Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 39

Θέμα: Αλλαγή θέσης εξάτμισης/πορείας καυσαερίων.

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    21/08/2012
    Μηνύματα
    66

    Αλλαγή θέσης εξάτμισης/πορείας καυσαερίων.

    Καλησπέρα σε όλους.

    Σήμερα συζητώντας με ένα μάστορα μου είπε πως οι εξατμίσεις δεν πρέπει να αλλάζουν θέση πάνω στη μηχανή!
    Πως δηλαδή αν το συνολικό μήκος της εξάτμισης, αλλά και το πάχος των σωλήνων παραμείνει το ίδιο(όπως του κατασκευαστή),
    αλλά αλλάξει η θέση του τελικού, η λειτουργεία (απόδοση) της μηχανής θα αλλάξει...
    Ισχύει κάτι τέτοιο ή μόνο εγώ το βλέπω παράλογο? Αναρωτιέμαι μήπως δεν κατάλαβα τι εννούσε...

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  2. #2
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teoT Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα σε όλους.

    Σήμερα συζητώντας με ένα μάστορα μου είπε πως οι εξατμίσεις δεν πρέπει να αλλάζουν θέση πάνω στη μηχανή!
    Πως δηλαδή αν το συνολικό μήκος της εξάτμισης, αλλά και το πάχος των σωλήνων παραμείνει το ίδιο(όπως του κατασκευαστή),
    αλλά αλλάξει η θέση του τελικού, η λειτουργεία (απόδοση) της μηχανής θα αλλάξει...
    Ισχύει κάτι τέτοιο ή μόνο εγώ το βλέπω παράλογο? Αναρωτιέμαι μήπως δεν κατάλαβα τι εννούσε...

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Ούτε αυτός θα κατάλαβε τι εννοούσε, οπότε μην δίνεις σημασία.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Aν το συνολικο μηκος και διατομη των λαιμων και του τελικου παραμεινει αμεταβλητο, ο μονος τροπος για να αλλαξει η θεση του τελικου ειναι να κανεις καπου κουρμπα στο λαιμο και τοτε, ναι, θα αλλαξει η αποδοση του κινητηρα.
    MADE IN JAPAN 日本製

  4. #4
    Μέλος
    Εγγραφή
    21/08/2012
    Μηνύματα
    66
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Aν το συνολικο μηκος και διατομη των λαιμων και του τελικου παραμεινει αμεταβλητο, ο μονος τροπος για να αλλαξει η θεση του τελικου ειναι να κανεις καπου κουρμπα στο λαιμο και τοτε, ναι, θα αλλαξει η αποδοση του κινητηρα.
    Αν γίνει το αντίθετο? Από κούρμπα γίνει ευθεία? Να υποθέσω το ίδιο?

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Γενικα εαν θελουμε να μπλεξουμε με σωληνες,προτιμουν να τους κανουν πιο μακριους η να αυξησουν διατομη η και τα δυο.
    Εαν κοντυνεις λαιμους χανεις.
    Τωρα το να βγαλεις τελειως τους μαμα και να βαλεις αλλους απλα με αλλη διαδρομη δε βλεπω νοημα.ε πες οτι το κανεις τελος παντων ναι οκ μπορει να εχει μια διαφορα.
    Συνηθως τις κουρμπες τις βαζουν γιατι δινουν μηκος και ροπη.ετσι εχω διαβασει τουλαχιστον.

  6. #6
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teoT Προβολή μηνύματος
    Αν γίνει το αντίθετο? Από κούρμπα γίνει ευθεία? Να υποθέσω το ίδιο?
    Aκριβως. Καλυτερα μην τους πειραζεις.
    Οι εταιριες που βγαζουν after market λαιμους και εξατμισεις κανουν μεγαλη ερευνα και απειρες δοκιμες για να βγαλουν καποιο σχεδιο που και να δουλευει σωστα στο εκαστοτε μοτερ και να αυξανει την αποδοση. Οπως γινεται και για τους μαμα λαιμους απο τα εργοστασια παραγωγης.
    MADE IN JAPAN 日本製

  7. #7
    Μειωνοντας τις κουρμπες μειωνεις τις απωλειες, αυξανεις την ταχυτητα ροης για την ιδια παροχη.
    Αναλογως το τι επιθυμεις να επιτυχεις, μπορει να ειναι θετικο, μπορει οχι

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Σε γενικες γραμμες και εντος σχετικα στενων οριων...
    Το μεγαλυτερο μηκος προσφερει στα χαμηλο-μεσαια και η μεγαλυτερη διατομη προσφερει στα ψηλα.
    Οι κουρμπες προσφερουν επισης στα χαμηλομεσαια και αφαιρουν απο ψηλα.
    Αν δηλαδη η καινουργια διαδρομη εχει λιγοτερες κουρμπες, καλο ειναι να ειναι και λιγο πιο μακρια.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Aν το συνολικο μηκος και διατομη των λαιμων και του τελικου παραμεινει αμεταβλητο, ο μονος τροπος για να αλλαξει η θεση του τελικου ειναι να κανεις καπου κουρμπα στο λαιμο και τοτε, ναι, θα αλλαξει η αποδοση του κινητηρα.
    Μια χαρά μπορεί να αλλάξει το συνολικό μήκος. Από να γίνει High Mount, να βγει στην ουρά, να γίνει 2->1, 4->2->1 ή 1 σε 2 όπως βγάζει η arrow στα CBR1000RR.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    21/08/2012
    Μηνύματα
    66
    Παίδες σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις.
    Για να εκφράσω όλο μου το σκεπτικό, πριν μερικές μέρες μου δώρισαν αυτή την εξάτμιση η οποία θα ήθελα να μπει στο κάτω δεξί μέρος της μηχανής
    (δεξί πατάκι συνοδηγού) εάν γίνεται φυσικά...
    Ο κατασκευαστής μου είπε πως έχει σχεδιαστεί για να δουλεύει καλύτερα χωρίς καταλύτη οπότε μετά την αφαίρεσή του,
    αν η κούρμπα που φαίνεται στη φοτό ισιώσει πιστεύετε θα υπάρχει τεράστια διαφορά, ώστε να χρειαστεί μεγαλύτερος σωλήνας?

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda__cb_600_hornet_f_5_2005_1_lgw.jpg 
Προβολές:	222 
Μέγεθος:	89,5 KB 
ID:	333071


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Μειωνοντας τις κουρμπες μειωνεις τις απωλειες, αυξανεις την ταχυτητα ροης για την ιδια παροχη.
    Αναλογως το τι επιθυμεις να επιτυχεις, μπορει να ειναι θετικο, μπορει οχι
    Το όλο θέμα γίνεται για αισθητικούς και μόνο λόγους...δε θέλω να επιτύχω κάτι, εκτός απ'το να μην επιρρεάσω αρνητικά την απόδοση.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Σε γενικες γραμμες και εντος σχετικα στενων οριων...
    Το μεγαλυτερο μηκος προσφερει στα χαμηλο-μεσαια και η μεγαλυτερη διατομη προσφερει στα ψηλα.
    Οι κουρμπες προσφερουν επισης στα χαμηλομεσαια και αφαιρουν απο ψηλα.
    Αν δηλαδη η καινουργια διαδρομη εχει λιγοτερες κουρμπες, καλο ειναι να ειναι και λιγο πιο μακρια.
    Dr. αυτό όμως, το πόσο πιο μακριά ή κοντή θα πρέπει να είναι η διαδρομή, βρίσκεται εμπειρικά ή υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος?
    Θα το ξέρει δηλαδή ο εκάστοτε εξατμισάς ή θα τα κάνουμε μαντάρα?

    Ευχαριστώ και πάλι

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teoT Προβολή μηνύματος
    Παίδες σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις.
    Για να εκφράσω όλο μου το σκεπτικό, πριν μερικές μέρες μου δώρισαν αυτή την εξάτμιση η οποία θα ήθελα να μπει στο κάτω δεξί μέρος της μηχανής
    (δεξί πατάκι συνοδηγού) εάν γίνεται φυσικά...
    Ο κατασκευαστής μου είπε πως έχει σχεδιαστεί για να δουλεύει καλύτερα χωρίς καταλύτη οπότε μετά την αφαίρεσή του,
    αν η κούρμπα που φαίνεται στη φοτό ισιώσει πιστεύετε θα υπάρχει τεράστια διαφορά, ώστε να χρειαστεί μεγαλύτερος σωλήνας?

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda__cb_600_hornet_f_5_2005_1_lgw.jpg 
Προβολές:	222 
Μέγεθος:	89,5 KB 
ID:	333071




    Το όλο θέμα γίνεται για αισθητικούς και μόνο λόγους...δε θέλω να επιτύχω κάτι, εκτός απ'το να μην επιρρεάσω αρνητικά την απόδοση.



    Dr. αυτό όμως, το πόσο πιο μακριά ή κοντή θα πρέπει να είναι η διαδρομή, βρίσκεται εμπειρικά ή υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος?
    Θα το ξέρει δηλαδή ο εκάστοτε εξατμισάς ή θα τα κάνουμε μαντάρα?

    Ευχαριστώ και πάλι
    με αλλα λογια...αποκλειεται να δουλεψει με σωστο μειγμα χωρις επαναχαρτογραφηση και ακομα κι αν βαλεις pc πολυ αμφιβαλλω οτι θα εχεις χαμηλα της προκοπης. Στο ποσο μακρυτερο θα πρεπει να ειναι δεν ειμαι σε θεση να δωσω απαντηση. Θα προτεινα να κρατησεις το στοκ μηκος λαιμου. Η εξατμιση ειναι 4σε1?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Στα χαμηλα θα χασει παντως και γιατι θα μειωθει το μηκος αλλα και γιατι θα μπει πιο ελευθερη εξατμιση.
    Μονο με το τελικο ισως να μην ειχες καμια τρελη διαφορα.

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teoT Προβολή μηνύματος
    Παίδες σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις.

    Dr. αυτό όμως, το πόσο πιο μακριά ή κοντή θα πρέπει να είναι η διαδρομή, βρίσκεται εμπειρικά ή υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος?
    Θα το ξέρει δηλαδή ο εκάστοτε εξατμισάς ή θα τα κάνουμε μαντάρα?

    Ευχαριστώ και πάλι
    Το πιο πιθανό είναι να σου απαντήσει ως εξής:Σε ενα άλλο hornet φιλαράκι είχα κάνει το τάδε και η μηχανή..ΠΡιόνι λέμε..
    Απλά μην μπλέξεις.Αφου στη φωτό η εξάτμηση εχει link pipe βάλτο και μια δοκιμή δεν σε βλάΦτει.Αν δεν,μαμά πάλι.

  14. #14
    Μέλος
    Εγγραφή
    21/08/2012
    Μηνύματα
    66
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    με αλλα λογια...αποκλειεται να δουλεψει με σωστο μειγμα χωρις επαναχαρτογραφηση και ακομα κι αν βαλεις pc πολυ αμφιβαλλω οτι θα εχεις χαμηλα της προκοπης. Στο ποσο μακρυτερο θα πρεπει να ειναι δεν ειμαι σε θεση να δωσω απαντηση. Θα προτεινα να κρατησεις το στοκ μηκος λαιμου. Η εξατμιση ειναι 4σε1?
    Carb είναι το μωρό... ναι Dr. 4 σε 1

  15. #15
    Το μηκος ευθυγραμμου σωληνα που θα σου δωσει την ιδια πτωση δυναμικου με δυο γωνιες που θα ισιωσεις... Αστο. Επισης ειναι μικρου μηκους. Η λογικη λεει οτι θα "αδειασει" πολυ το μοτερ χαμηλα.

    Αν σωνει και καλα την θες, μην την ξεταπωσεις για να γλιτωσεις οτι σωζεται και ο σοϊχιρο μαζι σου για τα λοιπα. Ομορφη ειναι, παντως.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγή τελικού εξάτμισης στο Bandit 650 SA (2011)
    από billakosthegr στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 63
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2015, 13:57
  2. Αλλαγή θέσης "κεφαλιού" πίσω άξονα γνώμες ???
    από buckley στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2013, 14:05
  3. Τοποθέτηση τιμονιού σε Bros 400 και αλλαγή θέσης οδήγησης...
    από Dumah στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 11/05/2010, 19:48
  4. Αλλαγη εξατμισης!!!
    από Zzz750 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2006, 12:42
  5. Η αλλαγή εξάτμισης επιβαρύνει την κατανάλωση;;;;
    από efialtis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2006, 08:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF