με το φιλτρο αερα τι εχετε κανει?
αν του βαλω δυο φιλτροχοανες(το ειχα κανει στο 690 και δουλευε μια χαρα)θα δουλεψει καλα?
το μηχανακι φοραει ακραποβιτσ μαζι με το προγραμμα
με το φιλτρο αερα τι εχετε κανει?
αν του βαλω δυο φιλτροχοανες(το ειχα κανει στο 690 και δουλευε μια χαρα)θα δουλεψει καλα?
το μηχανακι φοραει ακραποβιτσ μαζι με το προγραμμα
ρωταω μηπως το εχει δοκιμασει κανεις, νομιζω οτι θα εχει καλυτερη ροη του αερα και ηχο βεβαια
το μηχανακι υποφερει στις μεσαιες στροφες αλλα αυτο ισως λυθει αν καταργηθουν οι αισθητηρες λ.
Σε πρωτη φαση βαλε χαρτη με λαμδα εκτος λειτουργιας και δες τι γινεται. Επισης τσεκαρε τη ρυθμιση του tps. Αν χωρις λαμδα και με σωστο κατα μανουαλ tps κανει τσαλιμια δοκιμασε tps 0.7v
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
επειδη παω με τον σπαρτιατικο τροπο(πολυμετρο) το tps το μετραμε με σβηστο κινητηρα και με ανοιχτο διακοπτη?
οσο για τους λ θα ψαχτω στο νετ για αντιστασεις
To tps με ζεστο μηχανακι και σβηστο κινητηρα αλλα με ανοιχτο διακοπτη. Τους λαμδα απενεργοποιησε τους μεσω tuneEcu ωστε να αναπροσαρμοστει καταλληλα η ecu. Μετα βγαζεις τους λαμδα αν θες αλλα θα πρεπει να ταπωσεις τις υποδοχες τους πανω στις εξατμισεις. Εννοειται οτι απενεργοποιεις και το SAS παλι μεσω tuneEcu.
Αν θες το απολυτο σε συμπεριφορα κινητηρα μονοδρομος ειναι bazzaz+autotune η PCV+autotune.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.