Καλησπερα,θελω να ρωτησω αν μπορω να βαλω ενα καρμπυλατερ απο διχρονο σε τετραχρονο κινητηρα με πειραγμα στα ζιγκλερ φυσικα και με κλεισιμο τις εισοδους του λαδιου!!
Καλησπερα,θελω να ρωτησω αν μπορω να βαλω ενα καρμπυλατερ απο διχρονο σε τετραχρονο κινητηρα με πειραγμα στα ζιγκλερ φυσικα και με κλεισιμο τις εισοδους του λαδιου!!
εσύ πας γυρεύοντας να τα ακούσεις απο τον γΕρο, ναι;
Και για να είμαι εντός θέματος, ΟΧΙ δεν μπαίνει.....
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Γιατί ρε?
Αν γύρισε τις αναθυμιάσεις στο καρμπ θα δουλεύει σαν διχρονο
Εγω να ρωτήσω:
1. γιατί χρειαζονται πειραγμα τα ζιγκλέρ..??
2. απο ποια βιδα θα ρυθμίζεις το μιγμα..??
3. τι σκοπεύεις να κάνεις με το "τσουτσούνι" μοριοποίησης του μίγματος..??
4. το slide θα ανοίγει με ντίζα ή με διάφραγμα..??
5. τι θα κανεις με την απουσία της αντλίας επιταχυνσης..??
(εχει κι άλλα, αλλα σιγα σιγα ..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
1. συνήθως ο δίχρονος (αντίστοιχου κυβισμού) εχει μεγαλύτερες ανάγκες τροφοδοσίας (μη σου πω και διπλάσιες μεσα στον ίδιο χρόνο..)
2. αμα την βρεις, εισαι γατόνι (αμα την ψαχνεις εκει που ήταν η αντίστοιχη του 4Τ θα μας πιασει Φθινόπωρο..)
3. θα ήθελα να μου πεις τον τρόπο (αν καταλαβες για τί πραγμα μιλάω..)
4. ναι, εε..??
5. αμα θες να φευγει το μηχανακι την ωρα που ανοίγεις το γκαζι (και όχι στα 9μερα της χαμενης κόντρας..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Για το 3 μάλλον δεν έχεις καταλάβει για ποιά διάταξη μιλάει και πού είναι
Για το 5,επειδή έχω ένα πρόβλημα με την αντλία επιτάχυνσης στη δικιά μου,σου λέω απο τώρα πως δεν δουλεύει σωστά χωρίς αυτή η μηχανή. Για την πατέντα,ξέρεις τι ακριβώς κάνει μια αντλία επιτάχυνσης;
Εγώ μιλαω για το (6) στην εικόνα...
copy on
Η βασική διαφορά μεταξύ ενός δίχρονου και ενός τετράχρονου μοτέρ είναι στην ταχύτητα εισαγωγής...
Τα 2Τ έχουν χαμηλότερη ταχύτητα, οπότε το ζιγκλέρ βελόνας (needle jet) έχει ένα ημικυκλικό "σκουφάκι" που προεξέχει μέσα στο venturi για να δημιουργήσει μια περιοχή χαμηλής πίεσης και να βοηθήσει στην αναρρόφηση του καυσίμου από το ζιγκλέρ (δημιουργεί ένα επιπλέον τοπικό venturi μέσα στο υπάρχον).
Τα 4Τ χρειάζεται να "μοριοποιήσουν" περισσότερο το καύσιμο επειδή κολλάει αρκετό κατά μήκος της εισαγωγής και διαχωρίζεται από το μίγμα.copy off]
Τωρα τι θα κλείσεις, πως και γιατί, it's up to you..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αν μιλάς για παπάκι, βάλε, θα δουλέψει μια χαρά.
Δοκιμασμένα κατι καρμπυρατέρ τύπoυ Rd350 και dt 125 κλπ δουλεύαν μια χαρά με φιλτροχοάνη ή χωρίς.
Μονο το choke δεν δουλεύει γιατί ειναι διαφορετικος ο τρόπος λειτουργιας του αλλα δεν θυμάμαι να χρειαζόταν όυτε το χειμώνα.
Τελευταία τροποποίηση από kapnias; 03/07/2014 στις 21:39. Αιτία: Μου ξέφυγε ενα ομικρον