Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 41 από 41

Θέμα: ταχυτητες ταξιδιου..

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alximistis
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    3.096
    Για να δούμε...
    με το χτάκι μου σε οποιαδήποτε εθνική σε καλό κομμάτι χτύπαγα τέρμα, άσχετα από το φόρτωμα και τα άτομα.
    Βέβαια με καλές καιρικές συνθήκες, όχι ψιλόβροχο και τέτοια.
    Με τον τίγρη που δεν ξέρω ακόμη καλά πάνω από 120 στην Αθηνών-Κορίνθου ακόμα δεν έχω κάνει.
    Παίζει ρόλο πάντως και η ψυχολογική μου διάθεση και η κούραση.

  2. #32
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    170 με 190 υπό ΚΣ, δηλαδή δικάβαλος, τριβάλιτσος και με μέτριο αέρα.
    +

    Είναι θέμα συνήθειας. Στα πρώτα 10-20 χλμ παω στα 130-140 μετα ανεβάζω στα 170 -200 και το κρατώ εκεί για όσο επιτρέπουν οι συνθήκες (και τα πλευρά μου απ' το ξύλο που μου ρίχνει η γυναίκα μου).
    Μακρίτερη διαδρομή μ'αυτήν την μ.ω.τ.(τριβάλιστος μονοκάβαλος, όπως στο αβανταρ) τα 600χλμ.

  3. #33
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    Δεν υπάρχει κάτι σταθερό ! Μπορεί και να πας με 50 μπορεί και με 150.
    Ποιο "προβληματική" στον σχεδιασμό των ταξιδιών δεν είναι η μ.ω.τ. αλλά οι στάσεις για κατούρημα, φωτογραφίες, τσιγάρο, ερωτήσεις σε ντόπιους για τον δρόμο τον σωστό κτλ κτλ...που μεταξύ μας είναι από τα όμορφα κομμάτια των ταξιδιών...

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Bil
    Δεν υπάρχει κάτι σταθερό ! Μπορεί και να πας με 50 μπορεί και με 150.
    Ποιο "προβληματική" στον σχεδιασμό των ταξιδιών δεν είναι η μ.ω.τ. αλλά οι στάσεις για κατούρημα, φωτογραφίες, τσιγάρο, ερωτήσεις σε ντόπιους για τον δρόμο τον σωστό κτλ κτλ...που μεταξύ μας είναι από τα όμορφα κομμάτια των ταξιδιών...
    Πολύ σωστές διαπιστώσεις. Προσωπικά από βαλίτσες και φόρτομα δεν έχω εμπειρία αλλά από ταξίδι μπορώ να πω πως οι ταχύτητες πρέπει να είναι τέτοιες ώστε να υπάρχει όσο το δυνατόν καλύτερη εκμετάλλευση του καυσίμου σε σχέση με την καλυπτόμενη απόσταση. Και με νούμερα, μέχρι 150χ.α.ω. Πάντα όμως σε ταξίδι με άλλες μηχανες.

    Μόνος σε ταξίδι..........έχω διαπιστώσει πως είναι μεν καλή φάση αλλά πολύ επικίνδυνη.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    +

    Είναι θέμα συνήθειας. Στα πρώτα 10-20 χλμ παω στα 130-140 μετα ανεβάζω στα 170 -200 και το κρατώ εκεί για όσο επιτρέπουν οι συνθήκες (και τα πλευρά μου απ' το ξύλο που μου ρίχνει η γυναίκα μου).
    Μακρίτερη διαδρομή μ'αυτήν την μ.ω.τ.(τριβάλιστος μονοκάβαλος, όπως στο αβανταρ) τα 600χλμ.
    Για να γλυτώσεις το ξύλο πρέπει να την μπερδεύεις.

    Στο πρώτο ταξίδι με το XX, κάπου με είχε πρήξει ένας με ένα TDM κάπου πριν από τη Λαμία και είχα αρχίσει και ανέβαζα ρυθμούς.
    Σε μία ευθεία με πολύ κόντρα πηγαίνοντας γύρω στα 195, έσκυψα ελαφρά (όχι πάνω από 3-4 πόντους) και την ένιωσα να ξεκολλάει από πάνω μου.
    Τι είχε γίνει?
    Μέχρι εκείνη τη στιγμή την προστάτευα από τον αέρα και ψιλοχάζευε, μόλις έσκυψα έφαγε κουτελιά από τον αέρα.

