α... αμα ειναι ετσι οκ!
θα θελα ομως να το τεκμηριωσει ο φιλος παραπανω
α... αμα ειναι ετσι οκ!
θα θελα ομως να το τεκμηριωσει ο φιλος παραπανω
Μπορείτε να μπείτε στα αντίστοιχα φόρουμ και να διαβάσετε. Ρωτήστε και κατόχους. Εγώ ρώτησα το μηχανικό μου πριν. Αν βρείτε για παράδειγμα κάτοχο Τρανσάλπ με σπασμένο κινητήρα, με κατανάλωση σε λάδια (μιλάμε για πρόσφατα, όχι του 1990) και αρκετά άλλα, να με ενημερώσετε. Πολύ καλό είναι το Στρώμα και έχει κυκλοφορήσει σε μεγάλο αριθμό, αλλά έχει και μερικά (λίγα) κουσούρια. Προσωπικά θα το έπαιρνα αν έψαχνα πάλι για μηχανή.
Το Τρανσάλπ έχει 2 το πολύ 3 κουσούρια. Την τρόμπα την ανέφερα, για την οποία δεν ευθύνεται η Χόντα αλλά ο καλός μας ο βενζινάς. Κάποια μοντέλα έβγαλαν πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου (100€ζημιά) και κάποια άλλα στο αντικλεπτικό της Χόντα.
Μετά από αυτά, επιτρέψτε μου να υποστηρίζω ότι συνολικά είναι πιο αξιόπιστο. Αν έχετε άλλες πληροφορίες θα ήθελα να τις ακούσω. Σε κάθε περίπτωση, όλα τα καταναλωτικά αγαθά φτιάχνονται πλέον με το σκεπτικό της γρήγορης αντικατάστασής τους. Από το κινητό μας τηλέφωνο, έως το μεταφορικό μας μέσο και τα έπιπλά μας.
μιλας με βαση τι λεει ο μηχανικος σου..
εγω θα μιλησω απο προσωπικη εμπειρια-πειρα με μηχανικο εμενα(μεχρι που το εδωσα προσφατα)
48000 χλμ με τακτικη εως πολυ συντηρηση απο μενα και κανενα μα κανενα θεμα....τσιμπαει λαδια αναλογα με τις ανησυχιες που εχεις και φιλτρα αντλιας βουλωμενα λογω βενζινης...
αααα.. και tps σε καποια και σε ανυποψιαστο χρονο και χλμ
οσα στροματα εσπΑσαν μοτερ οφειλονταν κατα μεγαλη πλειοψηφια σε στεγνο μοτερ λογω φουλ συνθετικων λαδιων(απαγορευονται τα φουλ συνθετικα σε αυτο το μοτερ δια ροπαλου)
η λογω ελλειπους συντηρησης απο καποιο γιδι(ακα μηχανικο)
επισης το παλιο μου ΤΑ 650 τσιμπουσε λαδακια..
επισης ειμαι αρκετα παλιο μελος σε αντιστοιχο φορουμ http://www.vstromhellasforum.com/forum και γνωριζω παρα μα παρα πολυ καλα τα - της εν λογω μοτο
Δλδ τώρα συζητάτε ποιο είναι πιο αξιόπιστο ανάμεσα στο ΤΑ και το Stoma?![]()
Sent from me using a computer.
κουβεντα να γινεται![]()
TA 650 το αφησα στις 78.000χλμ
λαδια οτι προτεινε ο κατασκευαστης/ιξωδες οχι μαρκα απαραιτητα
περιοδικα τακακια,φιλτρο αερος,μπουζι.αυτα
ΤΑ 700 χλμ σημερα 55.000
τα ιδια με το 650
και στα μειον οτι λιγα χλμ πριν μου εβγαλε προβλημα το φλοτερ του δεικτη βενζινης
και ενα προβλημα στην καλωδιωση που οφειλοταν στην τοποθετηση φαρου,σειρηνας
και απο χρηση και τα δυο δεν θα ελεγα πολιτισμενη
τα ιδια μπορω να πω για παρα πολλα ΤΑ 650-700
που ειχαν συναδελφοι
τα v strom απο την αλλη με σερβις στην ωρα τους με σωστα λαδια
τα επιναν ομως
και απο ζημιες-βλαβες θα γραφω ως αυριο.........
Είχα το ΤΑ 650 του 2001.Αγοράστηκε μεταχείρω με 18000κμ.Το κράτησα 5 χρόνια και το έδωσα με 98000κμ με τη μαμά μπαταρία ακόμα....βλάβες;Τι είναι αυτό;Ούτε ρύθμιση σε βαλβίδες δε χρειάστηκε!...Από κατανάλωση,ναι...το έτρωγε το φαί του! Με ελάχιστη 5,και μέγιστη 9...Χοντρικά υπολογίστε 190-240 κμ αυτονομία..!!Και ταξίδια ατσαλάκωτος και φορτωμένος έκανα,και χώμα πήγαινα άνετα.ΠΟΛΥ άνετα!
Έκανα 3 trail ride,αμέτρητες χωμάτινες διαδρομές,ακολουθούσα το Ακρόπολις για 4 χρόνια και σε όποιο χωματόδρομο έβρισκα,έμπαινα!.Μέχρι και στη διαδρομή του περίφημου "Ταρζάν" το έβαλα!Από τα πιο άσπαστα μηχανάκια για μένα,απλά βαρύ για τη μέση μου και ήταν ο λόγος που το έδωσα...![]()
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
.....Εδώ και 2 βδομάδες κυκλοφορώ με ένα στρώμα...(ντροπήηηηη) που έχει 39000κμ αζόριστο.
Δε λέω, δικαίως το επαινούν,τίμιο μηχανάκι ΣΤΡΙΦΤΕΡΟ, καλά φρένα,σταθερό σε ταξίδι μέχρι τη τελική του,και ΠΟΛΥ πιο οικονομικό από το ΤΑ,αλλά:
-ΠΑΝΒΑΡΟ...και σαν αίσθηση και σα μηχανή...
-Φαρδύ...το έβλεπα τόσο καιρό σαν θεατής και τώρα που το οδηγώ το επιβεβαίωσα...σε μποτιλιάρισμα εκεί που με το ΤΑ πέρναγα αέρας με αυτό απλά σταματάω...τα μαρσπιέ του συνοδηγού εξέχουν λες και είναι βαλίτσες!...
-Κροταλίζει εκνευριστικά ακόμα και με 2 ταχ. κάτω-δε ξέρω μπορεί να θέλει και αλυσίδα/γρανάζια-απλώς το αναφέρω.
-Η εύρεση νεκράς είναι ένα μικρό θεματάκι-είδικά όταν είναι ζεστό...αν δεν είναι γενικά κουσούρι των V-strom θα πρέπει να το δω...σαζμάν Honda όμως δεν είναι...
-Κάλυψη αέρα: ενώ δείχνει ικανοποιητική δημιουργεί τόσους στροβιλισμούς που καταντάει εκνευριστικό να μην μπορείς να πας μέχρι πχ Ν.Κόσμο-Πειραιά χωρίς μπουφάν.Το δε κράνος μετά τα 140/150 έχει τόσο έντονο τρεμούλιασμα που θολώνει η όραση και αναγκαστικά ή πας με 100 ή σκύβεις μέσα από τη ζελατίνα που δεν είναι και η πιο διάφανη...για μένα αυτό είναι και το βασικό fail.
-Χώμα μόνο χωματόδρομο πατημένο και σίγουρο.Και περνάς αργά.ΑΡΓΑ λέμε αν δε θες να βρουν όλα...
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Μιλάμε για το παλιό στρώμα εντάξει?
Μην παρεξηγηθώ.
Για να αντέξει συχνό τσεκάρισμα στα λάδια στάθμη ,αλλιώς το μοτέρ θα τηγανιστει
Κάποια παρουσίασαν προβλήματα στον συμπλέκτη -καμπάνα
Αλλα παρουσίασαν πρόβλημα στην αντλία βενζίνης-ειναι η ίδια πού φοράει και το ΤΑ700
Το tps σε μερικά, κάνει ότι να ναι
Ακόμα και ο λ χαιρετάει
Κάτι ρουλεμάν τροχού κλπ, τα θεωρώ πταίσματα οκ
Εντάξει έχει τα κουσούρια του δεν είναι κακό μηχανάκι, αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί σε αξιοπιστία με το ΤΑ
Πεστα!Τωρα που ξαναπηρα Honda χαιρομαι να αλλαζω ταχυτητες! "Κλακ" κουμπωνουν τοσο γλυκα και φιλικα σαν να σου λενε ευχαριστω! Και στο αμαξι το ιδιο, κουμπωνει τις ταχυτητες σαν να οπλιζει οπλο με ενα γλυκο κλακ και εντελως αβιαστα. Σε κατι τετοια η Χοντα δε παιζεται!
Με τα παλιοYamaha που κουμπωνα ή κατεβαζα και το γντουπ ακουγοταν σε ακτινα χιλιομετρων!
MADE IN JAPAN 日本製
το μοτερακι του ΤΑ ειναι εν λειτουργια εδω κ 26 συναπτα ετη (1988),οταν μοτερ απο στρωματακι φτασει τοσα ξαναμιλαμε...
Το μοτερακι του ΤΑ εχει αποδοση 75-80 hp στο λιτρο. Το στρωμα 115-120.
Στο επομενο ΤΑ λεει θα βαλουνε μοτερ kubota 25 hp πετρελαιο για να ειναι πιο αξιοπιστο ακομα![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Και το f800 (το μικρό ) είχα
Αμφιβολου αισθητικής, γκαζερο ποιο πολύ απ τα άλλα δύο, ποιο σφιχτό ποιο στημένο, αδύναμο το εμπρός φρένο -τα πρώτα, τα τελευταία μέτρα διπλό δίσκο εμπρός δεν τα ξέρω, προφανώς βελτιωθηκαν
Σέλα σκληρή, δεν το συστήνω λόγω των πολλών προβλημάτων -ζημιών
Για το καινούριο δεν ξέρω, ακούω ότι ξεπέρασε παιδικές ασθένειες
Το μεγάλο είναι εντελώς διαφορετικό αν εξαιρέσεις την σέλα, και τους διακόπτες είναι άλλο μηχανάκι
εννοειται πως εχει τα κουσουρια του, στο θεμα της αξιοπιστιας ομως δεν το βρισκω κατωτερο απο το ΤΑ
Ειναι αδικο να συγκρινουμε καρμπ με ψεκασμο,ατσαλινο πλαισιο με αλουμινενιο,ακτινες με αλουμινιου ζαντες καθως και μοτερ γερασμενο και αδυναμο με κατι πολυ νεοτερο και δυνατοτερο
αλλου κερδιζεις και αλλου χανεις ως κατοχος ενος εκ των 2 μοτο
και μιλαω παντα ως πρωην ιδιοκτητης
πολυ αξιολογα παντως και τρομερα αξιοπιστα χωρις να προσφερουν ιδιαιτερες συγκινησεις στον οδηγο
Αυτα και συγνωμη αν κουρασα