Xμμμμμ...μηχανη τουρινγκ με ορθια θεσης οδηγησης δεν ξερω αν υπαρχει "ελαφρια"..δες τις νεες προτασεις....tiger 1200, 260 κιλα-μουλτι& κτμ1290, 250 κιλα+, κροςτουρερ 280 κιλα, gs adv, 280 κιλα, κατ'αλλα το βαρα πειραξε με τα 270 κιλα...ελπιζω να μην πιστευεις και εσυ οτι θα βρεις δυνατους ανεμους 1 μονο φορα το χρονο στη ζωη σου...στο αλλο εχεις δικιο...αν μπορεις να πας πιο γρηγορα ειναι το σωστο...και οταν δεν μπορεις να πας, απλα αφηνεις τον αερα να σε "χορεψει" πανω στην μηχανη χωρις να φερεις αντισταση, ενω προχωρας...δοκιμασε το...
Βασικα ηταν και ο λογος( οχι ο μονος) που ξαποστειλα την τρανσλαπ μου μετα απο 4 χρονια νεφελωδους συμβιωσης.Στην Σαντορινη στην μινι λεωφορο που σε παει στο ακρωτηρι επιασαν ανεμοι δυνατοι και ημουν δικαβαλος...τι να κανω;;; γκαζι δεν εχει ως γνωστο το μοτορι, ναι πηγαινα με 30 χλμ δεξια ..ξαφνικα σαν ενα χερι ο ανεμος μας σπρωχνει προς αριστερα και εγω να μην μπορω να κανω τιποτα, η μηχανη απλα παρασυροταν στο αντιθετο ρευμα....ξοφαλτσα με περασε το αμαξι απο την α ντιθετη κατευθυνση.. την γλυτωσαμε και φυσικα μετα απο αυτο χαλαρα το μηχανακι το σκοτωσα προκειμενου να το ξεφορτοθω...τοσο απλα...μην σου κανει λοιπον εντυπωση...
Περα απο το trolling...
Εγω αυτο που κανω, και το εμαθα στο σημειο που ανεφερα πιο πανω, ειναι (το λογικο) να ριχνω το βαρος απο την αντιθετη μερια απο αυτη που με σπρωχνει ο αερας, σαν να θελω να στριψω, πλαγιαζοντας και λιγο τη μηχανη παραληλα. Επισης προσπαθω να διατηρω σταθερο το γκαζι.
Σε εθνικη δεν μπορεις να το κανεις παρατεταμενα αυτο βεβαια. Πρεπει να παιζεις με το βαρος σου και το γκαζι.
Το σημαντικο ειναι να προβλεπεις τον αερα και που θα σε κατευθυνει.
MADE IN JAPAN 日本製
Μαλλον μας κανεις πλακα,η κατι εκανες λαθος.
Εχω ταξιδεψει μονος με αερα που δεν μπορω να σου περιγραψω,με 650 gs,και δεν ειχα κανενα προβλημα.
Και μιλαω για πολλα μποφωρ,και πολλες περιπτωσεις.
Και Ελλαδα και εξωτερικο.
Δεντρα επεφταν,και εγω συνεχιζα,τωρα πως εσυ δεν τη παλευες και δικαβαλο,δεν το καταλαβαινω...
Να σου πω, τρολάρεις τώρα ή μιλάς σοβαρά?
Φίλε μου το μηχανάκι είναι 276 κιλά στην έκδοση χωρίς abs. Στην έκδοση με abs φτάνει τα 280. Αν υπολογίσεις και κάγκελα και λοιπές μαλακίες πάμε στα 280φεύγα.
Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες.
Όλο αυτό το βάρος το έχει στο ύψος του τιμονιού. Αυτό το καταλαβαίνεις ή το κάνεις γαργάρα? Πόσες φορές έγραψα ότι υπάρχουν κι' άλλα βαριά μηχανάκια στα οποία το βάρος τους δεν φαίνεται.
Αλλά και πάλι τόσο βαριά μηχανάκια δύσκολα θα βρεις.
Αυτά τα νούμερα που τα βρήκες?
Το 990 γεμάτο (φουλ βενζίνη) ζυγίζει όσο το varadero άδειο. Και όταν η honda λέει άδειο εννοεί άδειο. Ούτε αέρα στα λάστιχα δεν έχει, ούτε υγρά στην μπαταρία (αν έχει μπαταρία η οποία ζυγίζει 3κιλά), ουτε λάδια, ούτε νερα στο ψυγείο, ούτε λάδια στις αναρτήσεις, ούτε υγρά φρένων, ούτε σκόνη. Και έτσι όπως σου περιέγραψα είναι στα 245 κιλά η η έκδοση χωρίς abs νομίζω.
Από εκεί και πέρα η ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά δεν είναι μόνο στα κιλά αλλά στο γεγονός οτι το 990 έχει τον κυριο όγκο της βενζίνης λίγο πιο πάνω απ' τους αστράγαλους του οδηγού ενώ το varadero αρκετά πιο πάνω απ' τα @ του.
Το δε bmw έχει το πιο χαμηλο κέντρο βάρους. Εξαιρετικά χαμηλό και όταν το καβαλάς ή το γέρνεις στατικά μοιάζει πανάλαφρο σε σχέση με το varadero. Εκτός αυτού το μηχανάκι ζυγίζει 238 κιλά μαζί με 20 λίτρα βενζίνης. Όπου το ειδικό βάρος της βενζίνης είναι 0,76 (κάνε τον υπολογισμό). 238 κιλά μαζί με τα λάδια του τα ξίδια του κτλ (στην έκδοση ME abs). 238 το gs γεμάτο vs 245 το varadero άδειο. Μιλάμε ότι η διαφορά είναι σίγουρα κοντά στα 35 με 40 κιλά αν και τα δύο είναι άδεια.
Το adv gs1200 με πολύ μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, κάγκελα, προβολάκια, ποδιές, και ένα κάρο μαλακίες ακόμα που το varadero δεν τις έχει, είναι στεγνό 220 κιλά vs 245 του vardero χωρίς έχτρα.
Τι λέμε τώρα? Αυτά που γράφεις για το βάρος και τον αέρα κτλ σε ποιόν νομίζεις ότι τα λες? Στους πιτσιρικάδες της γειτονιάς σου?
Sent from me using a computer.
εμ... το μόνο που πέτυχε το βάρος ήταν το κροστούρερ 1200 στα 280 η έκδοση με το ημιαυτόματο
265 Το τενερέ και το GS-ADV 1200 και το απλό κροστούρερ
270 παίζει το τίγκερ 1200, το Κάπονορντ 1200
245 GS1200 "απλό" και... Η άφρικα 750!
237 1190 kai 1190R
235 990ADV
230 Tiger 800 και GS800ADV και 1200 Multi
220 GS800 απλό και το "δρόμου" Tiger 800
δεν μΕ ξεφεύγει κάτι νομίζω. Μετρήσεις ΜΟΤΟ περιοδικό και αναφέρονται σε μηχανάκια με βενζίνη φουλ θεωρητικά...
από μνήμης, μην ξεθάβω όλα τα τεύχη τώρα...
Και είπαμε, δεν τρολάρει αλλά είναι φάση ολυμπιακός-παναθηναϊκός η ομάδα του γ&δερνει και τέλος. Καλό γέλιο όσο δεν έχουμε κάτι άλλο να κάνουμε...
Το έμπειρο μάτι ξέρει πότε υπάρχει πιθανότητα να φάει σφαλιάρα. Ανάμεσα σε δυο ορεινούς όγκους πχ, επειδή ο χώρος στενεύει, ο αέρας αυξάνει ταχύτητα.
Σιγά σιγά, βγαίνοντας από ένα τούτελ το σώμα σου θα μπαίνει από μόνο του στο mod "αέρας απ' τα πλάγια".
Δεν έχει σημασία αν δεν ξέρεις από που θα σου έρθει.
Στην γέφυρα ριου αντι συνήθως έχει πολύ ισχυρά ρεύματα. Με τις κολόνες δε, στην άκρη της γέφυρας, βιώνεις ένα σκηνικό επαναλαμβανόμενης σφαλιάρας του στιλ, πάρε και τούτη πάρε και την άλλη και ξανά απ' την αρχή! Αν κάνεις αυτό που περιέγραψες επάνω στη γέφυρα και σε δει μεθυσμένος, θα σε ζηλέψει.
Όταν μας φυσάνε, το τιμόνι γίνεται γυάλινο και πολύτιμο. Μια πολύτιμη εύθραυστη ποσελάνη! Αν δεν χρειαζόταν να κρατάμε το γκάζι ανοιχτό τα χέρια μας δεν θα είχαν καμιά δουλειά επάνω του. Τα πόδια τα σφίγγουμε στο ρεζερβουαρ, ωσάν παρθένες μπροστά σε έναν άπλυτο μαντράχαλο.
Τελευταία τροποποίηση από daz; 10/02/2015 στις 19:30.
Sent from me using a computer.