Αντωνάκηηηηηηηηηηη, ψάχνουμε μηχανη????? Τι έγινε το σκούτερ?!?!
Αντωνάκηηηηηηηηηηη, ψάχνουμε μηχανη????? Τι έγινε το σκούτερ?!?!
"Πόσο ζωή έχει ένα μοτέρ; "
Αν το εχει κανει σεβις ο Dalton.....οχι πολυ.
Για κάποιο διάστημα εργάστηκα τα απογεύματα και μόλις έκλεινα το μαγαζί σαν τεχνικός σε αντιπρόσωπο μπεμπέ ....
Ούτε σε 650, ούτε σε 1200 είδα κάτι περίεργο, ακόμη και σε αυτά που ερχόντουσαν φορτωμένα με πολλά χιλιόμετρα. Σε όσα 650 έλυσα και είχαν τηρηθεί τα διαστήματα σέρβις (κάποια είχαν εώς και 90000 χλμ) ήταν καθαροί οι κινητήρες. Ακόμη όμως και οι κακοσυντηρημένοι δεν παρουσίαζαν κάτι. Πέραν από λίγα προβλήματα στα ηλεκτρικά (abs, θερμαινόμενα grip), στα πιό πολλά δεν χρειάζονταν ούτε κάν ρύθμιση οι βαλβίδες. Σκυλιά (που όμως δεν θα αγόραζα ποτέ για άλλους λόγους).
Ακόμη πιό σκυλιά όμως σαν κινητήρες ήταν τα 1200/1150/1100 (boxer). Μηχανάκι που χαιρόσουν να δουλεύεις. Θυμάμαι ότι άλλαζε πιό συχνά λάδια και χρειαζόταν να ρυθμίσεις βαλβίδες σωστά, για να δουλέψει όπως πρέπει, όμως όλα ήταν παιχνιδάκι. Είχαν κάποια θέματα με τα περιφερειακά, όπως αντλία βενζίνης, συχνό βραχυκύκλωμα των μπουζί ή πίπες (στα 1200). Σάν κινητήρες όμως, όσα χιλιόμετρα και να είχαν (κάποια ήταν φορτωμένα με "καλά" χιλιόμετρα και μάλιστα χωμάτινα, αφού ήταν της μόδας το αντβέ και κάποιοι, τα έσκιζαν στο βουνό με αποτέλεσμα φθορά του άξονα), ποτέ δέν είδα, άκουσα, έλυσα για κινητήρα. Μου είναι αρεστοί οι boxer, για την ευκολία επισκευής/συντήρησης αλλά και για την απλότητα και αντοχή τους (προσωπική άποψη). Άνετα θα ήταν το επόμενο μηχανάκι μου, όσα χλμ και να είχε.
I'm the footprint on the sand ....
Winterhater.
Δες πχ το μηχανάκι του πέκτις. 150,000 επίσης, νομίζω δεύτερος ιδιοκτήτης. Τα σέρβις όποτε λέει το μάνιουαλ. Δεν του καίει λάδι, δεν κάνει τίποτα περίεργο και έχει βγάλει μόνο φθορές σε αναλώσιμα λόγω γήρανσης υλικών. Οπότε το συγκεκριμένο θα βγάλει πολλά πολλά πολλά χιλιόμετρα...
Δεν το εξέλαβα ως μομφή, σε τελική ανάλυση πήρα ότι μπορούσα να πάρω με τα λεφτά που είχα, να νιώθω και άσχημα για αυτό και να πρέπει να το "υπερασπιστώ" δεν έχω λόγο. Πότε θα ζητήσει ανακατασκευή δεν ξέρω, ακόμα η κατανάλωση λαδιού και η απόδοση του κινητήρα είναι σε ανεκτά επίπεδα. Αλλά άντε πες και πάει για τσιμουχάκια βαλβίδων και κουζινέτα και ελατήρια (κάποια στιγμή θα πρέπει να μετρήσω και συμπίεση έτσι να μου φύγει η ιδέα). Και πάει ένα χιλιάρικο και το μοτέρ είναι καλό για άλλες 100,000 χιλιόμετρα ακόμα... Δεν αξίζει; Και με το παραπάνω. Και το λέω αυτό με την λογική του ότι αν υποθέσουμε ότι παίρνω ένα πιο φρέσκο, το δουλεύω άλλα τέσσερα χρόνια και πάω να το πουλήσω μάλλον θα χάσω περισσότερα χρήματα στην μεταπώληση. Και για κάποιον που δεν κάνει τόσα χιλιόμετρα το χρόνο, οι φθορές θα αργήσουν να αποδειχθούν "δολοφονικές" για το μοτέρ, σε σημείο που η κουβέντα πόσο θα ζήσει παύει να έχει νόημα.
από η στιγμή που υπάρχει KTM δούκας με 280,000 χλμ στο κοντέρ, τα πάντα στα μοτέρ είναι θέμα ριζικού και πεπρωμένου....
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5658756/
![]()
Συμφωνώ μαζί σου σε γενικές γραμμές.
Ομως υπάρχουν μοτέρ που εχουν αποδείξει οτι αντέχουν περισσότερο από άλλα. Οπως πχ το Bandit του pektiw που εχει τα ίδι αχλμ με το δικό σου, αλλά δεν καίει λάδι.
Καλό είναι λοιπόν οποιος ψάχνεται για μηχανακι με πολλά χλμ να κοιτάξει να βρεί μηχανακι που να αντέχει.
Υπάρχουν μοτέρ και μοτέρ. Το οτι τα understressed αντέχουν περισσότερο που αναφερθηκε παραπανω ισχύει.
Επίσης να σου πω οτι αν ανοίξεις το δικό σου δυστυχώς δεν σου φτάνει το 1000ρικο για αυτα που λες. Αστο ετσι οσο παει καλύτερα γιατί δεν συμφέρει με τις σημερινές τιμές των μοτο.
Μονο για τα τσιμουχακια των βαλβίδων του Fazer1000 θελεις γυρω στα 200 Ευρω, αν χρειαστεί και οδηγούς χαλαει κι αλλο το γλυκό. Τα είχαμε υπολογίσει για το Fazer του κουμπαρου, το οποίο εχει ακριβως τα ιδια συμπτωματα με το δικό σου.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
γενικως συμφωνουμε και πανω κατω λεω τα ιδια και εγω...
μια μικρη ενσταση μονο:
μην παιρνεις και ορκο για το "κατασκευαστης RULES"...
ο κατασκευαστης δινει την κατωτατη δυνατη συντηρηση για ενα μοτερ...
δεν λεει ομως ΜΗΝ βαλεις κατι καλυτερο...τουτεστιν τα καλυτερα λαδια (πολιτικα οχι αγωνιστικα) δεν κανουν κακο...
οπως επισης και οτι δεν μπορει να δινει το ιδιο ρονταρισμα για μοτερ που απεχουν χρονολογικα 20 χρονια με εντελως αλλα υλικα κατασκευης...μαντεμι το ενα, αλουμινιο το αλλο...κλπ..
και ενα αλλο ζητημα που θυμηθηκα τωρα οσον αφορα την ζωη του κινητηρα ειναι χρηση του και οι θερμοκρασιες που ανεβαζει....
καλοκαιρι στην Αθηνα, με ss, πηγμενος στην κινηση και δουλεμα του βεντιλατερ συνεχως-->not good...![]()
Τελευταία τροποποίηση από devil's animal; 19/11/2014 στις 14:15.
Υπάρχει CBRF600 με 350.000χλμ και δουλεύει ρολόι.
Ούωτς ή άλλως αν χρειαστεί άνοιγμα ο κινητήρας συμφέρει περισσότερο να βρεις μεταχειρισμένο μοτέρ με τα χαρτιά του παρά να το λύσεις.
Μην τρελένεστε, τα μηχανάκια τα γιαπωνέζικα τουλάχιστον) βγάζουν πλέον πολλά χιλιόμετρα.
Τελικά λοιπόν τους κινητήρες τους σκοτώνουν οι ψυχρές εκκινήσεις και το βράσιμο στην κίνηση
οπότε δεν έχει και πολύ σημασία τελικά πόσα χιλιόμετρα έχει το κάθε μοτέρ.
Το πως έγιναν αυτά τα χιλιόμετρα έχει πιο πολύ σημασία από το πόσα είναι.