Σελίδα 10 από 16 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112131415 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 236

Θέμα: Αυτό λέτε να είναι το πολυαναμενόμενο Africa?

  1. #136
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.950
    Κι άλλο 1000αρι βαμμένο στα χρώματα της λάσπης?

    Ιδιοκτήτες 950 και 990 ετοιμαστείτε να κατέβετε από το θρόνο σας. Ο νεος διεκδικητής είναι ήδη έτοιμος, λασπωμένος και με αυτόματο κιβώτιο.
    Sent from me using a computer.

  2. #137
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Ω θεοι!!! Αυτο με το αυτοματο κιβωτιο το ξεχασα!!! Honda...
    Tι αυτοματο κιβωτιο ρεεεεεε;;;;; Πατε καλα να 'ουμ;;;;; Τι ειναι;;; Σκουτερ;;; :a31:
    Τι νοημα εχει η υπαρξη του μπορειτε να μου εξηγησετε;;;; (εκτος απο το να προσθετει βαρος)

    Ετσι και το βγαλουν μονο ετσι θα γινω ΚΤΜακιας!
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #138
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.950
    Η κατηγορία 1000 plus δεν έχει καμία δουλειά να γυρίζει με ακτίνες και 21" τροχούς.

    Η δουλειά τους είναι η άνεση και εύκολη μετακίνηση σε κάθε είδους σκατόδρομο, πράγμα που το πετυχαίνει άριστα και με 19" χυτές. Είναι δυντόν να στερούμαστε τόσα πολλά χωρίς λόγο?

    Μέχρι και η κτμ το κατάλαβε αυτό!

    Νόμιζα πως η ιστορία με τα μαστόδοντα που την ημέρα το παίζουν μπαλαρίνες και το βράδυ κάνουν εντούρο είχε αρχίζει να κοπάζει μετά την έλευση των 800cc.

    Περιμένω να διαβάσω ποιος θα προβληματιστεί με την διαδρομή των αναρτήσεων για να διαπιστώσει αν θα μπορεί να κάνει και άλματα.
    Sent from me using a computer.

  4. #139
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.950
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Ω θεοι!!! Αυτο με το αυτοματο κιβωτιο το ξεχασα!!! Honda...
    Tι αυτοματο κιβωτιο ρεεεεεε;;;;; Πατε καλα να 'ουμ;;;;; Τι ειναι;;; Σκουτερ;;; :a31:
    Τι νοημα εχει η υπαρξη του μπορειτε να μου εξηγησετε;;;; (εκτος απο το να προσθετει βαρος)

    Ετσι και το βγαλουν μονο ετσι θα γινω ΚΤΜακιας!
    Θα έχουν έτοιμη και μια έκδοση με σειριακό και abs που απενεργοποιείται από μόνο του όταν μυριστεί χώμα, don't worry!
    Sent from me using a computer.

  5. #140
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Θα δουμε Honda με αυτοκολλητακι malossi βαριατορ!

    Ενα 1000αρι δεν μπορει να ειναι ευκινητο στο χωμα στα χερια των περισσοτερων. Παλι μ@λακια κανανε μου φαινεται..
    Γι'αυτο που λες Daz (χυτες ζαντες, ανεση κλπ) εχουν αυτα τα καινουργια τα ΝC ή οπως λεγονται, δεν θυμαμαι τωρα.
    Σκοπος ηταν να κανουν ενα ελαφρυ ταξιδιωτικο εντουρο που να στεκεται καλα στην ασφαλτο.
    MADE IN JAPAN 日本製

  6. #141
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Σκοπος ηταν να κανουν ενα ελαφρυ ταξιδιωτικο εντουρο που να στεκεται καλα στην ασφαλτο.



    :rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

  7. #142
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.917
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Κι άλλο 1000αρι βαμμένο στα χρώματα της λάσπης?

    Ιδιοκτήτες 950 και 990 ετοιμαστείτε να κατέβετε από το θρόνο σας. Ο νεος διεκδικητής είναι ήδη έτοιμος, λασπωμένος και με αυτόματο κιβώτιο.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Θα έχουν έτοιμη και μια έκδοση με σειριακό και abs που απενεργοποιείται από μόνο του όταν μυριστεί χώμα, don't worry!

    Είσαι κακός άνθρωπος τελικά................αλλά έχεις δίκιο.

    Χώσε κι άλλο.

  8. #143
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.562
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Η κατηγορία 1000 plus δεν έχει καμία δουλειά να γυρίζει με ακτίνες και 21" τροχούς.

    Η δουλειά τους είναι η άνεση και εύκολη μετακίνηση σε κάθε είδους σκατόδρομο, πράγμα που το πετυχαίνει άριστα και με 19" χυτές. Είναι δυντόν να στερούμαστε τόσα πολλά χωρίς λόγο?

