κατ'αρχην αν θυμαμαι καλα το hp2 δεν εχει αντικραδασμικο αξονα, πραμα που σημαινει γρηγοροτερο στροφαρισμα ακομα κι αν ολα τ'αλλα ειναι ιδια....
κατ'αρχην αν θυμαμαι καλα το hp2 δεν εχει αντικραδασμικο αξονα, πραμα που σημαινει γρηγοροτερο στροφαρισμα ακομα κι αν ολα τ'αλλα ειναι ιδια....
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Γίνεται αυτό που λες και γίνεται και σε άλλα μηχανάκια.Κανένα πιστόνι δεν θα βρει πουθενά αν ρυθμιστούν σωστά οι βαλβίδες.Κλασική μετατροπή στα Yamaha WR400 όπου τα χρόνιζαν σαν τα YZ400.
Ride till the end....isle of man style!
William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)
ε αφου γινεται στο wr θα γινεται και σε αλλα...
αν πρεπει να αυξηθουν τα διακενα για να μη βρισκει το πιστονι αυτο δεν λεγεται σωστη ρυθμιση
ασε που μειωνεται το βυθισμα με οτι αυτο σημαινει για την αποδοση
σε καθε περιπτωση η συγκεκριμενη μοντα ΑΝ γινεται απλα μεταφερει την καπυλη ροπης ψηλοτερα
Δεν είπαμε να αυξηθούν τα διάκενα των βαλβίδων τόσο ώστε να περάσεις τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής.Εάν ο κατασκευαστής ορίζει διάκενο εισαγωγής 0.13-0.19 στις βαλβίδες εισαγωγής με τον εργοστασιακό χρονισμό δεν χάθηκε και ο κόσμος εάν ρυθμίσεις στο 0.17 αντί για 0.16 ή 0.15 που θα ρύθμιζες κανονικά.
Συνήθως η μετατροπή γίνεται στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και πωλούνται και γρανάζια που κάνουν αυτή την δουλειά μόνο που τα περιθώρια όταν μιλάμε για μοίρες είναι άπειρα σε σχέση με το απλά να ''πηδήξει ένα δόντι''
Αυτό που ρωτάει το παιδί πάντως γίνεται,αυτό λέω.
Στο 1200 αν θυμάμαι καλά τα έμβολα έχουν τσέπες(καλό στην προκειμένη περίπτωση) αλλά το γρανάζι του εκκεντροφόρου είναι γαιδούρι(δόντι με δόντι έχουν αρκετή απόσταση) και ίσως να πάει κοντά στα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής.
Αν τα 1200 από σέρβις σε σέρβις δεν θέλουν ρύθμιση βαλβίδων τότε να πάει και λίγο παραπάνω στο διάκενο από την μέση δεν έγινε και τίποτα.
Ας μιλήσει με τον μηχανικό του,αν κατέχει τεχνικά θα καταλάβει εάν παίζει με την φωτιά ή τα σπίρτα.
Ride till the end....isle of man style!
William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)
ρε φιλε, τι να μιλησει με το μηχανικο αμα γινεται...το μοτερ του hp2 λεμε ειναι αλλο μοτερ...αλλα ολα μεσα...τι να κανει με τους εκκεντροφορους και τα δοντια και τα ρυθμιζομενα γραναζια...
μην παιδευεστε... σας έχω έτοιμη τη λυση
Never ride faster than your guardian angel can fly...
Ρε φίλε διάβασες τι έγραψα παραπάνω και τι έχει γραφτεί στην αρχή ή απλά πετάς εξυπνάδες ''ε αφου γινεται στο wr θα γινεται και σε αλλα...''?Δεν έχω χρόνο για πέταμα.
''Το θέμα δεν είναι πως το λέει, αλλά το έχει κάνει σε άλλα gs ένα από τα οποία το δοκίμασε ο φίλος μου και μάλιστα μας είπε πως έχει εντυπωσιακή διαφορά από το δικό του.(ίδια ακριβώς μοντέλα)''
''Αν τα 1200 από σέρβις σε σέρβις δεν θέλουν ρύθμιση βαλβίδων τότε να πάει και λίγο παραπάνω στο διάκενο από την μέση δεν έγινε και τίποτα.
Ας μιλήσει με τον μηχανικό του,αν κατέχει τεχνικά θα καταλάβει εάν παίζει με την φωτιά ή τα σπίρτα.''
Ο άνθρωπος ρωτάει εάν γίνεται να αλλάξει χρονισμό.Ε,αυτό γίνεται.Στα παπάρια μου εάν όλα μέσα είναι διαφορετικά και εάν όλα έξω είναι διαφορετικά.Δεν με ενδιαφέρει το ΗP2 τι έχει μέσα.Πιάστηκες και εσύ από το HP2 επειδή αναφέρθηκε
Ρε φίλε και ρε φίλε....
Ride till the end....isle of man style!
William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)
ναι αμα συζητατε βλακειες...τα ρε φιλε ειναι ο ευγενικος τροπος να στο πει καποιος
niaaaaaaarrrr
Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι σε μια συζήτηση με "βλακείες" δεν σε αναγκάζει κανείς να συμμετέχεις Επίσης από εδώ http://www.motorsite.gr/article_det....WR1200GS040310 παραθέτω αυτό: "Ο κινητήρας είναι ο γνωστός boxer με τη φιλτραρισμένη λειτουργία του. Η σημαντικότερη αλλαγή που δέχτηκε αφορά την τοποθέτηση δύο εκκεντροφόρων αντί για ενός που είχε το περσινό μοντέλο, μαζί με τις κεφαλές και τις ακτινικά τοποθετημένες βαλβίδες από το “High Performance” μοντέλο της εταιρείας, το HP2. Με αυτόν τον τρόπο η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 5% και έφτασε τους 110 ίππους. Παράλληλα αυξήθηκε και η ροπή με ευεργετικά αποτελέσματα στην οδήγηση. Ο boxer κινητήρας ανεβάζει περισσότερες στροφές ανά λεπτό φτάνοντας τις 8.500 από τις 8.000. Η συμπίεση δεν αυξήθηκε, παραμένοντας στα 12:1 ενώ παρά το γεγονός ότι το HP2 φοράει δύο μπουζί σε κάθε κύλινδρο, το R1200GS αν και απέκτησε τις κεφαλές του HP2, φοράει ένα μπουζί σε κάθε κύλινδρο, όπως το παλαιότερο GS"..Είπα λοιπόν ότι έχουν ίδιες κεφαλές και πιστόνια και για τα υπόλοιπα δεν ξέρω..Ο μηχανικός της bmw είπε τα υπόλοιπα..επίσης το να διαβάζουμε την κουβεντούλα είναι βασικό. ΡΩΤΩ ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ GS..ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΕ..ΟΧΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ..ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ..ΠΑΙΡΝΕΙ..ΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΟΔΗΓΗΣΕ ΜΗΧΑΝΗ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ BMW ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΕΜΦΑΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ..
Πιο μεγαλη διαφορα θα δει με μια ροικη, φιλτρο και κροσοβερ, στα μισα λεφτα.
Επισης το BMW δουλευουν "φτωχα"...με αλλη ρυθμιση στον εγκεφαλο απο το κουτι του ρελε(pre-set) θα παρει πολυ τα πανω του.
Αρκετα εως πολυ πιο ακριβα ειναι αυτα που αναφερεις.
Ride till the end....isle of man style!
William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)