enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..endu ro..enduro..enduro..enduro..
Γιατι για ΒΕΤΑ μιλησε ο φιλος παραπανω...????: confused:
Οχι να κανω τον "δικηγορο" του διαβολου ....
Αλλα εαν θελετε να σας αναλυσω προβληματα και λυσεις σε ανταλακτικα ( απο οχι μονο απαριατητα απο εντουρο μηχανακια ) σε τσαπαν και ευρωπαικα ...
Να μου πληρωσετε δακτυλογραφο......
Σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία κι αν πάτε, εκτός απο βασικά "αναλώσιμα" ανταλλακτικά θα κάνετε παραγγελία.
Στην ΒΕΤΑ , απλά επικοινωνείτε κατευθείαν με τον αντιπρόσωπο. Διατηρούν μεγάλη γκάμα στόκ, αλλιώς παραγγελία απο Ιταλία. Έχει τύχει ανταλλακτικό υπερεπείγον να έρθει σε μία ημέρα. Η συγκεκριμένη εταιρεία έχει τέσσερα πολύ καλά χαρακτηριστικά.
1. Τα προϊόντα της είναι άριστα ποιοτικά, με RD που δουλεύει συνεχώς!
2. Οι αντιπρόσωποι είναι εντουράδες και εραστές της μοτοσυκλέτας με ότι συνεπάγεται αυτό. Νοιώθεις πως μιλάς με φίλο , εντουρά στο βουνό και όχι με επιχειρηματια.
3. Η ΒΕΤΑ είναι μια μεσαίου μεγέθους βιομηχανία μοτοσυκλέτας που συνδιάζει την σχεδόν χειροποίητη μοτοσυκλέτα , με το άριστο τεχνικά αποτέλεσμα, με την "οικογενειακή" κουλτούρα της εταιρείας, και με τις καλές τιμές. Και ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα έχει πολύ καλές σχέσεις με την διεύθυνση του εργοστασίου. Είναι πολύ σημαντικο να μπορείς να μιλάς στο τηλέφωνο κατευθείαν με το εργοστάσιο.
4. Τα ανταλλακτικά είναι πολύ οικονομικά.
Kαι για να μην θεωρηθώ διαφημιστής της ΒΕΤΑ, θα γράψω για όλες τις εταιρείες που έχουν μηχανάκια εντούρο, προκειμένου να δώσω εικόνα σε όσους απέχουν κάμποσο καιρό.
ΚΤΜ : Έχει πλέον φθάσει το επίπεδο μιας πολυεθνικής εταιρείας. Τα μηχανάκια είναι άριστα, οι τιμές τσιμπημένες. Ανταλλακτικά υπάρχουν εννοείται, κάποιοι ντήλερ όπως ο Οικονόμου μπορούν να παραγγείλουν κατευθείαν απο Αυστρία.
Υποστηρίζουν τους αναβάτες με ΚΤΜ στους αγώνες και κρατάνε τιμή μεταπώλησης.
Husqvarna: Εξαγοράστηκε πρόσφατα απο την ΚΤΜ, καταργήθηκαν τα παλαία μοντέλα, και στην ουσία είναι πλέον λευκά-μπλε βαμμένα ΚΤΜ με μοχλικό και λίγο πιο ακριβά (για να προσδώσουν ενα πρεστίζ). Υποστηρίζονται στους ελληνκούς αγώνες απο τον Ζουρνατζή απο Καστοριά. Τα παλιά μοντέλα εξυπηρετούνται για ανταλλακτικά απο : (ας απαντήσει ο Allstarf που είναι γνώστης)
Husaberg: Εξαγοράστηκε απο ΚΤΜ και καταργήθηκε εντελώς η παραγωγη μοτοσυκλετών. Ανταλλακτικά δε γνωρίζω απο πού...
ΤΜ: Εταιρεία καθαρά αγωνιστικών αρχών, απο την γείτονα Ιταλία και σχετικά κοντά (Pesaro) μεταξύ ανκόνα και Ριμινι. Αντιπρόσωπος ο Πολύχρονος εδώ και χρόνια, ανταλλακτικά υπάρχουν, γίνεται παραγγελεία σε ότι ζητηθεί αλλά είναι ακριβά απ'όσα ξέρω.
Οι μοτοσυκλέτες εδω είναι πρταγματικά χειροποίητες και μπορούν αν γίνουν παραγγελίες με διάφορα καλούδια όπως καλύτερες αναρτησεις απο την κούτα κιόλας! Σκληρά μηχανάκια με αλουμινένιο πλαίσιο, για δυνατούς αναβάτες. Οι δίχρονοι κινητηρες τους σκίζουν απο ήχο! Υποστηρίζονται στους αγώνες της Β. Ελλάδας.
ΥAMAHA: Ακριβά ανταλλακτικά, καλά αλλά ακριβά μηχανάκια, βαριά ΕΝΤΟΥΡΟ. Δεν υποστηρίζονται στους αγώνες.
GAS GAS: Αντιπρόσωπος ο Τασούλης στην καλλιρόης, απο τους πιό σοβαρους επαγγελματίες του χώρου. καλά μηχανακια, αναρριχητικά (κουλτούρα Trial), με κακής ποιότητας περιφερειακά (πλαστικά και λοιπά). Κάνουν προσπάθεια τελευταία για R&D και αλλαγή πλαισίου. Υποστηρίζεται στους αγωνες και ανταλλακτικά υπάρχουν.
HONDA : Εντουροποιημένα ΜΧ εκτός απο το CRFX που είναι ψώφιο. Ο σαρακάκης δεν ασχολείται με το χώμα, κι έτσι υπάρχει ο Moster-shop και ο red-riders απο γρεβενά που εξυπηρετούν σε ανταλλακτικά και after market. Όπως κάθε HONDA κρατάνε τιμή.
Μηχανάκια επιδόσεων και όχι για χαλάρωμα. Αλλα για τις επιδόσεις χρειάζονται αρκετό στήσιμο απο αναρτήσεις.
SHERCO δεν αντιπροσωπεύεται
Kαι για να ολοκληρώσω
όλα τα μηχανάκια είναι καλά, σε όλα θα βρείς σχετικά εύκολα ανταλλακτικά. Καλύτερα βέβαια να υπάρχει ενεργή αντιπροσωπεία. Και όλα είναι πολύ πιο ψηλά απο το επίπεδο της κουλομαρίας που βροσκόμαστε όσοι γράφουμε σε φόρα.
Για αγωνιστικές επιδόσεις στο top 10 του ελληνικού πρωταθλήματος όλα χρείάζονται βελτίωση σε αναρτήσεις.
Τα ιταλικα husqvarna προς το παρον και σε βαθος τουλαχιστον επτα χρονων οπως προβλεπει ο νομος και οπως το διαβασαμε στην ανακοινωση της Pierer Inc. μολις εξαγορασε την εταιρεια, θαεεξυπηρετουνται σε ανταλλακτικα απο το ΑΡΙΣΤΟ δικτυο της ΚΤΜ.
Εχθες ενας φιλος ειδε στο, facebook φωτογραφια απο επερχομενο gas gas (2015? -2016? ) τετραχρονο με τον τελευταιο 4τ κινητηρα των ιταλικων Husky, τον λεγομενο και xlite, κατι που ειναι λογικο μιας και η αγορα της husqvarna απο την ktm δεν περιελαμβανε το
R&d, το οποιο αγορασε η gas gas.
αυτο μπορει να σημαινει θεωρητικα οτι η κινητηρες της ιταλικης husqvarna θα υποστηριζονται για παντα.
enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..endu ro..enduro..enduro..enduro..
Κοιτα να δεις φιλε μου, που φτασαμε η husaberg να βγαζει τα καλυτερα διχρονα εντουρο...
Φιλε μου σφαχτη μη γελιεσαι, τα 2τ husaberg του 2013 δεν ειναι τιποτε αλλο παρα ktm με αλλα χρωματα και καλυτερα περιφερειακα.
Να 'τα και τα ΤΜ
http://www.enduro21.com/index.php/co...-racing-enduro
enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..endu ro..enduro..enduro..enduro..