Κι άλλο 1000αρι βαμμένο στα χρώματα της λάσπης?
Ιδιοκτήτες 950 και 990 ετοιμαστείτε να κατέβετε από το θρόνο σας. Ο νεος διεκδικητής είναι ήδη έτοιμος, λασπωμένος και με αυτόματο κιβώτιο.![]()
Κι άλλο 1000αρι βαμμένο στα χρώματα της λάσπης?
Ιδιοκτήτες 950 και 990 ετοιμαστείτε να κατέβετε από το θρόνο σας. Ο νεος διεκδικητής είναι ήδη έτοιμος, λασπωμένος και με αυτόματο κιβώτιο.![]()
Sent from me using a computer.
Ω θεοι!!! Αυτο με το αυτοματο κιβωτιο το ξεχασα!!! Honda...
Tι αυτοματο κιβωτιο ρεεεεεε;;;;; Πατε καλα να 'ουμ;;;;; Τι ειναι;;; Σκουτερ;;; :a31:
Τι νοημα εχει η υπαρξη του μπορειτε να μου εξηγησετε;;;;(εκτος απο το να προσθετει βαρος)
Ετσι και το βγαλουν μονο ετσι θα γινω ΚΤΜακιας!![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Η κατηγορία 1000 plus δεν έχει καμία δουλειά να γυρίζει με ακτίνες και 21" τροχούς.
Η δουλειά τους είναι η άνεση και εύκολη μετακίνηση σε κάθε είδους σκατόδρομο, πράγμα που το πετυχαίνει άριστα και με 19" χυτές. Είναι δυντόν να στερούμαστε τόσα πολλά χωρίς λόγο?
Μέχρι και η κτμ το κατάλαβε αυτό!
Νόμιζα πως η ιστορία με τα μαστόδοντα που την ημέρα το παίζουν μπαλαρίνες και το βράδυ κάνουν εντούρο είχε αρχίζει να κοπάζει μετά την έλευση των 800cc.
Περιμένω να διαβάσω ποιος θα προβληματιστεί με την διαδρομή των αναρτήσεων για να διαπιστώσει αν θα μπορεί να κάνει και άλματα.![]()
Sent from me using a computer.
Θα δουμε Honda με αυτοκολλητακι malossi βαριατορ!
Ενα 1000αρι δεν μπορει να ειναι ευκινητο στο χωμα στα χερια των περισσοτερων. Παλι μ@λακια κανανε μου φαινεται..![]()
Γι'αυτο που λες Daz (χυτες ζαντες, ανεση κλπ) εχουν αυτα τα καινουργια τα ΝC ή οπως λεγονται, δεν θυμαμαι τωρα.
Σκοπος ηταν να κανουν ενα ελαφρυ ταξιδιωτικο εντουρο που να στεκεται καλα στην ασφαλτο.
MADE IN JAPAN 日本製
Συμφωνω ότι τα 1000 κυβικα ειναι too much για σοβαρο χωμα αλλά δεν πρεπει να ξεχναμε οτι τα 990 εσπρωξαν πολυ κοσμο στο χωμα με μεγαλυτερες αξιωσεις απ'τα υπολοιπα μοστοδοντα.Και προς το παρον(ή και για το μελλον) η κτμ αποσυρθηκε απο αυτη την κατηγορια.
Ας κανουμε υπομονη για να δουμε τι ειναι τελικα αυτο το μηχανακι(δυνατοτητες-τιμη) και μετά αρχιζουμε τους αφορισμους ή τους εκθειασμούς ;-)
RIDE MORE TALK LESS
Πρόβλεψη αλλά παίσιος: Κατεβάζει δικύλινδρο πρωτότυπο 450cc στο Paris Dakar και παίρνει τα σώβρακα απ΄όλους. Παρουσιάζει στα καπάκια την πολιτική έκδοση στα 500cc. Πουλάει σαν τρελό.
ok...
θα αρχισω να μαζευω τα ρεστα απ τα Lidl σεντ,σεντ να το παρω...
Ο κινητήρας θα είναι NCX πουσαρισμένος στα 750cc.
Θα υπάρξει τεράστια γκάμα αξεσουάρ που θα εξυπηρετεί αναβάτες με τουριστική διάθεση αλλά και αυτούς με Off διαθέσεις. Επίσης μπορεί να δοθεί στην αγορά σε 2 εκδόσεις.
Τα κιλά θα βρίσκονται γύρω στη περιοχή των 205 κιλών (γεμάτο, περίπου 185 κιλά στεγνό).
Θα φοράει πολύ καλές αναρτήσεις (βασικά αυτός θα είναι ο άσσος της Honda).
Τιμή; Εδώ θα είναι όλο το παιχνίδι και ως προς αυτό δεν έχει διαρεύσει τίποτα.
Δεν είμαι Hondakias, είμαι Yamahakias αλλά είμαι και μοτοσυκλετιστής που σημαίνει πως ξέρω να εκτιμώ ένα καλό εργαλείο, το συγκεκριμένο φαίνεται πως θα είναι τέτοιο και στοχεύει να είναι το αντίπαλο δέος του F800GS. Εύχομαι ολόψυχα να είναι καλύτερο και φθηνότερο (εύχομαι λέω).
***Διάβασα ειρωνικά σχόλια για το ημιαυτόματο κιβώτιο που θα διαθέσει στη συγκεκριμένη μηχανή (μένει να δούμε τις λεπτομέρειες αυτής της κατασκευής, δεν είναι απαραίτητο να είναι αντιγραφή των υπαρχόντων τέτοιων συστημάτων).
Ας μη ξεχνάνε:
1. Ο κόσμος προχωράει.
2. Η KTM ήδη διαθέτει εντελώς ηλεκτρικό καθαρόαιμο που δεν έχει ποδόφρενο (εμπρός-πίσω φρένα με 2 μανέτες, ποδήλατο δηλαδή). Δεν έχει λεβιέ ταχυτήτων. Αυτό πως τους φαίνεται;
Μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε οπότε ότι και να λέμε...
Το θέμα είναι το εξής..
Το εκδρομικό-ταξιδιωτικό "εντουρο" όπως αναφέρθηκε απαιτεί το ελάχιστο βάρος (κάτω από 200 γεμάτο), μονοκύλινδρους κινητήρες, 18" τροχό πίσω, καλές αναρτήσεις, μεγάλο ρεζερβουάρ κ.α. Συνεπώς μειωμένες δυνατότητες σε ασφάλτινα χλμ. (κάτι κοντά στο 640 adv) Αυτόματα κιβώτια και λοιπές μλκ απαγορεύονται δια ροπάλου. Ένα abs που απενεργοποιείται και πολύ του είναι. Η αγορά για κάτι τέτοιο παραμένει μικρή.
Το Ον-οφφ που θα πάει χώμα (με αξιώσεις αλλά χωρίς υπερβολές), που θα σε ταξιδέψει γρήγορα και με άνεση και θα μπορεί να βολτάρει παντού, μπορεί να είναι δικύλινδρο 700-800cc, με βάρος κοντά στα 200κιλά 21-17" τροχούς με ακτίνες κτλ κτλ. (κάτι σαν το bmw800). Ον-οφφ-super motard όπως το versys και ο αντίποδας το xtz660 είναι τα δυο άκρα.
Οτιδήποτε απο εκεί και πάνω οφείλει να έχει ασφάλτινο προσανατολισμό, με στοιχειώδης δυνατότητες εκτός δρόμου. Άνεση, ευκολία, χώρους κτλ. Υπερβολές στο βάρος απαγορεύονται και εδώ (βλ tenere 1200) ενώ δικαιολογίες για αψογο ζύγισμα κτλ χωράνε μόνο στην περίπτωση που εφοδιαστούν με όπισθεν, γρύλο, μπουλενόκλειδο και ρεζέρβα. Μπορείς να δώσεις όσα περισσότερα γίνεται στο οφφ κομμάτι χωρίς να κόψεις τίποτα απ' τον ασφάλτινο προσανατολισμό? Ακομα και ο 21" τροχός μπροστά αποτελεί υπερβολή που καλό είναι να αποφεύγεται.
Μαστόδοντα με τακούνια, 100+ ίππους 230+ κιλά, 13000+ ευρώ είναι το λιγότερο αστεία.
Τώρα το τι πουλάει και το τι όχι είναι άλλο θέμα. Το αν μας δουλεύουν ή αν κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας είναι επίσης άλλο κεφάλαιο.
Sent from me using a computer.
Όλο και περισσότερα άρθρα διαβάζω πως έχουν πληροφορίες για 1000 κ.εκ. πάμε για άλλη μια γκουμούτσα δηλαδή!
Κρίμα αν ισχύει τελικά κάτι τέτοιο..
Το 990 είναι η εξαίρεση και βγήκε σε μια εποχή που κυριαρχούσαν τα 1000αρια και ο κόσμος αγόραζε varadero.
Αν ήταν 890 με 800-850cc και -30κιλά θα ήταν ακόμα καλύτερο και εντος και εκτός.
Μακάρι.. Πάντως το συγκεκριμένο δεν το βλέπω για τέτοιο. (ζελατίνα, εξάτμιση λάστιχο)
Sent from me using a computer.