Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: προβλημα με το τροφοδοσια βενζινης σε SUZUKI FX125

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2012
    Μηνύματα
    27

    προβλημα με το τροφοδοσια βενζινης σε SUZUKI FX125

    Καλησπερα παιδες,

    Εχω ενα fx125 και αποφασισα να του αλλαξω καρμπυρατερ(ειχε aftermarket)και να του βαλω το δικο του το μαματο(Mikuni 26 με υποπιεση).Το προηγουμενο καρμπυρατερ το μονο καλωδιο που ειχε ηταν η ντιζα του γκαζιου.Πηρα λοιπον το καρμπυρατερ μαζι με τη ντιζα γκαζιου,τη ντιζα του τσοκ αερα,το σωληνακι της υπερχειλισης το πλαινο(δεξια)κι ενα σωληνακι μαυρου χρωματος το οποιο δεν ξερω τι ρολο βαραει...

    Το προβλημα πρωτον ειναι πως δεν ξερω το σωληνακι το μαυρο τι ρολο βαραει και που κουμπωνει...
    και 2ον οτι το μηχανακι δε παιρνει μπροστα και ειναι σα να μην τραβαει βενζινη....

    αν μπορει καποιος να με βοηθησει θα του ημουν ευγνωμων γιατι λεφτα για μαστορα δεν παιζουν....

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Το δεύτερο είναι για την υποπιεση αλλά πού κουμπώνει ακριβώς δεν γνωρίζω

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2012
    Μηνύματα
    27
    αυτο φανταζομαι κι εγω...βασικα στο τεποζιτο βενζινης το fx εχει απο κατω 2 υποδοχες:η μια υποδοχη ειναι η παροχη βενζινης και η αλλη υποδοχη μηπως ειναι για το σωληνακι της υποπιεσης???καποιος που εχει fx ρε παιδια αν μπορουσε να ριξει μια ματια........

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2009
    Μηνύματα
    838
    συνηθως στον λαιμο του καρμπιρατερ υπαρχει ενα ρουξουνι μεταλικο και εκει μπαινει το μαυρο σωληνακι.
    ερωτηση???εχει παλμικη αντλεια [με υποπιεση]?το καρμπιρατερ ειναι το δικο του?

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mastroxalastis Προβολή μηνύματος
    αυτο φανταζομαι κι εγω...βασικα στο τεποζιτο βενζινης το fx εχει απο κατω 2 υποδοχες:η μια υποδοχη ειναι η παροχη βενζινης και η αλλη υποδοχη μηπως ειναι για το σωληνακι της υποπιεσης???καποιος που εχει fx ρε παιδια αν μπορουσε να ριξει μια ματια........
    από το καρμπ το σωληνάκι υποπίεσης πηγαίνει στο λεπτό ρουξούνι ... αν θες μπορείς να το δοκιμάσεις αν ρουφήξεις λίγο τον αέρα θα πρέπει να αρχίσει να τρέχει βενζίνη απο το άλλο σωληνάκι

  6. #6
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    από το καρμπ το σωληνάκι υποπίεσης πηγαίνει στο λεπτό ρουξούνι ... αν θες μπορείς να το δοκιμάσεις αν ρουφήξεις λίγο τον αέρα θα πρέπει να αρχίσει να τρέχει βενζίνη απο το άλλο σωληνάκι
    Να τον ακούς αυτόν τον τύπο κατι παραπάνω ξέρει...

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Να τον ακούς αυτόν τον τύπο κατι παραπάνω ξέρει...


    και ενα φίλτρο βενζίνης να βάλει στο σωληνάκι της παροχής

    προσοχή πολύ πολύ προσοχή στα καβαλέτα των εκκεντροφόρων εκεί υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με πρόωρη φθορά (και λόγω υλικού και λόγω κακής χρήσης - συντήρησης και κακού τύπου λαδιού)

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2012
    Μηνύματα
    27
    1.το καρμπυρατερ ειναι mikuni 26 με Υποπιεση-φουσα μαματο.
    2.το fx εχει λαστιχενια εισαγωγη και οχι μεταλλικη αρα ρουξουνι δεν παιζει.
    3.το προβλημα τελικα λυθηκα-το μαυρο σωληνακι παει στην 2η υποδοχη που εχει το τεποζιτο.

    το μηχανακι δουλευει ρελαντι-οταν ανοιγεις γκαζι κανει κατι μπουκωματα-ομως αν το πας βολτα μπουκωνει και δε σ αφηνει να ανεβασεις πανω απο καποιες στροφες-γιατι?

  9. #9
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Ρυθμισε το καρμπ και θα στρώσει μάλλον

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mastroxalastis Προβολή μηνύματος
    1.το καρμπυρατερ ειναι mikuni 26 με Υποπιεση-φουσα μαματο.
    2.το fx εχει λαστιχενια εισαγωγη και οχι μεταλλικη αρα ρουξουνι δεν παιζει.
    3.το προβλημα τελικα λυθηκα-το μαυρο σωληνακι παει στην 2η υποδοχη που εχει το τεποζιτο.

    το μηχανακι δουλευει ρελαντι-οταν ανοιγεις γκαζι κανει κατι μπουκωματα-ομως αν το πας βολτα μπουκωνει και δε σ αφηνει να ανεβασεις πανω απο καποιες στροφες-γιατι?
    αυτό εννοούσα όταν έγραψα ρουξούνι - μάλλον δεν το διατύπωσα καλά όταν σου έγραψα (η απορία μου είναι πως δούλευε πριν με το άλλο καρμπ που δεν είχε τέτοιο αλλά τες πα)


    αν σου βγάζει μαύρου καπνό με γκάζι κοιτάς πρώτα φίλτρο αέρα , μετά ρίξε μια ματιά σε μπουζί μην είναι αλλά αντί άλλων και μπουζόπιπα να κάνει επαφή καλή

    υποθέτω καθαρίστηκε το καρμπ πριν μπει επάνω

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/04/2013
    Μηνύματα
    26
    Κοιταξε σε πια σκαλα ειναι η βελονα του καρμπυρατερ συνηθως απ το εργοστασιο ειναι στην τριτη σκαλα η βελονα
    Aμα πεθανω βαλτε μου το στρογυλοφαναρο στο μνημα μα να το στησετε καλα να μη χυθει βενζινα

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/04/2016
    Μηνύματα
    1
    Καλησπέρα, ξαφνικά μου παρουσιασε το fx μου το ιδιο θεμα, σβηνει μολις δινεις γκαζι - εκτος αν εχεις πολλές στροφες - και παλι τερμα δεν παει συν ότι κανει διακοπες, ηλπιζα πως θα εχει καποιο φιλτρο βενζίνης αλλα απ ότι λετε δεν, οποτε, πως το λυσες το θεμα φιλε μου, τι εφταιγε?

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια! Πρόβλημα με το FI σε CBF-600
    από kokkios στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2010, 13:36
  2. προβλημα με το ρελαντι σε vfr 400
    από tragos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 25/12/2008, 01:05
  3. Πρόβλημα με το SV650S στο ξεκάρφωτο...
    από Tropeas στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2006, 05:17
  4. Εχω προβλημα με το μοτερ μου.
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2005, 21:42
  5. Πρόβλημα με το φρένο (CBF-250)
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2005, 10:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF