Παράδειγμα για το "ότι πληρώνεις παίρνεις" που λέω εγώ.
Ασούμε πως είσαι Χονταίος και θέλεις ένα CBR 600 του 2000 μοντέλο. Με καρμπς ναουμ' γιατί είσαι και μερακλής.
Και ασούμε πάλι πως υπάρχουν 2 όμοιες περιπτώσεις από εξωτερική εμφάνιση και χιλιόμετρα..
α) χρειάζεται λάστιχα-αλυσίδα-γρανάζια-σέρβις-τακάκια-δίσκους κλπ. και
β) τα μισά τουλάχιστον από αυτά είναι φρέσκα.
Στη μια περίπτωση το "χτυπάς" κοντά στο 1,5Κ(-) και στην άλλη φλερτάρεις με τα 2Κ(+) πολύ πιο εύκολα.
Σωστά; Ίσως.
Θεωρείται κανένα από τα 2 ευκαιρία; Μπα.
Ανάλογα λοιπόν με τα λεφτά που έχεις αγοράζεις.
Υποπερίπτωση β1).. ο τύπος που έχει το CBR το "καλό" βγάζει φιρμάνι στη γειτονιά πως το δίνει 1,5Κ γιατί θέλει να τα δώσει προκαταβολή για το GS 1200.(Καλά..τώρα θα γίνει χαμός..

)
Το σκοτώνει; Όχι λέω εγώ.
Το μαθαίνεις; Μόνο αν είσαι γείτονας ξαναλέω εγώ..
Δεν σου λέω ότι δεν έχει πάει η τιμή στο διάολο συνολικά για τα μεταχειρισμένα οχήματα.. σαφώς και πλέον με λίγο ψάξιμο αγοράζεις πιο "πολλή" μηχανή σε σχέση με το παρελθόν.
Αλλά η διαφορά ανάμεσα στα χρέπια και στα νορμάλ, συνεχίζει να υφίσταται.