Τον ξέρω τον τρόπο αλλά είπα να πειραματιστώ αφού έχει δοχείο λαδιού και όχι κάρτερ....
καρτερ εννοείς τα συμβατικά υγρά καρτερ που έχουν οι περισσότερες μοτο. Ο lc8 έχει ξηρό καρτερ, το κάτω μέρος του στροφαλου δηλαδή δεν βρίσκεται σε μπανιο λαδιου (υγρά καρτερ)αλλά λιπαινεται συνεχώς μέσω ψεκασμού ελαιου. Είναι στη λογική των δίχρονων κινητήρων.
Το δοχείο λαδιού που λες έχει πεπερασμενη χωρητικότητα. Μια μικρή ποσότητα κυκλοφορεί στο κύκλωμα λίπανσης μέσα στον κινητήρα . Το υπόλοιπο αποθηκευεται στο δοχείο όπου τραβάει η τρομπα. με σωστή στάθμη το δοχείο δεν γεμίζει πότε. Με παραπάνω καταληγει να γεμίζει κ η τρομπα να εξακολουθει να στέλνει ποσότητες λαδιού με πίεση προς την αποθήκη δοχείο. εκεί αρχίζει το πρόβλημα. Το λάδι δεν χωράει (έχει αυξήσει κ τον όγκο του από την θερμοκρασία) κ ψάχνει διέξοδο. Αδύναμος κρίκος συνήθως αποδεικνυονται οι φλατζες όπου αρχίζουν οι διαρροές.
Μην πειραματιστεις θα κάνεις ζημιά κ Μάλιστα ακριβή
+1
οι περιπτώσεις είναι συγκερκιμένες. το πρόβλημα είναι ότι έχεις 2 ντεπόζιτα μπροστά σου και δε μπορείς να αξιολογήσεις σωστά. οπότε πρέπει να αφιερώσεις λίγο χρόνο στο βάλε βγάλε. Σκοπός σου είναι να δείς απο πόσο ψηλά έρχεται το λάδι. Περιπτώσεις δύσκολες:
1. φλάτζα κεφαλής
2. φλάτζα βάσης
3. ασφάλεια πίεσης λαδιού (αξία 20 ευρώ) η αλλαγή του όμως κοστίζει λογω οτι πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι για να φτάσεις εκεί
4. η υπερχύληση λογικά δε θα στο ξανακάνει τώρα που το πήρες χαμπάρι. δηλαδή έγινε μια φορά (έμαθες να συμπληρώνεις σωστά λάδι) και το ξέχασες. δε ξέρω γιατί πρέπει να είναι κάν θεμα συζήτησης.
5. τσιμουχάκι επιλογέα ταχυτήτων. ευκολα όμως διακρίνεις εάν το μοτέρ σου είναι καθαρό και απλά έχεις λάδια τριγύρω απο τον λεβιέ)
Το λαμπάκι ειδοποιεί για χαμηλή πίεση λαδιού και όχι ποσότητα. Αν ξεμείνει από λάδι και πάρει αέρα το κύκλωμα τότε θα ανάψει αλλά θα είναι αργά.
Sorry , οταν εγω στην καλή μου ειχα λάδια στο φιλτροκούτι , ο λογος που τα ανέβαζε ήταν χαλασμένο oring στο καπάκι του βολάν το οποίο οταν
αλλάχτηκε απο τότε δεν εβγαλε το παραμικρό.Μάλιστα την περιέργεια μου κίνησε ο σωλήνας αναθυμιάσεων , το χοντρό διάφανο σωληνάκι που κατεβαίνει μεχρι κάτω κοντά
στο καπάκι του συμπλέκτη. Τα ανεβάζει και απο αλλού μέσα στο φιλτροκούτι?
ΥΓ.Κάπου το εχω ανεβάσει το thread με αναλυτικές φωτο αλλα που να ψάχνω τωρα.....
edit: εδω είμαστε παίδες ---> http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135627