    Μέχρι και η κτμ το κατάλαβε αυτό!

    Νόμιζα πως η ιστορία με τα μαστόδοντα που την ημέρα το παίζουν μπαλαρίνες και το βράδυ κάνουν εντούρο είχε αρχίζει να κοπάζει μετά την έλευση των 800cc.

    Περιμένω να διαβάσω ποιος θα προβληματιστεί με την διαδρομή των αναρτήσεων για να διαπιστώσει αν θα μπορεί να κάνει και άλματα.
    Συμφωνω ότι τα 1000 κυβικα ειναι too much για σοβαρο χωμα αλλά δεν πρεπει να ξεχναμε οτι τα 990 εσπρωξαν πολυ κοσμο στο χωμα με μεγαλυτερες αξιωσεις απ'τα υπολοιπα μοστοδοντα.Και προς το παρον(ή και για το μελλον) η κτμ αποσυρθηκε απο αυτη την κατηγορια.
    Ας κανουμε υπομονη για να δουμε τι ειναι τελικα αυτο το μηχανακι(δυνατοτητες-τιμη) και μετά αρχιζουμε τους αφορισμους ή τους εκθειασμούς ;-)
    RIDE MORE TALK LESS

  9. #144
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Πρόβλεψη αλλά παίσιος: Κατεβάζει δικύλινδρο πρωτότυπο 450cc στο Paris Dakar και παίρνει τα σώβρακα απ΄όλους. Παρουσιάζει στα καπάκια την πολιτική έκδοση στα 500cc. Πουλάει σαν τρελό.

  10. #145
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    ok...

    θα αρχισω να μαζευω τα ρεστα απ τα Lidl σεντ,σεντ να το παρω...

  11. #146
    Minimalist Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.962
    Ο κινητήρας θα είναι NCX πουσαρισμένος στα 750cc.
    Θα υπάρξει τεράστια γκάμα αξεσουάρ που θα εξυπηρετεί αναβάτες με τουριστική διάθεση αλλά και αυτούς με Off διαθέσεις. Επίσης μπορεί να δοθεί στην αγορά σε 2 εκδόσεις.
    Τα κιλά θα βρίσκονται γύρω στη περιοχή των 205 κιλών (γεμάτο, περίπου 185 κιλά στεγνό).
    Θα φοράει πολύ καλές αναρτήσεις (βασικά αυτός θα είναι ο άσσος της Honda).
    Τιμή; Εδώ θα είναι όλο το παιχνίδι και ως προς αυτό δεν έχει διαρεύσει τίποτα.

    Δεν είμαι Hondakias, είμαι Yamahakias αλλά είμαι και μοτοσυκλετιστής που σημαίνει πως ξέρω να εκτιμώ ένα καλό εργαλείο, το συγκεκριμένο φαίνεται πως θα είναι τέτοιο και στοχεύει να είναι το αντίπαλο δέος του F800GS. Εύχομαι ολόψυχα να είναι καλύτερο και φθηνότερο (εύχομαι λέω).


    ***Διάβασα ειρωνικά σχόλια για το ημιαυτόματο κιβώτιο που θα διαθέσει στη συγκεκριμένη μηχανή (μένει να δούμε τις λεπτομέρειες αυτής της κατασκευής, δεν είναι απαραίτητο να είναι αντιγραφή των υπαρχόντων τέτοιων συστημάτων).
    Ας μη ξεχνάνε:

    1. Ο κόσμος προχωράει.
    2. Η KTM ήδη διαθέτει εντελώς ηλεκτρικό καθαρόαιμο που δεν έχει ποδόφρενο (εμπρός-πίσω φρένα με 2 μανέτες, ποδήλατο δηλαδή). Δεν έχει λεβιέ ταχυτήτων. Αυτό πως τους φαίνεται;

  12. #147
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/10/2012
    Μηνύματα
    113
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    2. Η KTM ήδη διαθέτει εντελώς ηλεκτρικό καθαρόαιμο που δεν έχει ποδόφρενο (εμπρός-πίσω φρένα με 2 μανέτες, ποδήλατο δηλαδή). Δεν έχει λεβιέ ταχυτήτων. Αυτό πως τους φαίνεται;
    καλά τώρα το είδα. ΤΕΛΕΙΟ. αν περίσσευαν τα λεφτά για τέτοια παιχνίδια θα το έπαιρνα σήμερα.

  13. #148
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.950
    Μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε οπότε ότι και να λέμε...

    Το θέμα είναι το εξής..

    Το εκδρομικό-ταξιδιωτικό "εντουρο" όπως αναφέρθηκε απαιτεί το ελάχιστο βάρος (κάτω από 200 γεμάτο), μονοκύλινδρους κινητήρες, 18" τροχό πίσω, καλές αναρτήσεις, μεγάλο ρεζερβουάρ κ.α. Συνεπώς μειωμένες δυνατότητες σε ασφάλτινα χλμ. (κάτι κοντά στο 640 adv) Αυτόματα κιβώτια και λοιπές μλκ απαγορεύονται δια ροπάλου. Ένα abs που απενεργοποιείται και πολύ του είναι. Η αγορά για κάτι τέτοιο παραμένει μικρή.

    Το Ον-οφφ που θα πάει χώμα (με αξιώσεις αλλά χωρίς υπερβολές), που θα σε ταξιδέψει γρήγορα και με άνεση και θα μπορεί να βολτάρει παντού, μπορεί να είναι δικύλινδρο 700-800cc, με βάρος κοντά στα 200κιλά 21-17" τροχούς με ακτίνες κτλ κτλ. (κάτι σαν το bmw800). Ον-οφφ-super motard όπως το versys και ο αντίποδας το xtz660 είναι τα δυο άκρα.

    Οτιδήποτε απο εκεί και πάνω οφείλει να έχει ασφάλτινο προσανατολισμό, με στοιχειώδης δυνατότητες εκτός δρόμου. Άνεση, ευκολία, χώρους κτλ. Υπερβολές στο βάρος απαγορεύονται και εδώ (βλ tenere 1200) ενώ δικαιολογίες για αψογο ζύγισμα κτλ χωράνε μόνο στην περίπτωση που εφοδιαστούν με όπισθεν, γρύλο, μπουλενόκλειδο και ρεζέρβα. Μπορείς να δώσεις όσα περισσότερα γίνεται στο οφφ κομμάτι χωρίς να κόψεις τίποτα απ' τον ασφάλτινο προσανατολισμό? Ακομα και ο 21" τροχός μπροστά αποτελεί υπερβολή που καλό είναι να αποφεύγεται.
    Μαστόδοντα με τακούνια, 100+ ίππους 230+ κιλά, 13000+ ευρώ είναι το λιγότερο αστεία.

    Τώρα το τι πουλάει και το τι όχι είναι άλλο θέμα. Το αν μας δουλεύουν ή αν κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας είναι επίσης άλλο κεφάλαιο.
    Sent from me using a computer.

  14. #149
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Όλο και περισσότερα άρθρα διαβάζω πως έχουν πληροφορίες για 1000 κ.εκ. πάμε για άλλη μια γκουμούτσα δηλαδή!
    Κρίμα αν ισχύει τελικά κάτι τέτοιο..

  15. #150
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.950
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Συμφωνω ότι τα 1000 κυβικα ειναι too much για σοβαρο χωμα αλλά δεν πρεπει να ξεχναμε οτι τα 990 εσπρωξαν πολυ κοσμο στο χωμα με μεγαλυτερες αξιωσεις απ'τα υπολοιπα μοστοδοντα.Και προς το παρον(ή και για το μελλον) η κτμ αποσυρθηκε απο αυτη την κατηγορια.
    Ας κανουμε υπομονη για να δουμε τι ειναι τελικα αυτο το μηχανακι(δυνατοτητες-τιμη) και μετά αρχιζουμε τους αφορισμους ή τους εκθειασμούς ;-)
    Το 990 είναι η εξαίρεση και βγήκε σε μια εποχή που κυριαρχούσαν τα 1000αρια και ο κόσμος αγόραζε varadero.
    Αν ήταν 890 με 800-850cc και -30κιλά θα ήταν ακόμα καλύτερο και εντος και εκτός.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Πρόβλεψη αλλά παίσιος: Κατεβάζει δικύλινδρο πρωτότυπο 450cc στο Paris Dakar και παίρνει τα σώβρακα απ΄όλους. Παρουσιάζει στα καπάκια την πολιτική έκδοση στα 500cc. Πουλάει σαν τρελό.
    Μακάρι.. Πάντως το συγκεκριμένο δεν το βλέπω για τέτοιο. (ζελατίνα, εξάτμιση λάστιχο)
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 10 από 16 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112131415 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λετε να ειναι ο ανωρθωτης...???
    από McTalas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2009, 16:43
  2. Ποιό να είναι το επόμενο?
    από xrlantz στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 151
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2008, 10:12
  3. Πέζει να είναι το πιο καμένο..(λέμε τώρα)
    από veagle στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2008, 19:52
  4. Aπο τι υλικο μπορει να ειναι αυτο το καλλημα?
    από SAM46 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2007, 11:51
  5. Λέτε να είναι έτσι;
    από NLS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2004, 14:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF