Σελίδα 3 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 117

Θέμα: Πόσο ζωή έχει ένα μοτέρ;

  1. #31
    To infinity...and beyond! Το avatar του/της argy_kap
    Εγγραφή
    11/08/2005
    Μηνύματα
    864
    Αντωνάκηηηηηηηηηηη, ψάχνουμε μηχανη????? Τι έγινε το σκούτερ?!?!

  2. #32
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    "Πόσο ζωή έχει ένα μοτέρ; "

    Αν το εχει κανει σεβις ο Dalton.....οχι πολυ.

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από argy_kap Προβολή μηνύματος
    Αντωνάκηηηηηηηηηηη, ψάχνουμε μηχανη????? Τι έγινε το σκούτερ?!?!
    Πωλείται Kymco Downtown σε τιμή ευκαιρίας :a13:
    Travel, Grow, Share

  4. #34
    Ampari power Το avatar του/της Eversman
    Εγγραφή
    29/05/2014
    Μηνύματα
    1.536
    Για κάποιο διάστημα εργάστηκα τα απογεύματα και μόλις έκλεινα το μαγαζί σαν τεχνικός σε αντιπρόσωπο μπεμπέ ....

    Ούτε σε 650, ούτε σε 1200 είδα κάτι περίεργο, ακόμη και σε αυτά που ερχόντουσαν φορτωμένα με πολλά χιλιόμετρα. Σε όσα 650 έλυσα και είχαν τηρηθεί τα διαστήματα σέρβις (κάποια είχαν εώς και 90000 χλμ) ήταν καθαροί οι κινητήρες. Ακόμη όμως και οι κακοσυντηρημένοι δεν παρουσίαζαν κάτι. Πέραν από λίγα προβλήματα στα ηλεκτρικά (abs, θερμαινόμενα grip), στα πιό πολλά δεν χρειάζονταν ούτε κάν ρύθμιση οι βαλβίδες. Σκυλιά (που όμως δεν θα αγόραζα ποτέ για άλλους λόγους).

    Ακόμη πιό σκυλιά όμως σαν κινητήρες ήταν τα 1200/1150/1100 (boxer). Μηχανάκι που χαιρόσουν να δουλεύεις. Θυμάμαι ότι άλλαζε πιό συχνά λάδια και χρειαζόταν να ρυθμίσεις βαλβίδες σωστά, για να δουλέψει όπως πρέπει, όμως όλα ήταν παιχνιδάκι. Είχαν κάποια θέματα με τα περιφερειακά, όπως αντλία βενζίνης, συχνό βραχυκύκλωμα των μπουζί ή πίπες (στα 1200). Σάν κινητήρες όμως, όσα χιλιόμετρα και να είχαν (κάποια ήταν φορτωμένα με "καλά" χιλιόμετρα και μάλιστα χωμάτινα, αφού ήταν της μόδας το αντβέ και κάποιοι, τα έσκιζαν στο βουνό με αποτέλεσμα φθορά του άξονα), ποτέ δέν είδα, άκουσα, έλυσα για κινητήρα. Μου είναι αρεστοί οι boxer, για την ευκολία επισκευής/συντήρησης αλλά και για την απλότητα και αντοχή τους (προσωπική άποψη). Άνετα θα ήταν το επόμενο μηχανάκι μου, όσα χλμ και να είχε.
    I'm the footprint on the sand ....

    Winterhater.

  5. #35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    εμένα θα με ενοχλούσε.... αλλά το τι κάνει εμένα ή εσένα ή τον άλλον δεν είναι το θέμα μας, ούτε βέβαια αποτελεί μομφή προς εσένα ή το μηχανάκι σου αυτό που έγραψα (παρεπιπτόντως είδα ένα κόκκινο γυρνώντας από τη δουλειά σήμερα, λουκούμι σκέτο)....

    και το ξαναλέω.... το ερώτημα είναι πόσο αντέχει μέχρι να αρχίσει να ζητάει ή μέχρι να σκορπίσει?
    Δες πχ το μηχανάκι του πέκτις. 150,000 επίσης, νομίζω δεύτερος ιδιοκτήτης. Τα σέρβις όποτε λέει το μάνιουαλ. Δεν του καίει λάδι, δεν κάνει τίποτα περίεργο και έχει βγάλει μόνο φθορές σε αναλώσιμα λόγω γήρανσης υλικών. Οπότε το συγκεκριμένο θα βγάλει πολλά πολλά πολλά χιλιόμετρα...

    Δεν το εξέλαβα ως μομφή, σε τελική ανάλυση πήρα ότι μπορούσα να πάρω με τα λεφτά που είχα, να νιώθω και άσχημα για αυτό και να πρέπει να το "υπερασπιστώ" δεν έχω λόγο. Πότε θα ζητήσει ανακατασκευή δεν ξέρω, ακόμα η κατανάλωση λαδιού και η απόδοση του κινητήρα είναι σε ανεκτά επίπεδα. Αλλά άντε πες και πάει για τσιμουχάκια βαλβίδων και κουζινέτα και ελατήρια (κάποια στιγμή θα πρέπει να μετρήσω και συμπίεση έτσι να μου φύγει η ιδέα). Και πάει ένα χιλιάρικο και το μοτέρ είναι καλό για άλλες 100,000 χιλιόμετρα ακόμα... Δεν αξίζει; Και με το παραπάνω. Και το λέω αυτό με την λογική του ότι αν υποθέσουμε ότι παίρνω ένα πιο φρέσκο, το δουλεύω άλλα τέσσερα χρόνια και πάω να το πουλήσω μάλλον θα χάσω περισσότερα χρήματα στην μεταπώληση. Και για κάποιον που δεν κάνει τόσα χιλιόμετρα το χρόνο, οι φθορές θα αργήσουν να αποδειχθούν "δολοφονικές" για το μοτέρ, σε σημείο που η κουβέντα πόσο θα ζήσει παύει να έχει νόημα.

  6. #36
    από η στιγμή που υπάρχει KTM δούκας με 280,000 χλμ στο κοντέρ, τα πάντα στα μοτέρ είναι θέμα ριζικού και πεπρωμένου....
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5658756/



  7. #37
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    από η στιγμή που υπάρχει KTM δούκας με 280,000 χλμ στο κοντέρ, τα πάντα στα μοτέρ είναι θέμα ριζικού και πεπρωμένου....
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5658756/


    Εδώ μπαίνει η κουβέντα του πόσες φορές έχει αλλάξει ηλεκτρικά και κεφαλές, δεν έπασχε αλλού το μοτέρ.

  8. #38
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Δες πχ το μηχανάκι του πέκτις. 150,000 επίσης, νομίζω δεύτερος ιδιοκτήτης. Τα σέρβις όποτε λέει το μάνιουαλ. Δεν του καίει λάδι, δεν κάνει τίποτα περίεργο και έχει βγάλει μόνο φθορές σε αναλώσιμα λόγω γήρανσης υλικών. Οπότε το συγκεκριμένο θα βγάλει πολλά πολλά πολλά χιλιόμετρα...

    Δεν το εξέλαβα ως μομφή, σε τελική ανάλυση πήρα ότι μπορούσα να πάρω με τα λεφτά που είχα, να νιώθω και άσχημα για αυτό και να πρέπει να το "υπερασπιστώ" δεν έχω λόγο. Πότε θα ζητήσει ανακατασκευή δεν ξέρω, ακόμα η κατανάλωση λαδιού και η απόδοση του κινητήρα είναι σε ανεκτά επίπεδα. Αλλά άντε πες και πάει για τσιμουχάκια βαλβίδων και κουζινέτα και ελατήρια (κάποια στιγμή θα πρέπει να μετρήσω και συμπίεση έτσι να μου φύγει η ιδέα). Και πάει ένα χιλιάρικο και το μοτέρ είναι καλό για άλλες 100,000 χιλιόμετρα ακόμα... Δεν αξίζει; Και με το παραπάνω. Και το λέω αυτό με την λογική του ότι αν υποθέσουμε ότι παίρνω ένα πιο φρέσκο, το δουλεύω άλλα τέσσερα χρόνια και πάω να το πουλήσω μάλλον θα χάσω περισσότερα χρήματα στην μεταπώληση. Και για κάποιον που δεν κάνει τόσα χιλιόμετρα το χρόνο, οι φθορές θα αργήσουν να αποδειχθούν "δολοφονικές" για το μοτέρ, σε σημείο που η κουβέντα πόσο θα ζήσει παύει να έχει νόημα.
    Συμφωνώ μαζί σου σε γενικές γραμμές.
    Ομως υπάρχουν μοτέρ που εχουν αποδείξει οτι αντέχουν περισσότερο από άλλα. Οπως πχ το Bandit του pektiw που εχει τα ίδι αχλμ με το δικό σου, αλλά δεν καίει λάδι.
    Καλό είναι λοιπόν οποιος ψάχνεται για μηχανακι με πολλά χλμ να κοιτάξει να βρεί μηχανακι που να αντέχει.
    Υπάρχουν μοτέρ και μοτέρ. Το οτι τα understressed αντέχουν περισσότερο που αναφερθηκε παραπανω ισχύει.

    Επίσης να σου πω οτι αν ανοίξεις το δικό σου δυστυχώς δεν σου φτάνει το 1000ρικο για αυτα που λες. Αστο ετσι οσο παει καλύτερα γιατί δεν συμφέρει με τις σημερινές τιμές των μοτο.
    Μονο για τα τσιμουχακια των βαλβίδων του Fazer1000 θελεις γυρω στα 200 Ευρω, αν χρειαστεί και οδηγούς χαλαει κι αλλο το γλυκό. Τα είχαμε υπολογίσει για το Fazer του κουμπαρου, το οποίο εχει ακριβως τα ιδια συμπτωματα με το δικό σου.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Συμφωνώ μαζί σου σε γενικές γραμμές.
    Ομως υπάρχουν μοτέρ που εχουν αποδείξει οτι αντέχουν περισσότερο από άλλα. Οπως πχ το Bandit του pektiw που εχει τα ίδι αχλμ με το δικό σου, αλλά δεν καίει λάδι.
    Καλό είναι λοιπόν οποιος ψάχνεται για μηχανακι με πολλά χλμ να κοιτάξει να βρεί μηχανακι που να αντέχει.
    Υπάρχουν μοτέρ και μοτέρ. Το οτι τα understressed αντέχουν περισσότερο που αναφερθηκε παραπανω ισχύει.

    Επίσης να σου πω οτι αν ανοίξεις το δικό σου δυστυχώς δεν σου φτάνει το 1000ρικο για αυτα που λες. Αστο ετσι οσο παει καλύτερα γιατί δεν συμφέρει με τις σημερινές τιμές των μοτο.
    Μονο για τα τσιμουχακια των βαλβίδων του Fazer1000 θελεις γυρω στα 200 Ευρω, αν χρειαστεί και οδηγούς χαλαει κι αλλο το γλυκό. Τα είχαμε υπολογίσει για το Fazer του κουμπαρου, το οποίο εχει ακριβως τα ιδια συμπτωματα με το δικό σου.
    Μία επισήμανση μόνο, ότι το μηχανάκι του πέκτις ΓΡΑΦΕΙ τα ίδια με το δικό μου, το πόσα έχει το δικό μου είναι άγνωστο...

    Το οικονομικό νέο δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε. Όταν έρθει η ώρα, θα δω.

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    μλκ σταύρο, το μόνο που δεν είπες είναι "θα μείνουμε φίλοι".....




    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Αλλοι χωριζουν για κερατο και αλλοι για το τι λαδι μπαινει στο μοτερ!

    Ντεβιλ κραταω την ατακα για τον επομενο χωρισμο που θα χρειαστει να κανω. Λακωνικη και κατανοητη! Μου αρεσει!



  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    οι διαφορετικες αποψεις ομορφαινουν την κουβεντα
    συντομες απαντησεις:
    οι ανοχες, το ειδος των μεταλλων και η ποιοτητα των επιφανειων καθοριζουν μεταξυ αλλων το ειδος του λιπαντικου που απαιτειται γι αυτο υπαρχουν λιπαντικα διαφορετικων προδιαγραφων
    σε ενα μοτερ κανονικης συμπιεσης σχεδιασμενο για 95 οκτανια η 100αρα βεζινη δεν προσφερει τιποτα κατα την καυση (τα καθαριστικα που μπορει να εχει ειναι αλλη κουβεντα)
    τα αγωνιστικα λαδια δεν εχουν προσθετα καθαριστικα και αντιοξειδωτικα γιατι εχουν περιορισμενο χρονικο οριζοντα χρησης
    γι αυτο ανθρωποι που τα εβαλαν σε πολιτικα αυτοκινητα κατεληξαν μετα απο πολλα χλμ με μοτερ μεσα στη μουργα και φραγμενες αντλιες λαδιου με οτι αυτο συνεπαγεται
    τελικα για μενα: κατασκευαστης RULES...........
    γενικως συμφωνουμε και πανω κατω λεω τα ιδια και εγω...
    μια μικρη ενσταση μονο:
    μην παιρνεις και ορκο για το "κατασκευαστης RULES"...

    ο κατασκευαστης δινει την κατωτατη δυνατη συντηρηση για ενα μοτερ...
    δεν λεει ομως ΜΗΝ βαλεις κατι καλυτερο...τουτεστιν τα καλυτερα λαδια (πολιτικα οχι αγωνιστικα) δεν κανουν κακο...

    οπως επισης και οτι δεν μπορει να δινει το ιδιο ρονταρισμα για μοτερ που απεχουν χρονολογικα 20 χρονια με εντελως αλλα υλικα κατασκευης...μαντεμι το ενα, αλουμινιο το αλλο...κλπ..

    και ενα αλλο ζητημα που θυμηθηκα τωρα οσον αφορα την ζωη του κινητηρα ειναι χρηση του και οι θερμοκρασιες που ανεβαζει....
    καλοκαιρι στην Αθηνα, με ss, πηγμενος στην κινηση και δουλεμα του βεντιλατερ συνεχως-->not good...
    Τελευταία τροποποίηση από devil's animal; 19/11/2014 στις 14:15.

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Υπάρχει CBRF600 με 350.000χλμ και δουλεύει ρολόι.
    Ούωτς ή άλλως αν χρειαστεί άνοιγμα ο κινητήρας συμφέρει περισσότερο να βρεις μεταχειρισμένο μοτέρ με τα χαρτιά του παρά να το λύσεις.

    Μην τρελένεστε, τα μηχανάκια τα γιαπωνέζικα τουλάχιστον) βγάζουν πλέον πολλά χιλιόμετρα.

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει CBRF600 με 350.000χλμ και δουλεύει ρολόι.
    Ούωτς ή άλλως αν χρειαστεί άνοιγμα ο κινητήρας συμφέρει περισσότερο να βρεις μεταχειρισμένο μοτέρ με τα χαρτιά του παρά να το λύσεις.

    Μην τρελένεστε, τα μηχανάκια τα γιαπωνέζικα τουλάχιστον) βγάζουν πλέον πολλά χιλιόμετρα.
    Βγάλε από την τελευταία σου πρόταση το "πλέον" .

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Τελικά λοιπόν τους κινητήρες τους σκοτώνουν οι ψυχρές εκκινήσεις και το βράσιμο στην κίνηση
    οπότε δεν έχει και πολύ σημασία τελικά πόσα χιλιόμετρα έχει το κάθε μοτέρ.

  15. #45
    Το πως έγιναν αυτά τα χιλιόμετρα έχει πιο πολύ σημασία από το πόσα είναι.

Σελίδα 3 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πόσο δίκιο έχει (δυστυχώς)
    από sergiosm στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 80
    Τελευταίο μήνυμα: 22/11/2008, 14:01
  2. Ένα μοτέρ στον κύριο.
    από byron στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2006, 21:08
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 16:04
  4. Ποσο σας έχει στοιχίσει η αγαπη σας εώς τώρα (χοντρικά)
    από MikeZ στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2005, 11:48
  5. Πόσο έχει το Ducati
    από Godfather στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 11:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF