Λαθος διατυπωση. Ειχα στο μυαλο μου μικροτερα ον-οφ και με υποδεεστερη οδηγικη συμπεριφορα στην ασφαλτο απο ενα σπορ τουρινγκ.
Εχεις δικιο.
MADE IN JAPAN 日本製
Μωρέ δεν είναι θέμα "υποδεέστερης". Πόσοι έχουν ικανότητες και σε ποιό δρόμο θα "ξεζουμίζουν" το σπορτούρινγκ; Θα πάει κανείς με 250+ όλο το δρόμο ως το Σαλόνικα; Θα κάνει όλη την εγνατία πλακωμένος; Για μιά χούφτα ανθρώπων που έχουν ικανότητες, τρέλα και λεφτά για λάστιχα και βενζίνες γίνεται η συζήτηση ή για την μεγάλη μάζα των αγοραστών που απλά θα πάνε με 140-150 ταξίδι για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο απ' όλες τις πλευρές; Δες τους χρόνους που έκανε το "ασχημόπαπο" Vstrom1000 στο isle of moto (και τα λοιπά ον-οφ δηλαδή) δεν δείχνουν "χειρότερα" από τα στριτ. Και για αναβάτες όπως εμείς που το 100% δεν ξέρουμε να το πάρουμε από καμμιά μοτοσικλέτα, η κουβέντα αποκτά βαρύτητα φτερού. Δεν πιστεύω ότι θα πάει "αργά" κάποιος με ένα 1190/1290 αλλά θα πάει "γρήγορα" με ένα FJR που αναφέρθηκε. Μάλλον το ίδιο θα πάνε και σε σφιχτό επαρχιακό (η χώρα μας είναι γιομάτη τέτοιους) μάλλον το ον-οφ θα έχει πλεονέκτημα.
Τα ον-οφ έχουν αναλάβει το ρόλο των "παλιών" σπορτούρινγκ. Για το FJR, καβαλώντας στο αμέσως μετά το S10 στην έκθεση μου φάνηκε απίθανα στριμόκωλο και στις γωνίες των ποδιών και στα χέρια. Όταν το είχα καβαλήσει (του Σπύρου) σε ένα πάρκινγκ ξεκαβαλώντας από το fazer μου είχε φανεί ευρύχωρο. Άρα η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, πάντως η αίσθηση που αφήνει το μεγάλο ον-οφ (ακόμα και το F800/tiger 800) είναι ότι ανεβαίνεις και κατεβαίνεις όταν βαρεθείς, όχι επειδή κουράστηκαν τα γόνατα σου, οι καρποί σου, ο πισινός σου κλπ. Και ας μην ξεχνάμε και αυτό που γράφτηκε ήδη, ότι αυτό που φαίνεται άβολο σε έναν αναβάτη, μπορεί να είναι τέλειο για άλλον με άλλα σωματικά χαρακτηριστικά.
Για να συμαζέψω λίγο τη κουβέντα, συφωνούμε όλοι οτι η κίνηση της ΚΤΜ με το 1290 είναι έυστοχη, είτε χρηστικά είτε εμπορικά είτε στρατηγικά.
Το πρόβλημα είναι το κατα πόσο οι 1190 αναβάτες, και πες οχι οι R που εχουν αναλάβει το χωματερό ταχα μου της υπόθεσης, είναι συνειδητοποιημένοι ή θα νιώσουν οτι υστερούν στην νέα έκδοση. Καλώς ή κακώς και σε αυτή την κατηγορία ενα R, ένα i, ενα isp, 2 λίτρα αυτονομίας... ξερω γω δικαιολογεί ακόμα κ αλλαγή μοντέλου κ στάτους ΑΡΑ δεν μπορώ να πω οτι η ιδια η ΚΤΜ δεν υποβάθμισε αυτόματα το ίδιο της το μοντέλο. Δεν λειτουργεί συμπληρωματικά δηλαδή...
Πείτε μου αν σε κάποιο μελλοντικό τεστ, συγκριτικό ΔΕΝ επιλεχθεί το 1290 απέναντι στον ανταγωνισμό αλλά το 1190? Ασχέτως παράλληλων επιδόσεων κλπ.
Ban 'em all
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.................
Άπό αύτήν τού κάθε είδους.......βαραντέρο....!!!!
fgr,gtr κ.λ.π.........κατηγορίας ντεμέκ γρήγορου τουρισμού,
είναι μιά παπαριά...!!!
Οί Άγγλοι πρώτοι άφησαν τά προσχήματα καί έστησαν τή νέα τους ναυαρχίδα
μέ μικρότερη τελική άπό τό explorer καί φυσικά τό ίδιο μοτέρ σεταρισμένο πιό ήπια
καί μέ 50 κιλά παραπάνω,πάνω άπό 300.....!!!! μέ 21000 εύρώ .
Άντε πάρτο αύτό καί άνέβαινε,Χολομώντα , Φαλακρό, Πρέσπες , Βασιλίτσα, Πήλιο,
Τυμφρηστό, Παρνασσό, Ταύγετο, Μαίναλο, Πάρνωνα..............
Γιά ποιά 150 μιλάτε...??
Τών τριών Έθνικών δρόμων πού είναι γεμάτοι άπό κάμερες καί μπάτσους μέ λέηζερ..??
Ή αύτών τών έπαρχιακών καλών σχετικά δρόμων πού πετάγονται γελάδια
κατσίκια καί τρακτέρ πού άφήνουν όλη τους τή λάσπη..??
Έπειδή βλέπω ότι πολλοί δέν τό ΕΧΕΤΕ το θέμα προφανώς είστε τής θεωρίας μόνο,
σήμερα γιά νά κινείται κάποιος έκτός τών όρίων ταχύτητας μόνο ένας τρόπος ύπάρχει....!!!
ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ..!!
Έδώ μιά Χαλκιδική καί άστυνομεύεται τρελλά.
Στή μεγάλη εύθεία τής Καλλικράτειας φορητή κάμερα δίπλα στή μπαριέρα
μέ τρίποδα στημμένη καί μιά μπαταρία τεράστια, οί μπάτσοι έπιναν
καφεδάκι παραδίπλα στό βενζινάδικο,καί γώ περνώντας άπό τόν παράπλευρο είδα τήν κάμερα
νά παίρνει φωτιά......τήν πλησίασα καί τραβούσε συνέχεια καρτποστάλ....!!!
Άντε μετά βρές άπό πού σού ήρθε....!!
ΕΙΠΑΜΕ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΠΕΘΑΝΕ.......
Όποιος λοιπόν γουστάρει τήν πινακίδα στό γκαράζ καί άς είναι προετοιμασμένος
γιά τά 350 πού είναι ή ποινή όταν τόν σταματήσουν έννοείται έντός πόλεως διότι έκεί
πλέον δέν παίζεις,κάθε μέρα άκούμε γιά συμπλοκές μέ πυροβολισμούς.
Ή δίπλωμα άπό κάτω άπό τό φτερό....!!! καί μόλις τελειώνει τό έργο,μιά στάση καί
κο.....κο.....κο.......κο......όλα στή θέση τους....!!!
Άφήστε τίς ......τίς έκατονογδοντάρες ....καί τίς διακοσάρες γιά τά έργα έπιστημονικής
φαντασίας στό σινεμά....!!!!
120......130........άντε 140 τό πολύ .
Φανταστείτε λοιπόν πόσο χρήσιμα είναι τά 150 καί 180 άλογα on-off πού μάς προσφέρουν
μέ τόση άπλοχεριά οί άνθρωποι.......πού τί είρωνία σού άπαγορεύουν νά κυκλοφορείς
στό ΧΩΜΑ παρακαλώ τής χώρας τους καί πού άν ύπερβείς τά όρια ταχυτήτων
ΣΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ....!!!!
Μεγάλο παραμύθι τό μάρκετιγκ τελικά.....μάς ταίζει πολύ χόρτο
Εμενα με αφηνει αδιαφορο... Εξαλλου ειπα απο την αρχη οτι εγω βλεπω ενα 1190 με 30λτ ντεποζιτο.
Τι να κουβεντιαζουμε ? Για το cruise control ?
Κατ'εμε (ΚΤΜ ) καλα εκανε και το εβγαλε. Εχει 1 καλο μοτερ και παιζει με την χωρητικοτητα.
Σε ολες αυτες τις σελιδες δεν μπορω να καταλαβω γιατι κανει τοσο εντυπωση η κινηση αυτη της ΚΤΜ. Δηλαδη Suzuki GSXR με 600-750 και 1000 κυβικα δεν κουβεντιαζουμε ουσιαστικα για το ιδιο πραγμα ?
Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........
Δεν υπάρχει λόγος να μην τα έχεις τα άλογα, διότι αν δεν τα ξεσταυλίσεις δεν καις τίποτα παραπάνω (ο Σπύρος για παράδειγμα με το 1300 στις σιδερόκωλες έχει ελάχιστη διαφορά σε κατανάλωση από τα μισά του κυβικά στην ίδια διαδρομή με τις ίδιες ταχύτητες απλά και μόνο γιατί πάει χαλαρότατος) οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί βγαίνεις από τα ρούχα σου διερωτώμενος για τον λόγο ύπαρξής τους.
Σε μιά ανηφόρα, σε ένα προσπέρασμα, σε μιά φάση που θα μπορείς να το ανοίξεις, αυτό το μπραφ δύναμης είναι ωραίο να υπάρχει.
Ειχα μια γκομενα πριν πολλα χρονια , την Κατινα. τρομερο γκομενακι. Μου εκανε ολα τα γουστα.... και τι δεν εκανε...
Με επλενε, μου μαγειρευε , με ετριβε , στο σεξ απιθανη,γαμο δεν ζητουσε , οχι δεν μου ειχε πει ποτε...
Ο μπαμπας της και οδερφος της μου την ειχαν στημενη και με κυνηγουσαν... δεν με γουσταραν.
Μια μερα καθως περνουσα απο τον Αλιμο... τσουπ... κοζαρω ενα γκομενακι ΥΠΕΡ ΤΟΥΜΠΑΝΟ την Κατερινα....μουρλαθηκα.
Αμεσως το ψηστηρι την εβγαλα και αυτη γκομενα...
Σουπερ το Κατερινακι....
Μου εκανε ολα τα γουστα.... και τι δεν εκανε...
Με επλενε, μου μαγειρευε , με ετριβε , στο σεξ απιθανη,γαμο δεν ζητουσε , οχι δεν μου ειχε πει ποτε...
Ο μπαμπας της ομως και ο αδερφος της με κυνηγουσαν και μου την ειχαν στημενη.... δεν με γουσταραν.
Ετυχε μια μερα να ξαναπερασω απο τον Αλιμο.... Και τσουπ κοζαρω ενα Υπερ-Υπερ τουμπανο... το Μαρακι...
Μου εκανε ολα τα γουστα.... και τι δεν εκανε...
Με επλενε, μου μαγειρευε , με ετριβε , στο σεξ απιθανη,γαμο δεν ζητουσε , οχι δεν μου ειχε πει ποτε...
Ο μπαμπας της ομως και ο αδερφος της με κυνηγουσαν και μου την ειχαν στημενη.... δεν με γουσταραν...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
****Ελπιζω να καταλαβες
Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........
Να πω τι βλεπω μελλοντικα για τα μοντελα αυτα... Θα τραβηξουν για καμια 20αρια χρονια σε στοχευμενο κοινο , οπως τα 950 -990. Οπως και τα Africa και τα super tenere και τα GS.
Απλα πραγματα.
Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........