    Για να ξεμπερδεύω με το TDM λίγο παρακάτω ανέβασα γύρω στα 225 αλλά εγώ κατάρτι.

    Στην στάση που κάναμε μετά, συζητώντας τις ταχύτητες που πηγαίναμε
    είχε - φυσιολογικά- μπερδέψει τα 195 με τα 225.

    Συμπέρασμα: στην αρχή που λογικά πας πιο αργά είσαι πιο σκυφτός, αργότερα καθώς ανεβάζεις ταχύτητες κάθεσαι με πιο ψηλά το κεφάλι για να κρύβεις τον πίσω (κρύβεις και το κοντέρ έτσι).

  6. #36
    Mε το z750s δικαβαλος με πραγματα 140-160
    Μονος φορτωμενος 160-190. Αυτα προς
    Θεσ/νικη.

  7. #37
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Για να γλυτώσεις το ξύλο πρέπει να την μπερδεύεις.
    .............................
    Συμπέρασμα: στην αρχή που λογικά πας πιο αργά είσαι πιο σκυφτός, αργότερα καθώς ανεβάζεις ταχύτητες κάθεσαι με πιο ψηλά το κεφάλι για να κρύβεις τον πίσω (κρύβεις και το κοντέρ έτσι).

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ruyjin
    160-180 σε ΚΣ
    και οταν λεω ΚΣ εννοω, μονος, λιγο φορτωμενος, εθνικη με οχι πολλα τουτου (βλεπε μαζικη εξοδο 3ημερου)

    το εχω κανει και με 180-210 αλλα εκει επαιζαν και αλλοι παραμετροι, που δεν εχουν σημασια να τους αναφερω

    και μιλαμε παντα για πορεια με σταθερα χλμ σε εθνικη

    επισης το εχω κανει και με 130-150 ΚΑΙ ΔΕ το ξανακανω γιατι πηγα να κοιμηθω

    αυτα τα νουμερα ειναι με το VFR

    με το souper four που ειχα περυσι, απο τους παραπανω αριθμους αφαιρεστε 30χλμ
    με την συγκεκριμενη μηχανη μεχρι 6799rpm το εχω τρεξει.......μετα δεν ξερω ,παει καλα το μηχανακι????? μηπως δεν αντεχει μετα ? μηπως δεν τραβαει δλδ? κατι τετοια εχω ακουσει:hypnotize ... κατι γραφει στο πλαι V-TEC ..λεει .....ξερει κανεις τιποτα?

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Eγω 140-160 παροτι εχω zx10.Kαι μου τη σπαει που το τιμονι με 160 εχει συντονισμους απο τη λειτουργια του μοτερ (ελαφρα αντιβαρα).Ετσι δεν με ευχαριστει για ταξιδι.

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Smith
    Εγγραφή
    02/02/2005
    Μηνύματα
    385
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Πολύ σωστές διαπιστώσεις. Προσωπικά από βαλίτσες και φόρτομα δεν έχω εμπειρία αλλά από ταξίδι μπορώ να πω πως οι ταχύτητες πρέπει να είναι τέτοιες ώστε να υπάρχει όσο το δυνατόν καλύτερη εκμετάλλευση του καυσίμου σε σχέση με την καλυπτόμενη απόσταση. Και με νούμερα, μέχρι 150χ.α.ω. Πάντα όμως σε ταξίδι με άλλες μηχανες.

    Μόνος σε ταξίδι..........έχω διαπιστώσει πως είναι μεν καλή φάση αλλά πολύ επικίνδυνη.

    Γιώργο στα ίδια χιλιόμετρα είμαι και εγώ οπότε αν καβαλήσουμε παρέα πιστεύω να μη σου σπάσω τα νεύρα....
    Live every day as if it were your last one...but don`t make it so..!

  11. #41
    120-150 ειτε μονος ειτε δικαβαλος ειτε παιδες ελληνων
    Αυτονομια:300χλμ και μετα ρεζερβα
    tdm 850





Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2008, 20:31
  2. Γιατι φορτώνουν τόσο γρήγορα οι ταχύτητες;;;;
    από spio στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2006, 11:43
  3. 950 Adv και ταχύτητες-συμπλέκτης
    από Nik0s στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2006, 02:47
  4. Xt600sm στις μεγάλες ταχύτητες
    από VANDA στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 47
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2006, 00:54
  5. Πως αλλαζουν οι ταχυτητες? (CBF-250)
    από sennsa_rs στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2005, 13:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF