Ή θα σβήνει σαν να μένει από βενζίνη ή σαν να μένει από ρεύμα. Μη μας μπερδεύεις!
Όταν μένει από ρεύμα κάνει σαν να πάτησες το kill switch. Μπαμ και κάτω.
Όταν μένει από βενζίνη κάνει σαν να μένει από βενζίνη. (κατατοπιστικότατο?

)
Αν είναι από ρευμα έλεγξε kill switch (καθάρισε, βάλε σπρει επαφών). Αν συνεχίσει έλεγξε τα καλώδια του διακόπτη.
Αν μένει από βενζίνη έλεγξε αντλία βενζίνης, ρεύματα στην αντλία, φίλτρο (της αντλίας), καθάρισμα μπεκ.
Όταν κλείνεις και ξανα ανοίγεις τον διακόπτη παίρνει με τη μία γιατί όταν κάνει τσεκ, η αντλία πρεσάρει.
Έτσι όπως μας το περιγράφεις στην αρχή πρέπει να είναι από βενζίνη διότι λες ότι δεν σβήνει όπως σβήνει λόγο tps.
Στα 07 έχουν διορθώσει το πρόβλημα του tps και σπάνια σβήνει (στην κίνηση όπως αναφέρεις). Αν το δικό σου σβήνει συχνά τσέκαρε σε πόσες στροφές είναι το ρελαντί. Αν είναι χαμηλά σήκωσε λιγάκι μέχρι εκεί που λέει το μανουαλ. (το έχει και το owners manual).
Απ τα 08 και μετά δεν σβήνει ποτέ λόγο tps αν οι στροφές του ρελαντί είναι οι σωστές.