Και οι έμποροι δίκιο έχουνε , αλλά και οι καταναλωτές επίσης .
Πρόσφατα πήρα σε γνωστό μαγαζί να πάρω εξατμίσεις . Κόστος 600 € περίπου .
Δεν τις είχε φυσικά .
Ήθελε όλο το ποσό πληρωμή , και αναμονή 1 μηνα περίπου ( και το Ελληνικό περίπου όλοι το ξέρουμε ) .
Αντί αυτού , της βρήκα στο ebay με 560 € μαζί με μεταφορικά .
Αναμονή πάλι 1 μήνα , αλλά με συνεχή email και tracking number για να παρακολουθώ τη πορεία του δέματος ,
και επίσης μέσω paypal όπου για μένα σημαίνει διασφάλιση της συναλλαγής μου , κάτι που δεν μου παρείχε ο έμπορος .
Το κλου για μένα είναι , όπως προείπα , ότι και οι δύο μεριές έχουν δίκιο αλλά ο καταναλωτής έχει την ευελιξία να βρει και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια , ο 'έμπορος την έχει πλέον ?
Μήπως δλδ το ''ρίσκο '' που λένε , είναι αναγκαίο για την επιβίωση τους , και εν τέλει έχει μικρότερο κόστος από το να χάνουν πελάτες και να δυσφημούν το όνομα τους σε μια μικρή αγορά που λέγεται Ελλάδα ?
![]()
Για να καταλαβω δλδ......
Ως επιχειρηματικο ρισκο οριζεται τι;
Η μη ελεγχομενη πιθανοτητα να πεσει σε μη συνεπεις πελατες που θα τον φεσωσουν;
Ωρε, πατε καλα;
πουτσ@@@@@@@@@
Τον ταβερνιαρη τον προπληρωνεις για να φας;
Τον ιδιοκτητη καφετεριας;
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Μπερδεύουμε ανομία πράματα.
Ο πελάτης έχει 1002 λόγους να μην πάει την (επόμενη) να παραλάβει, και μην τον είδατε. ο καταστηματάρχης είναι και θα είναι εκεί. Οποίο και να είναι το πόσο (πολλά μικρά κάνουν ένα μεγάλο) μια προκαταβολή δίνη την λύση.
Tora telis poy den telo, kiota telo si den teliw. Kai ego tora den telo gia na telis otan telo.
Ναι εχω παει για κατουριμα!
Ξεχασες και την Nova.
Σπυρο με τις συγκεκριμενες "τακτικες" που εφαρμοζουν οι συναδελφοι εμποροι (μην ξεχνας και εγω εμπορος ειμαι)απλα θα πανε στα σπιτια τους.
Οταν βγαζεις απο την εξισωση τις "προσωπικες" σχεσεις δεν διαφερεις απο το σουπερ της γειτονιας σου που μπορει να ειναι και κατα τι φτηνοτερος.
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
αυτό ακριβώς έχω χρεώσει εγώ στον έμπορο στην περίπτωση που συζητάμε....
αν ο σταμ23456789 ήταν αγνωστος θα του έδινα χίλια δίκια του εμπόρου (αν και τον τρόπο του και πάλι θα τον χαρακτήριζα χοντροκομένο).....
κατά τα άλλα, αν εγώ πήγαινα σε μαγαζί και μου ζήταγε προκαταβολή (με σωστό τρόπο εεεε?) δεν θα στράβωνα (γνωστός/αγνωστος ο μαγαζάτορας)....
στο συνεργείο/ναυπηγείο που πάω το φουζουρού που ο τύπος με ξέρει 15 χρόνια τώρα, από μόνος μου, του αφήνω προκαταβολή για τα αναλώσιμα που πρόκειται να μου παραγγείλει...
εν ολίγοις είμαι ο ιδανικός πελάτης....![]()
Τελευταία τροποποίηση από spyrakos35; 08/08/2014 στις 08:51.
πουτσ@@@@@@@@@
δεν το περίμενα ότι θα υπάρχουν τόσες διαφορετικές γνώμες για το ίδιο θέμα...
Πάντως αληθινά αντιλαμβάνομαι τη θέση του κάθε εμπόρου, διότι έχω υπάρξει πωλητής και έχω δει κι εγώ τζαμπατζήδες πελάτες και κακές περιπτώσεις ανθρώπων γενικότερα...
Όμως η συγκεκριμένη περίπτωση είναι ακριβώς αυτό που περιγράφω παραπάνω... αφορά ένα κομμάτι στραντζαριστού τσίγκου που κοστίζει 10 ευρώ, και όχι την παραγγελία μίας ηλεκτροκόλησης (που προγραμματίζω) που μπορεί να πάει 1000 ευρώ... Αυτός δεν το ξέρει αλλά για μένα έχει πάντα βαρύτητα ο τρόπος που θα μου φερθεί και θα μου μιλήσει ο μαγαζάτορας... Και μιλάμε για τον μαγαζάτορα και όχι έναν απλό υπάλληλο που μπορεί να είναι στα μπομπόλια του....
Μιλάμε για ένα μαγαζί τεράστιο με μεγάλα εργαλεία επαγγελματικά και ερασιτεχνικά, που βασίζει τη δουλειά του πάνω στην καλή σχέση με τον πελάτη κυρίως και δευτερευόντως στις καλές τιμές....
Βερεσέ δεν του ζήτησα.
Θεωρώ υποχρέωση του καταστήματος εφόσον πουλάει κάτι, να το έχει στο ράφι του... Αν αυτός πρέπει να το παραγγείλει, να το πληρώσει για να το φέρει να το πουλήσει, δεν είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που κάνουν τόσοι άλλοι, και το θεωρώ μάλλον αυτονόητο... Όμως αντιλαμβάνομαι ότι οι καιροί δυστυχώς εμποδίζουν το στοκάρισμα και γι' αυτό δεν θεωρώ περίεργο το ότι δεν το έχει και ότι γενικά ζητάει προκαταβολή. Αλλά ρε παιδιά, μιλάμε για 10 ευρώ τα οποία στην τελική δεν είχα πρόβλημα να του τα δώσω, εξάλλου όπως γράφω, έβγαζα το πορτοφόλι μου εκείνη τη στιγμή, πριν μου πει αυτή την ωραία κουβέντα... Αλλά δεν θα έμπαινε και μέσα αν του έμενε το γραμματοκιβώτιο...Αν μιλάγαμε για την ηλεκτροκόλληση (που πάλι δεν θα του έμενε λόγω της κίνησης του μαγαζιού) θα ρώταγα από μόνος μου τι προκαταβολή να αφήσω.
Σπυράκο αν αυτός που λες που τον επισκέπτεσαι επί 15 χρόνια, μια μέρα που ήθελες να αλλάξεις υγρά φρένων σου ζήταγε προκαταβολικά να του πληρώσεις τα υγρά που έχουν 5-10 ευρώ για να πάει να τα αγοράσει για να μην του μείνουν στο μαγαζί νομίζω θα σου κακοφαινόταν....
Σαφώς και θα μου χτύπαγε κάπως.... αλλά θα επρεπε και να σκεφτώ οτι για να φτάσει σε σημείο να μου ζητήσει εμένα 5-10 ευρά, κάτι θα τον έχει οδηγήσει σε αυτή την κίνηση....
και βέβαια κάποια στιγμή ή και την ίδια, θα τον ρώταγα γιατί το κάνει, τι τον έχει οδηγήσει να το κάνει.... και θα του έλεγα οτι με ενοχλεί να μου ζητάει 5-10 ευρά για να προχωρήσουμε όταν 15 χρόνια είμαι τύπος και υπογραμμός....
εν κατακλείδι, μετά την κουβέντα θα ζύγιζα αν έχει νόημα ή και αν με συμφέρει να ρίξω μαύρη πέτρα ή όχι και θα έπρατα ανάλογα...
στο ξαναλέω....
με την κουβέντα που σου ξεστόμισε, και εγώ το ίδιο θα έκανα.... όλα, έχουν τον τρόπο τους, δεν πας σε γκόμενα που γουστάρεις να της πεις "πάμε να σε σκίσω μαναμ' ".... το κάνεις πιο τσαχπινογαργαλιάρικα....
εδιτ
να πω και κάτι άλλο..... να υπολογίζετε και πόσο κινήσιμο είναι ενα προιόν (πέραν της αξίας του) πριν κατακρίνετε κάποιον που δεν στοκάρει ή που ζητάει προκαταβολή....
πουτσ@@@@@@@@@