Στην Ελλάδα τού πριν λίγα χρόνια κυκλοφορούσε ότι ποιο καινούργιο σε ss
Ξέρω άτομα πού άλλαζαν κάθε χρόνο η κατευθείαν το επόμενο μοντέλο η αν η άλλη εταιρεία έβγαζε ποιο δυνατό(παραδοξως κανεις από αυτούς δεν πήρε το ς1000 )- συνεχίζω
Έκατσε λοιπόν η βάρκα εκατσαν όλοι
Η μάλλον οι περισσότεροι.
Μειώθηκαν οι βόλτες, οι ταχύτητες, πουλήθηκαν μότο κλπ
Από την άλλη μάθαμε να κατηγορούμε τα μαστοδοντα και ειδικά τα μεγάλα GS με τα προβολια,τα τουρατεκ και ότι πάνε στο ντακαρ τής γειτονιάς
Για τούς σουπερσπορταδες που με πολεμική περιβολη και ενδυμασία για πίστα, πάνε από την μια άκρη τής πόλης στην άλλη η σκάνε στην καφετέρια με την ολόσωμη περπατώντας σαν εξωγήινοι,και κυκλοφορανε με τούς πυραύλους τούς εντός πόλης μποτιλιαρισμενοι.
Δεν είδα σχόλιο για δαύτους
Είχα R1 το οποίο ελάχιστες φορές το έβγαλα μέσα στην πόλη
Σε επαρχιακους, εθνική, και λίγο πίστα
Όπου είναι και το φυσικό πεδίο δράσης των ss
Τα ίδια ξέρω από γνωστούς που μενουν έξω, το ss για τα σκ και κυρίως πίστα
Μπορεί να αυξήθηκαν οι έλεγχοι και τα πρόστιμα,αλλα μια επαρχιακή μπορείς να την πας
Μια πίστα ανά μήνα η περισσότερο επίσης
Είναι αδικο να έχεις ss και να το δουλεύεις σαν παπί
Σαν να έχεις Γκόμενα την μεγκαν Φοξ, και να την βάζεις να καθαρίζει κρεμμύδια και να τηγανίζει πατάτες