Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 117

Θέμα: Πόσο ζωή έχει ένα μοτέρ;

  1. #16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Το λάδι είναι στα 250ml/1000km.
    Καπου στα 60-70κ χλμ δεν το πηρες?
    Δεν το εχεις ευχαριστηθει;
    Γι' αυτο που ειναι και σου δινει, τα λ7 που εδωσες να το παρεις τα εβγαλε;
    ζμπουτσα'ς κι αν καιει λαδι.
    Και οι εμποροι κλεφτες θε να γινουν;
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    αυτο με την αποδοση του κινητηρα σε συναρτηση με την ζωη του ειναι σχεδον σιγουρο...
    δεν περιμενεις τα πουσαρισμενα μοτερ οπως αυτα των ss να αντεξουν για πολυ..δεν σημαινει βεβαια οτι δεν το κανουν, αλλα αυτο ειναι αλλο καπελο...
    για τις πιθανοτητες μιλαμε τωρα...

    απο την αλλη βλεπεις τις βεσπες να κυκλοφορουν ακομα και να τραβανε...γιατι? γιατι απο 200 διχρονα κυβικα βγαινουν 5 αλογα... τι να παθει το μοτερ αν του βαζεις καλο λαδακι??

    και εδω ερχεται ενα αλλο ζητημα...ποιοτητα λαδιου και συχνοτητα αλλαγης...
    οσο πιο καλο και οσο πιο συχνα, τοσο το καλυτερο...

    ενα σημαντικο θεμα ειναι και το ζεσταμα...ενας γνωστος πλην τιμιος μηχανικος μου ειχε πει καποτε οτι η μεγαλυτερη φθορα που γινεται στον κινητηρα ειναι η στιγμη που παταμε την μιζα και παιρνει μπροστα και πριν προλαβει η τρομπα λαδιου ν'ανεβασει λαδακι στον κυλινδρο...
    αν συνυπολογισουμε και οτι για να λιπανει σωστα το λαδι πρεπει να ερθει στην καταλληλη θερμοκρασια, τοτε το ζεσταμα και το ξεκινημα που κανουμε καθε φορα με τα μηχανακια μας, παιζουν σημαντικο ρολο...αληθεια ποσοι εχετε θερμομετρο λαδιου πανω και σκιζετε το μοτερ συμφωνα μ'αυτο??

    τελος ειναι η κατασκευαστικη συνοχη και τα υλικα που χρησιμοποιηθηκαν απο το εργοστασιο...
    δεν πα' να κανεις ολα τα παραπανω και με το παραπανω?? αν το πιστονι ειναι να τα φτυσει στα 50χιλ χλμ λογω υλικου ή λογω δουλεματος...θα το κανει...

  3. #18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Σπύρο αν ο υποψήφιος αγοραστης τα "άλλα πενήντα" επιπλέον των εκατό τα κάνει σε ορίζοντα εξι-επτα ετών, ποσο πολύ στα @@ του αν βάζει και λάδι μια φορά το δίμηνο; Κατανάλωση ας πούμε, στην τελευταία με τα παιδιά ηταν 370χλμ με 19 λίτρα ως το σπίτι. Το λάδι είναι στα 250ml/1000km. Σιγά τα ωα. Ναι πιθανόν να αρχίσει να καίει πολύ παραπανω, πιθανόν να θελήσει ανακατασκευή πριν τα εικονιζομενα 200. Ε και;
    εμένα θα με ενοχλούσε.... αλλά το τι κάνει εμένα ή εσένα ή τον άλλον δεν είναι το θέμα μας, ούτε βέβαια αποτελεί μομφή προς εσένα ή το μηχανάκι σου αυτό που έγραψα (παρεπιπτόντως είδα ένα κόκκινο γυρνώντας από τη δουλειά σήμερα, λουκούμι σκέτο)....

    και το ξαναλέω.... το ερώτημα είναι πόσο αντέχει μέχρι να αρχίσει να ζητάει ή μέχρι να σκορπίσει?
    πουτσ@@@@@@@@@

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    ο μηχανικος ειχε απολυτο δικιο για τη φθορα κατα την εκκινηση
    ειναι το σημειο οπου τα εδρανα δουλευουν στιγμιαια στεγνα
    επισης σημαντικο ρολο παιζει το σωστο ζεσταμα
    στα λαδια ομως δεν ισχυει το οσο πιο καλο και οσο πιο συχνα
    δεν εχει νοημα σε ενα παπι να βαλω υπερσυνθετικο ουτε σε μηχανη που ζηταει αλλαγες καθε 5000 να αλλαζω καθε 2000
    εκει παω συμφωνα με τον κατασκευαστη και ακολουθω πιστα προδιαγραφες και ιξωδες λαδιου ανεξαρτητως μαρκας

  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrEvil Προβολή μηνύματος
    Καπου στα 60-70κ χλμ δεν το πηρες?
    Δεν το εχεις ευχαριστηθει;
    Γι' αυτο που ειναι και σου δινει, τα λ7 που εδωσες να το παρεις τα εβγαλε;
    ζμπουτσα'ς κι αν καιει λαδι.
    Και οι εμποροι κλεφτες θε να γινουν;
    Στα 56 και κάτι ψιλά. τα λεφτά του, μιλωντας για τα 95,000 χιλιόμετρα σε τέσσερα όμορφα έτη, τα έχει βγάλει και με το παραπάνω. Και τα βγάζει δηλαδή, ακόμα.

    Για αυτό λέω, σε μια "γριούλα" φτηνή και καλή δεν είναι καθόλου κακό να επενδύσει κάποιος. Με έμφαση στο καλή, γιατί υπάρχουν πολλές φαιδρές ιστορίες με γριουλες...

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    στα λαδια ομως δεν ισχυει το οσο πιο καλο και οσο πιο συχνα
    δεν εχει νοημα σε ενα παπι να βαλω υπερσυνθετικο ουτε σε μηχανη που ζηταει αλλαγες καθε 5000 να αλλαζω καθε 2000
    εκει παω συμφωνα με τον κατασκευαστη και ακολουθω πιστα προδιαγραφες και ιξωδες λαδιου ανεξαρτητως μαρκας
    αμα τα'χεις τα μπικικινια, μια χαρα ισχυει...
    απλα δεν συμφερει να δινεις το εξτρα κοστος των φουλ συνθετικων απο ενα απλο ορυκτελαιο για ενα παπι, που μπορεις να παρεις ολα τα σωθικα του μοτερ του με 100€ (που λεει ο λογος)...

    το ιδιο και για την συχνοτητα...
    το φρεσκο λαδι δεν πειραξε ποτε κανενα μοτερ...το αντιθετο συμβαινει συνεχως...
    αποδειξη: οτι τα τερμα πουσαρισμενα μοτερ (βλ. motoGP, dragster, SBK) αλλαζουν μετα απο καθε αγωνα...ποσα χλμ κανουν σε μια πιστα 80?100? τα dragster κανουν 400 μετρα...

    απλα ολα πλεον ειναι θεμα κοστους...
    αν πληρωσεις 2 μοτερ λογω της συχνοτητας αλλαγης γιατι αντι για 5000χλμ, αλλαζεις στα 2000χλμ στα 12 χρονια κατοχης σου π.χ.... ε,δεν συμφερει...πας και παιρνεις ενα σφραγισμενο μοτερ απο την αρχη και εισαι και πιο σιγουρος...

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    αν ενας κινητηρας ειναι σχεδιασμενος να δουλευει με ορυκτελαιο το υψηλοτερης ποιοτητας λαδι δεν του προσφερει τιποτα οπως η 100αρα βενζινη δεν κανει διαφορα σε μοτερ που δουλευει με 95αρα
    μη συγκρινεις με τα αγωνιστικα, αλλα μοτερ αλλα λαδια
    ξερεις ποσοι πηραν στο χερι πολιτικο μοτερ γιατι βαζαν αγωνιστικο πανακριβο λαδι;
    σε μοτερ αυτοκινητου που ζηταει αλλαγες καθε 15000 κανοντας αυτο εχω ξεπερασει τις 200000 με μηδαμινη καταναλωση λαδιου
    τι θα κερδιζα αν αλλαζα καθε 5000 ακομα κι αν μου το χαριζαν το λαδι

  8. #23
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Τα μηχανάκια αντέχουν. Η σωστή συντήρηση και ο έντιμος πρότερος βίος παίζουν μεγάλο ρόλο σε μία αγορά μτχ. Το μεγάλο μου μηχανάκι έχει 245000 χλμ και δεν κάνει κίχ. Ούτε λάδια καίει. Και το δουλεύω και κάθε μέρα. Πήρα ένα sv 650 πρώτης γενιάς με κακό πρότερο βίο και στα 105000 χλμ άκουσα τη μπιέλα να κελαηδάει. Τίποτα δεν είναι απόλυτο. Άν ο προηγούμενος το πρόσεξε η ταπεινή μου γνώμη είναι, πως δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    παντως εγω θα προτιμουσα ενα με πολλα χιλιομετρα τουλαχιστον και υποθετικα θα ηξερα την πραγματικη του κατασταση.

  10. #25
    Ένα φιλαράκι από το σχολείο, αγόρασε το 1981 ένα παπάκι Honda 12v, ποτέ δεν τον ενδιέφεραν οι μηχανές, μόνο να τις χαζεύει και ποτέ να αγοράσει μία.
    Τον βλέπω ακόμη με το παπάκι, έχει και αμάξι για την οικογένεια, ψώνια κλπ.
    Καλά ρε πστ, του λέω, ακόμη ζει το παπάκι;
    Ρε μλκ, μου λέει, έχω ξεχάσει πριν πόσα χρόνια του άλλαξα λάδια τελευταία φορά...
    Αυτές τις ιστορίες γουστάρω να ακούω και να διαβάζω, όπως και των παιδιών παραπάνω.
    Η μαγεία του κινητήρα κατ' εμέ.

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    θεωρητικη η κουβεντα αλλα παμε:

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    αν ενας κινητηρας ειναι σχεδιασμενος να δουλευει με ορυκτελαιο το υψηλοτερης ποιοτητας λαδι δεν του προσφερει τιποτα οπως η 100αρα βενζινη δεν κανει διαφορα σε μοτερ που δουλευει με 95αρα

    για εξηγησε μου λιγο ΠΩΣ ειναι σχεδιασμενος ο κινητηρας να δουλευει με ορυκτελαιο και οχι με full synthetic...τι διαφορετικο δλδ εχει κανει ο κατασκευαστης στον εναν κινητηρα και τι στον αλλον?
    τα περισσοτερα οκτανια της βενζινης μπορουν να εκμεταλλευτουν με την μεγαλη συμπιεση που εχει ενα μοτερ σε σχεση με ενα αλλο...
    και παλι ομως δεν σημαινει οτι επειδη δεν του προσφερει παραπανω αλογα, δεν κανει και τιποτα αλλο...μπλεκουμε...




    μη συγκρινεις με τα αγωνιστικα, αλλα μοτερ αλλα λαδια
    ξερεις ποσοι πηραν στο χερι πολιτικο μοτερ γιατι βαζαν αγωνιστικο πανακριβο λαδι;

    οχι, ποσοι? και ποιος μου λεει οτι δεν εβαλαν αλλα αντι αλλων μεσα στο μοτερ? και ποιος υπογραφει οτι το μοτερ παρθηκε στο χερι λογω του λαδιου και οχι αλλου παραγοντα?


    σε μοτερ αυτοκινητου που ζηταει αλλαγες καθε 15000 κανοντας αυτο εχω ξεπερασει τις 200000 με μηδαμινη καταναλωση λαδιου
    τι θα κερδιζα αν αλλαζα καθε 5000 ακομα κι αν μου το χαριζαν το λαδι


    ποιος ξερει? μπορει εσενα να μην φτασει τις 300000...και αν αλλαζες καθε 5000 να τις ξεπερναγε...δεν λεει απολυτως τιποτα το οτι ενα μοτερ αυτοκινητου ξεπερασε τα 200000 με αλλαγες καθε 15000...και στα παπια καποιοι παλιοι ποτε δεν αλλαζαν...μονο συμπληρωναν...και εχουν αντεξει για 1000000χλμ...αγνωσται αι βουλαι...



    οπως καταλαβαινεις, δεν βγαινει ακρη...
    εχεις την αποψη σου και εχω την δικη μου...

    δυστυχως ή ευτυχως τιποτα απ'αυτα δεν μπορει να αποδειχθει...
    ας ακολουθησει καθενας τον δρομο του λοιπον...

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    465
    [QUOTE=toyar;2533472
    ξερεις ποσοι πηραν στο χερι πολιτικο μοτερ γιατι βαζαν αγωνιστικο πανακριβο λαδι;
    [/QUOTE]

    αυτοι το επαθαν γιατι τα "αγωνιστικα" λαδια ειναι για εναν αγωνα και πεταμα,οχι οπως
    αυτα που βαζεις εσυ για 15.000χλμ.Δεν αντεχουν στο χρονο,δεν εχουν καθαριστικες ιδιοτητες
    και μαζευουν ευκολα υγρασια.


    εκτος απο την αντοχη στα πολλα χλμ ενος κινητηρα αν το κοστος ανακατασκευης ειναι
    σχετικα χαμηλο εμενα δεν θα με πειραζε να παρω ενα με πολλα χλμ και αργοτερα να το
    φτιαξω ολο καινουριο.
    τωρα σε κατι SS δεν νομιζω να ειναι μικρο το κοστος και εκει θα προτιμουσα καποιο με οσο
    γινεται λιγοτερα χιλιομετρα στην πλατη του.

  13. #28
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    .....
    οπως καταλαβαινεις, δεν βγαινει ακρη...
    εχεις την αποψη σου και εχω την δικη μου...
    ......
    ας ακολουθησει καθενας τον δρομο του λοιπον...
    μλκ σταύρο, το μόνο που δεν είπες είναι "θα μείνουμε φίλοι".....

    πουτσ@@@@@@@@@

  14. #29
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    μλκ σταύρο, το μόνο που δεν είπες είναι "θα μείνουμε φίλοι".....

    Αλλοι χωριζουν για κερατο και αλλοι για το τι λαδι μπαινει στο μοτερ!

    Ντεβιλ κραταω την ατακα για τον επομενο χωρισμο που θα χρειαστει να κανω. Λακωνικη και κατανοητη! Μου αρεσει!
    MADE IN JAPAN 日本製

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    θεωρητικη η κουβεντα αλλα παμε:




    οπως καταλαβαινεις, δεν βγαινει ακρη...



    εχεις την αποψη σου και εχω την δικη μου...

    δυστυχως ή ευτυχως τιποτα απ'αυτα δεν μπορει να αποδειχθει...
    ας ακολουθησει καθενας τον δρομο του λοιπον...
    οι διαφορετικες αποψεις ομορφαινουν την κουβεντα
    συντομες απαντησεις:
    οι ανοχες, το ειδος των μεταλλων και η ποιοτητα των επιφανειων καθοριζουν μεταξυ αλλων το ειδος του λιπαντικου που απαιτειται γι αυτο υπαρχουν λιπαντικα διαφορετικων προδιαγραφων
    σε ενα μοτερ κανονικης συμπιεσης σχεδιασμενο για 95 οκτανια η 100αρα βεζινη δεν προσφερει τιποτα κατα την καυση (τα καθαριστικα που μπορει να εχει ειναι αλλη κουβεντα)
    τα αγωνιστικα λαδια δεν εχουν προσθετα καθαριστικα και αντιοξειδωτικα γιατι εχουν περιορισμενο χρονικο οριζοντα χρησης
    γι αυτο ανθρωποι που τα εβαλαν σε πολιτικα αυτοκινητα κατεληξαν μετα απο πολλα χλμ με μοτερ μεσα στη μουργα και φραγμενες αντλιες λαδιου με οτι αυτο συνεπαγεται
    τελικα για μενα: κατασκευαστης RULES...........

Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πόσο δίκιο έχει (δυστυχώς)
    από sergiosm στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 80
    Τελευταίο μήνυμα: 22/11/2008, 14:01
  2. Ένα μοτέρ στον κύριο.
    από byron στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2006, 21:08
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 16:04
  4. Ποσο σας έχει στοιχίσει η αγαπη σας εώς τώρα (χοντρικά)
    από MikeZ στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2005, 11:48
  5. Πόσο έχει το Ducati
    από Godfather στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 11:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF