Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 21 από 21

Θέμα: KTM 990 SD

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    με το φιλτρο αερα τι εχετε κανει?
    αν του βαλω δυο φιλτροχοανες(το ειχα κανει στο 690 και δουλευε μια χαρα)θα δουλεψει καλα?
    το μηχανακι φοραει ακραποβιτσ μαζι με το προγραμμα

  2. #17
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    με το φιλτρο αερα τι εχετε κανει?
    αν του βαλω δυο φιλτροχοανες(το ειχα κανει στο 690 και δουλευε μια χαρα)θα δουλεψει καλα?
    το μηχανακι φοραει ακραποβιτσ μαζι με το προγραμμα

    πες μας πρωτα τι σου αρεσει/δεν σου αρεσει στο μηχανακι οπως ειναι τωρα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    ρωταω μηπως το εχει δοκιμασει κανεις, νομιζω οτι θα εχει καλυτερη ροη του αερα και ηχο βεβαια
    το μηχανακι υποφερει στις μεσαιες στροφες αλλα αυτο ισως λυθει αν καταργηθουν οι αισθητηρες λ.

  4. #19
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Σε πρωτη φαση βαλε χαρτη με λαμδα εκτος λειτουργιας και δες τι γινεται. Επισης τσεκαρε τη ρυθμιση του tps. Αν χωρις λαμδα και με σωστο κατα μανουαλ tps κανει τσαλιμια δοκιμασε tps 0.7v
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    επειδη παω με τον σπαρτιατικο τροπο(πολυμετρο) το tps το μετραμε με σβηστο κινητηρα και με ανοιχτο διακοπτη?
    οσο για τους λ θα ψαχτω στο νετ για αντιστασεις

  6. #21
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    επειδη παω με τον σπαρτιατικο τροπο(πολυμετρο) το tps το μετραμε με σβηστο κινητηρα και με ανοιχτο διακοπτη?
    οσο για τους λ θα ψαχτω στο νετ για αντιστασεις
    To tps με ζεστο μηχανακι και σβηστο κινητηρα αλλα με ανοιχτο διακοπτη. Τους λαμδα απενεργοποιησε τους μεσω tuneEcu ωστε να αναπροσαρμοστει καταλληλα η ecu. Μετα βγαζεις τους λαμδα αν θες αλλα θα πρεπει να ταπωσεις τις υποδοχες τους πανω στις εξατμισεις. Εννοειται οτι απενεργοποιεις και το SAS παλι μεσω tuneEcu.
    Αν θες το απολυτο σε συμπεριφορα κινητηρα μονοδρομος ειναι bazzaz+autotune η PCV+autotune.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm Super Duke 990
    από kyriakosVFR στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2008, 17:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF