες στην περιγραφη καθε αντικειμενου.

    εφοσον οι προδιαγραφες ειναι οι ιδιες τοτε διαλεγεις το αντικειμενο με τη χαμηλοτερη τιμη πωλησης και μεταφορικων μαζι (price & shipping lowest first). Βαζεις και την επιλογη στην αριστερη στηλη format->buy it now .

    Στο 99.9% των περιπτωσεων αν το αντικειμενο ειναι ιδιο στις φωτο τοτε δεν εχει κανενα απολυτως νοημα να το παρεις απο πιο ακριβο πωλητη. Μιλαμε παντα για τα ιδια προϊοντα. Πολλες φορες η ψυχολογια μας οδηγει να αγορασουμε κατι ελαφρως ακριβοτερο με τη λογικη οτι θα ειναι πιο προσεγμενο, πιθανως καλυτερο επειδη μπορει να χει περασει καλυτερους ποιοτικους ελεγχους κλπ κλπ. Το επιχειρημα δε στεκει αφου μιλαμε για κινεζους.. Ψωνιζω παντα λοιπον το φθηνοτερο με δεδομενες τις προδιαγραφες. Ψαξιμο θελει καποιες φορες για να βεβαιωθεις οτι οι προδιαγραφες ειναι σε 100% συμφωνια με το προιον, οπως πχ στις χωρητικοτητες των μπαταριων που γινεται πανηγυρι. Εκει θες ψαξιμο σε φορουμς. Για μια απλη φλασιερα ομως δες τι φοραει το μηχανακι σου και παρε μια ιδια, ετσι απλα.

    Ο μονος λογος καποιες φορες να πληρωσεις κατι πιο ακριβα ειναι για τα μεταφορικα. Πχ καποιες φορες που βιαζομαι καποιο ανταλλακτικο βλεπω αν υπαρχει στο ebay.uk και ψαχνω συγκεκριμενα για πωλητες που στελνουν απο αγγλια. Συνηθως ειναι 30-50% πανω το κοστος, ομως σε 2-5 μερες (royal mail) το εχω στα χερια μου σε αντιθεση με τις αγορες απο κινα που κανουν 2-5 βδομαδες. πχ δες αυτο το λινκ http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sa...c&LH_PrefLoc=1 http://www.ebay.com/sch/i.html?_saca...+3+pin&_sop=15 για να ρου ρθει γρηγορα τελικα ειναι πολυ πιο ακριβα, τωρα το προσεξα
    Τελευταία τροποποίηση από dimzan; 02/05/2014 στις 14:51.
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. βαση για πινακίδα και φλας Ζ750/1000
    από modeerf στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 93
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2005, 20:44
  2. Αλλαζω 4 γνησια φλας XRV750 RD07
    από tifoefs στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2005, 20:59
  3. Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2005, 16:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF