Σταύρο, πως το οδηγάς το XR στον δρόμο ?
Αν θες λάστιχο βεντουζα, πολύ γρήγορο ζέσταμα (μαλακός σκελετός) , σχετικά αργή κορώνα (που σε αφήνει να παίξεις όμως με γεωμετρία) και σχετικά μικρή διάρκεια ζωής, πας ΜΤ 60 και τέλος. Βεντούζες.Λόγω χάραξης πατάς και χώμα και κρατάνε .Η αίσθηση ασφάλειας που είχα με αυτά ακόμα και σε βρεγμένη αθηναική άσφαλτο δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο λάστιχο. Το μείον τους η σχετικά μειωμένη διάρκεια ζωής (που αν λυσσάξεις με πλαγιολισθησεις και πλασαρίσματα μπορεί να γίνει εξαιρετικά μειωμένη

)
Εχω δοκιμάσει και τα Mutant και τα Qualifier . Τα πρώτα αρκετά ουδέτερα γεωμετρικά, καλό κράτημα μετα απο λίγο ζέσταμα,πιο σκληρός σκελετός απο τα ΜΤ, καλά στο βρεγμένο,μεγαλύτερη διάρκεια ζωής απο τα MT .overall καλό λάστιχο για μονοκύλινδρο 650.Αντεχε και παραπάνω σε ξέσκισμα απλά σαν αισθηση δεν ειχε εκείνο το "στρίβω τιμόνια κάτω οπουδήποτε" feeling των ΜΤ. Επίσης αν πατάς χώμα προφανώς δεν κρατάνε σαν τα ΜΤ καθαρά λόγω χάραξης.
Qualifier Κατα αρχήν είναι φαρδιά. Το 160 που φόραγα είχε πραγματικό πλάτος 169 (!) και έβρισκε στην αλυσίδα η οποία το έφαγε και ησυχάσαμε όλοι.Δεν με ενθουσίασε σαν λάστιχο, όντας πίο στρητάδικο απο τα άλλα δυο.Αρκετά μεγαλύτερος χρόνος ζεστάματος (σε κοντινές διαδρομές εντός πόλης το λάστιχό ΔΕΝ ζεσταινόταν ) .Σε διαδρομές εκτός με σχετικά γρήγορο στροφιλίκι (για motard) το λάστιχο ζεσταίνεται και κρατάει καλά, επιτρέποντας μεγάλες κλίσεις και δίνοντας εμπιστοσύνη. Χειρότερο στο βρεγμένο απο τα άλλα δυο.Αντοχή σε καφριλίκια.
Σε γενικές γραμμές το λάστιχο που μου ταίριαζε περισσότερο θεωρώ πως ήταν το ΜΤ 60, αλλα αν με έπιανε η μουρλα και πήγαινα συνεχεια με το πλάι τα λυπόμουν.
καθε ενα μπροστινό τρια πίσω....
ΥΓ : τα παραπάνω σε ΚΤΜ 640 , ελπίζω να σε βοηθησα λιγο