LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Orange day today...
Με μεγαλη τόλμη πηγα με δυο φίλους μου για να οδηγήσουμε ολα τα τέρατα της KTM σημερα στο Περιστερι.
Μου έλεγαν "μην πας να οδηγήσεις,θα ξενερωνεις με το Super Tenere,θα μπεις στο τρυπακι να το δώσεις κτλ".
Το λοιπόν...
Οδήγησα το 1190 R στο προγραμμα Street (το Sport ειναι το δυνατό). Παρα πολυ γκαζι,ειδικά μετα τις 5000 σαλ,τρως κλωτσιά με οποιαδήποτε ταχύτητα εχεις. Θα το παρομοιαζα οτι όπως ανοίγει η 2α στο δικο μου,ανοίγει η 4η σε αυτο!
Πολυ ψηλό,ακομα και για μένα που ειμαι 2 μέτρα παλικάρι...Εντάξει 1.85 και πατουσα στις μύτες!
Προστασία απο τον αέρα ανύπαρκτη. Παρα πολυ ζέστη στα πόδια,λιγο ακομα και θα παθαινα έγκαυμα...Απαλευτο!
Πολλα γκλανγκ γκλουνγκ απο τη μετάδοση,ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές,κατω απο τις 4 δηλαδή.
Γενικώς,δε θεωρώ οτι μου έκανε. Θα έλεγα οτι δεν "κούμπωσα" πάνω του.
Προτιμώ το 990 που εχω οδηγήσει!
ΥΓ: Άσχετο αλλα μου έκανε μεγαλη εντύπωση ενα 690 Enduro που το οδηγούσε ενα παλικάρι,πολυ καλο "τιμόνι",και το σήκωνε σούζα με 3η χωρις συμπλεκτη. Απ´οτι μου είπε,πρόκειται για εξαιρετικό "παιχνίδι"...
Τώρα εγώ τι να απαντήσω...μιλάμε για κάρμα.....
Σε άλλη πόλη, στην ίδια προοθητική ενέργεια της ΚΤΜ....εγώ από την αρχή ήθελα να οδηγήσω το 690 εντούρο....και μόνον αυτό. Τα μεγάλα θηρία μου προκαλούσανε πλήξη....αλλά τελικά οδήγησα πρώτα το 1190 Adventure R....και μετά το 690.
Το λοιπόν, θηρίο το 1190, πολύ γκάζι, για το βάρος του σε κλειστό στροφιλίκι με πολύ καλό έλεγχο-εμπιστοσύνη και σωστή θέση για μένα 1.90μ , το κιβώτιο-μετάδοση...(για μένα) βούτυρο είτε στην κίνηση, είτε αλλαγές χωρίς συμπλέκτη στα ψηλά...και τα κατεβάσματα πολύ καλά. Δεν μπορώ να πω πως δεν μου άρεσε, είναι εντυπωσιακή μοτοσικλέτα αντικειμενικά μιλώντας, παρά την αρχική μου πλήξη, αλλά όπως και να το κάνουμε, τέτοιας τιμής μηχανές θα είναι καλές....με αντίστοιχα προσόντα...δεν το συζητάμε είναι αναμενόμενο.
Έλα όμως που στην ακριβώς επόμενη βόλτα καβάλησα τελικά αυτό για το οποίο πήγα εκεί.....το 690 enduro....αν και δεν ξέρω καλή σούζα....τρελάθηκα. 2α, 3η...με γκάζι ανετότατα, άψογο έλεγχο στο ίδιο κλειστό στοφιλίκι που μια είχε ανηφόρα και μετά στην κατηφόρα...ελαφρύ, γκάζι, άψογο κιβώτιο...μου άρεσε πάρα πολύ.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
το πιο δυνατό μονοκύλινδρο που εχω οδηγησει ποτε. απλα δε πίστευα ότι ενας κίλυνδρος μπορεί να φτάσει σε τέτοια επίπεδα
Ερώτηση προς όσους έκαναν τεστ ράιντ, πόση ώρα ήταν περίπου? Ήταν κάνα μισάωρο ή 5 λεπτά με το ζόρι? ρωτάω για να δω αν αξίζει να την κοπανήσω απο τη δουλειά και να πάω Ηράκλειο-Ρέθυμνο (δεν έχει τεστ ράιντ στο Ηράκλειο)
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Ναι ρε συ,στο δεύτερο ημουν...Σε ρώτησα στο φανάρι πως αλλάζει το προγραμμα απο street σε sport και μου είπες να μην το κανω γιατί θα μου "την" πούνε!
Γιάννη,η βόλτα δεν ηταν παραπάνω απο ενα τεταρτο για εμάς τουλάχιστον στην Αθήνα. Ειχε έναν πλοηγο μπροστα ο οποίος δεν πήγαινε σβελτα,με αποτέλεσμα να αφήνω απόσταση και να ανοίγω με 3η ή 4η για να δω το γκαζι του!
Αν το ήξερα,θα έπαιρνα το 690...
Σε σχεση με το 1190 μου,πολυ περισσοτερη δυναμη παντου,σε σημειο που κανα-δυο φορες με τρομαξε παρολο που το traction ηταν παρων και δουλευε υπερωριες,και το μοτερ ηταν σε street mode(φαντασου τι θα γινει αν το γυρισεις στο sport και σβησεις και το traction...!!!)
Αυτο που μου εκανε εντυπωση παντως ηταν το πολυ αποτομο αρχικο δαγκωμα του μπροστα φρενου,σε σημειο που να γινεται επικινδυνο αφου με το παραμικρο αγγιγμα το μηχανακι γονατιζει.
Παντως για γυμνο ο αερας που τρως ειναι σχετικα λιγος(βοηθαει σε αυτο η θεση οδηγησης) αφου μεχρι τα 150 η κατασταση υποφερεται,βεβαια σε παρατεταμενη εθνικη λογικα θα αρχισει γρηγορα να κουραζει...
Γενικα παντως το μηχανακι παρολο που εχει ολα τα ηλεκτρονικα που το εξημερωνουν,θελει χερια και δεν ειναι για τον καθενα.
Hμουν και εγώ το Σάββατο στον EMC και οδήγησα μόνο το 1190R.
Moυ άρεσε πάρα πολύ,πολύ γκάζι,εύκολο μέσα στην κίνηση,βέβαια η ζέστη που βγάζει είναι ζόρικη αλλά υποθέτω σε ταξίδι δεν θα έχει θέμα.
και αμα έχεις χέρια πάει ΠΑΝΤΟΥ
http://vimeo.com/96742462
Οδήγησα σήμερα το απλό 1190.
Δεν μου άρεσε.
Οκ, ο κινητήρας πυροβολάει, στις μεσαίες έχει γερή κλωτσιά, μαζεύει χιλιόμετρα σε χρόνο dt, αλλά ως εκεί. Το όλο feeling που μου άφησε η μοτοσικλέτα ήταν... ότι δεν με έφτιαξε τόσο ώστε να θέλω να την ξαναοδηγήσω. Και εκεί τελείωνει για μένα η κουβέντα. Έτσι απλά. Δεν μου "καθόταν". Ούτε η θέση οδήγησης, ούτε η αισθηση βάρους, ούτε ... τίποτα.
Σε αντίθεση πχ με το νέο 1200GS που δεν ηθελα να κατέβω απο τη σέλα του, ήθελα να ξανανέβω και να πάω άλλη μια. Άλλη ποιότητα κύλισης, άλλο δούλεμα μοτέρ εντελώς. Και άμα πω πιο αλήτικο θα κράξετε, αλλά who cares (και δεν είμαι bmwδάκιας επ'ουδενί).
Και επειδή δεν πρόκειται ποτέ, αν έπαιρνα τέτοια μηχανή (εννοώ σε κυβικά και κιλά) ουτε να την πήγαινα χώμα, ούτε να κυνηγάω τα δευτερόλεπτα σε δημόσιο δρόμο (εχω άλλη μοτό για αυτή τη δουλειά και την κάνω καλύτερα σε πίστα), θα επέλεγα το GS για να το παίξω καθαρά τουρίστας και τίποτα άλλο.
ΥΓ1: από το στόμα στελέχους της ΚΤΜ από τα κεντρικά : ετοιμάζεται έκδοση 1290 με μεγάλο ντεπόζιτο, για να παίξει μπάλα με το 1200 GS ADV.
YΓ2: το 690 enduro είναι σκέτη καύλα και πρέπει να πάρω ένα οπωσδήποτε
Τελευταία τροποποίηση από road spirit; 31/05/2014 στις 21:37.
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Kαλλιο αργα παρα ποτε,οταν ειχα παρει το 690 με βλεπανε σαν εξωγηινο,αλλα με τα χρονια αποδειχθηκε η αξια του σαν μηχανακι πολυ αξιο για χωματινο τουρισμο
Τωρα μπηκαμε στο επομενο σταδιο,αναμενω το 390 για να μπω σε πειρασμο να σκεφτω την αποκτηση του και να βαλουμε μπροστα καποια μακρινα ταξιδιωτικα σχεδια τα οποια ειναι η ψυχοθεραπεια μου
Ενα 390 με καμμια 40αρια αλογακια σε πακετακι 130 κιλων καθολου δεν θα με χαλασει!
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Μαζί σου, το ίδιο σκέφτομαι και εγω για το 390 και το περιμένω, αρκεί να είναι αρκετά φθηνότερο απο το 690.
Απο κοντά πάντως, το duke 390, δεν πείθει και πολύ για την ποιότητα του αν κατάλαβα καλά, από τις εντυπώσεις του MikeG που το οδήγησε. Βέβαια με τιμή στα 5300 δεν έχεις και τρελές απαιτήσεις.
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
μια ενημέρωση για τους χρήστες αλλά και τους ενδιαφερόμενους αγοραστές, ώστε να προσέχουν για να μην πάθουν ζημιά...
οι πίσω χειρολαβές είναι φτιαγμένες από χυτό πλαστικό και δεν έχουν καμία υποστήριξη εσωτερικά από κάποιο μεταλλικό νεύρο...
το αποτέλεσμα είναι ότι σε ολοκαίνουριο μηχανάκι εχθες, έσπασε σε κάποιο παιδί το χερούλι καθώς το είχε να πατάει στις ρόδες και το μετακινούσε κρατώντας το από το χερούλι και το τιμόνι για να το παρκάρει στο πλάι.. αποτέλεσμα ήταν να χυθεί πάνω του το μηχανάκι και ευτυχώς το προλάβανε και δεν έσκασε κάτω...
Προσωπικά μου κάνει εντύπωση πως σε ένα μηχανάκι που πλασάρεται ως αντβεντσουρ μπορεί τέτοιο σημαντικό στοιχείο που παίζει μεγάλο ρόλο όταν θες να σηκώσεις τη μηχανή ή να την κουμαντάρεις, να το φτιάχνεις από πλαστικό... είπαμε ελάφρημα αλλά από εκεί βρήκαν να κόψουν...? το επόμενο βήμα είναι να βάλουν πλαστικό τιμόνι....!
μιλάω για την χειρολαβή που είναι στον κύκλο... η οποία παρεμπιπτόντως εκτός των άλλων από τη μία είναι στον αέρα, δεν συνδέεται στο μηχανάκι, άρα όλο το βάρος πέφτει στη βάση της. Εκεί που κόπηκε δηλαδή....
![]()