Σελίδα 21 από 78 ΠρώτοΠρώτο ... 1116171819202122232425263171 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 301 έως 315 από 1159

Θέμα: MotoGP 2015 Pre-Season

  1. #301
    χλεμπονιαρης
    Εγγραφή
    12/05/2013
    Μηνύματα
    1.345
    Πύραυλος ξεπυραυλος ο αλεξης αλλα είναι πολύ ασταθής. Στον απολυτο γύρο θα τον ριχνει τον μαβερικ αλλά ο μαβερικ θα κανει καλύτερους αγώνες όταν με το καλό βολευτει.

  2. #302
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    ... αλλά δεν έχει ξέρουμε πως θα κουμπώσει στα μεγάλα. Εκτός αν ξέρουν κάποιοι οπότε αναλύστε και σε μας το νλόγο να ξεστραβωθούμε...
    εδώ λέει κάτι για το τότε και το τώρα και πως τώρα η μετάβαση από τα μικρά στα μεγάλα είναι πιο εύκολη απ'ότι τότε....

    υγ:δεν το παίζω ξεστραβωτής ούτε είμαι μοτοτζιπιολόγος ...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  3. #303
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Πολύ όμορφο.Σα γκολιανός ειναι μπροστά.
    Μια απορία.Τα δεδομένα που έχουν αλλα και θα μαζέψουν στον πρώτο αγώνα πχ,πόσο γρήγορα μπορεί μια λειτουργική ομάδα να τα κάνει πράξη ωστε να είναι ανταγωνιστικό το μηχανάκι και ποιές οι 'παιδικές ασθένειες' σε ένα νέο ξεκίνημα;
    Αν τα σκάσει 3 χρόνια
    ανανήψαντας

  4. #304
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    ααχαχαχα Νικολάκη δεν το έχεις καταλάβει καθόλου, όχι απλά καλά. Αλλο ντατα και άλλο πόσα και πως μεταφέρονται

    Ο Αλέιξ είναι εξαιρετικά έμπειρος πλέον, γιατί τονε λες στραβάδγι?
    Γιατί ως τώρα δεν είχε λόγο στην εξέλιξη. (βασικό αυτό)
    Όταν λες ντάτα τι εννοείς?
    Γιατί ως τώρα ήξερα πως παίρνουν ντάτα και φτιάχνουν νέα σοφτγουερ.
    (εισάγουν δηλαδή νέες ρυθμιστικές παραμέτρους με βάση τη συλλογή πληροφοριών από τις μετρήσεις)
    Αν τα σοφτγουερ είναι κοινά τότε τα ντάτα έχουν λίγη σημασία μια και χεράκι δεν μπορεί να μπει.
    Για πες...
    ανανήψαντας

  5. #305
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Γιατί ως τώρα δεν είχε λόγο στην εξέλιξη. (βασικό αυτό)
    Όταν λες ντάτα τι εννοείς?
    Γιατί ως τώρα ήξερα πως παίρνουν ντάτα και φτιάχνουν νέα σοφτγουερ.
    (εισάγουν δηλαδή νέες ρυθμιστικές παραμέτρους με βάση τη συλλογή πληροφοριών από τις μετρήσεις)
    Αν τα σοφτγουερ είναι κοινά τότε τα ντάτα έχουν λίγη σημασία μια και χεράκι δεν μπορεί να μπει.
    Για πες...
    Τα ντάτα μιας ομάδας Νικωλάκι είναι καταρχήν η καταγεγραμμένη συμπεριφορά της-των μοτό σε συγκεκριμένες συνθήκες με συγκεκριμένο οδηγικό στυλ.
    Παράδειγμα: Πως συμπεριφέρθηκε το τάδε μοτό στην κάθε περίοδο του τριημέρου με πόσους γύρους, τι καιρικές συνθήκες, με ποιον αναβάτη, ποιον κινητήρα και πως ρυθμισμένο, πως σεταρισμένα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, ποια λάστιχα, ποια η αντοχή τους κλπ. Αυτή τη γνώση μετέφερέ τη σε μικρότερη κλίμακα και ξαναπάμε απ την αρχή με όλα τα παραπάνω σε επίπεδο γύρου ή και συγκεκριμένων Κ. Ποιο είναι το καλύτερο σετ των ηλεκτρονικών σύμφωνα με όλα τα παραπάνω στην τάδε Κ για να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορος ο αναβάτης κυνδινεύοντας ταυτόχρονα λιγότερο (ή όσο διαλέξει τεσπα), αντέχει το πιο μαλακό ελαστικό ή με αυτό το σετ αναγκαζόμαστε να βάλουμε σκληρό ? κλπ...
    Πολλαπλασίασέ τα τώρα επί έτη εμπλοκής. Αυτά τα ντάτα είναι σημαντικό μέρος της τεχνογνωσίας (ο μπούσουλας) για κάθε ομάδα και όσο πιο πολλά και πιο σωστά καταγεγραμμένα έχει τόσο πιο εύκολα τα πράγματα για τον αναβάτη.
    Οι μηχανικοί που κάνουν καλά τη δουλειά τους (με γνώμονα τις ήδη υπάρχουσες πληροφορίες-ντάτα) κοντολογίς δίνουν τεράστιες αβάντες στον αναβάτη τους ο οποίος μπορεί να πιέσει περισσότερο και με μεγαλύτερη ασφάλεια.
    Όσο φεύγουν από αυτόν τον κανόνα συμβαίνουν 2 τινά. 1) καψωμένος αναβάτης που βιάζεται να αποδείξει και πιέζοντας περισσότερο οδηγείται ενίοτε σε πτώσεις(πολλά παραδείγματα Cal ας πούμε)
    2) Ο αναβάτης μπαίνει σε safe mode (πχ Χάιδω κ.α.)

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mario27 Προβολή μηνύματος
    Πύραυλος ξεπυραυλος ο αλεξης αλλα είναι πολύ ασταθής. Στον απολυτο γύρο θα τον ριχνει τον μαβερικ αλλά ο μαβερικ θα κανει καλύτερους αγώνες όταν με το καλό βολευτει.
    Επειδή ο Αλέιξ είχε κάποιες πτώσεις φέτος δεν χρίζεται ασταθής. Τα χρόνια που έκανε 1 - 1.5 κάτω απ τους ομόσταυλους και δεν έπεφτε ποτέ τα ξέχασες;

    Επίσης... αυτή η καραμέλα πως ο μάβερικ θα είναι ταχύτερος αν δεν πλαισιωθεί με κάποιο επιχείρημα δεν γίνεται αποδεκτή. Ειδικά από εσένα...
    Αν είναι να αρχίσεις και συ να πετάς αστοιχείωτα ότι ναναι και αν κάτσει να λες σας τα 'πα, καήκαμε Μάριε...
    Θυμάμαι κάποιους νέους (και νέες) το 2010 που έλεγαν πως ο Μαρκέζ θα ανέβει στα μεγάλα και θα τους ξεσκίσει όλους (επειδή υπήρχε κλίμα).
    ΟΚ έγινε. Ήταν όμως σαν λαχείο. Επίσης θυμάμαι μερικά άλλα παιδιά που έλεγαν πως όταν θα ανέβει ο Ντάνος στα μεγάλα θα τους τελειώσει όλους, το ίδιο με τον Γιώργο, το ίδιο με τον αλβι, το ίδιο με τον Έκτορα, το ίδιο παλιότερα με τη Χάιδω, το ίδιο με τον Κριβιγιέ και έχει και άλλο ακόμα πιο πίσω...
    Η ουσία είναι μια. Πλήν του Μαρκέζ, του τρελού και πιθανολογώ του Αλέιξ, οι οποίοι κάλυπταν κάποιες αδυναμίες της μοτό και πιθανά της ομάδας, ΔΕΝ αρκεί μόνο ο αναβάτης. Είναι το σύνολον της ομάδας. Μοτό, ομάδα, αναβάτης.
    Οπότε το ''θα ανέβει ο τάδε και θα τα ξεπουπουλιάσει όλα'' δεν είναι αποδεκτή άποψη
    Τελευταία τροποποίηση από endopandou; 22/10/2014 στις 20:02.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  6. #306
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Οκ κατάλαβα τι λες.
    Από του χρόνου όμως χωρίς καλά μπλιμπλίκια όλοι θα είναι πίσω σε "ντάτα"
    Άσε που θα έχουμε και νέες πίστες και λάστιχα οπότε τρέχα γύρευε...
    Η χαρά του Μπάρμπα χαχαχαχαχα

    Κακές γλώσσες λένε ότι η επιλογή των ελαστικών του Ρόσσι στον τελευταίο αγώνα έγινε με συμβουλή του Γκαλμπουζέρα.
    Η ιστορία έχει ως εξής
    Ρώτησε λέει ο Γκαλμπουζέρα το Ρόσσι ποια λάστιχα είναι πιο αλ ντέντε...
    (αλ ντέντε λένε τα μακαρόνια που είναι άβραστα και τα καταλαβαίνεις στο δόντι)
    ανανήψαντας

  7. #307
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Και ο μπάρμπας απάντησε:Θα βάλω αυτά τα λάστιχα,που θα κάνουν τον κτηνο να πει< εντάξει ο μπάρμπας κέρδισε με ότι μηχανάκι έτρεξε, εκτός τα ντουλάπια > και< είναι ντροπή για τους πιτσιρικάδες να τούς ξεπουπουλιαζει ο μπάρμπας >









    Υ.Γ και εγώ τα μακαρόνια αλ τεντε τα τρώω και τα φτιάχνω, ψωνίζω ακόμα wudy λουκάνικα κοτόπουλου
    Και οι Nastro Azzuro μου τελείωσαν...

  8. #308
    χλεμπονιαρης
    Εγγραφή
    12/05/2013
    Μηνύματα
    1.345
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Επειδή ο Αλέιξ είχε κάποιες πτώσεις φέτος δεν χρίζεται ασταθής. Τα χρόνια που έκανε 1 - 1.5 κάτω απ τους ομόσταυλους και δεν έπεφτε ποτέ τα ξέχασες;

    Επίσης... αυτή η καραμέλα πως ο μάβερικ θα είναι ταχύτερος αν δεν πλαισιωθεί με κάποιο επιχείρημα δεν γίνεται αποδεκτή. Ειδικά από εσένα...
    Αν είναι να αρχίσεις και συ να πετάς αστοιχείωτα ότι ναναι και αν κάτσει να λες σας τα 'πα, καήκαμε Μάριε...
    Θυμάμαι κάποιους νέους (και νέες) το 2010 που έλεγαν πως ο Μαρκέζ θα ανέβει στα μεγάλα και θα τους ξεσκίσει όλους (επειδή υπήρχε κλίμα).
    ΟΚ έγινε. Ήταν όμως σαν λαχείο. Επίσης θυμάμαι μερικά άλλα παιδιά που έλεγαν πως όταν θα ανέβει ο Ντάνος στα μεγάλα θα τους τελειώσει όλους, το ίδιο με τον Γιώργο, το ίδιο με τον αλβι, το ίδιο με τον Έκτορα, το ίδιο παλιότερα με τη Χάιδω, το ίδιο με τον Κριβιγιέ και έχει και άλλο ακόμα πιο πίσω...
    Η ουσία είναι μια. Πλήν του Μαρκέζ, του τρελού και πιθανολογώ του Αλέιξ, οι οποίοι κάλυπταν κάποιες αδυναμίες της μοτό και πιθανά της ομάδας, ΔΕΝ αρκεί μόνο ο αναβάτης. Είναι το σύνολον της ομάδας. Μοτό, ομάδα, αναβάτης.
    Οπότε το ''θα ανέβει ο τάδε και θα τα ξεπουπουλιάσει όλα'' δεν είναι αποδεκτή άποψη
    Φετος οντως δεν εχει ΠΑΡΑ πολλες πτωσεις αλλα το ποσο γρηγορος ειναι και τους χρονους που κανει ,σου ειπα παραπανω πιστολι αλλα ασταθης και δεν μιλαω μονο για πτωσεις αλλα γενικα για την αποδοση του στο ενα τριημερο παει στο αλλο δεν παει κτλ.

    Εγω τον θυμαμαι απο τοτε στο ντουκατι το ποσο ασταθης ειναι. Το οτι κατεβηκε κατηγορια για να κανει κατι καλυτερο απο τις προηγουμενες χρονιες στα μεσαια ωστε να βρει ενα καλυτερο μηχανακι απο το δορυφορικο ντουκατι λεει πολλα. Αλλα αυτην η κινηση δεν εξελιχθηκε καλα. Συνεχισε αβερτα τις πτωσεις και τις κακες εμφανισεις.
    Να θυμισω οτι την επομενη χρονια ο αδελφος πηρε το μηχανακι του και το πηγε για πρωταθλητισμο. Μη τα ξεχναμε αυτα!

    Το 2011 που ειχε ανεβει ο πολ στη μοτο2 δεν ειχε ανταγωνιστικο μηχανακι , ετρεχε με πλαισιο της FTR ,εεε το μηχανακι το πηγαινε οσο πηγαινε! Την επομενη που ανεβηκε στου αδερφου του και ειχε το kalex για πλαισο το μηχανακι το πηγε γαμιωντας με ολη την εννοια της λεξης, με 8 pole positions εναντι 7 του μαρκεζ , ρεκορ που εσπασε πριν λιγες μερες απο τον ραμπατ και πηρε και νικες αλλα δεν μπορεσε τον τιτλο (λογω μαρκεζ + μηχανακιου... αλλα αλλη ιστορια αυτη) , με μαρκεζ , ιαννονε , λουθι , ρεντινγκ , καλιο ,ραμπατ κτλ μεσα!
    Ο Πολ ( και ο ραμπατ απο κοντα το 2013) ηταν που εφερε τον Πονς σαν ομαδα ξανα στο προσκυνιο και εφτασε να θεωρειται μια απο τις δυο καλυτερες ομαδες στην μοτο2 κατι που δεν μπορεσε ο Αλειξ!

    Tωρα για αυτους τους αναβατες που ανεφερες εγω προσωπικα δεν εχω πει κατι τετοιο.

    Οσο για τον Βινιαλες , απο τοτε που ετρεχε στην CEV το 2009 και πηρε το τιτλο το 2010 ελεγαν και ελεγαν επειδη φαινονταν οτι το ειχε.
    Ανεβηκε στο παγκοσμιο 125 το 2011 και ειχε Poles και νικες! Τι να λεμε τωρα! Περυσι κερδισε τον τιτλο απο τους αλλους δυο διεκδικητες (σαλομ και ρινς) και ειχε τις λιγοτερες νικες, τον κερδισε λογω σταθεροτητας γιατι που το εχανες που τον εβρισκες σε καθε αγωνα ηταν στο βαθρο σε αντιθεση με σαλομ και ρινς. Απιστευτη σταθεροτητα! Φετος στην μοτο2 βγαζει ματια και ριχνει στα αυτια εμπειριες χρονων!
    Ο Μάρκεζ πήρε την πρώτη του νίκη στα 125 σε παγκόσμιο επίπεδο στην 3η του χρονιά στον 4ο αγώνα ενώ ο Βινιάλες μόλις στην 1η του χρονιά στον 4ο αγώνα!!!
    Ο Μάρκεζ πήρε την πρώτη του νίκη στα ΜΟΤΟ2 στον 4ο αγώνα, ενώ ο Βινάλες στον 2ο!
    Ο Βινάλες έχει κάνει το καλύτερο ξεκίνημα καριέρας ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΙΕΝ εκτός απ τον Ρόσσι ...καλύτερο και από Στόνερ και από Λορένθο και από Μάρκεζ και από Πεντρόζα...
    Στα πρώτα του 3 (ή 4 σε λίγες μέρες) χρόνια στο Παγκόσμιο έχει 2 (3 σε λίγες μέρες) τρίτες θέσεις στην τελική κατάταξη και μια κούπα!

    Μπορει να μην εχει τον απολυτο γυρο οπως πχ των αδερφων εσπαργκαρο ή του μαρκεζ αλλα κανει τρομερους αγωνες γιατι ειναι απιστευτος σταθερος και προσαρμοζεται απιστευτα γρηγορα στα νεα δεδομενα.
    Ελπιζω να σε καλυψα!

  9. #309
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mario27 Προβολή μηνύματος
    Φετος οντως δεν εχει ΠΑΡΑ πολλες πτωσεις αλλα το ποσο γρηγορος ειναι και τους χρονους που κανει ,σου ειπα παραπανω πιστολι αλλα ασταθης και δεν μιλαω μονο για πτωσεις αλλα γενικα για την αποδοση του στο ενα τριημερο παει στο αλλο δεν παει κτλ.

    Εγω τον θυμαμαι απο τοτε στο ντουκατι το ποσο ασταθης ειναι. Το οτι κατεβηκε κατηγορια για να κανει κατι καλυτερο απο τις προηγουμενες χρονιες στα μεσαια ωστε να βρει ενα καλυτερο μηχανακι απο το δορυφορικο ντουκατι λεει πολλα. Αλλα αυτην η κινηση δεν εξελιχθηκε καλα. Συνεχισε αβερτα τις πτωσεις και τις κακες εμφανισεις.
    Να θυμισω οτι την επομενη χρονια ο αδελφος πηρε το μηχανακι του και το πηγε για πρωταθλητισμο. Μη τα ξεχναμε αυτα!

    Το 2011 που ειχε ανεβει ο πολ στη μοτο2 δεν ειχε ανταγωνιστικο μηχανακι , ετρεχε με πλαισιο της FTR ,εεε το μηχανακι το πηγαινε οσο πηγαινε! Την επομενη που ανεβηκε στου αδερφου του και ειχε το kalex για πλαισο το μηχανακι το πηγε γαμιωντας με ολη την εννοια της λεξης, με 8 pole positions εναντι 7 του μαρκεζ , ρεκορ που εσπασε πριν λιγες μερες απο τον ραμπατ και πηρε και νικες αλλα δεν μπορεσε τον τιτλο (λογω μαρκεζ + μηχανακιου... αλλα αλλη ιστορια αυτη) , με μαρκεζ , ιαννονε , λουθι , ρεντινγκ , καλιο ,ραμπατ κτλ μεσα!
    Ο Πολ ( και ο ραμπατ απο κοντα το 2013) ηταν που εφερε τον Πονς σαν ομαδα ξανα στο προσκυνιο και εφτασε να θεωρειται μια απο τις δυο καλυτερες ομαδες στην μοτο2 κατι που δεν μπορεσε ο Αλειξ!

    Tωρα για αυτους τους αναβατες που ανεφερες εγω προσωπικα δεν εχω πει κατι τετοιο.

    Οσο για τον Βινιαλες , απο τοτε που ετρεχε στην CEV το 2009 και πηρε το τιτλο το 2010 ελεγαν και ελεγαν επειδη φαινονταν οτι το ειχε.
    Ανεβηκε στο παγκοσμιο 125 το 2011 και ειχε Poles και νικες! Τι να λεμε τωρα! Περυσι κερδισε τον τιτλο απο τους αλλους δυο διεκδικητες (σαλομ και ρινς) και ειχε τις λιγοτερες νικες, τον κερδισε λογω σταθεροτητας γιατι που το εχανες που τον εβρισκες σε καθε αγωνα ηταν στο βαθρο σε αντιθεση με σαλομ και ρινς. Απιστευτη σταθεροτητα! Φετος στην μοτο2 βγαζει ματια και ριχνει στα αυτια εμπειριες χρονων!
    Ο Μάρκεζ πήρε την πρώτη του νίκη στα 125 σε παγκόσμιο επίπεδο στην 3η του χρονιά στον 4ο αγώνα ενώ ο Βινιάλες μόλις στην 1η του χρονιά στον 4ο αγώνα!!!
    Ο Μάρκεζ πήρε την πρώτη του νίκη στα ΜΟΤΟ2 στον 4ο αγώνα, ενώ ο Βινάλες στον 2ο!
    Ο Βινάλες έχει κάνει το καλύτερο ξεκίνημα καριέρας ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΙΕΝ εκτός απ τον Ρόσσι ...καλύτερο και από Στόνερ και από Λορένθο και από Μάρκεζ και από Πεντρόζα...
    Στα πρώτα του 3 (ή 4 σε λιγες μερες) χρόνια στο Παγκόσμιο έχει 2 (3 σε λιγες μερες) τρίτες θέσεις στην τελική κατάταξη και μια κούπα!

    Μπορει να μην εχει τον απολυτο γυρο οπως πχ των αδερφων εσπαργκαρο ή του μαρκεζ αλλα κανει τρομερους αγωνες γιατι ειναι απιστευτος σταθερος και προσαρμοζεται απιστευτα γρηγορα στα νεα δεδομενα.
    Ελπιζω να σε καλυψα!
    σαν ΟΠΑΔΟΣ της Suzuki εύχομαι να είναι εξίσου εντυπωσιακός και του χρόνου
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #310
    χλεμπονιαρης
    Εγγραφή
    12/05/2013
    Μηνύματα
    1.345
    Kαι εγω το ευχομαι γιατι ειναι φοβερος αναβατης (αλλα και πολυ κωλοπαιδο) αλλα θα θελα κιολας να αποστομωθουν οι οπαδοι του Αλειξ πχ σαν τον Εντο
    Τωρα για το τι θα κανει το σουζουκι του χρονου δεν θα ηθελες να μαθεις την προσωπικη αποψη !

  11. #311
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mario27 Προβολή μηνύματος
    Ελπιζω να σε καλυψα!
    Όχι αλλά άμα είσαι εσύ ικανοποιημένος όλα καλά

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mario27 Προβολή μηνύματος
    οι οπαδοι του Αλειξ πχ σαν τον Εντο
    μύξα
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  12. #312
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mario27 Προβολή μηνύματος
    ...Τωρα για το τι θα κανει το σουζουκι του χρονου δεν θα ηθελες να μαθεις την προσωπικη αποψη !
    το ξέρω και δεν έχω προσδοκίες.. το δίδυμο όμως είναι υποσχόμενο....
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #313
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Του χρόνου θα είναι μια παράξενη μεταβατική χρονιά που πολλά μπορεί να συμβούν.
    Του αντίχρονου όμως οι διαφορές δεν θα είναι τόσο τρομερές μεταξύ των μοτοσυκλετών.
    Των εργοστασιακών αν μη τι άλλο.
    ανανήψαντας

  14. #314
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    και τουαντιπαραχρονου
    θα βρουν τεχνασμα να κανει η ντουκατι δικυλινδρο 2.000cc
    και θα παρει επιτελους πρωταθλημα

  15. #315
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της slzr
    Εγγραφή
    10/03/2012
    Μηνύματα
    989
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mario27 Προβολή μηνύματος
    Kαι εγω το ευχομαι γιατι ειναι φοβερος αναβατης (αλλα και πολυ κωλοπαιδο)
    Κι εγώ έτσι τον κόβω... Αλλά αν είχε μηχανάκι ισάξιο του ΜΜ, θα έκαναν φοβερούς αγώνες!!!

Παρόμοια θέματα

  1. MotoGP 2014 Pre-Season
    από endopandou στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 564
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2014, 23:15
  2. SBK 2014 pre season
    από endopandou στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 93
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2014, 19:33
  3. MotoGP 2013 Pre-Season
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 666
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2013, 01:44
  4. MotoGP 2006 Compilation v2.0 (Full Season)
    από vassilis88 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2007, 18:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF