Σελίδα 8 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 132

Θέμα: Yamaha XT660Z vs KTM 690 Enduro

  1. #106
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Επειδή απο ψεκασμό δεν σκαμπάζω γρι,τι είναι το closed loop?
    Η περιοχη λειτουργιας που λαμβανεται υποψιν ο λαμδα .
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #107
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    19/06/2013
    Μηνύματα
    121
    Ζητημα ειναι αν 5 πορωμενα ατομα στον κοσμο πεταξαν το ψεκασμο στο 690 για να βαλουν FCR.
    Τα RR τα προοριζουνε για να φανε πολυ σκονη, και να καθαριζονται ευκολα αν χρειαστει. Εχουν close ratio κιβωτιο, μαζι με διαφορα αλλα.
    Τα ψεκαστα 690 δεν καινε τιποτα με ανθρωπινη οδηγηση

  3. #108
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Ας συνεισφέρω στο νήμα ,μια και...
    Eίχα ΚΤΜ950ADV(για 2 χρόνια) & ΚΤΜ950SM(για άλλα 2 χρόνια) & ΚΤΜ250ΕΧCF(1,5 χρόνο).
    Εχω οδηγήσει εκτενώς (δοκιμαστικά) το ΚΤΜ690Enduro ,το οποίο ,ήταν ενα απο τα δυό υποψήφια που σκεφτόμουν να πάρω.(το άλλο ήταν το ΧΤΖ)
    Και τελικά ,εδώ και σχεδόν 3,5 χρόνια ,έχω ένα ΧΤΖ660Teneke'(βελτιωμένο επαρκώς στα σημεία)
    Οπότε ,μάλλον έχω διαβεί το δίλλημα ,του δημιουργού αυτού του νήματος.

    Μετά απο 35 χρόνια καβάλα ,κι έχοντας δοκιμάσει όλες τις κατασκευαστικές "σχολές" ,έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι ,τα Γιαπανέζικα ευρείας παραγωγής ,όπως αυτά βγαίνουν απο τη βιτρίνα ,είναι επιεικώς μέτρια.
    Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό ,για κάποιον που ψάχνει απλά για 2κυκλο μέσο μετακίνησης.
    Γι'αυτόν όμως που ψάχνει 2κυκλες συγκινήσεις κι εκρήξεις αδρεναλίνης και ενδορφίνης ,ο δρόμος είναι μονόδρομος με κατεύθυνση την Ευρωπαϊκή σχολή.

    Οντας ΚΤΜικός τα τελευταία 5-6 χρόνια ,κι έχοντας ζήσει το χαμόγελο που μπορούν να προσφέρουν τα περτικαλιά ,η πρώτη μου επιλογή ,αυτό που ήθελα ,ήταν το ΚΤΜ690Enduro
    Ειναι υπέροχο για καθημερινή χρήση ,βγάζοντας χαμόγελα κ τον κάγκουρα απο μέσα σου ,ανανεώνοντας την ψυχική σου υγεία ,κ μειώνοντας ταυτόχρονα την ψυχολογική σου ηλικία.
    Με μιά μαμά ζελατινούλα στη μάσκα του ,μια χαρά μπορεί να σε πάει μονοκάβαλες ασφαλτιάδες των 100-150 κμέτρων (με κάποιους συμβιβασμούς στην άνεση) ,ταξιδεύοντας με 120-130 κμ/ω ,μέχρι να φτάσεις στον χωματόδρομο που θέλεις να εξερευνήσεις.
    Μόλις μπείς στο χώμα ,καταλαβαίνεις γιατί το πήρες ,και μπορείς να τριγυρνάς όλη μέρα στα βουνά ,παίζοντας με το γκάζι του ,το στήσιμό του ,και με το μυαλό σου.
    Με κάποιες επεμβάσεις σε στήσιμο κ ταξιδιωτικά αξεσουάρ,ειναι μακράν το καταλληλότερο μοτό για εκδρομικό enduro που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά.
    Σε έμπειρα χέρια μπορεί να ανταπεξέλθει αξιοπρεπέστατα ακόμα κ σε (σχεδόν) real enduro καταστάσεις.

    Για κάποιον που έχει σκοπό να οδηγεί αποκλειστικά μονοκάβαλος ,να κάνει σχετικά μικρές ασφάλτινες αποστάσεις (κ μιά στο τόσο μέχρι 100-150κμ) ,κ γουστάρει να βγάζει κέφια ολούθε (άσφαλτο & χώμα) , το ΚΤΜ690Enduro είναι Η κορυφαία επιλογή.

    Αλλά...
    Δεν κάνει για μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια (σέλα-στήσιμο-ανεμοκάλυψη-αυτονομία)
    Δεν κάνει για 2κάβαλο ταξίδι (σέλα-χώροι)
    Δεν κάνει για φόρτωμα (πλαστικό τεπόζιτο/υποπλαίσιο-τάπα πλήρωσης στο πίσω φτερό)


    Γιατί πήρα το Τενερέ;
    Γιατί ,λόγω συρρίκνωσης των οικονομικών μου ,χρειαζόμουν ένα μηχανάκι που:
    να είναι το μοναδικό μοτό μου ,το οποίο θα χρησιμοποιώ και καθημερινά
    να έχει μικρό κόστος συντήρησης (για service & αναλώσιμα)
    να έχει μικρό κόστος χρήσης (κυρίως χαμηλή κατανάλωση καυσίμου)
    να έχει μεγάλη αυτονομία καυσίμου
    να μπορεί να με πάει αξιοπρεπώς στο χώμα (εκδρομικό en-touring ,απο δασικούς χωματόδρομους ,με τις δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν)
    αλλά να μπορεί να με πάει αξιοπρεπώς κ' στην άσφαλτο
    να έχει επαρκή ανεμοκάλυψη
    να έχει χώρους για 2 άτομα
    να ταξιδεύει στην Εθν.Οδό με τουλάχιστον 140 συνεχή πραγματικά κμ/ω μονοκάβαλο-ή-δικάβαλο-ή κ'-φορτωμένο
    να μπορώ να πάω με αυτό 36άωρο
    να μπορώ να πάω με αυτό μονοήμερη-2κάβαλη εκδρομή των 500 κμ
    να μπορώ να πάω ασφάλτινο 2-3ήμερο 2κάβαλο 3βάλιτσο εκδρομικό ταξιδάκι
    να μου αρέσει όταν το βλέπω
    κ να μπορώ να κάνω το 95% των εργασιών συντήρησης μόνος μου.

    Οντας απαιτητικός ,λόγω της Ευρωπαϊκής μοτο-προϊστορίας μου ,δεν πήρα το φτηνότερο που βρήκα ,αλλά το ακριβότερο ,μια και ήταν βελτιωμένο στην κατεύθυνση που ήθελα ,κι έτσι κι αλλιώς ,ακόμα κ μαμά να το'παιρνα είχα σκοπό να το αναβαθμίσω.
    Το αναβάθμισα περαιτέρω όσο κ' όπου μπορούσα/νόμιζα ,κ πλέον το μόνο που θα ήθελα να βελτιώσω ,είναι το ύψος σέλας (τρώω χαζές στατικές τούμπες στο επικλινές χωμάτινο τεραίν επειδή δεν φτάνει το ποδάριμ) ,κ' οι κραδασμοί στο τιμόνι ,όχι επειδή είναι υπερβολικοί για μονοκύλινδρο ,αλλά επειδή εγώ πλέον είμαι σχεδόν 50άρης με εκτεταμένες τενοντίτιδες.
    Στο χώμα το βάρος του φαίνεται(στα δύσκολα κ αργά κομμάτια) κ θέτει τα όρια ,τα οποία ,όσον αφορά το εκδρομικό χώμα ,είναι πολύ πάνω απο αυτά που θα χρειαστεί ο μέσος όρος αναβατών.
    Προσωπικά ,δοκιμάστηκα μαζί του σε αρκετές δύσκολες χωμάτινες καταστάσεις (μέχρι κ TrailRide) ,κ' διαπίστωσα οτι ,το όριό του ,είμαι εγώ.

    Αυτά.
    Ελπίζω να βοήθησα.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC_0097a.jpg 
Προβολές:	212 
Μέγεθος:	99,5 KB 
ID:	330488
    Τελευταία τροποποίηση από el-Gatto; 30/01/2015 στις 19:36.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  4. #109
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Κατα κανονα ναι. Ισως σε καποιες μηχανες να χρειαστει και επεμβαση στο χαρτη αναφλεξης.
    Η φτηνη λυση που δουλευει απο αρκετα ως πολυ καλα ειναι αντισταση σε σειρα στον αισθητηρα θερμοκρασιας (επιρεαζει τον ανοιχτο βροχο) και μια διταξη σε σειρα με τον λαμδα για τον κλειστο βροχο που μπερδευει την ecu να εμπλουτισει το μειγμα.
    Οι "αντιστάσεις" είναι είναι ένας φθηνός τρόπος για να φέρει κάποιος το μείγμα του πιο κοντά στην καινούρια εξάτμιση και φίλτρο που έβαλε. Ίσως να έχεις δίκιο να μην είναι τόσο κακός ο ψεκασμός στις μηχανές και απλά να μας φαίνεται έτσι λόγο της μικρότερης αναλογίας κιλών/ίππο που έχουν απ' τα αυτοκίνητα. Σταματάω εδώ γιατί θα περάσω σε ερωτήσεις και θα ξεφύγουμε απ' το θέμα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Ας συνεισφέρω στο νήμα ,μια και...
    Πάνω που είχε πιάσει τη ζυγαριά με το χέρι και την έγερνε απ' τη μεριά που ήθελε, ήρθες εσύ και του έριξες μια βιτσιά στα δάχτυλα


    Αυτοί οι κερατάδες οι Ιάπωνες, φτιάχνουν ένα μηχανάκι και ενώ δεν το κάνουν καλό, δεν το κάνουν ούτε πολύ κακό για να ξεμπερδεύουμε!
    Sent from me using a computer.

  5. #110
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    795
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    ....Μόνο τα 08 μοντέλα το έβγαζαν αυτό το πρόβλημα και τα πρώτα μοντέλα του 09. Μερικά μάλιστα το έβγαζαν πολύ νωρίς, πριν τα 10Κ χλμ. Μετά διορθώθηκε αλλά ο κωδικός δεν άλλαξε ποτέ....

    Πάντως για πιστόνι δεν ήταν. Έβγαζε ένα θόρυβο όταν η φθορά προχωρούσε ενώ όσοι το ήξεραν έριχναν και μια ματιά αραιά και πού για να προλάβουν τα χειρότερα.
    Το ίδιο μου είπε και αυτός για το πρόβλημα, όπως επίσης και το ότι έμεινε βαλβίδα ανοιχτή και χτύπησε το πιστόνι.

  6. #111
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    795
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Ας συνεισφέρω στο νήμα ,μια και...
    Χωρίς να έχω οδηγήσει το yamaha μπορώ να πω πως με βρίσκεις σύμφωνο.
    Σε παρόμοια περίπτωση μάλλον αυτό θα διάλεγα και εγώ.

  7. #112
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    795
    Για τα περί βελτίωσης της απόδοσης στο tenere υπάρχει και αυτό το φόρουμ
    http://www.xt660.com/index.php

    Έχει πολλές πληροφορίες για το 660 μοτέρ μιας και χρησιμοποιείται σε αρκετά μοντέλα.
    Ακόμα και extreme λύσεις με 790cc κλπ κλπ
    Τελευταία τροποποίηση από panos_zip; 31/01/2015 στις 03:20.
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  8. #113
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Ας συνεισφέρω στο νήμα ,μια και...
    Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τον κ. Γάτο!!!
    Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές... το 690 είναι ειδικό μηχανάκι με τα συν και τα πλην του...

    Σύμφωνα όμως με τη χρήση που περιέγραψες στην αρχή του νήματος, η πιο ταιριαστή επιλογή είναι το Tenere... Κακά τα ψέματα!
    Και μάλιστα "μαμά"!!! Μεγάλα τα κόστη των μετατροπών για μικρά κέρδη στην απόδοση... κατά τη γνώμη μου...

    Είναι ένα τίμιο μηχανάκι που κάνει με το παραπάνω αυτά που υπόσχεται... ακόμα κι αν έχασε την ευκαιρία να μείνει στην ιστορία (όπως πολύ σωστά έγραψε ο daz) σαν το σύγχρονο 640Adv (συμπληρώνω εγώ)!!!
    Πάρτο γι' αυτό που είναι, όχι γι' αυτό που θα ήθελες να είναι!!!
    Καλές αγορές

  9. #114
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Η φτηνη λυση που δουλευει απο αρκετα ως πολυ καλα ειναι αντισταση σε σειρα στον αισθητηρα θερμοκρασιας (επιρεαζει τον ανοιχτο βροχο) και μια διταξη σε σειρα με τον λαμδα για τον κλειστο βροχο που μπερδευει την ecu να εμπλουτισει το μειγμα.
    Εχθές έριξα μια πιο αναλυτική ματιά στο θέμα "αντιστάσεις" και τελικά έχεις απόλυτο δίκιο. Εμπλουτίζοντας το μείγμα στον κλειστό βρόγχο η αίσθηση διακόπτη on-off κατά τη μετάβαση σε ανοιχτό λογικά πρέπει να εξαφανίζεται γιατί δεν υπάρχει πλέων η μεγάλη διαφορά από φτωχό σε πιο πλούσιο μείγμα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panos_zip Προβολή μηνύματος
    Για τα περί βελτίωσης της απόδοσης στο tenere υπάρχει και αυτό το φόρουμ
    http://www.xt660.com/index.php
    Έχει πολλές πληροφορίες για το 660 μοτέρ μιας και χρησιμοποιείται σε αρκετά μοντέλα.
    Ακόμα και extreme λύσεις με 790cc κλπ κλπ
    Για βελτίωση τόσο του κινητήρα όσο και της υπόλοιπης μηχανής υπάρχουν πάρα πολλές πηγές.

    Στον κινητήρα δεν συμφέρει να κάνεις τίποτα. Οι στροφές που λειτουργεί δεν επιτρέπουν σημαντική αύξηση των επιδόσεων αν δεν αυξηθεί ο κυβισμός ή η συμπίεση ενώ οι εκκεντροφόροι το μόνο που θα κάνουν είναι να μεταφέρουν τη δύναμη απ' τα χαμηλά στα ψηλά. Απλά δεν υπάρχει λόγος για όλα αυτά σε ένα χτ.
    Πολύ εύκολα και σχετικά οικονομικά μπορούμε να το κάνουμε πιο πρόθυμο να ανεβάσει στροφές και να μειώσουμε σημαντικά το σκορτσάρισμα στα χαμηλά κερδίζοντας και λίγο βάρος. Αυτά με ένα γραναζάκι μεγαλύτερο πίσω μπορούν να του δώσουν λίγη απ' τη σπιρτάδα που του λείπει και να το βελτιώσουν στο βαθμό που μας συμφέρει και αξίζει.

    Στο υπόλοιπο μηχανάκι καλό είναι να πετάξουμε το πίσω αμορτισέρ, να βάλουμε ένα άλλο ελατήριο μαζί με διαφορετικό λαδάκι εμπρός και να αποφύγουμε να το βαρύνουμε χωρίς λόγο με άχρηστα πράγματα.

    Υπάρχουν πολλά τενερέ που τα έχουν όλα αυτά και ακόμα περισσότερα σε σούπερ τιμή.
    Sent from me using a computer.

  10. #115
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος
    ...
    Πάρτο γι' αυτό που είναι, όχι γι' αυτό που θα ήθελες να είναι!!!
    Καλές αγορές
    Πολύ σωστά.

    Κάτι που δεν έγινε απολύτως κατανοητό με όλα αυτά τα τούμπανα που ποστάραμε νωρίτερα.

    Sent from me using a computer.

  11. #116
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος
    Πάρτο γι' αυτό που είναι, όχι γι' αυτό που θα ήθελες να είναι!!!
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Πολύ σωστά.

    Κάτι που δεν έγινε απολύτως κατανοητό με όλα αυτά τα τούμπανα που ποστάραμε νωρίτερα.

    Για κάποιον που έχει συμβιώσει με ΚΤΜ950/990ADV ,"αυτό που είναι" το ΧΤΖ απο τη "μάνα" του ,μόνο να τον ξενερώσει μπορεί.
    Κακά τα ψέματα.
    Εκτός κι αν κάποιος ξαφνικά ,αλλάξει εντελώς φιλοσοφία ,και είναι πλέον αδιάφορος για κράτημα ,δύναμη ,λειτουργία αναρτήσεων ΟN-&-OFF Road.

    Το δικό μου έχει PCV+DNA filter+DNA snorkel+Akrapovič(oi οποίες προσδίδουν κ το πολύ σημαντικό κέρδος βάρους πίσω+ψηλά)
    6-7 άλογα παραπάνω έχει πάρει μόνο ,αλλά το σημαντικό είναι ο τρόπος λειτουργίας κ το εύρος της σπιρτάδας σε όλο το φάσμα των στροφών.
    Κάποια στιγμή τα "ξεκούμπωσα" όλα ,κ το έκανα "μαμά" ,για να νιώσω διαφορές κ να αποφανθώ για την αναγκαιότητα ή όχι αυτών των αλλαγών.
    Μια βόλτα μεχρι Ναύπλιο πήγα όλη κι όλη.
    Ηταν τόσο εμφανής η διαφορά κ τόσο μεγάλη η ξενέρα ,που στο δρόμο της επιστροφής ,δεν έβλεπα την ώρα να φτάσω σπίτι κ να το "ξανακουμπώσω" όπως ήταν.

    Πλέον υπάρχουν γνώστες τεχνικοί ,που ξεκλειδώνουν τον μαμά εγκέφαλο κ τον ρυθμίζουν custom στο δυναμόμετρο.
    Αυτός ο τρόπος είναι κ πιό σωστός κ πιό φτηνός.
    Ασε που μπορούν να ρυθμιστούν τα πάντα όλα με λεπτομέρεια.(μικρομετρική ρύθμιση μίγματος - πρόβλεψη υψομετρου - ο κόφτης να μπαίνει σε υψηλότερες στροφές - κτλ)
    Αρκεί να ασχοληθεί σοβαρά με το μηχανάκι σου ο εκάστοτε βελτιωτής.
    Εχοντας πολύχρονη εμπειρία επαφής με μάστορες ,αμφιβάλω για την σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους.
    Ειδικά τους μή γνώστες.
    Γι'αυτό κι έχω μείνει στο PCV ,και ,αν το κρατήσω ,κάποια στιγμη θα προσθέσω κ TUNE ECU.

    Oι αναρτήσεις που του βαλε η Γιαμάπα ,είναι για τον μπέο.

    Το πίσω αμορτισέρ θέλει πέταμα στα 30,000κμ βαριά-βαριά ,αφού πλέον έχει "κλάσει" κ δεν έχει κ καμία ρύθμιση.
    Η αντικατάστασή του με καποιο καλό επώνυμο είναι μονόδρομος αν έχεις απαιτήσεις.
    Μεταμορφώνεται βέβαια σε τελείως άλλη μοτοσυκλέτα απο άποψη αίσθησης χρήσης ,αλλά κυρίως απο άποψη αίσθησης ασφάλειας.

    Το μπροστινό του το θεωρώ ανεπαρκές για τον προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας.
    Ειδικά με όλο αυτό το βάρος ψηλά κ εμπρός ,λόγω καυσίμου(23lt) κ' σχήματος τεπόζιτου.
    Η κατάσταση βελτιώνεται με ελατήρια κ παιχνίδι SAE+ποσότητας λαδιού.
    To δικό μου φοράει WP προοδευτικά ελατήρια ,μαμά οδηγία SAE ,αλλά έχω δοκιμάσει 3-4 διαφορετικές μάρκες λαδιών κ εχω παίξει πολύ με αποστάτες κ ύψος στάθμης.
    Τώρα πιά είναι επαρκές κ προβλέψιμο ,κ συνεργάζεται ικανοποιητικά με το πίσω.
    WP δεν θα γίνει ποτέ όμως.

    Αυτές οι αλλαγές είναι (κατα την άποψή μου) αναγκαίες ,για να μπορώ να το χαίρομαι όταν το καβαλάω.
    Αν το άφηνα μαμά ,με πολύ ζόρι ,θα το κράταγα κανα 6μηνο.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  12. #117
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Tenere subforum το κάνατε τελικά το νήμα
    RIDE MORE TALK LESS

  13. #118
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Tenere subforum το κάνατε τελικά το νήμα
    Σιγά μη σου δώσουμε κ λογαριασμό παλιοΧόνδακα.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  14. #119
    Ακούει αλλα δε μιλάει
    Εσυ ξερεις καλυτερα τις ανυσυχίες μου.Όσο για το gs επειδή είχα rotax (CCM 604SM) θυμάμαι οτι ηταν "ψόφιο".
    Δε θελω και να ειμαι όρθιος με 5η αλλα να ειναι και λιγο ξύπνιο το μοτερ.

    Ναι στο budget αυτο μετα του 08 παρα πολυ δύσκολα...Βέβαια , περιμένω , μπορω να περιμένω.



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από milvas Προβολή μηνύματος
    ,δεν με ακούει ο φίλος Βαγγέλης(ktm prestige).690 δεν παίζει να βρεί κάτω απο 3500$ και αυτό απο τα πρώτα μοντέλα του 2008 με ότι αυτό συνεπάγεται.XTZ θα βρεί σε αυτά τα χρήματα(που είναι και το budget του αν θυμάμαι καλά),gsάκι θα βρεί,δίμπουζο μάλιστα και θα του μείνουν και μερικά γιούρα στην τσέπη αλλά μάλλον δεν το γουστάρει.

  15. #120
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panos_zip Προβολή μηνύματος
    Για τα περί βελτίωσης της απόδοσης στο tenere υπάρχει και αυτό το φόρουμ
    http://www.xt660.com/index.php

    Έχει πολλές πληροφορίες για το 660 μοτέρ μιας και χρησιμοποιείται σε αρκετά μοντέλα.
    Ακόμα και extreme λύσεις με 790cc κλπ κλπ

Σελίδα 8 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. BMW G650 Xchallenge vs KTM 690 Enduro
    από eurotreno2002 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2011, 15:54
  2. Husqvarna Sm610 VS. KTM 690 poio?
    από SwAToNeR στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2011, 15:34
  3. test ride KTM 690 enduro
    από TOMASKTM στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2008, 14:14
  4. KTM 690 enduro R
    από Free Filip στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2008, 11:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF